• Link naar 1:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516
    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20
    Link naar 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177656

    Het was een mooie dag in Storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    De dagen werden slechter er liep een moordenaar rond die ze niet kunnen pakken, tegelijkertijd belanden er veel mensen in het ziekenhuis, er zijn vloeken bezig. Zouden ze het nog wel kunnen redden?

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 7:55 ]

    Lisa

    Er deed niemand Open dus deed ik zelf maar Open. Ik legde Spike haar nieuwe mand op zijn plek en de oude gooide ik bij de deur. "Wat doen we nu Spike?"
    'ik wil iets doen Lisa.'
    "ik weet het Spike, zullen we anders bij de andere kijken. Die zijn vast nog in het politiebureau." Spike blafte. 'ja leuk we gaan.' We liepen naar het politiebureau. "hu, de deur is kapot?" Ik rende snel naar binnen en zag iedereen staan.



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    "Het is misschien beter als je nu even een rondje doet om tot rust te komen," zegt de verpleger terwijl ik knik. Vervolgens loop ik het het ziekenhuis uit. Wie heeft dit gedaan? Boos en verdrietig loop ik richting het politiebureau, nog steeds in mijn vuurelement kledij.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    ik heb toestemming op even voor Emma te schrijven. Dus niet denken dat ik dit zomaar doe. ;)

    Emma

    Ik reed met mijn auto weer terug naar Storybrooke. Ik moest er even tussenuit nadat Regina mij ontslagen had. Ik kwam aan in Storybrooke en reed langs het politiestation. Zie ik dat nu goed, er loopt een meisje heen met een vuurjurk of zoiets en de deur was kapot. Ik parkeerde mijn auto en stapte uit. Ik liep naar binnen. ''Graham, Lisa, Gold?'' ''Wat zijn jullie aan het doen?''

    Regina

    Ruby keek me opeens met grote smekende ogen aan. Wilde ze niet richting de begraafplaats? Ruby blafte en rende vervolgens in de richting van het politiebureau. Ik volgde zo snel als dat ik kon, maar met mijn hakken aan kon ik niet goed rennen. Achteraf gezien had ik mezelf ernaartoe kunnen verplaatsen, maar op dat moment denk je er niet aan. Toen ik eindelijk aan kwam leek de halve stad aanwezig. Een vreemd meisje dat ik nooit eerder had gezien stond bij Graham samen met Lisa, Ellie en het hondje van die Lisa. Ruby was voor de groep komen te staan en gromde nog al heftig richting Gold. Tot mijn schrik zag ik ook opeens een vrouw met blond haar in een rood leren jack. "Swan." mompelde ik.

    Graham

    Ik weet niet wat er allemaal gebeurde, maar opeens kwamen Lisa en Ellie het politiebureau binnen. Het was een grote opluchting voor mij, want Gold zou me nu niks aan durven te doen. Hoopte ik dan althans, maar het bleef daar niet bij een grote wolf kwam het politiebureau binnen en ging tussen Gold en mij staan. "Ruby?" vroeg ik zachtjes. Echter bleef het ook niet bij Ruby. Mijn eerste liefde kwam opeens binnengerend. "Emma?" riep ik uit. Maar Emma was nog steeds niet de laatste. Hijgend kwam Regina het bureau binnen. Ook zij had Swan opgemerkt. "Swan." hoorde ik haar mompelen.


    Do I look like Mother Teresa?

    Emma

    "Emma?" Riep Graham. En daarna kwam Regina. "Swan."
    "ik ben weer terug." Ik liep naar Lisa en gaf haar een knuffel.



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    Ellie loopt naar binnen terwijl haar ogen steeds roder gloeien. "Mijn zus valt niet meer te redden," zeg ik zachtjes.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina



    Ginny Weasley

    Na dit voorval wilden Jens en Harry wat bijpraten, dus gingen ze naar Granny's. Ik liep dan maar naar het bos voor een wandelingetje te doen. Halverwege het bos besefte ik dat Storybrooke onveilig was. Wat deed ik hier? Ik werd bang van elk geluid... Opeens werd alles zwart voor mijn ogen. Ik weet niet hoelang ik hier heb gelegen, maar na X aantal tijd ontwaakte ik. Ik had overal sneden. Ik hinkelde op 1 been naar het politiebureau, dat ik al in de verte zag. Ik probeerde me te herinneren wie/wat me had neergeslagen. Een man... Wie kan het zijn... Euhm... Oh! Ik weet het! Het was Robin Hood. Van uitzicht dan toch. Ik besef maar al te goed dat het eigenlijk Jos was. Eens aangekomen leek zowat half Storybrooke er te staan. "Euhm..." Het was een nogal ongemakkelijke situatie... "Graham, ik heb euhm... Info over Jos, zoals je wel ziet aan mij." Ik liet mijn wonden zien. Ze waren al deels gestopt met bloeden. Gelukkig maar...

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 16:42 ]

    Regina

    "Gold, wat is hier aan de hand? Waarom bedreig jij mijn sheriff?" ik liep kwaad zijn kant op. Ik was wel op mijn hoede, want ik wist dat hij ook magie tegen mij kon gebruiken.

