• Hallo!

    Vorig jaar en het jaar ervoor heeft Waikiki dit idee opgezet om op het einde van het jaar de users de mogelijkheid te geven mensen te bedanken in dit topic. Uiteraard kan je dit ook naar de personen zelf doen in hun gastenboek, maar ik vind dit altijd leuk, dus had ik dit graag verder gezet. Willen jullie dus iemand in het speciaal of een groep mensen bedanken voor dit mooie jaar: This is the place to be!

    En aan iedereen: Alvast een gelukkig 2016!

    [ bericht aangepast op 13 dec 2015 - 21:33 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hoewel ik niet zoveel mensen ken hier, maakt het in principe eigenlijk ook niet zoveel uit. Ongetwijfeld zijn er mensen die elkaar niet mogen, die mij niet mogen of die ik niet mag. Ik heb echter best veel plezier gehad in het afgelopen jaar en ik hoop dat iedereen hier een super 2016 gaat beleven.


    Sarah = ongewoon sexy

    ElfLord schreef:
    ... Wauwie! ~ Zahara
    Lieve schat, you beautiful person! :3 Wel onthouden eh, you're gorgeous! Onze gesprekken zijn altijd weer leuk, en EMINEEEEEEMM! No, but seriously, keep on going, girl. And let's stay friends forever. Because who doesn't want to be friends with you? I know I want to. c: En gewoon lekker naar die groentejongen toestappen en z'n nummer vragen. ^^ (hij was toch leuk, of was een andere gozer leuk? Oops.)

    SonOfBoromir! ~ SonOfGondor
    We mogen het dan wel lang niet altijd eens zijn over dingen, toch ben jij er voor mij en ben ik er voor jou. We kennen elkaar nu denk ik een jaar ongeveer, maar ik ben toch wel blij dát we bevriend zijn, ondanks onze meningsverschillen. Je staat voor me klaar en ik sta klaar voor jou. Dankje dat je bent wie je bent, want je bent heus niet verkeerd zoals je bent. I like you. (:

    ~ Jarne (Debbaut), Laura (Elvenking), Wendy (Ratonhnhake), Jip (Wiarda), Nina (Mylintis), Kelly (Bostick), Erieka (Saberhagen), Manon (Patholoog), Sarah (Audacity), Tialda (Scribe), Minke (Bathesda), Kimberly (Aserah), Melissa (Ledecky), Evelien (Silberhaus).

    I know, I know. Het is een hele waslijst en misschien vraag je- je zelfs af waarom je erop staat. Nou, dat is simpel. Ik vind jullie stuk voor stuk amazing. :Y) En daarom dat ik bij deze wil vermelden dat ik wil proberen meer contact met jullie te leggen aankomend jaar. Althans, als jullie dat natuurlijk ook willen. Fijne feestdagen en hopelijk wordt aankomend jaar een geweldig jaar voor ieder van jullie!

    DisneyKarin! ~ Tragically

    O gawd, al die DVD's en Tsumtsums, ge-wel-dig! Je bent er altijd zo blij mee wanneer je ze hebt, en ik vind het echt heel leuk om te zien hoe vrolijk je ervan worden kan! C: Maar we praten niet alleen over Disney. We praten eigenlijk wel over vanalles. En dankjewel voor je oprechte vriendschap. Ik waardeer het echt heel erg. Er zijn wat digen gebeurt, maar iedere keer weer was je er toch voor me. EN DIE BRIEF WAS ZO LEUK EH! EN DAT VERJAARDAGSKAARTJE! EN DE KERSTKAART! Dankjewel nog voor dat alles! c:
    Fijne feestdagen, schat! <3

    Sweetheart ~ Thominho
    RIGGLE, RIGGLE, RIGGLE! YEAH, YEAH! DO THE RIGGLE, YEAH!
    Stickerwars met jou zijn echt awesome gewoon. Zo awesome dat we ze beu worden op den duur. Maar dan toch gaan we weer vrolijk verder. Stelletje mafferds die we zijn. x)
    I LOVE YOU THOUGH, SWEETHEART! <3 We hebben niet mega veel gepraat geloof ik dit jaar, meer stickerwars gehouden. But you are truly amazing. :3 EN IK BEN ZO BLIJ VOOR JE MOD ZIJN! c:

