• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.
    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Denk je dat je een SOA hebt opgelopen of is er iets misgegaan met de anticonceptie? Wil je de mening van anderen over een seksspeeltje dat je gezien hebt en graag wil uitproberen? Stel hier je vragen of deel je ervaringen en blunders, onze Quizlet-sexperts zullen zeker reageren!






    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 13:56 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    ^
    Je kunt het wel zelf doen? Ook zelf aanraken en dan doet het geen pijn?


    everything, in time

    Meraki schreef:
    ^
    Je kunt het wel zelf doen? Ook zelf aanraken en dan doet het geen pijn?


    Nja, niet direct er op. Zogezegd een beetje aan de zijkant, maar als mijn vriend het dan probeert op de manier dat ik het doe, doet het ook pijn.

    Ik snap het niet. In het begin kon ik er wel van genieten, maar nu ineens niet meer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Nja, niet direct er op. Zogezegd een beetje aan de zijkant, maar als mijn vriend het dan probeert op de manier dat ik het doe, doet het ook pijn.

    Ik snap het niet. In het begin kon ik er wel van genieten, maar nu ineens niet meer.


    Heel raar; maar dat lichaamsdeel kan best makkelijk een beetje kneuzen. Heb je de laatste veel/hard gefietst? Of misschien best wel ruig seks gehad? Dat kan er allemaal mee te maken hebben, maar anders zou ik het niet durven zeggen. Wel heel vervelend!


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)

    Heel raar; maar dat lichaamsdeel kan best makkelijk een beetje kneuzen. Heb je de laatste veel/hard gefietst? Of misschien best wel ruig seks gehad? Dat kan er allemaal mee te maken hebben, maar anders zou ik het niet durven zeggen. Wel heel vervelend!


    We hebben de laatste tijd wel seks en ook wel wat harder en zo, maar mijn clit word niet aangeraakt en zo. Ik had het er voor al. Hmm


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wow, deze was ik een beetje kwijtgeraakt. Oeps


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    We hebben de laatste tijd wel seks en ook wel wat harder en zo, maar mijn clit word niet aangeraakt en zo. Ik had het er voor al. Hmm


    Ik zou toch eens een dokter raadplegen.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Evaethas schreef:
    (...)

    Ik zou toch eens een dokter raadplegen.

    Ja, zat ik ook al aan te denken. Was wel naar zo'n spiritueel winkeltje in de stad geweest en heb er speciaal een steen voor, zodat het minder zal worden, maar ik denk dat de steen nog even moet wennen ;'D
    Als het volgende week nog zo is, bel ik de huisarts wel even. Heb deze week namelijk al twee afspraken (drie, maandag was ik er ook al), dus dat vind ik een beetje veel, hahahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)
    Ja, zat ik ook al aan te denken. Was wel naar zo'n spiritueel winkeltje in de stad geweest en heb er speciaal een steen voor, zodat het minder zal worden, maar ik denk dat de steen nog even moet wennen ;'D
    Als het volgende week nog zo is, bel ik de huisarts wel even. Heb deze week namelijk al twee afspraken (drie, maandag was ik er ook al), dus dat vind ik een beetje veel, hahahah.


    Hahaha, hoe grappig.

    En ik ben benieuwd of het werkt.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Evaethas schreef:
    (...)

    Hahaha, hoe grappig.

    En ik ben benieuwd of het werkt.


    Ik hoop het, hahah. Maar goed, anders bel ik de huisarts gewoon. Weet alleen niet wat ik daar moet doen dan D:
    Ben nog nooit voor zo iets (zelfs niet voor mijn borsten) naar de huisarts geweest, omdat ik me nogal schaam.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Ik hoop het, hahah. Maar goed, anders bel ik de huisarts gewoon. Weet alleen niet wat ik daar moet doen dan D:
    Ben nog nooit voor zo iets (zelfs niet voor mijn borsten) naar de huisarts geweest, omdat ik me nogal schaam.


    Ja, dat kan ik me heus wel voorstellen. Maar volgens mij verwijst hij je door naar een gynaecoloog.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Evaethas schreef:
    (...)

    Ja, dat kan ik me heus wel voorstellen. Maar volgens mij verwijst hij je door naar een gynaecoloog.


    Nog erger D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nou ja, beter dat het gecheckt wordt en er niets is, dan dat er serieus iets mis is en je niet naar de dokter durfde.

    Ik zou echt helemaal niet durven trouwens, dus respect. :')

    Bel je dokter als er iets mis is, schaam je vooral niet. Vraag naar de mogelijkheid voor een vrouw die dokter is. Gynaecoloog kun je ook een vrouw regelen als dat prettiger voelt. Je kan gewoon een afspraak maken bij de gynaecoloog...

    Ga naar de dokter! Het is echt beter dan dat je door blijft twijfelen en ze zijn echt wel wat gewend.


    Tijd voor koffie.

    Ik had een afspraak staan voor vrijdag om een moedervlek te verwijderen, die heb ik nu omgewisseld voor down there.
    Vind het wel spannend D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.