• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik zie Emma Watson echt niet als Belle, nog minder na die foto's.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Ik zie Emma Watson echt niet als Belle, nog minder na die foto's.

    Ondanks dat ik de hele aankleding en setting al wel supermooi vind, ben ik het wel met je eens. Maar misschien verandert m'n mening als ik de film zie.

    Waarom loopt het steeds mis?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I'm simply shook. Mamma Mellet we need more information about this. My poor poor Tronnor heart.


    take me back to the basics and the simple life

    Ik onderschat telkens hoe knap Chris Pine eigenlijk is

    Omggggg ik heb EINDELIJK mijn eerste verhaal ooit gevonden. I'm dying. It's hilarious en het is zo zo slecht geschreven :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Thunderfvck schreef:
    Ik zie Emma Watson echt niet als Belle, nog minder na die foto's.


    Ik vind haar juist leuk als Belle haha


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    "Plotseling werden ze allemaal tegelijk wakker en rende naar de kamer van hoge nood, botste tegen elkaar aan en vielen op de grond. De jongens sprongen op en rende weg."

    Femke please... ;') I'm laughing so hard. Dit is geschreven in 2011. Tbh het is trouwens ook hilarisch dat mijn eerste verhaal een fanfic was


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Krolock schreef:
    (...)
    Ondanks dat ik de hele aankleding en setting al wel supermooi vind, ben ik het wel met je eens. Maar misschien verandert m'n mening als ik de film zie.


    O, ik ben dus niet de enige. Ik vind het er allemaal prachtig uitzien, maar ik zie inderdaad niet echt een Belle. Hopelijk denk ik er anders over als ik de film zie.

    Damn, hoofdpijn en misselijk, niet chill. Ik moet nog literatuur doorspitten, lichaam, werk aub eventjes mee. Snap dat je nog aan het zuurstof zit van de tentamens, maar een beetje minder aanstellen mag wel. Thanks.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oké, alles voor vandaag is afgesloten, wat betekent dat ik nu moet: studeren - slapen (minimaal 4 uur) - studeren - tentamen - slapen - musical - slapen. Let's do thissss (bat)

    Sorry Bas, ik weet dat ik vroeg naar bed moet van je, maar ik slaap na mijn tentamen wel weer en daarvan ga ik echt niet slechter presteren in de schouwburg straks, want ik kan elke dag verder uitslapen zolang ik dit tentamen maar haal.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ga me echt he-le-maal kapot lachen als ik gewoon fucking ziek ben op de dag van het examen van het enige vak dat ik dit blok doe.


    Caution first, always.

    Back to nothing, right now, right now
    No heroes? No more heroes
    Back to meltdown
    That's where I'm going, back to zero

          - The Rolling Stones, Back To Zero.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil morgen niet mijn contract tekenen, dan zit ik eraan vast.


    Your make-up is terrible

    onrespectvol echt


    t'en va


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Thunderfvck schreef:
    Ik wil morgen niet mijn contract tekenen, dan zit ik eraan vast.


    Welk contract? c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.