• Lothar schreef:
    Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne


    Topic 1
    Topic 2


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    ‘Het zit wel goed,’ mompelde Jasper.
    Hij vond het vervelend dat ze er in het bijzijn van de anderen over begon. Niemand hoefde te weten dat hun intimiteit niet zo was als ze gehoopt hadden. Hij nam het zichzelf kwalijk dat hij haar niet genoeg kon afleiden van de verkrachting van vijf jaar geleden. Ze wisten beiden dat dat de reden was dat DJ zich onvoldoende kon ontspannen, maar het was moeilijk om daar na zo veel tijd weer over te spreken. Hij kon zich indenken dat DJ ook geen zin had om dat weer allemaal te gaan oprakelen.
    ‘Heb je outfit compleet kunnen maken?’ vroeg hij, in een poging het gesprek op een onderwerp te brengen waarbij ze niet hoefden te fluisteren.


    Every villain is a hero in his own mind.

    ‘Zo is het,’ antwoordde Mosh, al geloofde hij niet meer echt in een ware. Slechts één keer had hij het gevoel gehad de ware te hebben ontmoet en uiteindelijk was dat de ware voor zijn vriend gebleken. Hij ging er ook echt niet op zitten wachten. Hij vond zijn leven prima zo. Vastigheid gaf in deze fase van zijn leven alleen maar gedoe.
    ‘Ik ga me zo maar eens klaar maken voor het feest. Eerst even douchen. Ik zie je vanavond wel!’ Hij zwaaide haar gedag en liep naar de tenten toe.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Nee, het is niet oké, het spijt me echt,' zei ze zachtjes. Ze had zijn gezichtsuitdrukking voor even zien veranderen, maar naar haar idee had ze niets vreemds of opvallends gezegd. Bovendien had niemand hen gehoord.
    'Ik heb mijn outfit compleet. Ik heb wel zin om me te verkleden.' Ze had nog niet verklapt hoe ze zou gaan. Dat maakte het naar haar idee allemaal wat leuker.
    'Het is iets wat ik eindelijk durf te dragen. Nooit gedacht dat ik dat ooit nog eens zou zeggen.' Voor het eerst sinds jaren voelde ze zich zelfverzekerder over haar gewicht. De afgelopen jaren was ze door alle stress en ellende de nodige kilo's kwijtgeraakt. Het was fijn om daar minder zorgen over te hebben en te weten dat haar figuur er beter uitzag dan eerst. Ze was nooit dik geweest, maar ook nooit tevreden. Nu was die druk verdwenen en dat haalde bovendien wat onzekerheid bij haar weg.
    'Ik ben ook benieuwd wat jij gaat dragen.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ellie zwaaide hem gedag en rolde op haar rug, zodat haar lichaam niet alleen van achteren bruin zou worden. Zij moest zich ook maar eens klaar gaan maken voor het feestje. Ze wist nog steeds niet of ze Noa moest vertellen wat ze had gedaan. Schuldgevoel knaagde aan haar. Ze had nooit iemands relatie willen saboteren of verergeren. Had Mosh maar gewoon gezegd dat hij nog met Noa had. Had ze het zelf maar geweten. Dan had ze het allemaal nooit gedaan.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Aah, Draco, ik had echt een crush op hem!' grijnsde Roxy. 'Nouja, niet in het eerste deel, natuurlijk. Met z'n gladde haren.' Ze woelde even door de haren van Tommie. 'Ik heb gisteren in het dorp een Saw-masker gezien, dus misschien haal ik die nog wel op. Maar eigenlijk is dat ook wel weer saai, hè, gewoon een masker.' Ze dacht hardop na. 'Ik zou natuurlijk ook volledig uit mijn comfortzone kunnen stappen en als een Disney-prinsesje kunnen gaan... Of een vrouwelijke Jack Sparrow. Ik heb nog wel een rok en een blouse die bij dat outfit zouden passen. Een hoofdband is zo te regelen en dan zou ik alleen nog een hoed moeten hebben. Maar ja, ik ben wel blond... Dat maakt het weer wat lastiger.'