    Iedereen van QMagazine
    Ik weet dat ik niet altijd even productief bezig ben. En jullie hadden me er allang uit kunnen gooien. But you guys didn't. En dat vind ik echt enorm lief van jullie. In plaats van te straffen, denken jullie mee naar een oplossing. Jullie zijn echt geweldig! <3

    Iedereen van het LJH
    HUG! Echt, een geweldig jaar allemaal! Niet altijd gaat het even goed met iedereen in het LJH, maar we zijn er kennelijk wel voor elkaar. En die hugs zijn onwijs leuk! DUS BIJ DEZE EEN GROUPHUG OM HET JAAR FANTASTISCH AF TE SLUITEN EN HET NIEUWE JAAR GOED TE BEGINNEN!

    Alle Q'ers
    Fijne jaarswisseling allemaal, en hopelijk wordt aankomend jaar geweldig voor jullie!






    Jaaaaa ljh'ers


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Natuurlijk wil ik meer contact met jou Yolandapanda!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    @ElfLord
    Ah ik zie nu pas dat je mij genoemd hebt haha.
    Van hetzelfde! En het lijkt me gezellig om in de toekomst meer met je te praten! c:

    Druckmann schreef:


    Annemarije a.k.a Rudolf
    Je bent een heeeeele lieve spontane meid. Ik heb leuke gesprekken met je gehad hihi. And me adores you. Ik hoop dat je heel gelukkig zult worden in de komende jaren. Het spijt met dat ik een paar dingen niet heb kunnen doen voor je maar ik hoop dat je mij daarvoor kunt vergeven. Ik sta altijd voor je klaar. Als je ooit nog eens hulp nodig hebt, ik ben er voor je sweet. Please, smile through life. And alwaaays.

    Much Love and Hugs from me. [/i]


    Naw, wat ben je ook adorable. Vergeven? Doe niet zo gek, ik ben je juist hartstikke dankbaar dat je er überhaupt tijd voor wil vrijmaken en mijn gezeur aankan. Super super super bedankt, love. <3 <3


    Pretty is just a pretty word.

ElfLord schreef:
... Wauwie! ~ Zahara
Lieve schat, you beautiful person! :3 Wel onthouden eh, you're gorgeous! Onze gesprekken zijn altijd weer leuk, en EMINEEEEEEMM! No, but seriously, keep on going, girl. And let's stay friends forever. Because who doesn't want to be friends with you? I know I want to. c: En gewoon lekker naar die groentejongen toestappen en z'n nummer vragen. ^^ (hij was toch leuk, of was een andere gozer leuk? Oops.)


Hahaha, omg, wauw (en nee, niet in mijn naam). Je hebt wel een heel erg goed geheugen! Ik zou een paar perverse dingen op kunnen schrijven, maar daar kan Q niet tegen hehe. Luuuuuv joe. <3

[ bericht aangepast op 29 dec 2015 - 20:14 ]


Don't walk. Run, you sheep, run.

ElfLord schreef:

DisneyKarin! ~ Tragically

O gawd, al die DVD's en Tsumtsums, ge-wel-dig! Je bent er altijd zo blij mee wanneer je ze hebt, en ik vind het echt heel leuk om te zien hoe vrolijk je ervan worden kan! C: Maar we praten niet alleen over Disney. We praten eigenlijk wel over vanalles. En dankjewel voor je oprechte vriendschap. Ik waardeer het echt heel erg. Er zijn wat digen gebeurt, maar iedere keer weer was je er toch voor me. EN DIE BRIEF WAS ZO LEUK EH! EN DAT VERJAARDAGSKAARTJE! EN DE KERSTKAART! Dankjewel nog voor dat alles! c:
Fijne feestdagen, schat! <3

Awh dankjewel voor je lieve berichtje! ^^ Ik ben blij dat je het niet storend vind als ik er over vertel, haha. ^^
Altijd <3 Als er iets is en je wilt er over praten, je weet me te vinden hé <3
Hihi, dat is allemaal graag gedaan ^^

Ik ga morgen een beter/liever berichtje bedenken dan dit want op het moment kan ik niet echt goed nadenken.
Dankjewel! Ik hoop dat je ook geweldige feestdagen gehad hebt <3 -en Natuurlijk een spetterende jaarwisseling gaat hebben :3 - X


If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Well, let's start writing. This is maybe gonna be hella long.

