• Hallo!

    Vorig jaar en het jaar ervoor heeft Waikiki dit idee opgezet om op het einde van het jaar de users de mogelijkheid te geven mensen te bedanken in dit topic. Uiteraard kan je dit ook naar de personen zelf doen in hun gastenboek, maar ik vind dit altijd leuk, dus had ik dit graag verder gezet. Willen jullie dus iemand in het speciaal of een groep mensen bedanken voor dit mooie jaar: This is the place to be!

    En aan iedereen: Alvast een gelukkig 2016!

    [ bericht aangepast op 13 dec 2015 - 21:33 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oké, hier is mijn poging, niet in enige bijzondere volgorde. Ik ben weer een beetje laat, dus ik hoop dat mensen dit nog zien (ongeveer net zoveel als ik hoop dat ik geen belangrijke mensen ben vergeten). (krul)

    Emma/Krull - Je doet altijd je uiterste best om dingen in goede banen te leiden en je verwarmt ieder topic met je leuke berichtjes. Ik blijf het geweldig vinden om jouw haakwerkjes te mogen aanschouwen, want je maakt er iedere keer weer iets ontzettend leuks van. Ik ben heel blij dat we hier op Q van jou en jouw eindeloze positiviteit mogen genieten en ik hoop dat dat ook in 2016 weer zo zal zijn, want zoals ik al eerder heb gezegd, ik kan me Q echt niet zonder jou voorstellen. ^^

    Marleen/SonOfGondor - Ik denk niet dat ik hier de juiste woorden voor heb, maar bedankt (en sorry) voor alles. Ik weet dat 2015 een zwaar jaar voor je was, maar je hebt het gehaald. Weet dat ik je vrachtbootladingen aan goede dingen en kittens toewens. Ik hoop enorm dat je een beter 2016 zult hebben, want mijn God, dat verdien je zo hard.

    Natascha/Vikings - Eigenlijk spreken wij elkaar nauwelijks, maar ik zie je wel regelmatig op meetings en natuurlijk op de fora. Ik bewonder je inzet voor Q, beide als user en als bèta. Dat laatste in het bijzonder, eigenlijk, wat het is altijd ontzettend fijn om zo'n actief persoon in het team te hebben. Het is ook heel leuk om te volgen hoe je je langzaam ook buiten Q tot een bekende schrijfster ontwikkelt, en ik vind het geweldig dat we op deze site zo iemand hebben waar jongere schrijvers zich een voorbeeld aan kunnen nemen. Ik hoop dat je een heel fijn en fantasierijk 2016 zult hebben!

    Kim/Madrugada - Kim, jij bent al jaren een van de namen die mij altijd te binnen schieten als ik aan Quizlet denk. Ik heb het rare gevoel dat we dit jaar zowel minder met elkaar hebben gesproken, als op een of andere manier meer. In ieder geval was dit het jaar van dictees en enquêtes via Skype en Facebook, wat ik erg leuk vond om te doen. :'D Ik hoop dat ik je nog erg lang hier op Q en op Tumblr tegen zal blijven komen.

    Yolanda/ElfLord - Wat had jij een pech aan het einde van dit jaar. Ik vind het zo vervelend voor je, maar ik hoop dat 2016 een veel beter jaar zal zijn, met hopelijk goede gezondheid, veel blije puppy's, een hoop boogschietavonturen met de leuke mensen op de club (als er ooit echte Hunger Games komen, weet ik met wie ik een verband moet sluiten) en over het algemeen gewoon enorm veel fijne dingen. Wij moeten ook zeer dringend weer eens meeten, want ik heb hier nog steeds een verjaardagscadeautje voor je op de vensterbank liggen.