    [ bericht aangepast op 18 april 2017 - 16:22 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Jasper glimlachte en gaf haar een kus. ‘Ik ben heel benieuwd.’ Zelf had hij niet zoveel zin gehad om een hoop uit de kast te halen. Omdat hij toch met een stok liep, had hij gezocht naar een personage die dat ook deed en zo was hij bij dokter House uitgekomen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    ‘Nou, verf het dan eens bruin! Zo’n spoeling, weet je wel,’ grijnsde Tommie.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bobbi hield van verkleedpartijen en had heel wat tijd voor haar outfit uitgetrokken. Ze had iets luchtigs en sexy’s aan wilde trekken. Vanavond wilde ze toch op zijn minst uitvinden of Roxy hetero was of niet. Ze wiebelde met haar billen zodat het pluizige staartje heen en weer schommelde.
    ‘Nou Hel, ben ik sexy of ben ik sexy?’ vroeg ze aan haar vriendin, die naast haar stond. ‘Als ik als Lola Bunny niemand aan de haak kan slaan dan weet ik het ook niet meer.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jelle en Alienna liepen samen Party Hardy binnen, de feestzaal van de camping, binnen. Het was er nog niet zo druk, ondanks dat de zaal al zeker drie kwartier open was. Jelle vond dat op zich geen probleem. Dan kon hij bekenden tenminste nog vinden.
    Hij sloeg zijn arm om Alienna's schouders en vond dat ze er haast onweerstaanbaar uitzag, ondanks dat ze een man moest voorstellen. Ze had een rode sjaal rond haar hoofd geknoopt en droeg een witte blouse, zodat de vergelijking met Jack Sparrow al snel gemaakt was. Jelle keek echter liever naar haar, dan naar de vrouwelijke tegenspeelster van Johnny Depp in de vierde Pirates-film.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'O my god, ik krijg het bijna warm van je,' floot Helen. Ze sloeg haar hand tegen Bobbi's billen. 'Je gaat niet zonder een leuke catch naar huis, dat garandeer ik je. En anders neem ik je mee,' knipoogde ze.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Alienna keek om zich heen. Er was nog niemand die ze kende. Erg vond ze dat niet, dan kon ze gewoon nog even met Jelle dansen voordat ze het gevoel kreeg dat mensen haar klef vonden. Er stond toevallig een rustig nummer op, dus ze trok hem zonder iets te zeggen naar zich toe en sloeg haar armen om zijn nek. Met een ondeugend glimlachje gaf ze hem een kus.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Dan verrassen we elkaar,' zei DJ opgetogen. Ze was opgelucht dat Jasper niet boos op haar was vanwege haar rare gedrag. Ze wist dat ze met elkaar moesten praten over de problemen die ze soms hadden in de slaapkamer, maar het zou niet makkelijk zijn. Praten over dat stukje van haar verleden was pijnlijk en altijd confronterend. Maar ze zouden toch niet om een gesprek heen kunnen.
    'Je bent lief,' zei ze. Hun ogen lieten elkaar voor een aantal seconden niet los en haar mondhoeken krulden omhoog. Ze begreep niet dat ze hem had ontlopen. Ze was een idioot. 'Ik zal je even insmeren, je schouders zijn een beetje rood.' Ze pakte haar tube zonnebrand en masseerde de zonnebrand zachtjes uit op zijn schouders.
    'Heb je nog iets van je ouders gehoord?' vroeg ze nieuwsgierig.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    ‘Stiekem doe ik het daarvoor.’ Bobbi blies Helen een kushandje toe. ‘Op wie ga jij je zinnen zetten? Was die knul van vanmiddag nog een succes?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'O, die was zeker een succes. Hij heeft nog het een en ander te leren, maar het was prima. Echt prima. Ik ben nog steeds hongerig,' zei ze met glinsterende ogen. 'Ik ga er vanuit dat jij me een beetje helpt zoeken. Om goed te keuren.' Ze grijnsde.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    ‘Uiteraard! Eigenlijk hoop ik nog een momentje met Lee te hebben. Hij is wel schattig.’ Ze grinnikte. ‘Volgens mij ontloopt hij me sinds het naaktzwemmen. Misschien zijn we toch iets te ver gegaan.’


    Every villain is a hero in his own mind.