Inge - Square
Ik wil bij jou beginnen, omdat jij mij niet bent vergeten en zoals je al weet dat heel veel voor mij betekent. Ik kom je tegen op het internet en we praten zo nu en dan, wat altijd fijn is. Ik ben weer een beetje terug, ik weet niet hoeveel en hoe lang, maar ik zag dat je me bent gaan volgen op mijn nieuwe tumblr dus ik gok dat het zo wel goed komt. Dank je voor alles.

Jarne - Debbaut
Gefeliciteerd nogmaals met je moderatorschap, ik vind het zeeeer verdiend. Jij bent er om de serieuzere gesprekken en ook leuke gesprekken mee te voeren. En we hebben vaak gesprekken gehad in verschillende topics dat altijd heel leuk was. Dank je voor je berichtje hier in het topic, het is zeer gewaardeerd!

Ellie - WillNotLearn
Elllieeeeeeeeee, ik weet dat ik lang afwezig ben geweest, maar het is fijn om je nog steeds hier te zien. Skaniël voor altijd C: Ik wens je een gelukkig nieuw jaar toe en ik zal nooit anders over mijn status denken.

Mich/Mitshy - Macabre
I love you. Dat is belangrijk, dat je dat weet. We hebben veel meegemaakt samen, en over heeeeel veel dingen gepraat. Je weet het misschien niet, maar door jou leerde ik mezelf beter kennen. Ik geef heel veel om je en ik mis je. Vergeet niet dat ik er altijd ben, je weet me te bereiken. Gelukkig nieuw jaar alvast Mich.

Maia - Laquifa
Maais, you are so goddam important to me, hi. <3 First, je bent prachtig, van binnen en van buiten. Ik denk dat je het zelf niet ziet en je dat wel bent, dus ik hoop dat je het dit jaar zelf ook gaat zien. We lachen ons vaak rot om dingen die we elkaar laten zien, ik screenshots van 'tumblr boys' en jij de geweldig grappige foto's die je laat zien. Je bent geweldig <3

Emma - Krull
We praten niet meer, maar ik vind je wel geweldig hoe creatief je bent en hoe je - je inzet voor deze plek om alles goed te laten verlopen en ook er bent voor mensen :]

Tim - Timmios
How I miss you, it's insane. Ik heb geen idee waar je bent, of je oké bent of compleet the opposite. Ik hoop dat Chase voor je heeft kunnen zorgen en dat nog steeds doet. Misschien dat ik je ooit weer spreek, misschien niet. Uit het oog, niet uit het hart, dat weet je. Ik hou van je, echt ongelooflijk veel en dat zal nooit verdwijnen. Je bent mijn foreveralone-maatje, ondanks dat we beiden niet meer alleen zijn. Je zult altijd veel voor me blijven betekenen en ik zal al onze herinneringen koesteren.

Tom - NightVision
Hell, have we been through a lot. We hebben een lange ride achter de rug als het gaat om Q-dingen. Je zult altijd als een broertje voor me blijven, ondanks dat jij degene bent die groter is. Ik ben dankbaar dat ik je ken en ben blij dat ik je heb leren kennen. Waarschijnlijk kom je hier niet snel meer terug, maar ik weet je te vinden op whatsapp/snapchat, dus dat zit wel goed.

Eva - dancingxdemi - xlufjoetoexx
Wauw, ik vraag me af of ik ooit in je gedachten ben of dat ik in de vergetelheid ben geraakt, beiden zou oké zijn. SF, remember? Jij bent ook een van de mensen die ervoor gezorgd heeft dat ik ben zoals ik nu ben, ondanks dat ook jij dit niet weet denk ik. Ik hoop dat alles beter gaat en nooit meer die kant op gaat, je bent sterk, onthoud dat.

Lizor - Black
Ik vind het nog steeds een eer dat ik ooit de naam Lizor geopperd heb en je die nu gebruikt, ghehe. Ik wens je een gelukkig nieuw jaar en ik hoop dat alles gaat lukken met YouTube en tekenen, covers maken etc. (:

Anouk - Blanchett
Ik zag dat je voor het laatst 4 maanden geleden online was en we hebben echt in geen eeuwigheid meer gepraat, maar we konden altijd geweldig fangirlen over The Script (overigens nog steeds mijn fave band). Gelukkig nieuw jaar!