    Jip/Wiarda - Ik geloof dat ik in mijn hoofd al hele boekwerken heb geschreven waarin ik eloquent en allesbehalve bondig de dingen uitdrukte die ik wilde uitdrukken, maar nu ik hier daadwerkelijk mijn vingers op het toetsenbord heb, weet ik ook niet meer precies waar ik zou moeten beginnen. Daar is het een beetje te groot voor, denk ik. In ieder geval, go Whatsappgeesten en puns, en ik hoop dat er daarvan en van de meetings en enthousiaste reacties en flauwe verjaardagscadeaus nog veel meer zullen volgen in 2016, want ik heb er enorm veel plezier aan beleefd. De afgelopen twaalf maanden hebben absoluut de dood meegemaakt van überhaupt nog mijn pogingen om een enigszins normaal slaapschema aan te houden, maar ik ben blij dat het je enige steun bood bij je eigen na-middernachtelijke avonturen (het eindeloos verversen van Q valt in mijn woordenboek ook onder avonturen), want dan had het tenminste nog enig nut. Verder kan ik niet veel meer zeggen dat een zeer diep gemeende idem dito op alles wat jij hebt gezegd, wat voelt als een ontzettend goedkope reactie na jouw bericht, dus zal ik het in caps doen - IDEM DITO - want wow, wat ben ik blij dat mijn rare eerste poging tot Harry Potter fanfictie tot zoveel speculatie en smileygevulde gesprekken tussen mini-Jip en mini-Inge heeft geleid.

    Froukje/ProngsPotter - Bedankt voor zo'n leuk en positief stalkerberichtje op pagina twee in dit topic. :'D En ook gewoon omdat alles wat ik van jou op Q zie eigenlijk altijd die positieve kwaliteit heeft, en ik dat enorm waardeer. Misschien zie ik je weer bij NaNo 2016, maar sowieso nog wel in andere topics in de tussentijd, hopelijk. (:

    Jolijn/SPECS - Jouw roze tekst springt er altijd enorm uit, en je enthousiasme is heel leuk om te zien. Ik hoop zelf ook dat 2016 een beter jaar zal worden wat verhalen van mijn kant betreft, en ik hoop dat jouw enorme productiviteit en plezier in je eigen verhalen nog lang zullen voortduren.

    Sarita/Kerstkoekje - Dit is waarschijnlijk een bericht dat echt totaal uit het niets komt, maar ik wilde gewoon zeggen dat ik het leuk vind dat je op Q rondhangt. Je bent een van de oudste users die ik nog steeds herken en die nog steeds actief zijn, dus ondanks dat we nooit veel contact hebben gehad, voelt het een beetje alsof ik al jaren steeds delen van verhalen over jouw leven hoor. Ik hoop dat je een goed 2016 tegemoet gaat. En ik vind je huidige username erg leuk, trouwens, dat mag ook wel gezegd worden. :'D

    Tialda/Scribe - Voor jou geldt ongeveer hetzelfde als voor Sarita. Ik herinner me jou vroeger vooral van reacties op mijn verhalen en pas meer recent van het forum (hoewel dat best aan mij kan liggen), maar in ieder geval waardeer ik jouw aanwezigheid ook zeer, in wat voor vorm dan ook. Jij ook een ontzettend prettig 2016. ^^

    Jarne/Debbaut - Iets in mijn hoofd linkt jou nog steeds automatisch aan Voldemort, zelfs al heb je die mantel inmiddels al een hele tijd afgeworpen. In ieder geval is het altijd gezellig om jou op het forum te zien, of dat nou groen of rood is, als Death Eater of als agent, en ik hoop dat je ons nog lang zult blijven verblijden met je originele reacties en leuke ideeën.

