• Hallo!

    Vorig jaar en het jaar ervoor heeft Waikiki dit idee opgezet om op het einde van het jaar de users de mogelijkheid te geven mensen te bedanken in dit topic. Uiteraard kan je dit ook naar de personen zelf doen in hun gastenboek, maar ik vind dit altijd leuk, dus had ik dit graag verder gezet. Willen jullie dus iemand in het speciaal of een groep mensen bedanken voor dit mooie jaar: This is the place to be!

    En aan iedereen: Alvast een gelukkig 2016!

    [ bericht aangepast op 13 dec 2015 - 21:33 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Druckmann schreef:

    Voor de mensen die mijn Comic volgen:
    Jullie hebben geen idee hoe veel dit voor mij betekend. De support die jullie geven, de lieve reacties. Het maakt mij vrolijk. Het laat mij geloven in mijzelf. Vooral Sylvie en Anna. Jullie reacties en support zijn altijd zo motiverend en leuk. Dank jullie wel voor de steun en liefde. Jullie zijn super.
    [/i]


    Maar je comic is ook echt heel vet, het is één van mijn favo stories op Q. Zo origineel en zo knap gemaakt en nog leuk ook met leuke personages en ships en spanning <3


    Happy Birthday my Potter!

    leuk met mobiel typen woehoe

    Om te beginnen vind ik het lastig om namen te noemen. Tuurlijk, er zijn een aantal personen die het verdienen om even in de spotlights gezet te worden, maar hoe ik dat aan wil gaan pakken, daar wil ik nog even overna denken. Ik wil hier nu eerst een ander bericht brengen.

    Dit is voor iedereen die nog niet genoemd is en die zich vergeten voelt.

    Het is onmogelijk voor mij om jullie allemaal apart aan te spreken. Had dat gekund, dan had ik dat met liefde gedaan, maar die groep is (helaas) enorm. Toch horen jullie erbij. Ook jullie maken een belangrijk deel uit van Quizlet en zelfs al ziet niet iedereen het, toch is het zo! Jullie verdienen dat plekje in de spotlight net zo hard als de rest die wel is genoemd. De reden dat ik dan ook moeite heb met het noemen van namen, is omdat ik eigenlijk niemand buiten wil sluiten (al geloof ik dat niemand dat wilt en dat ook bewust zou doen hier). Daarom wil ik dit bericht opdragen aan iedereen hier die zich vergeten voelt. Nu hoop ik niet dat het bericht een onvolgbaar geheel is geworden, omdat ik me nu al niet meer kan herinneren waar ik dit bericht mee gestart heb (hehe), maar ik hoop dat mijn boodschap zo duidelijk is! Een dikke knuffel van mij voor jullie allemaal!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starlord schreef:
    (...)

    Maar je comic is ook echt heel vet, het is één van mijn favo stories op Q. Zo origineel en zo knap gemaakt en nog leuk ook met leuke personages en ships en spanning <3


    omg, that's really really really really sweet. Thank you so much again!

    • Daniquester | SecondStar |


    Als ik Quizlet zeg, hoor ik in de echo een zachte 'Danique'. Want wanneer Quizlet nog zeer weinig voor me betekende, kwam jij plotseling tevoorschijn en leek het leven zonder Quizlet en dan ook vooral zonder jou zeer vreemd. Ik geloof dat we misschien al drie jaar, of zelfs al vier verder zijn en kijk eens wie er nog steeds in mijn leven rondloopt, ja, jij ja! Al ben je de laatste tijd wat minder actief op sociale media, vind je nog steeds tijd om af en toe naar mijn gezeur te luisteren en deze ook met goede raad te verhelpen. Al bij al wil ik gewoon simpelweg vertellen dat jij een top griet bent, zoals wij Belgen dat zeggen en dat ik nog vele jaren met jou mag delen!! Danique, i love you to the moon and back ^^

    • Gabster | Durmmels |

    Je kent vast Thomas? Ja vast wel, want wanneer ik mijn, soms roekeloze, fangirl momenten kwijt moet, lijk ik deze bij jou het eerst te uiten. Gewoon omdat het lijkt dat jij mij daarbij het meeste begrijpt en me dan ook niet voor ziet als een gestoorde, je weet wel ^^ Ook jij bent één van de eerste Q'ers geweest waar ik meteen een praatje mee sloeg op een zeer oud topic en daar stopte het gelukkig niet bij. We zijn in enkele jaren zeer hecht gegroeid, zelfs zo erg dat ik al mijn zorgen en irritaties bij jou kwijt kan. Jij weet mij er altijd weer boven op te brengen en joh, ik zeg het misschien veel te weinig, maar ik apprecieer al de moeite enorm en ik wil je er dan bij deze ook enorm voor willen bedanken! Gabriëlla er zijn slechtere momenten geweest, laten we die vooral niet vergeten, maar deze laten we achterwegen en laten we genieten van het heden en het spetterende nieuwe jaar. Gabster, me loves you a LOT!