Naomi - BlueHeaven
Je bent al twee jaar niet meer online geweest, hopelijk is alles oké. We hebben geweldige RPG tijden gehad en ik zal nooit meer vergeten hoe erg ik gelachen heb. Happy new year Naoom.

Demi - Medi
Hetzelfde geldt voor jou, we hebben echt geweldige RPG tijden gehad. Het was heeeel apart om je terug te zien op instagram via een meisje van mijn school, hoe klein de wereld ook weer is dan hé. Gelukkig nieuw jaar!

Amy - Depayx
Ik hoop dat je oké bent Am, out of sight not out of mind. Zoals we altijd zeggen: we vinden elkaar altijd weer terug. Ik hoop dat niemand je meer lastig valt en dat alles beter gaat nu, dat ik je weer een keer spreek en we weer helemaal bij kunnen praten. I love you.

Lene - Crater
Ik weet dat we nooit meer praten, maar ik kijk wel naar de dingen die je zegt in bijvoorbeeld LJH en ik hoop dat 2016 beter wordt dan 2015. Je bent echt een fantastisch persoon, don't ever let go of yourself.

Yoos - ElfLord
Hi Yoos, ik wens je een heel gelukkig nieuw jaar. We hebben veel gelachen in de tijden op Q en op whatsapp. Je bent heel mooi en ik hoop dat je dat zelf ook ziet. <3

Kimi - Fregg
Hopelijk gaat alles goed, ook jij bent al een tijd van Q weg. Ik vind het geweldig hoe je altijd alles volhoudt met de drukte die je hebt, van wat ik weet tenminste klonk je altijd heel druk. Cory forever in our hearts trouwens, right in the feeeeels. Gelukkig nieuw jaar!

Bes - Frodo
Bessefles, wat hebben we urenlang gepraat vroeger en liedjes gezongen en megalange berichten gestuurd naar elkaar. Vanaf het moment dat ik je zag vond ik je al zó mooi. Laat die lach en onschuld nooit verdwijnen, oké?

Evelien - Galinda
Eef, je bent geweldig. Ik vind het superleuk dat je deze username weer hebt, want het is zeker wel een passie die we delen C: Musicals! Ik vind dat je geweldig zingt, houd je hoofd hoog Eef, dan kom je er wel. <3

Marthe - Jensen
MARTSTER, allereerst, géweldige username. But you know me, ik houd van zo ongeveer alles wat je doet. Je bent echt een geweldige tekenaar (probeer het niet te ontkennen (cat)), fangirl, vriendin. Een gelukkig nieuw jaar Martster <3

Laura - KyloRen
Misschien dat je niet echt een berichtje van me verwacht aangezien we nooit écht gepraat hebben, maar ik kom je altijd tegen op Q en volgens mij hebben we beiden onze afwezige periodes gehad, maar ik herken je altijd. Je bent een prachtig mens en ik wens je een gelukkig nieuw jaar.

Femke - Lost_Girl
Met jou heb ik ook heel veel gerpg'd, ik hoop dat je gelukkig bent met je vriend (: het was fijn om te zien hoe je helemaal blij werd en dat heb je ook zeker verdiend!

Kimmert - Madrugada
Hai Kimmert, zo zal ik je blijven noemen, we spreken elkaar zo nu en dan, maar ik herinner me zeker ook nog de lange gesprekken op tinychat (: Ik vind je passie voor Harry Potter geweldig, blijf dat volhouden c: Gelukkig nieuw jaar Kimmert. Trouwens! Ik blijf de username snowmn geweldig vinden somehow.

Cheryl - Malyx
Hopelijk wordt 2016 een beter jaar dan 2015, dat voorop. Bedankt voor de gesprekken, ik vind trouwens dat je echt geweldig schrijft. Het is wel lang geleden dat we gepraat hebben of een RPG, vanwege mijn afwezigheid, maar het is altijd gewaardeerd geweest. *hug*

Lizl - MissBurton
Jake and Leslie, ENOUGH SAID. I love them way toooooo much. Happy new year.

Gail - Rudolph
Gelukkig nieuw jaar en succes met je opleiding nog! Bedankt voor de berichten die je hebt gestuurd als ik weer eventjes op Q verscheen. Het was altijd ook gezellig in alle topics, succes ook nog met moderator zijn (:

Amparo - Setsunai
Je blijft een topwijf, stay strong <3

Sylvie - Thominho
Ook jou heb ik al heel lang niet meer gesproken, maar succes nog met moderator zijn. En bedankt voor alle gesprekken en hulp hier op Q.