    Anna/Starlord - Er zijn van die mensen die altijd met tien dingen tegelijk bezig lijken te zijn en het toch voor elkaar krijgen om alles goed te laten verlopen en een leuke aanwezigheid te zijn ondanks alle stress, en jij bent daar in mijn beleving absoluut een van. Ik vind het enorm knap dat je ondanks alle tegenslagen in november toch je SOTY verhaal nog hebt weten af te ronden, en het is ook gewoon leuk om al jouw enthousiasme voor dingen op Q te zien. ^^

    Black - Jij doet heel veel leuke dingen op Q en dat is echt bewonderenswaardig, maar wat mij toch vooral bijgebleven is, is je enthousiasme over Wolfstar van dit jaar. Zoiets maakt mij altijd blij, en ik vermoed dat het ook heeft bijgedragen aan mijn eigen Wolfstar-enthousiasme-renaissance. Ik hoop dat je een jaar met veel Remus en Sirius tegemoet gaat. ^^

    Erica/Scandal - Alle mods doen geweldig werk, maar ik heb het gevoel dat jij toch vaak nog net even die extra stap zet. Er zijn in dit topic al een hoop mensen die het beter hebben gezegd dan ik, maar ik vind het gewoon fijn dat je er bent, en het wat heel leuk om je in het echt te zien afgelopen november. (:

    Daniela/Eirian - Jij verandert je usernames sneller dan ik het kan bijhouden, dus soms verlies ik je opeens even volkomen uit het oog, maar uiteindelijk duik je altijd weer op. Ik heb je al op een hoop meetings gezien en dat was telkens erg gezellig, en ook op het forum ben je een leuke aanwezigheid. Op naar nog meer meetings in 2016!

    Margot/Theroux - Je bent een enorm leuk persoon. Leuk klinkt op dit moment veel te slap, maar dat kan er ook door komen dat ik het onderhand waarschijnlijk al tien keer heb gebruikt. De enige synoniemen die ik op dit moment kan verzinnen klinken behoorlijk oubollig - tof, moppig, mieters, dolletjes - maar het komt erop neer dat ik je dus een heel tofmoppigmietersdolletjes persoon vind, met een bizar dichttalent (en schrijftalent, zoals ik vandaag heb mogen ontdekken via Perciver), heel veel knuffels voor iedereen die ze nodig heeft en voor ieder topic een heerlijke reactie. Ik geniet van jouw aanwezigheid op het forum en ik hoop dat jouw 2016 net zo tofmoppigmietersdolletjes wordt als je persoonlijkheid, want naast al die knuffels die je uitdeelt, verdien je het ook er een hoop terug te krijgen.

    Felicia/Kerstdino - Ik weet dat ik dit al eens heb gezegd, maar ik word gewoon zo blij van jouw dino's. Het is zo'n onschuldig, leuk iets, en het maakt je heel herkenbaar, zelfs al ga je dan van Liopleurodon, wat vrij onmogelijk te spellen is, naar Diplodocus, al niet veel beter. Ik weet niet of je Friends kent, maar ik heb altijd het gevoel dat jij wel interessante gesprekken zou kunnen voeren met Ross. Daarnaast vind ik je ook gewoon een heel leuk, positief persoon, op basis van wat ik van jou zie op het forum, dus ik hoop dat dat nog lang zo mag blijven. ^^

    Castianna - Beste ex-Quokka, een weekje geleden was ik bij een scriptiedag van mijn studie, waar onder andere een gastspreker iets vertelde over woorden leren. Om een voorbeeld te geven van iets wat niemand in de zaal zou kunnen benoemen, liet hij ongeveer dit plaatje zien. Dankzij jou werkte zijn voorbeeld niet. :Y) Bedankt voor die ontzettend schattige username en bijpassende profielfoto, want je hebt mij iets nuttigs geleerd.

