• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    *gaat op zoek naar een baan*
    *vind niets*
    *geeft het op*
    *wordt gebeld door een werkgever die vraagt of ik nog werk zoek*

    Dit is al de derde keer dat bedrijven naar mij toe komen om te vragen of ik nog werk/stage zoek.
    "Werk komt niet zomaar aanwaaien" uh, blijkbaar wel, lol


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb het zo koooouuud en ik wil niet weg.


    Your make-up is terrible

    Een officieel document van je BSN is toch gewoon je ID kaart, want dat is een officieel document waar je BSN op staat?


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Een officieel document van je BSN is toch gewoon je ID kaart, want dat is een officieel document waar je BSN op staat?


    Ja volgens mij wel. Beetje vreemde omschrijving die ze geven :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hoe krijgen ze het in Merlijnsnaam voor elkaar om meerkeuze tentamens zo lastig te maken? Ik dacht echt dat ik veel wist maar deze vragen waren belachelijk.

    Edit: Tis maar een idee hoor Anna, maar misschien moet je opstaan en naar huis gaan reizen zodat je in bed kan liggen ipv hier dood voor je uitstaren omdat je geen zin hebt om de kou in te gaan

    [ bericht aangepast op 7 nov 2016 - 12:16 ]


    Happy Birthday my Potter!

    WAT
    WAT
    WATWATWAT
    Het concert is niet vrijdag maar woensdag al? Hoe the fuck heb ik dat verkeerd kunnen zien. Nu moet ik mijn hele reis naar Düsseldorf om boeken :') Oh man, gelukkig kom ik er nu achter en niet vrijdag pas.

    Miall schreef:
    (...)

    Ja volgens mij wel. Beetje vreemde omschrijving die ze geven :'D


    Ja nogal, lol.


    Your make-up is terrible

    dan zeggen ze kom goed op voorhand en dan lig je nog uren te wachten in je kamer +.+


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Heb ik een hele dag vrij vandaag, en wat doe ik? Ja, niets. Misschien moet ik mezelf eens wat nuttiger maken. Werk zoeken bijvoorbeeld.
    Maar ik wil stiekem geen baantje. (cat) Meeste werk spreekt me niet eens aan.

    *loopt de slijterij in*
    "We verkopen geen alcohol onder de achttien jongedame"

    ok


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    *loopt de slijterij in*
    "We verkopen geen alcohol onder de achttien jongedame"

    ok


    Terwijl je 19 bent. Wauw.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb nog nooit zo veel grenzenloos enthousiaste reacties in één keer gekregen als op mijn Chad/Ryan High School Musical fic op AO3 :'D

    "Amazing fanfic really, from phrase one, im already recomending it to my friends (which might make look like i only make poor decisions, since i send them at two am 3 screenshots of your fanfic like 'yo guys go read this hsm fanfic")"

    Ik lig best wel een beetje dubbel hier, dit is prachtig en geeft me leven


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Windigo schreef:
    (...)

    Terwijl je 19 bent. Wauw.


    Hij zei het al toen ik naar binnenliep, als in 'je bent duidelijk niet oud genoeg om hier te komen dus ga maar weer weg". Dat is niet echt een vriendelijke manier om je klanten te begroeten. Zelfs toen ik hem mijn rijbewijs liet zien geloofde hij me nog niet en zei hij "je lijkt minstens drie jaar jonger".

    like i don't blame the guy he was just doing his job, maar ik word gewoon zo vaak aangezien voor 16 haha
    haha whats wrong with my face

    [ bericht aangepast op 7 nov 2016 - 13:44 ]


    i put the fun in funeral

    Mijn oma beweert dat de tumoren weg zijn bij mijn opa, terwijl het een palliatieve behandeling was. Dat kan gewoon niet. Ik wil wel slingers ophangen en een feestje geven, maar ik ben realistisch genoeg om te weten dat palliatief ongeneselijk ziek betekend....

    + Mijn oma liegt veel. Ik weet nooit wat ik van haar moet geloven


    Seasons will change, but I shall remain

    Oscura schreef:
    Mijn oma beweert dat de tumoren weg zijn bij mijn opa, terwijl het een palliatieve behandeling was. Dat kan gewoon niet. Ik wil wel slingers ophangen en een feestje geven, maar ik ben realistisch genoeg om te weten dat palliatief ongeneselijk ziek betekend....
    + Mijn oma liegt veel. Ik weet nooit wat ik van haar moet geloven


    that's tough.
    Sterkte


    i put the fun in funeral