Jacco - Twentyfive
Jaico forever <3 Ik ben blij dat je gelukkig bent met je vriend en dat alles goed gaat c: jij bent ook niet vaak hier meer te vinden, maar de herinneringen zijn geweldig.

Justine - Valkyries
Zeg hi tegen de kinderen (: Hopelijk gaat daar alles goed mee! Het zou leuk zijn als we weer konden bijpraten, want dat heb ik gemist zeg. Je maakt geweldige covers en schrijft ook heel goed, hopelijk blijf je dat vol houden!

Lotta - Wookie
You are sooooo strong, misschien denk je dat zelf niet, maar dat ben je echt. Ik heb berichten gelezen van het afgelopen jaar en ik ben blij dat het beter gaat dan toen. Keep going <3

Jip - Wiarda
Last but definitely not least. Ook jij bent echt geweldig. Ondanks dat we elkaar niet zo gek vaak hebben besproken, beschouw ik je wel als een goede vriend :'D Dit kan eenzijdig zijn, dat zou niet erg zijn. Jouw schrijfsels zijn mijn favoriet, echt zo prachtig, en daarbij vind ik je ook heel grappig en ben jij mijn Tumblr voorbeeld, ondanks dat je inactief bent. Een fijn 2016 toegewenst.


Aan alle anderen op Q, een gelukkig en fijn nieuw jaar toegewenst. Dat het (nóg) beter mag zijn dan 2015. <3


I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Ik wens iedereen, die zowel mijn vrienden hier op Q zijn als niet, een goede jaarwisseling!
Ik heb het fut niet gehad om iedereen iets persoonlijks te schrijven, omdat ik me al weken niet goed in mij vel voel en puur inspiratieloos ben. Hopelijk word dit me niet kwalijk genomen.

Knuffels.


Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

Ik heb uiteindelijk besloten geen aparte berichten op te stellen dit jaar. Ik wens heel Q een gelukkig nieuwjaar. Jullie maken er een topsite van en zijn daarom stuk voor stuk bijzonder, creatief en geweldig! Bedankt voor een geweldig 2015 op Q.
Mensen die mij genoemd hebben, dank jullie wel. Sommige berichten hebben mij kei hard laten janken dus ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik vervolgens moest zeggen haha.
Anyways heel Q, I love you (flower)


Happy Birthday my Potter!

Gefeliciteerd nogmaals met je moderatorschap, ik vind het zeeeer verdiend. Jij bent er om de serieuzere gesprekken en ook leuke gesprekken mee te voeren. En we hebben vaak gesprekken gehad in verschillende topics dat altijd heel leuk was. Dank je voor je berichtje hier in het topic, het is zeer gewaardeerd!


Dankje Jaimy!(K)

[ bericht aangepast op 1 jan 2016 - 1:31 ]


Queer zijn is gewoon alles

Awh, bedankt Jaimy!

Gelukkig nieuwjaar iedereen!


16 - 09 - '17

Ik heb geen Q vrienden wat klinkt dit ongelooflijk zielig, maar ik ben niet zo actief meer. Maar nieuwe vriendjes is altijd leuk, dus ik hoef niemand persoonlijk een berichtje te sturen. Dus zo wil ik iedereen hier een heel goed en gelukkig nieuwjaar wensen met veel creativiteit voor leuke verhalen, quizzen en andere creatieve uitingen!


Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

Bjergsen schreef:
Laura - KyloRen
Misschien dat je niet echt een berichtje van me verwacht aangezien we nooit écht gepraat hebben, maar ik kom je altijd tegen op Q en volgens mij hebben we beiden onze afwezige periodes gehad, maar ik herken je altijd. Je bent een prachtig mens en ik wens je een gelukkig nieuw jaar.

Ah lief! ^^ Leuk dat je aan me dacht. Ik wens jou ook het allerbeste voor dit nieuwe jaar!

Hoi allemaal! Het is inmiddels al 10 januari 2016, terwijl dit topic bedoeld was voor het einde van 2015. Vergeef me, maar ik heb het nog al druk (gehad) en dit stond nog altijd op mijn to do list. Ik vind het namelijk erg belangrijk om in ieder geval te reageren op alle berichtjes die voor mij bestemd zijn. Dus dat ga ik nu, op 10 januari 2016, nog even doen (krul).