    Jaimy/Bjergsen - Je verdween voor mijn gevoel best wel plotseling van Q en later ook van Tumblr, en je was laatst weer terug hier, maar ik weet niet of dat iets blijvends is of gewoon tijdelijk bedoeld was. In ieder geval hoop ik wel dat ik je nog weer ergens op het internet zal tegenkomen, en wens ik je een fijn 2016. ^^

    De mensen uit het NaNoWriMo topic - Jullie enthousiasme heeft me ontzettend geholpen om eindelijk, eindelijk weer eens echt iets te typen, en dat voelt geweldig. Bedankt daarvoor. November was dit jaar heel druk, maar ook heel gezellig. (:

    De crew - Jullie zijn een ontzettend leuke groep en ik kijk nu al uit naar de volgende meeting. (bloos)

    Aan iedereen die ik nog ben vergeten/die van dit topic juist het tegenovergestelde van een kerstgevoel krijgt - Dit is een heel gezellig topic voor de mensen die binnen de cirkeltjes Q'ers vallen die onderling allemaal berichtjes voor elkaar schrijven, maar ik kan me voorstellen dat het juist zeer deprimerend kan zijn als je door de pagina's scrollt en je naam niet genoemd ziet worden. Weet echter dat als je wekelijks of vaker op Q komt en regelmatig op het forum bent, er een 98% kans is dat ik je username ken, je berichten hier lees en je stilletjes goede vibes toewens als het wat minder gaat in je leven. Het is erg waarschijnlijk dat ik een keer de neiging heb onderdrukt om als volkomen vreemdeling met een cheerleadsmiley te reageren op een berichtje van je over een nieuwe puppy of een goed cijfer of een nieuwe puppy die goede cijfers haalt. Ik hoop dat ook jij een heel fijn 2016 zult hebben en Q nog lang blijft verrijken met je aanwezigheid, en dat je hier in 2016 wat mensen zult vinden om rare of diepe of gewoon leuke gesprekken mee te voeren, als dat iets is wat je wilt. ^^

    En een heel prettig kerstfeest, allemaal, want dat is ook nog iets wat op dit moment relevant is.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2015 - 1:01 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ondanks dat ik eigenlijk nooit meer op Q zit, wil ik een aantal mensen toch even bedanken. Aan die mensen heb ik hele leuke herinneringen en ik zal die urenlange gesprekken nooit vergeten. Sommige van hen heb ik zelfs nog in het echt ontmoet. Veel van hen spreek in inmiddels niet/bijna niet meer, maar ik wil hen bedanken voor alle leuke momenten die ik met hen heb gehad en hun een heel gelukkig nieuw jaar wensen. May all your dreams come true. <3 Bedankt Lexa, Memoria, Mallory, Ledecky, Durmmels, Superior en Ginter.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Square schreef:

    Felicia/
    Kerstdino - Ik weet dat ik dit al eens heb gezegd, maar ik word gewoon zo blij van jouw dino's. Het is zo'n onschuldig, leuk iets, en het maakt je heel herkenbaar, zelfs al ga je dan van Liopleurodon, wat vrij onmogelijk te spellen is, naar Diplodocus, al niet veel beter. Ik weet niet of je Friends kent, maar ik heb altijd het gevoel dat jij wel interessante gesprekken zou kunnen voeren met Ross. Daarnaast vind ik je ook gewoon een heel leuk, positief persoon, op basis van wat ik van jou zie op het forum, dus ik hoop dat dat nog lang zo mag blijven. ^^


    Aw, bedankt! Ik kan eigenlijk hetzelfde zeggen van jouw vierkantjes (en af en toe badeendjes, die mis ik stiekem wel). (:

    [ bericht aangepast op 26 dec 2015 - 11:38 ]


    What would Emma do?

    Square schreef:

    Froukje/ProngsPotter - Bedankt voor zo'n leuk en positief stalkerberichtje op pagina twee in dit topic. :'D En ook gewoon omdat alles wat ik van jou op Q zie eigenlijk altijd die positieve kwaliteit heeft, en ik dat enorm waardeer. Misschien zie ik je weer bij NaNo 2016, maar sowieso nog wel in andere topics in de tussentijd, hopelijk. (:


    Ghehehe, Always (:


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Square schreef:

    Jarne/Debbaut - Iets in mijn hoofd linkt jou nog steeds automatisch aan Voldemort, zelfs al heb je die mantel inmiddels al een hele tijd afgeworpen. In ieder geval is het altijd gezellig om jou op het forum te zien, of dat nou groen of rood is, als Death Eater of als agent, en ik hoop dat je ons nog lang zult blijven verblijden met je originele reacties en leuke ideeën.