    • Sylster | Thominho |

    België is niet zo een groot land en de afstand tussen ons is dan ook niet zo groot, maar toch lijkt het mijlen ver. Twee volledige jaren lijken ook zo lang te duren, maar deze zijn echter zeer snel voorbij gegaan. Die tijden waren af en toe wel zeer verhittend met enkele jongens, die er voor konden zorgen dat we beiden als idioten glimlachten en soms wel heel gekke dingen bij ons opbracht. We hebben al zeer veel achter de rug en er zal vast nog veel komen. Vele nachten onder de volle maan en nog zo veel van die andere vreemde dingen. Ik bedank je dan ook voor de afgelopen jaren en laten we er nog velen bij zetten! Your Yoda I will be ^^

    • Alle Q'ers

    Natuurlijk wil ik heel Quizlet nog bedanken voor de vele weerwolf van wakkerdams en wedstrijden waar ik ooit aan deel heb genomen. Dit zijn er nu best veel, dat ik gewoon iet meer weet wie deze ooit heeft georganiseerd. Dank jullie wel!!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ratonhnhake schreef:
    leuk met mobiel typen woehoe

    Om te beginnen vind ik het lastig om namen te noemen. Tuurlijk, er zijn een aantal personen die het verdienen om even in de spotlights gezet te worden, maar hoe ik dat aan wil gaan pakken, daar wil ik nog even overna denken. Ik wil hier nu eerst een ander bericht brengen.

    Dit is voor iedereen die nog niet genoemd is en die zich vergeten voelt.

    Het is onmogelijk voor mij om jullie allemaal apart aan te spreken. Had dat gekund, dan had ik dat met liefde gedaan, maar die groep is (helaas) enorm. Toch horen jullie erbij. Ook jullie maken een belangrijk deel uit van Quizlet en zelfs al ziet niet iedereen het, toch is het zo! Jullie verdienen dat plekje in de spotlight net zo hard als de rest die wel is genoemd. De reden dat ik dan ook moeite heb met het noemen van namen, is omdat ik eigenlijk niemand buiten wil sluiten (al geloof ik dat niemand dat wilt en dat ook bewust zou doen hier). Daarom wil ik dit bericht opdragen aan iedereen hier die zich vergeten voelt. Nu hoop ik niet dat het bericht een onvolgbaar geheel is geworden, omdat ik me nu al niet meer kan herinneren waar ik dit bericht mee gestart heb (hehe), maar ik hoop dat mijn boodschap zo duidelijk is! Een dikke knuffel van mij voor jullie allemaal!


    Dat is erg lief en bedachtzaam! (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ratonhnhake schreef:
    leuk met mobiel typen woehoe

    Om te beginnen vind ik het lastig om namen te noemen. Tuurlijk, er zijn een aantal personen die het verdienen om even in de spotlights gezet te worden, maar hoe ik dat aan wil gaan pakken, daar wil ik nog even overna denken. Ik wil hier nu eerst een ander bericht brengen.

    Dit is voor iedereen die nog niet genoemd is en die zich vergeten voelt.

    Het is onmogelijk voor mij om jullie allemaal apart aan te spreken. Had dat gekund, dan had ik dat met liefde gedaan, maar die groep is (helaas) enorm. Toch horen jullie erbij. Ook jullie maken een belangrijk deel uit van Quizlet en zelfs al ziet niet iedereen het, toch is het zo! Jullie verdienen dat plekje in de spotlight net zo hard als de rest die wel is genoemd. De reden dat ik dan ook moeite heb met het noemen van namen, is omdat ik eigenlijk niemand buiten wil sluiten (al geloof ik dat niemand dat wilt en dat ook bewust zou doen hier). Daarom wil ik dit bericht opdragen aan iedereen hier die zich vergeten voelt. Nu hoop ik niet dat het bericht een onvolgbaar geheel is geworden, omdat ik me nu al niet meer kan herinneren waar ik dit bericht mee gestart heb (hehe), maar ik hoop dat mijn boodschap zo duidelijk is! Een dikke knuffel van mij voor jullie allemaal!