Terwijl dit topic nog wel actief was, heb ik de reacties wel gelezen - ik geef toe; met name opzoek naar mijn eigen (user)name. Er staan namelijk wel heel veel woorden in dit topic om alles te lezen als je het druk hebt, haha. Wat alleen maar goed is want het is een positief topic, i like it! (flower). Wat mij echt verbaasde was de hoeveelheid aan berichten aan mijn adres. Bijna op elke pagina word ik één of meer keer genoemd. Ook door mensen die ik niet of nauwelijks spreek. Ik voel me echt vereerd.
En ik moet ook eerlijk bekennen dat dit soort topics / berichten er zeker aan bijdragen dat ik mijn adminwerk vol enthousiasme blijf doen.
De mensen die een bericht hebben achtergelaten voor mij, zijn ook zo ongeveer de groep mensen die ik zou willen bedanken. Hierdoor zal ik vooral deze berichten beantwoorden. Dus... hier gaattie:

Debbaut schreef
Emma // Krull
Hooi Emma,
Volgens mij m'n standaardbegroeting bij jou.
Tja, wat moet ik zeggen? Ik vind het echt top dat ik de eer heb om met jou bevriend te kunnen zijn, al is het maar online, maar daar brengen we ooit nog wel eens verandering.
Je begrijpt me altijd heel goed en we hebben het altijd gezellig.

Jarne!! Nou nou, eer? Je maakt me verlegen, Jarne. We steken er gewoon beide moeite in en dat zorgt voor een actieve vriendschap (: Ik vind het ook altijd zeer gezellig met jou ^^

Cleese schreef
Emma/Krull: We kennen elkaar eigenlijk nog niet zo lang, maar ik vind onze gesprekken nu al heel leuk en fijn. Ik vind het heel gezellig om met jou te kletsen en ik hoop dat we dat het komende jaar ook gaan volhouden. En ook een keertje meeten, natuurlijk! Heel erg bedankt voor je begrip en de gezellige gesprekjes. (:

Veerle!! Ja, we zouden onze gesprekken zeker moeten voortzetten. Je bent altijd zo enthousiast en begripvol en daarom vind ik het zeker leuk om met je te praten. Ik hoop je nog vaak te spreken en wellicht een keer in het echt te zien.

Wiarda schreef :
Emma/Krull: Ik ben zo blij dat ik jou dit jaar beter heb leren kennen! Team rood bij de zomermeeting in Groningen, heckyeah. Je haakwerkjes zijn altijd superschattig en je weet niet half hoe blij je me altijd maakt wanneer je als een positieve bries door Quizlet blaast. Je bent echt een heel positief en fijn mens. c:

Jip! Dankjewel voor je complimenten :$ Hetzelfde geldt voor mij, hoor! Ik denk dat we elkaar in positieve zin beinvloeden (: Wat leuk dat je m'n haakwerkjes leuk vind, in plaats van dat je denkt 'wanneer houd ze nou eens op met al die foto's te sturen' x). Die positiviteit lees ik vaker in de berichtjes die hier in dit topic aan mij gericht zijn. Ik ben blij dat ik dat voor elkaar heb weten te krijgen, al doe ik het niet heel vaak door tijdsgebrek, helaas. Dankjewel Jip voor je lieve berichtje (:

Einar schreef:
Emma (Krull)

Em, ik heb het idee dat jij honderd procent achter mij staat en dat betekent veel voor me. Ik heb het idee dat ik altijd naar je toe kan stappen als er iets is en dat is hartstikke fijn. Ik hoop je nog vaker in het echt te zien, want dat is natuurlijk reuzegezellig. (en ik wacht nog steeds op een gehaakte knuffel hahahahah)

Margoooot! Ja, ik sta zeker 100% achter je. Je kan altijd naar me toe komen, dat gevoel is zeker juist. (En dat geldt voor iedereen trouwens!) Ik bied graag een luisterend oor en vind het fijn als ik mensen kan helpen. Zullen we maar gelijk een datum gaan prikken dan? En wat voor gehaakte knuffel zou je willen hebben?