    Noooo! ***!!!
    Ik wist dat ik nog mensen vergeten was! Jou en je deed me ineens ook aan Jaimy herinneren!D':

    Nou, aan jou Inge wil ik graag de volgende dingen zeggen:
    Bwuah, soms durf ik DDVO nog eens aan te halen hoor. Mijn trouw is niet volledig weg.:Y)
    Maar jij bent zo'n geweldige user op alle vlakken! Je probeert voor iedereen goed te doen en probeert voor alles oplossingen te bedenken. Je geeft jouw mening zeker, maar altijd op zo'n manier dat je niemand kan kwetsen.
    Verder ga ik jezelf nu zonder schaamte kopiëren.
    Ik hoop dat je ons nog lang zult blijven verblijden met je originele reacties en leuke ideeën.

    Aan Jaimy:
    Zoals Inge al zegt, je hebt ons verlaten, maar je bent teruggekeerd! Ik hoop dat je nu voor eeuwig blijft want een user zoals jou is uniek.


    Queer zijn is gewoon alles



    Margot/Theroux - Je bent een enorm leuk persoon. Leuk klinkt op dit moment veel te slap, maar dat kan er ook door komen dat ik het onderhand waarschijnlijk al tien keer heb gebruikt. De enige synoniemen die ik op dit moment kan verzinnen klinken behoorlijk oubollig - tof, moppig, mieters, dolletjes - maar het komt erop neer dat ik je dus een heel tofmoppigmietersdolletjes persoon vind, met een bizar dichttalent (en schrijftalent, zoals ik vandaag heb mogen ontdekken via Perciver), heel veel knuffels voor iedereen die ze nodig heeft en voor ieder topic een heerlijke reactie. Ik geniet van jouw aanwezigheid op het forum en ik hoop dat jouw 2016 net zo tofmoppigmietersdolletjes wordt als je persoonlijkheid, want naast al die knuffels die je uitdeelt, verdien je het ook er een


    aaaaaah heeeel erg bedankt Inge


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ben behoorlijk wat afwezig geweest afgelopen jaar, maar ik wil toch ook mensen bedanken.

    **Kangster || Rani
    Hoe kan ik anders dan te beginnen met jou? Ik zag al je lieve berichtje in dit topic, echt lief. Ik ken meerdere mensen wel vanuit hier, maar met jou heb ik onderhand het meeste/langste contact denk ik. Zelfs in tijden dat ik er dus inderdaad niet zoveel ben, kom jij vaak toch nog even langs om hoi te zeggen. Dus lieve Rani, bedankt dat jij er altijd voor me bent. Dat hoeft niet perse te betekenen dat er iets aan de hand is, maar gewoon voor het feit dat je gezelligheid er is. Dat ik stiekem toch altijd met je kan praten, ondanks dat ik misschien weinig online ben. Na al die jaren ben jij stiekem nog steeds 'mijn vriendinnetje'. Ik hou ook van jou, lieve Rani. Ik hoop dat ik volgend jaar weer wat meer tijd heb, om ook weer gezellig met jou hier te zitten. Ik wens je in ieder geval het allerbeste voor 2016!

    **Thominho || Sylvie
    Ik heb je hier stiekem al eens voor bedankt, maar ik vond je hulp toen bij mijn Wvw-wedstrijd echt heel fijn. Daarnaast vond ik het heel leuk als ik af en toe een berichtje van jou in mijn gastenboek vond, dat is ook wel eens gebeurt. Ik mocht er de laatste tijd niet zoveel zijn, maar dat gaat als het goed is weer veranderen. Dus wie weet vind je in de snelle toekomst ook wel weer een gb terug (; Ook jou wens ik het beste voor 2016!

