• Link naar 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516

    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20

    Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 7:39 ]

    Ruby

    'Je bent gewoon bang om je hart bloot te stellen,' mompelde ik. Soms kon ik Regina wel schieten. 'Ik kan er toch niets aan doen dat ik geen magie heb. Ik grinnikte om wat Regina zei. "Moeten we... dat.... niet helpen?" Ik keek naar Ellie. Lag zij nou al die tijd al bewusteloos. 'Moet ze niet naar het ziekenhuis ofzo?' Ik liep naar haar toe en schudde haar door elkaar. 'Ellie wakker worden.'


    When you believe your dreams come true

    Jens Potter

    "In het ziekenhuis kunnen ze niets doen. Enkel wij kunnen dat. Mag ik even proberen Regina's magie uit te zetten?''

    Regina

    'Je bent gewoon bang om je hart bloot te stellen,' mompelde Ruby. 'Ik kan er toch niets aan doen dat ik geen magie heb. Moet ze niet naar het ziekenhuis ofzo?' Ruby liep naar Ellie toe en probeerde haar wakker te schudden. 'Ellie wakker worden.' Ik wist gewoon dat het een hopeloos geval was. "In het ziekenhuis kunnen ze niets doen. Enkel wij kunnen dat. Mag ik even proberen Regina's magie uit te zetten?'' Ik richtte me gelijk naar Jens toe. Niemand, maar dan ook niemand zou aan mijn magie komen. "Sorry, knaap. maar we hebben het over harten eruit rukken en jij wilt gewoon mijn magie afpakken? Dan is het nog maar de vraag of ik die nog terug krijg." Voor Jens nog iets kon doen liet ik grote windvlaag komen waardoor Jens naar achteren werd geslingerd. "Mijn magie blijft!" zei ik standvastig.


    Do I look like Mother Teresa?

    Lisa

    Ik rende naar Ellie en Ruby toe, ik werd gevolgd door Spike. "We moeten iets doen met Ellie."
    "we kunnen haar niet zo laten."

    Ruby

    'Regina!' riep ik uit. Snel rende ik naar haar toe. 'Ik dacht dat je veranderd was, maar je bent net als Rumpelstiltskin. Alleen maar gehecht aan je macht.' Ik keek haar vijandig aan. Ik was teleurgesteld dat Regina zo makkelijk om kon slaan. Ik hielp Jens overeind. Ik wilde niet dat hij Regina's magie weg zou nemen, als hij dat al zou kunnen, maar Regina mocht hem niet zomaar wegvagen.


    When you believe your dreams come true

    Jens Potter

    "Het was enkel maar een vraag!" Schreeuwde Jens uit. "Acacio Mircatus!" Regina haar geheugen van de laatste 5 minuten werd gewist. Ze wist niet wat er toen was gebeurt, dat leek Jens beter zo. Terwijl Regina nog even in een soort van trans was, vertelde Jens wat de spreuk deed.

    Regina

    'Regina!' riep Ruby uit. Ze kwam snel mijn kant op gerend. 'Ik dacht dat je veranderd was, maar je bent net als Rumpelstiltskin. Alleen maar gehecht aan je macht.' Ze keek me boos aan, maar dat kon me nu even helemaal niks schelen. Ik vertrouwde die Jens niet en zij zouden dat hem ook niet moeten vertrouwen. Zonder iets te zeggen liep ik weg. Ik wilde het huis inlopen, maar iemand hiel me tegen, het was Graham. "Regina?" Boos keek ik naar hem om. "Wat?" schreeuwde ik nog net niet. "Regina, we bedoelen het niet zo. Jens bedoeld het niet zo." Het kon me niet schelen wat Graham zei. ik wilde doorlopen, maar hij hield mijn arm nog steeds vast. Ik had moeite om geen magie te gebruiken. "Ik zal voortaan op mijn magie gebruik letten." zei ik met een overduidelijke neppe lach op mijn gezicht. "Acacio Mircatus!" Men zou verwachten dat mijn geheugen gewist was, maar Jens wist niet dat ik acteerde.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2016 - 20:38 ]


    Do I look like Mother Teresa?

    Jens Potter

    Achteraf merkte Jens dat Regina haar geheugen toch niet was verdwenen. Acteren was niet echt haar beste ding. "Lisa en Ava, kan ik jullie eventjes spreken onder 6 ogen?" Vraagt Jens.

    Ruby

    Met open mond keek ik naar Regina, ze negeerde mij gewoon. Ik zag dat Graham haar tegenhield toen ze naar binnen wilde gaan. De neppe lach van Regina beviel mij niet. Ik volgde haar naar binnen. 'Waar ben je nou mee bezig?' Ik was nog steeds boos. 'Leg het mij dan uit, waarom is die magie zo belangrijk voor jou?' Ik verzachte mijn blik. Ik wilde graag haar kant weten.


