• Link naar 1:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516
    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20
    Link naar 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177656

    Het was een mooie dag in Storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    De dagen werden slechter er liep een moordenaar rond die ze niet kunnen pakken, tegelijkertijd belanden er veel mensen in het ziekenhuis, er zijn vloeken bezig. Zouden ze het nog wel kunnen redden?

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 7:55 ]

    Ginny Weasley

    Niet dus. De wolf rende samen mat Graham weg. Ze keen nog niet eens naar het snoepje. Ik bleef wenend achter. "HELP!" Riep ik. Waarschijnlijk hoorde niemand me, maar ik probeerde.



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    Ik hoorde iemand om hulp gillen. Gauw veranderd mijn element in lucht waardoor mijn kledij wit en grijs wordt. Ik zweef richting de plek. Ik zie een vrouw en Graham en een wolf. Ik land bij de vrouw "wat is er?" vraag ik.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 19:30 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina, gaat het nu over mij, of over iemand anders?

    Ja, en noem me maar Lisanne


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ginny Weasley

    Opeens verscheen er een vrouw. Ik voelde me al wat veiliger. "Wat is er?" Kon ik ze vertrouwen? Ik denk het wel maar... Oké. Wat vrienden hebben is misschien wel goed. "Ik ben aangevallen door Jos. Hij/zij heeft nu het lichaam van Robin Hood. Mijn benen staan vol met diepe sneden. Ik kan niet meer staan. Kan jij me helpen?"

    Ruby heeft Graham al weggebracht dacht ik...

    Ik ga hier helemaal stuk, omdat Ruby Ginny laat liggen xD Hahahahahaha


    Graham

    Met mijn boog in de hand sloop ik zachtjes door de bossen door. Ik bleef even stil staan. "Hoor je dat, Omega?" Ik keek mijn broer aan en sloop weer verder dezelfde kant op. Ik keek even achterom en zag dat Omega door zijn poten heen zakte. "Rustig, maar vanavond hebben we weer wat te eten, broer." Omega likte met zijn tong het puntje van zijn neus en kwam naast me staan. ik een fractie van een seconde sprong ik op uit het struikgewas en schoot het dier voor me neer met mijn pijl en boog. Het schot was raak. Omega ging tegenover mij zitten, het hert lag tussen ons in. "Jij bent gestorven, opdat ik kan leven. Vergeef me. Je offer is eervol"0.Er liep een traan uit mijn oog. "Ik dank je." Omega gromde een keer. "Rustig maar Omega. Je zult geen honger lijden vanavond." Ik trok de pijl uit het hert. Op dat moment sprong Omega op mij en begon me te likken.
    Ik opende langzaam mijn ogen en zag dat er een wolf mij gezicht likken. "Omega?" kreunde ik.


    Do I look like Mother Teresa?



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    De vrouw legt vervolgens uit wat er gebeurd is, uiteraad door Jos. "Ik kan je naar het ziekenhuis brengen," zeg ik "Ik heb lucht elementen dus ik kan eenvoudig vliegen en ik kan jouw gewicht makkelijk hebben,".


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ginny Weasley

    "Oké. Auauauwww... Het doet echt pijn" mijn gezicht verfrommelde tot een gezicht van iemand die net voor zijn ogen een man op een wolf zag worden weggedragen en die werd opengesneden door Jos en werd geholpen door een soort van kerstelfachtigevrouw. Ohw ja, dat klopte ook. "En kan je mijn man en schoonbroer ook waarschuwen?"



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    "Is goed maar ik ga je eerst naar het ziekenhuis brengen," zeg ik terwijl ik haar optil en zweef "maar vertel me wel hoe ze heten. Anders kan ik hun niet vinden,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ginny Weasley

    "Oh ja, vergeten. Harry Potter en Jens Potter."



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    "Harry ken ik niet, maar Jens ken ik zeer goed dus dat zal moeten lukken," zeg ik als we aangekomen zijn. "IK HEB MENSEN NODIG DIE DEZE VROUW KUNNEN OPNEMEN," zeg ik terwijl er allemaal mensen aankomen.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ruby

    "Omega?" kreunde Graham. Ik snapte niet wat hij brabbelde. Ik ging naast hem liggen en keek naar Graham. Ik kon hem niet helpen, daar baalde ik van. Dus rustig wachtte ik af tot hij beter bij bewustzijn kwam. Zachtjes kwispelde ik. 'Graham' piepte ik. Niet dat hij mij kon verstaan.


    When you believe your dreams come true

    Graham

    De wolf ging naast me liggen en kwispelde met zijn staart. Zachtjes piepte de wolf. Ik keek om me heen en naar mijzelf. Het was een droom. De wolf was niet Omega, maar was Ruby. Ik aaide Ruby over haar kop. "Het spijt me van alles Ruby." fluisterde ik. Het voelde goed om met haar alleen te zijn. Alleen had ik haar liever in mensenvorm, maar dit was ook wel goed. Het deed me denken aan vroeger.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ginny Weasley

    Opeens werd ik gelukkig. Dit meisje gaf echt om mij. Dat gevoel had ik nog nooit gevoeld. Was dat echte vriendschap? Ik denk het wel.



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    Vervolgens komen er mensen aan die de vrouw kunnen opnemen. "Alles komt goed," zeg ik "ik moet denk ik wel zo beginnen met het zoeken van Jens en je man die Harry heet toch?" zeg ik "ik ben niet de beste met namen,".


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina