• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dit is zo mooi geschreven.

    Ik zal nooit zo kunnen schrijven.

    *huilt in een hoekje*


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Oscura schreef:
    Mijn oma beweert dat de tumoren weg zijn bij mijn opa, terwijl het een palliatieve behandeling was. Dat kan gewoon niet. Ik wil wel slingers ophangen en een feestje geven, maar ik ben realistisch genoeg om te weten dat palliatief ongeneselijk ziek betekend....
    + Mijn oma liegt veel. Ik weet nooit wat ik van haar moet geloven


    Sterkte


    Happy Birthday my Potter!

    misty greeen and blue
    love to love to you
    pls help


    i put the fun in funeral

    Yes, meer tijd voor het werkstuk!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    En toen wilde je door de locatie niet meer naar het concert (no_chears)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik: *ligt eindelijk in bed*
    Inspiratie: Whoehoe tis tijd voor een nieuw idee
    Ik: NEEE laat mij met rust de lijst is al... *droomt weg bij fluffy Jily inspiratie*
    Inspiratie: VICTORY IS MINE
    Ik: ... :/


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zit bijna op de helft van mijn SOTY... FUCK YEAH! Sorryforthecursingicannothelpit.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    help


    i put the fun in funeral

    Shit, had ik beloofd om de 14de naar PATD te gaan met een vriendin en nu moet ik ook werken die dag en die dag erna. Mijn eerste werkweek, yay.


    Your make-up is terrible

    Wat een kinderachtige klas, wat een kinderachtige school en wat een hoeveelheid dom gemekker


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Het gevoel is verdwenen uit de rechterhelft van mijn gezicht, maar holy shit. Voor het eerst eindelijk iets aan mijm gebit gedaan. Zo trots op mezelf *O*

    [ bericht aangepast op 7 nov 2016 - 15:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    M'n ticket voor MGC besteld ^.^ Hopelijk krijg ik er geen spijt van alleen te gaan, maar goed, er is altijd nog de Utrecht meet waar ik even lang kan mocht het niets worden.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik weet niet wat ik moet zeggen.

    Black Sails fkyes

    Windigo schreef:
    Het gevoel is verdwenen uit de rechterhelft van mijn gezicht, maar holy shit. Voor het eerst eindelijk iets aan mijm gebit gedaan. Zo trots op mezelf *O*


    Wat goed!


    26 - 02 - '16