    ** Verhalen
    Ik heb dit jaar echt weer de stories gevonden. Heerlijk om weer een aantal stories te lezen, en me weer heerlijk in een andere wereld te kunnen verdiepen. Ik heb niet altijd tijd, maar het is gewoon lekker weer te lezen. Daarom wil ik IJsvogel, Starlord, LordFantasy, Laleah en KellyHoranXx bedanken voor hun leuke verhalen om te lezen. Ik hoop dat ik hierbij niet mensen vergeet.

    En natuurlijk ook op mijn eigen verhalen, wil ik degene die daarop reageren bedanken! Het blijft echt veel te leuk om reacties te lezen, dat motiveert zo. Zoals bijvoorbeeld EvilDaugther, FantasiaX en Festus. Het zijn er misschien niet veel, maar daardoor ben ik juist blij met jullie. Ik hoop dat ik hierbij niet iemand vergeet.

    **Wedstrijden
    Ik weet niet meer met welke Wvw-wedstrijden ik allemaal meegedaan heb, genoeg in ieder geval. Maar ik wil iedereen ook bedanken voor het organiseren van die wedstrijden! Want het blijft gewoon veel te leuk om te doen ˆˆ Hopelijk volgend jaar weer!

    **Alle users
    En natuurlijk wens ik de rest van Quizlet een fijne jaarwisseling en een prachtig 2016!

    [ bericht aangepast op 28 dec 2015 - 0:11 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Onze Queen of Darkness, Annemiek ~ Starlord
    Lieeeeeeve, lieve Anna. Dankjewel voor alles eigenlijk gewoon. Ik kan met je lachen, huilen, praten, geinen. Eigenlijk alles wel. Volgens mij ben jij mijn beste vriendin en ook nog eens de vriendin van Q met wie ik het langste om ga. Althans, als ik goed kan rekenen. x)
    Het gaat bij mij nog wel es niet zo best, en bij jou ook niet. Maar toch ben je er iedere keer weer voor me wanneer nodig. En andersom ben ik er ook voor jou wanneer jij mij nodig hebt, onthoudt dat. <3 Ik wens je een hele fijne feestdagen toe, en hopelijk wordt het nieuwe jaar spectaculair geweldig, want dat verdien je echt!

    Sneaky Raccoon Maia ~ Laquifa
    Mai, Mai, Mai. Wat moet ik toch zonder jai? Dat rijmt zwaar falend :'} What'sappen met jou is gewoonweg onwijs leuk! Maar darling, je bent geweldig. En dat is gewoon een feit. Kun je natuurlijk ontkennen, maar dan zou je alleen maar een feit tegenspreken, en dat is nutteloos. <3 Ik wil je verder nog bedanken voor de keren dat je zo lang bent opgebleven met me, want ik had dat toen wel nodig. En jij deed het ook daadwerkelijk. I'm glad I met you and we became friends, because you're an amazing person.

    Jo, Jo, Jolijn! ~ SPECS
    Hé, Jo'tje. Hoe gaatie? ;P
    Brieven schrijven met jou is echt ontzettend leuk om te doen! En hopelijk zetten we dit natuurlijk ook gewoon voort in 2016, maar ergens denk ik ook wel dat we dat zullen doen. Je bent een top meid en ik kan altijd met je lachen. Ik wens je bij deze dan ook heel veel succes met je wafels, want je gaat gewoon een geweldig bedrijfje ermee opzetten joh. En dan wordt je miljonair enzo, jeweetzelf. (cool) <3

    Circle Ingeeeee ~ Square

    Ghehe, flauw eh? xd Beetje jammer dat je die sigaretprofielfoto hebt veranderd naar kerst. Maar ik vind deze ook wel heel chill. Überhaupt altijd leuk wat je weer met je profielfoto's doet!
    Anyways, ook aan jou de bedanken voor alles eigenlijk wel. We praten de laatste tijd dan wel weer wat minder, maar ik kan altijd bij je terecht. En chocoladekoekjes maken met je is ook ontzettend leuk om te doen, weet je nog? Hahaha.
    Je bent slim, grappig, geweldig en top en onthoudt dat gewoon even lekker, wil je? Because it's true. <3 Merry Christmas and a happy new year!


