• Link naar 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516

    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20

    Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 7:39 ]

    Ruby

    "Ruby wacht even!" Graham rende achter mij aan. Ik zuchtte en draaide mij om. 'Wij zijn de hele tijd samen geweest en toch zag ik je net twijfelen?' Ik keek hem aan en drukte vervolgens een zoen op zijn lippen. 'Twijfel je nu nog steeds?' vroeg ik nadat ik de zoen had beëindigd. Ik wilde helemaal niet boos zijn op de mensen die ik het meeste lief had. 'Kom,' ik nam hem bij de hand en liep toen terug naar Regina. 'Sorry,' zei ik. 'Maar je moet mij geloven, ik doe alles om het te bewijzen.'


    When you believe your dreams come true

    Jos

    De jongen was van plan om een heel gesprek met mij aan te gaan, waar ik totaal geen zin in had. Ik keek op van mijn boek. 'Ja met mij gaat het ook goed,' glimlachte ik. 'Heb je nog plannen voor vandaag?' vroeg ik geïnteresseerd. Op zich was het niet verkeerd om extra informatie te verzamelen, daarnaast moest ik in mijn rol van Belle blijven anders zouden ze mij ontmaskeren. Ik was nog lang niet klaar met mijn plan om Storybrooke te vernietigen.


    When you believe your dreams come true

    Graham

    Ruby zuchtte en draaide haar om. 'Wij zijn de hele tijd samen geweest en toch zag ik je net twijfelen?' Nog voor ik iets kon zeggen had Ruby haar lippen op de mijne geplaatst. 'Twijfel je nu nog steeds?' vroeg Ruby nadat zij de zoen had beëindigd. Ik maakte een stapje achteruit. "Wow." was het enige wat ik kon uitspreken. Vanuit het niets weer die zoen. dit moest de echte Ruby wel zijn. Ik herkende het gevoel van onze eerste zoen. 'Kom,' Ruby pakte mijn hand beet en samen liepen we terug naar Regina.

    Regina

    'Sorry,' zei Ruby. Ik keek verbaast om en zag Ruby samen met Graham staan. 'Maar je moet mij geloven, ik doe alles om het te bewijzen.' "Regina, geloof me het is de echte Ruby. Ik weet het zeker." Vragend keek ik Graham aan, maar aan die blikken kon de liefde zien. Zo'n gezicht zou Jos nooit kunnen perfectioneren. "Oke, oke." Met mijn handen maakte ik wat wilde gebaren. "Ik geloof je. Echter de code werkt dus niet meer. Ik heb een nieuw idee, maar jullie vertrouwen mij waarschijnlijk niet." Ik keek iedereen één voor één aan. Jos beschikt dus ook over magie en het eerste wat hij of zij gedaan heeft is zijn of haar hart beschermen. Dus wanneer ik jullie hart eruit kan trekken kan ik zien of je geen Jos bent." Ik staarde naar de grond. "Maar vergeet het... Stom idee..'"


    Do I look like Mother Teresa?

    Jens Potter

    "Neen, niets speciaals. En jij?" Jens zag dat Belle niet wilde dat hij een gesprek startte. Maar hij ging het toch doen... (duivel)

    Ruby

    'Wow' zei Graham na onze zoen, ik bloosde. "Oke, oke. Ik geloof je. Echter de code werkt dus niet meer. Ik heb een nieuw idee, maar jullie vertrouwen mij waarschijnlijk niet." Ik kon weer lachen, ik was opgelucht dat ook Regina mij geloofde. 'Ik vertrouw jou wel,' zei ik resoluut. "Jos beschikt dus ook over magie en het eerste wat hij of zij gedaan heeft is zijn of haar hart beschermen. Dus wanneer ik jullie hart eruit kan trekken kan ik zien of je geen Jos bent." ze keek naar de grond. "Maar vergeet het... Stom idee..'" Ik keek Regina aan. 'Dat is helemaal geen stom idee, het is de enige manier om er achter te komen wie Jos is.' Ik gaf haar een knuffel. 'Probeer het bij mij,' Ik keek haar die in de ogen en knikte als bemoediging.


    Jos

    'Ooh oke,' mompelde ik. 'Ik ga dit boek lezen,' wijzend op het boek. Ik deed net of ik in mijn boek verdiept was.


    When you believe your dreams come true

    Graham

    'Ik vertrouw jou wel,' zei Ruby tegen Regina. "Jos beschikt dus ook over magie en het eerste wat hij of zij gedaan heeft is zijn of haar hart beschermen. Dus wanneer ik jullie hart eruit kan trekken kan ik zien of je geen Jos bent." ze keek naar de grond. "Maar vergeet het... Stom idee..'" Ik wilde reageren dat het een belachelijk idee was, maar Ruby vond van niet. 'Dat is helemaal geen stom idee, het is de enige manier om er achter te komen wie Jos is. Probeer het bij mij,' Voor mijn gevoel twijfelde Regina geen moment en greep Ruby's hart. "Voila, ze is het echt." Regina plaatste het hart gelijk weer terug. "Sorry dat ik aan je getwijfeld heb." zei Regina tegen Ruby. Vervolgens stapte ik naar voren. "Laten we dan gelijk ons allemaal controleren. Ik had nooit verwacht dat ik zit zou zeggen, maar," ik zuchtte eens een keer diep. "Regina, ruk mijn hart er uit." Ook bij mij deed Regina het gelijk. Genoot ze hier nou van?


