• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zo. Een berichtje naar mijn nicht gestuurd met de vraag of ze eens zin heeft om af te spreken. (: Waarom vind ik dat toch spannend? Wel, we spreken elkaar nooit. Dat is het. Vind ik wel jammer though. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kan me niet concentreren op ook maar iets. Ik weet echt niet wat ik moet zeggen tegen hem.

    Hoe zeg ik tegen iemand dat ik het niet zie zitten een relatie met hem te hebben?

    [ bericht aangepast op 7 nov 2016 - 21:01 ]

    Ik heb nu echt trek in menemen.... maar ik ga het zaterdag eten en liefje gaat speciaal naar de turkse supermarkt om turkse pepers en andere dingen speciaal ervoor te halen ^^ yay zin in. Is t al zaterdag?

    [ bericht aangepast op 7 nov 2016 - 20:46 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Ik heb nu echt trek in menemen.... maar ik ga het zaterdag eten en liefje gaat speciaal naar de turkse supermarkt om turkse pepers en andere dingen speciaal ervoor te halen ^^ yay zin in. Is t al zaterdag?


    omg so sorry haahhah

    Sidekicks schreef:
    (...)

    omg so sorry haahhah


    Hahaha jou schuld! X'D


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    We gaan niet meer betalen voor een groter huis omdat jouw Bitcoin collectie er anders niet inpast terwijl je tegen mij zegt dat ik al die shit niet mag meenemen die ik heb. Nope.


    Your make-up is terrible

    Het is nog best interessant om documentaires te kijken over het witte huis. En ergens kan ik me nog totaal niet voorstellen dat Clinten of Trump daar binnenkort woont en werkt.

    UGHSDBAJKSDMAKSLN. ._.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wel ik weet wie ik niks meer vertellen ga.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga maar niet meer reageren nu. Ik wil ook niet dat je je kut gaat voelen omdat ik je moet teleurstellen.

    Toch wel gereageerd, ach, wat maakt het me ook uit, het wordt toch niets.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2016 - 21:51 ]

    Ik heb een personage vermoord die ik lichtelijk gebaseerd heb op iemand uit mijn omgeving. Nu, elke keer als ik hem zie, zeg ik in mijn hoofd sorry tegen hem...


    Stenenlikker

    Zoveel kleding in PotC is zo mooi, het is echt jammer dat je die kleding nu niet echt meer kan dragen gezien ze je op straat dan nogal raar aan zullen kijken lol.

    Ik heb echt de hele dag howrse gespeeld en ik vond het ook nog leuk ook.

    Dem smooooooth legs tho.. <3

    [ bericht aangepast op 7 nov 2016 - 22:37 ]


    26 - 02 - '16

    Irritaties zijn zo hoog atm.


    — Inner peace, it's hard to find. —