    ~ De rest komt later staat hieronder. ~

    [ bericht aangepast op 28 dec 2015 - 18:53 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ... Wauwie! ~ Zahara
    Lieve schat, you beautiful person! :3 Wel onthouden eh, you're gorgeous! Onze gesprekken zijn altijd weer leuk, en EMINEEEEEEMM! No, but seriously, keep on going, girl. And let's stay friends forever. Because who doesn't want to be friends with you? I know I want to. c: En gewoon lekker naar die groentejongen toestappen en z'n nummer vragen. ^^ (hij was toch leuk, of was een andere gozer leuk? Oops.)

    SonOfBoromir! ~ SonOfGondor
    We mogen het dan wel lang niet altijd eens zijn over dingen, toch ben jij er voor mij en ben ik er voor jou. We kennen elkaar nu denk ik een jaar ongeveer, maar ik ben toch wel blij dát we bevriend zijn, ondanks onze meningsverschillen. Je staat voor me klaar en ik sta klaar voor jou. Dankje dat je bent wie je bent, want je bent heus niet verkeerd zoals je bent. I like you. (:

    ~ Jarne (Debbaut), Laura (Elvenking), Wendy (Ratonhnhake), Jip (Wiarda), Nina (Mylintis), Kelly (Bostick), Erieka (Saberhagen), Manon (Patholoog), Sarah (Audacity), Tialda (Scribe), Minke (Bathesda), Kimberly (Aserah), Melissa (Ledecky), Evelien (Silberhaus).

    I know, I know. Het is een hele waslijst en misschien vraag je- je zelfs af waarom je erop staat. Nou, dat is simpel. Ik vind jullie stuk voor stuk amazing. :Y) En daarom dat ik bij deze wil vermelden dat ik wil proberen meer contact met jullie te leggen aankomend jaar. Althans, als jullie dat natuurlijk ook willen. Fijne feestdagen en hopelijk wordt aankomend jaar een geweldig jaar voor ieder van jullie!

    DisneyKarin! ~ Tragically

    O gawd, al die DVD's en Tsumtsums, ge-wel-dig! Je bent er altijd zo blij mee wanneer je ze hebt, en ik vind het echt heel leuk om te zien hoe vrolijk je ervan worden kan! C: Maar we praten niet alleen over Disney. We praten eigenlijk wel over vanalles. En dankjewel voor je oprechte vriendschap. Ik waardeer het echt heel erg. Er zijn wat digen gebeurt, maar iedere keer weer was je er toch voor me. EN DIE BRIEF WAS ZO LEUK EH! EN DAT VERJAARDAGSKAARTJE! EN DE KERSTKAART! Dankjewel nog voor dat alles! c:
    Fijne feestdagen, schat! <3

    Sweetheart ~ Thominho
    RIGGLE, RIGGLE, RIGGLE! YEAH, YEAH! DO THE RIGGLE, YEAH!
    Stickerwars met jou zijn echt awesome gewoon. Zo awesome dat we ze beu worden op den duur. Maar dan toch gaan we weer vrolijk verder. Stelletje mafferds die we zijn. x)
    I LOVE YOU THOUGH, SWEETHEART! <3 We hebben niet mega veel gepraat geloof ik dit jaar, meer stickerwars gehouden. But you are truly amazing. :3 EN IK BEN ZO BLIJ VOOR JE MOD ZIJN! c:

    Iedereen van QMagazine
    Ik weet dat ik niet altijd even productief bezig ben. En jullie hadden me er allang uit kunnen gooien. But you guys didn't. En dat vind ik echt enorm lief van jullie. In plaats van te straffen, denken jullie mee naar een oplossing. Jullie zijn echt geweldig! <3

    Iedereen van het LJH
    HUG! Echt, een geweldig jaar allemaal! Niet altijd gaat het even goed met iedereen in het LJH, maar we zijn er kennelijk wel voor elkaar. En die hugs zijn onwijs leuk! DUS BIJ DEZE EEN GROUPHUG OM HET JAAR FANTASTISCH AF TE SLUITEN EN HET NIEUWE JAAR GOED TE BEGINNEN!

