• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil geen avondeten. ;c Dit is teveel vandaag.
    Aan de ene kant kan ik echt niet wachten tot ik mijn eten kan controleren als ik ga werken of op mezelf woon.


    Your make-up is terrible

    never again
    but probably tomorrow

    [ bericht aangepast op 7 nov 2016 - 18:22 ]


    i put the fun in funeral

    Dit gaat 'm niet worden, ik voel 't nu al. Dan krijgen ze iemand die nu pas serieus begint ermee en ik er al maanden mee bezig ben, maar toevallig deze week een shitload aan deadlines heb en niet 24/7 in de boot kan zitten. Ja, dat is niet cool, oké?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik haat het om kapot te gaan om mijn zorgen en angsten om anderen. Mijn hart en hoofd zeggen volmondig ja, als ik ze kan helpen. Echt. Net alle liefde. Maar soms is het gewoon zwaar. Morgen weer een nieuwe dag, dan kan ik er weer voor anderen zijn.

    Ik word langzaam een beetje gek van jou... ik heb het niet zo met betweters... accepteer gewoon eens dat jij ook fout kan zitten en zoek eens een keer eerst iets op voordat je weer zo reageert
    Zuuuuucht.

    Ugh ik ga zo nog wel een paar km lopen. Stomme kaas.


    Your make-up is terrible

    Ik eet veel, ik kan niet stoppen, wil ook niet stoppen.. waarom ben ik dan afgevallen ipv aangekomen -.-

    [ bericht aangepast op 7 nov 2016 - 18:57 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tandenzeer. Bleh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Motivatie, kom terug alsjeblieft.


    <3

    Fuck, wat moet ik toch zeggen? Ik wil dit niet..

    Jaaaaa, ze hebben Zootopia op Netflix! Maar dit komt me slecht uit, want ik moet eigenlijk nog avondeten en mijn vlees is nog lekker diep bevroren aan het relaxen in de diepvries en eigenlijk moet ik nog boodschappen doen, een shitload literatuur doorspitten en sorteren, huiswerk maken voor het werkcollege én deelvragen bijeen harken, Naaaaachtje doorhalen. Ik moet oprecht serieus wat aan mijn planning gaan doen. Dikke vette kreun dit.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2016 - 19:24 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik voel me zo eenzaam


    26 - 02 - '16

    Eerlijk zijn is lastig. Vooral als je de ander moet teleurstellen.

    Als zelfs de piano niet meer helpt...

    2 km gelopen, maar het voelt als niks.


    Your make-up is terrible