    When you believe your dreams come true



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Het lichaam van Ellie schudt hevig. Langzamerhand wordt ze wakker.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Regina

    Graham en Ruby waren me naar binnen gevolgd. Ik kon me niet herinneren dat ik ze had uitgenodigd om binnen te komen. 'Waar ben je nou mee bezig? Leg het mij dan uit, waarom is die magie zo belangrijk voor jou?' Ruby was nog steeds boos, maar leek aardig te doen. "Zou jij afstand doen van je wolvenkracht?" vroeg ik aan Ruby. "Regina, dat is niet hetzelfde." Boos keek ik Graham. "Waar bemoei jij je mee?" het liefst had ik een spreuk uitgesproken, maar dan zou Ruby nog bozer worden. "Dit gaat om onze veiligheid Regina...". "Ja ik merk dat je de taak als Sheriff niet goed uitvoert." Ik kon het vuur zien branden in zijn ogen. ik hoopte dat hij me zou aanvallen zodat ik magie ter bescherming kon gebruiken.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    "Zou jij afstand doen van je wolvenkracht?" reageerde Regina op mijn vraag. Ik fronste mijn wenkbrauwen. 'Die zie ik meer als vloek, en dat kan niet eens.' antwoordde ik. "Regina, dat is niet hetzelfde." Ik was blij dat Graham mij bijstond. "Waar bemoei jij je mee?" zei Regina boos tegen Graham. "Dit gaat om onze veiligheid Regina...". "Ja ik merk dat je de taak als Sheriff niet goed uitvoert." Ik keek van de een naar de ander. Ze waren elkaar aan het ophitsen, totdat één zou gaan aanvallen. Ik sprong tussen beide in. 'Laten we rustig blijven, hier schieten we niets mee op. Ik merkte dat ik veelste naïef was. Natuurlijk kon Regina niet binnen enkele dage veranderen van The Evil Queen, wat ze jarenlang was geweest, naar Regina. En natuurlijk kon Graham Regina niet nu al vergeven wat zij hem had aangedaan. 'Jullie houden nu op met ruziën,' riep ik uit.


    When you believe your dreams come true

    Graham

    Ruby sprong tussen Regina en mij in. Het had niet lang meer geduurd totdat ik mijn pistool had getrokken. 'Laten we rustig blijven, hier schieten we niets mee op. Jullie houden nu op met ruziën,' riep Ruby. Ik zou graag willen stoppen, maar iets in mij kon het gewoon niet. "Als die bitch eens een keer niet zo aan zichzelf dacht, maar gewoon aan de veiligheid van Storybrooke, haar stad." Regina ging gelijk weer in de tegenaanval. Het leek haast wel of Ruby onzichtbaar was. "En zoals ik zei, moet de Sheriff hier voor toch regelen. Zelfs die zeven lilliputters zouden het nog beter gedaan hebben." Regina ging nu echt te ver. "ik snap ook niet wat ik al die jaren in jou eigenlijk heb gezien. Je was maar een nutteloze pop!" Nu was Regina echt te ver gegaan. In plaats van mijn pistool te pakken, sprong ik op haar af.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    "Als die bitch eens een keer niet zo aan zichzelf dacht, maar gewoon aan de veiligheid van Storybrooke, haar stad." Graham negeerde mij gewoon. Ook Regina had geen oog voor mij. "En zoals ik zei, moet de Sheriff hier voor toch regelen. Zelfs die zeven lilliputters zouden het nog beter gedaan hebben." 'Regina stop,' riep ik. "ik snap ook niet wat ik al die jaren in jou eigenlijk heb gezien. Je was maar een nutteloze pop!" ging ze door. Ik zag dat Graham zijn zelfbeheersing verloor. Ik raakte in paniek, er zouden sowieso gewonden vallen. Er zat maar één ding op. Met één beweging gleed mijn cape af en met een woeste brul sprong ik op het tweetal en en drukte ze met mijn gigantische poten tegen de vloer. Ik gromde naar beiden en ontblote mijn tanden. Is zien of ze hier wel respect voor wilden tonen.


    When you believe your dreams come true

    Graham

    Nog voordat ik Regina beet had hoorde ik Ruby gillen dat we moesten stoppen, maar het was te laat. Regina was verrast door mijn sprong en had gek genoeg geen magie gebruikt. Maar toen ik boven op Regina lag werd ik al snel tegen de vloer gedrukt door een gigantische wolf. Ik keek de wolf recht in de ogen aan. Oogcontact was belangrijk vader had mij dat uitgelegd en nu een kleine aai onder aan de kin. Ruby zou begrijpen dat ik me had overgegeven. Het communiceren en leven met wolven ging vroeger goed, maar mijn broertjes en zusjes versloegen me altijd in een strijd. "Het is al goed Ruby." Ik keek naar Regina, ook zij was zich niet aan het verzetten. "Sorry." mompelde ze heel zachtjes.


    Do I look like Mother Teresa?