    Da's nou lief. :Y) Al vind ik 't niet gek - ik ben veel minder actief dan vroeger en het grote gros kent me dus waarschijnlijk niet eens meer. :v) Fijne feestdagen in ieder geval voor jou.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ratonhnhake schreef:
    leuk met mobiel typen woehoe

    Om te beginnen vind ik het lastig om namen te noemen. Tuurlijk, er zijn een aantal personen die het verdienen om even in de spotlights gezet te worden, maar hoe ik dat aan wil gaan pakken, daar wil ik nog even overna denken. Ik wil hier nu eerst een ander bericht brengen.

    Dit is voor iedereen die nog niet genoemd is en die zich vergeten voelt.

    Het is onmogelijk voor mij om jullie allemaal apart aan te spreken. Had dat gekund, dan had ik dat met liefde gedaan, maar die groep is (helaas) enorm. Toch horen jullie erbij. Ook jullie maken een belangrijk deel uit van Quizlet en zelfs al ziet niet iedereen het, toch is het zo! Jullie verdienen dat plekje in de spotlight net zo hard als de rest die wel is genoemd. De reden dat ik dan ook moeite heb met het noemen van namen, is omdat ik eigenlijk niemand buiten wil sluiten (al geloof ik dat niemand dat wilt en dat ook bewust zou doen hier). Daarom wil ik dit bericht opdragen aan iedereen hier die zich vergeten voelt. Nu hoop ik niet dat het bericht een onvolgbaar geheel is geworden, omdat ik me nu al niet meer kan herinneren waar ik dit bericht mee gestart heb (hehe), maar ik hoop dat mijn boodschap zo duidelijk is! Een dikke knuffel van mij voor jullie allemaal!



    Dat is super lief! Ik ben niet iemand die een online bestie heeft of zoiets en ook niet echt bij een groep hoor op Q, ondanks dat ik actief ben op het forum en ik zal dus ook niet gauw ergens genoemd worden. Dus dit is super lief!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Dat is super lief! Ik ben niet iemand die een online bestie heeft of zoiets en ook niet echt bij een groep hoor op Q, ondanks dat ik actief ben op het forum en ik zal dus ook niet gauw ergens genoemd worden. Dus dit is super lief!


    Ik ken het gevoel Manon, ik ben tot dit jaar, nooit genoemd in dit topic en ook nooit genomineerd bij Quizlet verkiezingen.^^ Terwijl ik toch wel (een beetje als een loner dus) veel over het forum struin.(': Ik ben echt een beetje die persoon van de praatjes zo nu en dan en met veel verschillende personen. Sinds kort heb ik Yolanda dan wel.c= En mijn co writers ofcourse.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Dat is super lief! Ik ben niet iemand die een online bestie heeft of zoiets en ook niet echt bij een groep hoor op Q, ondanks dat ik actief ben op het forum en ik zal dus ook niet gauw ergens genoemd worden. Dus dit is super lief!


    Nou, je hoort bij de blokgroep? c: En ik vind je heel gezellig. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben blij dat het goed ontvangen wordt c: Zelf ben ik inderdaad ook iemand die niet echt ergens bij hoort en hier en daar dus wel eens iemand spreekt, dus ik kon me niet voorstellen dat er geen anderen waren die dat ook hadden. Daarnaast miste ik zeker wel wat namen eigenlijk.. But thanks voor de lieve reacties c:

    En bedankt iedereen die me genoemd heeft! Ik moet met sommigen echt weer eens even bijpraten geloof ik, haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik wist dat ik mensen vergeten was.

    Danique/SecondStar
    Bedankt dat ik je mocht helpen met je WvW, ik vond het super leuk om met je samen te werken! Je bent echt een lieverd!

    Wendy/Ratonhnhake
    Eerst en vooral bedankt om Jarne en mij te helpen met de Quiznight, maar ook bedankt om te luisteren!

    Fourkje/ProngsPotter
    Bedankt om te luisteren en je enthousiasme en vrolijkheid op me over te brengen. Je bent echt geweldig!

    Aan iedereen op Q
    Fijne feestdagen en mag 2016 een top jaar voor jullie worden!


    16 - 09 - '17

    Oh, ik ben een hele groep mensen vergeten te bedanken! Iedereen die dit jaar naar Quizlet Radio heeft geluisterd! Jullie wil ik ook hartelijk bedanken voor het zo leuk maken van een hobby. Echt hartelijk bedankt!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Oh, ik ben een hele groep mensen vergeten te bedanken! Iedereen die dit jaar naar Quizlet Radio heeft geluisterd! Jullie wil ik ook hartelijk bedanken voor het zo leuk maken van een hobby. Echt hartelijk bedankt!


    Komt Quizlet Radio nog eens terug?(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Komt Quizlet Radio nog eens terug?(:


    Jaa. Ik mis Q radio!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Savages schreef:
    (...)

    Jaa. Ik mis Q radio!