    Graham

    Emma rende naar Lis toe en omhelsde elkaar. De twee zussen waren weer bij elkaar. Regina was mijn conflict met Gold aan het afhandelen. Hierdoor kon ik er stiekem vandoor, maar nog voordat ik de deur uit was kwam Ellie snikkend binnen zeggend dat haar zus niet meer te redden was. Ik had medelijden met haar, maar ik moest er nu echt vandoor. Regina zou niet sterk genoeg zijn tegen Gold. Ik kon beter een voorsprong hebben, maar blijkbaar werd deze mij niet gegund. Een meisje met rood haar die ik niet kende kwam bebloed het politiebureau binnen gehinkt. "Graham, ik heb euhm... Info over Jos, zoals je wel ziet aan mij." Dit alles, ik kon het niet meer aan, het werd me allemaal te veel. Ik schudde mijn hoofd. Ik hoopte dat dit alles een droom was. Het maakte me nu niet of ik wakker werd naast Ruby of Regina. Het moest een droom zijn!


    Do I look like Mother Teresa?



    Ginny Weasley

    "Euhm,meneer de sheriff, gaat het wel? U heeft precies nogal veel stress?" Ik legde mijn hand op Grahams hoofd. "Ja, ik voel het al. U hebt minstens 39,6 graden koorts." Had ik nu misschien mijn speciale gave al een beetje verklapt? Neuh ze merken het niet. "Maar... Ik veronderstel dat iemand anders ons wel even naar het ziekenhuis kan brengen?" Mijn ogen vielen op Gold. Ik wist niet echt wie het was, maar Jens en Harry vertelden me er in ieder geval al niet veel goeds over. Ik begon Storybrooke alleen maar gevaarlijker te vinden...

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 18:02 ]

    Ruby

    Graham rende weg. Ik zag dat hij wilde vluchten voor gold maar ook in paniek was. Hij kon de druk niet meer aan. Ik rende hem achterna. Hij moest hier weg en ik kon hem hier weg krijgen. Ik draaide mijn snuit naar mijn rug en keek hem aan. Vervolgens ging ik liggen. Ik hoopte dat hij mijn hint snapte. Ik was nog steeds gekwetst door hem, maar ik kon hem hier niet achterlaten in deze staat. Ik moest hem in veiligheid brengen.


    When you believe your dreams come true

    Lisa

    Ik zag Emma binnen komen ik gaf haar een knuffel. ''fijn dat je weer terug bent zus.'' Spike begon Emma's hand te likken. Toen we uitgeknuffeld waren dacht ik weer aan Jos. ''Als jullie dit nu oplossen.''zei ik terwijl ik met mijn handen hun een voor een aanwees. ''dan kunnen we weer verder met Jos.''

    Emma

    ''fijn dat je weer terug bent zus.'' zei Lisa. ''Ik vind het ook fijn.'' Spike begon aan mijn hand te likken. Lisa ging door met praten. ''Als jullie dit nu oplossen.''zei ze terwijl ze met haar handen hun een voor een aanwees. ''dan kunnen we weer verder met Jos.'' Hu wie is die Jos. ''Wie is die Jos waar jullie heel de tijd over praten en wie is zij?'' ik wees naar Vittoria. Er was echt veel verandert in die tijd. Ik zag ook een wolf, dat is vast Ruby.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 18:40 ]

    Graham

    "Euhm,meneer de sheriff, gaat het wel? U heeft precies nogal veel stress?" Het meisje legde haar hand op mijn voorhoofd. Het liefst wilde ik deze hand wegslaan, maar ik had er gewoon geen kracht meer voor. "Ja, ik voel het al. U hebt minstens 39,6 graden koorts." Alles werd steeds waziger voor mijn ogen en alles begon te draaien. Ik hoorde iets over het ziekenhuis, maar dat was nu wel de laatste plek waar ik naar toe wilden. "Nee, geen zieke-" voordat ik op de grond viel en alles zwart was zag ik Ruby die mee naar buiten was gekomen. Met een zwak glimlachje op mijn gezicht viel ik neer.


    Do I look like Mother Teresa?



    Ginny Weasley

    Opeens viel Graham neer. Er kwam een wolf aangerend. Hij kwam ook bij mij en Graham staan. Opeens zakte ook ik door mijn benen. De wonden deden gewoon te veel pijn. Ik was nog helder van geest, maar mijn benen wilden gewoon niet verder. "Lief wolfje, red ons. Je beseft waarschijnlijk al te goed wat er gebeurt, maar haal hulp." Ik wreef over de snuit van de wolf. Ik was bang maar ik merkte dat het een erg intelligente wolf was. Ik wist dat ik nog een snoepje in mijn zak had zitten. Ik legde het op mijn hand en bracht het richting de wolf zijn mond. Wat was het toch een mooie wolf... Nu dan toch...

    Ik heb nu ff geen zin om voor Harry en Jens te schrijven... Dus die laten we ff genieten van hun drankje bij Granny's! (nerd)

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 18:54 ]



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Ik stond er maar een beetje verloren bij. Iedereen was bezig met andere dingen en ik dacht enkel aan mijn zus.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ruby

    Nog voordat Graham de grond raakte ving ik hem op. Toen hij goed lag rende ik weg. Hij moest weg van alle mensen. Ik bracht hem naar een rustige plek in het bos, vlakbij een beekje. Daar liet ik hem voorzichtig van mijn rug glijden en begon vervolgens zijn gezicht te likken in de hoop dat hij wakker zou worden.


    When you believe your dreams come true