• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    *heeft anne frankenstein shirt aan*
    'goh waarom staren mensen me toch aan'

    1 + 1 = 2 wina, had even beter nagedacht over je kledingkeuze


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik begin het leren zat te worden en wil eigenlijk gewoon nu dat tentamen maken, maar ergens wil ik helemaal geen tentamen maken D: Over vier uur is het voorbij


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    Ik begin het leren zat te worden en wil eigenlijk gewoon nu dat tentamen maken, maar ergens wil ik helemaal geen tentamen maken D: Over vier uur is het voorbij


    You can do it! <3


    OTOFT: Oeeh, mijn photoshopskills worden nog eens goed! c: Vet blij met hoe Chevy eruit is gekomen. Deze wil ik zeker gaan maken met Diamond Painting! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    O my, wat een kut positie geef je me nu.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2016 - 9:43 ]

    Ik vind het altijd zo irritant als mensen mij in hun onwetendheid een dyslect noemen....


    Stenenlikker

    Ik voel me leeg en kut en kapot en ik wil ziek zijn zodat ik een reden heb om in bed te liggen en naar het plafon te liggen staren want dit word toch de zoveelste lege dag thuis vol met zelfhaat en paniek en duizend en één tranen.

    Vanmiddag m'n kaartje kopen voor MGC en m'n schoenen bestellen ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nog een half uurtje tralalalala


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb vannacht bij oma en opa geslapen. Heb slecht geslapen en dan kan ik vanavond nog niet in mijn eigen bed wegens die verbouwing? Dan slaap ik wel op de bank vannacht :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Echt zo'n dag dat ik geen zin heb.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Echt zo'n dag dat ik geen zin heb.


    Precies.


    Your make-up is terrible

    Heh?

    /STA OP, verdorie. Waarom zet je überhaupt zo vroeg de wekker als je toch niet opstaat? :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Ugh ik word een beetje moe van de wereld met het hele gestrooi van het woord "racisme" en vervolgens "discriminatie". 2016 is echt een butthurt jaar en volgens mij gaat het vanaf nu alleen maar erger worden.

    En kunnen die stomme katten plz uit onze tuin blijven? Nog even en ik leg er landmijnen neer pff. Nee oke all jokes aside; ik wil mijn vogels graag levend zien dankjewel

    Sinds ik aan de pil ben, heb ik elke dag hoofdpijn.

    / Troll spotted.
    / Tbh mijn nieuwste lijstje is echt geweldig en lachwekkend. Ik hoop niet dat ook maar iemand dat serieus gaat nemen. Straks zijn er door mij honderden nieuwe tienermoeders XD

    [ bericht aangepast op 7 nov 2016 - 11:24 ]

    Waarom laad mijn telefoon zo langzaam op?


    Your make-up is terrible