• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yoosung schreef:
    (...)

    Wat goed!


    Dank je ^^
    Ik ben echt zo blij, want eindelijk is het gelukt! De volgende keer gaan we gelijk door naar mijn voortanden(zitten ook gaatjes) zodat ik er zo snel mogelijk vanaf ben.

    Haha ik zit nu een bakje yoghurt te slurpen en ik kan mijn mond niet om het lepeltje doen, dit is hilarisch HAHA


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)

    Dank je ^^
    Ik ben echt zo blij, want eindelijk is het gelukt! De volgende keer gaan we gelijk door naar mijn voortanden(zitten ook gaatjes) zodat ik er zo snel mogelijk vanaf ben.

    Haha ik zit nu een bakje yoghurt te slurpen en ik kan mijn mond niet om het lepeltje doen, dit is hilarisch HAHA


    Ik had toen een keer dat ik zo'n breaker niet eens kon eten lol


    26 - 02 - '16

    Yoosung schreef:
    (...)

    Ik had toen een keer dat ik zo'n breaker niet eens kon eten lol

    Haha nee, omdat je je mond niet stevig dicht kunt doen ;'D
    Volgende keer gaat het volgens de tandarts lijken of ik een klap heb gehad tegen mijn neus, want dat gevoel gaat helemaal weg zijn en waarschijnlijk ga ik heel erg tranen xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh my gosh
    Over 48 uur ga ik naar TOP holy shit

    Er zijn een aantal dingen waar ik zeer nieuwsgierig om ben geworden. Gah, I need to know.

    Shoarma met heel veel knoflooksaus. <3

    Volgens mij kennen leerkrachten gewoon geen perforators.


    <3

    Ik moet vaker random gaan slapen. Dit was echt fijn c:


    Happy Birthday my Potter!

    hele kamer onder gekotst
    wat een leven


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    hele kamer onder gekotst
    wat een leven


    Lekker.


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    omg mijn moeder he \ o /

    me: wat gaan we eten
    mom: idk
    me: ik heb honger
    mom: ik ook

    Sidekicks schreef:
    omg mijn moeder he \ o /

    me: wat gaan we eten
    mom: idk
    me: ik heb honger
    mom: ik ook


    Me.


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    act normal


    i put the fun in funeral

    Ik weet gewoon niet wanneer een grap niet meer grappig is and I hate that. Ik kan echt niet peilen wanneer iets wat ik doe raar, rude of niet oké is...

    Also I need to stop eating. Ik wil niet dik worden en uugh. I need to stop it. Stop stop stop. I'm in control remember?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nog steeds niet wetend wat ik moet zeggen.

    Dat ik dit nog mag meemaken zeg... vreselijk