    Do I look like Mother Teresa?

    Lisa

    Nadat Regina bij Graham en Ruby had gecontroleerd of ze Jos waren zei ik. "doe het bij mij dan ook maar."

    Ruby

    Ik ging nooit wennen aan de pijn en de leegte die ik voelde op het moment dat mijn hart uit mijn lichaam werd gerukt. Gelukkig had Regina niet lang nodig om het hart te controleren en voordat ik het wist zat het weer in mijn lichaam. "Sorry dat ik aan je getwijfeld heb." zei Regina. Ik knikte, 'Het geeft niet, het was ook verwarrend.' Ik zag Graham naar voren stappen. "Regina, ruk mijn hart er uit." zei hij. Ik keek hem verbaast aan, zei hij dit nou vrijwillig? 'Ik ben trots op je,' fluisterde ik liefkozend. 'Maar hoe kunnen we controleren dat jij de echte Regina bent?' ik lachte gemeen naar Regina. Ik plaagde haar, maar het was wel een serieuze zaak waar we rekening mee moesten houden. Het zou een stuk gevaarlijker zijn als Jos zich in Regina veranderd en vervolgens onze harten eruit haalt en ze verpulvert.


    When you believe your dreams come true



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    Elina ligt nog steeds bewusteloos op de grond vanwege Jos haar magie waardoor haar lichaam er op een gegeven moment niet tegen kon.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    "Oké, ik zie dat je druk bent met lezen. Tot ziens?" Jens gebruikte een spreuk en vloog langst Regina's huis. Hij zag dat Regina Grahams hart nam, dus landde hij.

    Regina

    Na het hart van Graham rukte ik het hart van Lisa eruit. "Nou tot nu toe nog geen Jos." zei ik met een blij gezicht. 'Maar hoe kunnen we controleren dat jij de echte Regina bent?' Ruby lachte gemeen naar mij, maar ik wist dat het een serieuze vraag was. "Tja, daar vraag je me wat. Hoe kunnen we inderdaad controleren of ik wel ik ben?" vragend keek ik de groep rond.

    Graham

    Ik hield mezelf groot en liet niks merken qua de pijn die ik voelde. Al had ik wel hier veel moeite mee. 'Ik ben trots op je,' ik gaf Ruby snel een knipoog en focuste me toen weer op Regina, die nu het hart van Lisa eruit trok. "Als ik mij niet vergis bestaat er ook een middel waardoor je met een voorwerp je hart er kan laten uitrukken. Als we dat middel nou regelen op een voorwerp na keuze doen, dan kunnen we ook het hart van Regina controleren." Regina sloeg me op mijn achterhoofd. "Hé doe eens normaal." "Volgens mij heb je niet geluisterd Roméo, maar mensen met sterke magie beschermen hun hart." Regina wees naar zichzelf.


    Do I look like Mother Teresa?

    Lisa

    Het deed pijn toen ze mijn hart eruit rukte, maar ik hield me sterk. "Volgens mij heb je niet geluisterd Roméo, maar mensen met sterke magie beschermen hun hart." Zei Regina terwijl ze naar zichzelf wees.
    "hoe kunnen we het dan controleren?"

    Jens Potter

    Jens landde. "Met magie." Zei hij.

    Ruby

    "Volgens mij heb je niet geluisterd Roméo, maar mensen met sterke magie beschermen hun hart." Regina wees naar zichzelf. Ik vond Graham's gedachtengang zo vreemd nog niet. 'Kun je die bescherming niet tijdelijk uitzetten ofzo?' Ik wist dat Regina's magie veel voor haar betekende en dat ze dat niet graag opgaf. 'Je bent immers Regina en niet the Evil Queen,' ik keek haar onschuldig aan.


    When you believe your dreams come true

    Regina

    "hoe kunnen we het dan controleren?" nog voordat ik iets kon zeggen stond Jens bij ons. "Met magie." ik keek Jens verbaast aan. "Met magie?" herhaalde ik zijn woorden. 'Kun je die bescherming niet tijdelijk uitzetten ofzo? Je bent immers Regina en niet the Evil Queen,' Waren die mensen gek geworden? Er liep iemand door de stad heen die bijna net zo sterk was als ik. Misschien sterker zelfs. Dat gaf mij een niet zo'n fijn gevoel. "Ondanks dat ik Regina ben wil ik mijn hart niet open en bloot stellen." hatend keek ik Ruby niet aan, maar ook weer niet onschuldig. "We hebben het wel over een krachtig persoon. Dat jullie niet over sterke magie beschikken." Opeens merkte ik Ellie op. "Moeten we... dat.... niet helpen?" ik wees naar Ellie die bewusteloos lag.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2016 - 19:54 ]


    Do I look like Mother Teresa?