Pterodactyl schreef:
Emma/Krull - Ook jij bent iemand die ik eigenlijk veel te weinig spreek. Ik vind je haakwerkjes echt geweldig en het is altijd gezellig om met je te kunnen praten. Ik hoop dat we in de toekomst nog vaker kunnen praten!

Hee Felicia. Nou, ik ben in ieder geval voor het idee om dan toch echt vaker te gaan praten. Want enthousiasme, whoehoe!! *O* Leuk dat je m'n haakwerkjes geweldig vind.

Reigns schreef:
Emma/Krull
Je bent al heel vaak een hulp voor me geweest, dus bedankt daarvoor!

Sylvie! Tuurlijk, voor jou altijd! Je mag altijd bij me aankloppen, dat weet je he?

Amphibian schreef:
Emma (Krull), Erica (Scandal) en Inge (Square)
Ik denk dat Quizlet zonder jullie zou instorten. Jullie steken echt ongelofelijk veel tijd in de website en ik heb voor jullie alle drie heel veel respect. Jullie geven echt het gevoel naar anderen te luisteren en zaken altijd vanuit meerdere perspectieven te bezien. Daarnaast vind ik dat jullie stuk voor stuk het talent hebben om dingen heel helder te verwoorden, wat zeker fijn is. Inmiddels heb ik jullie alle drie ontmoet en ook in ‘real life’ zijn jullie hele fijne personen om gesprekken mee te voeren. Onwijs bedankt voor alles wat jullie voor deze site doen, want ik denk dat heel veel mensen dat niet inzien.

Natas, ik moet eerlijk zeggen dat ik echt even omver geblazen werd door deze woorden van jou. Allereerst dus bedankt voor dit grote compliment. Ik ben blij dat je ziet dat ik mijn best doe voor Q en voor de crew (:
Reken jezelf alsjeblieft ook niet te min, hoor. Jij bent ook een van de crewleden die het meeste doet voor Q en de crew - zeker het beta gedeelte. Keep going the good work! Ik hoop je snel nog eens te zien. Zin om een keer af te spreken?

Nakotak schreef:
Emma/Krull wil ik ook bedanken voor de gastvrijheid en de gezellige sleepover. Het was ontzettend leuk om je eindelijk eens te ontmoeten.

Nana! Ik vond het weekend waarin je hier kwam overnachten echt gewéldig! Ik zou willen zeggen , dat doen we nog een keer, maar ja, reistijd en geld enzo, haha. Ik hoop echt dat we contact houden (flower).

Eshkeri schreef:
Emma/Krull: Ik vind je een onwijs aardig persoon. Je bent ook nog eens ontzettend creatief en bent er altijd voor me geweest als ik onduidelijkheden had op het forum, bedankt daarvoor! Ik wens je een geweldig nieuw jaar toe! C:

Erieka! Dankjewel! Jij bent ook een super lief meisje (: Ik hoop jou en foto's van Pim nog vaak op het forum te zien! We zouden snel eens moeten bijpraten.

Ledecky schreef:
Bedankt aan de crew om van Q elke dag opnieuw zo'n geweldige plaats te maken. In het bijzonder aan de mods, voor deze prachtige kans. Jullie zijn allemaal supergezellige mensen en een geweldig team om mee te werken (ook de nieuws mods, natuurlijk ^^). Ook nog eens een extra bedankje voor Emma, want je bent kortweg fantastisch. Oh, en Inge, het is geweldig om te zien hoe graag je je bèta-werk hier doet. (:

Ik heb op alle pagina's gezocht naar mijn naam en toen kwam ik ook deze alinea tegen. Ik ga niet op alle berichtjes naar de crew toe reageren, dat is echt te veel werk, maar ja. Hier staat m'n naam x)
Melissa, dankjewel voor je compliment. Kort maar krachtig haha. Ik vind jou een heel lief meisje, je straalt positieve energie uit. Ik hoop je nog vaker te spreken!

Poncho schreef:
Aan: Krull
Emma! Je bent een van de liefste personen dat ik ooit heb ontmoet. Je geeft oprecht om andere mensen en staat altijd klaar om iemand een luisterende oor te bieden en te helpen.