    Alle Q'ers
    Fijne jaarswisseling allemaal, en hopelijk wordt aankomend jaar geweldig voor jullie!




    [ bericht aangepast op 28 dec 2015 - 18:53 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:

    Jolijn/SPECS - Jouw roze tekst springt er altijd enorm uit, en je enthousiasme is heel leuk om te zien. Ik hoop zelf ook dat 2016 een beter jaar zal worden wat verhalen van mijn kant betreft, en ik hoop dat jouw enorme productiviteit en plezier in je eigen verhalen nog lang zullen voortduren.



    Yay, roze is hip dit jaar.(krul) Oh nou enorme productiviteit is misschien lichtelijk overdreven, jij hebt nogal meer afgeronde verhalen dan mij, maar goed.:Y) Ik zal in ieder geval altijd enthousiast blijven, promise.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    ElfLord schreef:

    Jo, Jo, Jolijn! ~ SPECS
    Hé, Jo'tje. Hoe gaatie? ;P
    Brieven schrijven met jou is echt ontzettend leuk om te doen! En hopelijk zetten we dit natuurlijk ook gewoon voort in 2016, maar ergens denk ik ook wel dat we dat zullen doen. Je bent een top meid en ik kan altijd met je lachen. Ik wens je bij deze dan ook heel veel succes met je wafels, want je gaat gewoon een geweldig bedrijfje ermee opzetten joh. En dan wordt je miljonair enzo, jeweetzelf. (cool) <3



    Jo, ho, ho.(': Met mij is alles goed, thanks for asking.(cat)
    OFCOURSE WE'LL WRITE.=3 If I ever get a letter back.(':
    En bedankt, wist je dat twee mensen waaraan ik wat wafels had verkocht, ook weer voor oud en nieuw hebben besteld? 40 wafels per persoon! Dat is 20 euro.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Jo, ho, ho.(': Met mij is alles goed, thanks for asking.(cat)
    OFCOURSE WE'LL WRITE.=3 If I ever get a letter back.(':
    En bedankt, wist je dat twee mensen waaraan ik wat wafels had verkocht, ook weer voor oud en nieuw hebben besteld? 40 wafels per persoon! Dat is 20 euro.=3


    YES YOU GET A LETTER BACK! DON'T YOU EVER THINK THAT I'VE FORGOTTEN YOU! NOT A SECOND! D:
    En oeeeh, that sounds good. I'm happy for you! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ElfLord schreef:
    (...)

    YES YOU GET A LETTER BACK! DON'T YOU EVER THINK THAT I'VE FORGOTTEN YOU! NOT A SECOND! D:
    En oeeeh, that sounds good. I'm happy for you! :3


    WE PRATEN DAGELIJKS, JE ZEGT IN DE OCHTEND HOI TEGEN ME TERWIJL IK NOG HALF LIG TE SLAPEN, HOE KAN IK DENKEN DAT JE ME VERGETEN BENT?!='D <3
    Yessss, money!=3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    WE PRATEN DAGELIJKS, JE ZEGT IN DE OCHTEND HOI TEGEN ME TERWIJL IK NOG HALF LIG TE SLAPEN, HOE KAN IK DENKEN DAT JE ME VERGETEN BENT?!='D <3
    Yessss, money!=3


    Moet je maar eerder wakker zijn. (cat) (H)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ElfLord schreef:
    (...)

    Moet je maar eerder wakker zijn. (cat) (H)


    True.(':


    You were born original, don't die as a copy.