Ahhw, Gail! Dankjewel. Fijn om te zien dat mijn oprechte bedoelingen hier op Quizlet ook zijn overgekomen :$

Scandal schreef:
Emma/Krull:
Nu de laatste tijd chatten we wat minder, maar in 2016 zal daar vast terug verbetering in komen. Daar kijk ik zeker naar uit. Ik vind het altijd fijn met jou, maar we zijn van aard ook uit hetzelfde soort hout gesneden. Dat maakt dat als de een met een idee komt, de ander meteen kan aanvullen of dat we steeds dezelfde dingen opmerken en het ook vaak over eens zijn. Ik vind het zo fijn dat we elkaar zo goed begrijpen! Dat is ook zeker een sterkte van jou: moeite doen om begrip te brengen voor anderen en jezelf in diens situatie inleven. Je bent top!

Erica, dat geeft toch niet. Ik weet dat er niets veranderd tussen ons als we even niet meer praten. Ik ben het helemaal met je eens. We lijken op elkaar op het vlak van je verantwoordelijk voelen voor je functie, proberen echt dingen voor elkaar te krijgen, etc. Erica, je bent echt een tof mens en ik wens je echt alle goeds toe in 2016 (:

Vrataski schreef:
Emma (Krull)
Je bent echt een topmens, echt waar. Je inzet voor Quizlet, maar ook gewoon hoe jij bent als persoon. En ook je haakwerkjes maken me altijd vrolijk! Ik wil je bedanken voor je vrolijkheid en voor alles wat je voor Quizlet doet. En ook voor de begeleiding bij het inwerken van ons, de bemiddelaars.

Dankjewel Megan. Ik wil nog zeggen dat ik het zeker erg gezellig met je vond tijdens de crewmeeting. Je bent één en al lach, waar ik gelijk vrolijk van wordt. Misschien steken we elkaar wel aan, op een goede manier, haha.

Square schreef:
Emma/Krull - Je doet altijd je uiterste best om dingen in goede banen te leiden en je verwarmt ieder topic met je leuke berichtjes. Ik blijf het geweldig vinden om jouw haakwerkjes te mogen aanschouwen, want je maakt er iedere keer weer iets ontzettend leuks van. Ik ben heel blij dat we hier op Q van jou en jouw eindeloze positiviteit mogen genieten en ik hoop dat dat ook in 2016 weer zo zal zijn, want zoals ik al eerder heb gezegd, ik kan me Q echt niet zonder jou voorstellen. ^^

Ook al weer zo'n berichtje waarin het woord positiviteit en mijn naam in één zin staan :$ Dankjewel Inge. Ik ga zeker nog even door met wat ik doe en hoe ik ben in 2016 :Y) Doe jij dat dan ook?? Het is ook echt een gemis op Q als jij weg zou gaan.

Bjergsen schreef:
Emma - Krull
We praten niet meer, maar ik vind je wel geweldig hoe creatief je bent en hoe je - je inzet voor deze plek om alles goed te laten verlopen en ook er bent voor mensen :]

Dan moeten we dat maar snel weer gaan doen, Jaimy! Dankjewel voor je berichtje (:

Er is nog één iemand die er voor mij echt uitspringt die geen berichtje voor mij heeft geschreven en waarop ik dus ook niet kan reageren. Waarschijnlijk heeft ze dit topic niet eens gezien. Die persoon wil ik via dit topic, ook al is het al 2016, toch nog bedanken.
Samantha / Sam - HANAYA
Sam, ik wil je bedanken voor alle levenslessen die je met me hebt gedeeld. We zijn totaal niet hetzelfde, maar hebben wel dezelfde normen en waarden. Hierdoor kunnen we op dat niveau toch behoorlijk serieus met elkaar praten. Hier heb ik ook echt iets aan - en jij ook volgens mij. We vullen elkaar mooi aan.
De eerste crewmeeting in 2009 was het moment dat ik jou leerde kennen. Hoe dat toen precies gegaan is weet ik niet meer, maar in ieder geval zijn we sindsdien goede vriendinnen. Al weer 6 jaar en een beetje. Van de hele vriendengroep waar wij op een gegeven moment bij hoorde, zijn we de enige die nog actief zijn op Quizlet. Ik wil je bedanken voor alle mooie momenten die we samen hebben gehad. Ik leer heel veel van je, en jij van mij. We praten lang niet elke dag en soms is het lastig om je te bereiken, toch vinden we elkaar altijd weer en blijven we afspreken in real. Dit, terwijl je 2,5 uur reizen bij me vandaan woont. Sam, onze vriendschap is goud waard en ik wil je echt niet meer kwijt.