• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.
    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Denk je dat je een SOA hebt opgelopen of is er iets misgegaan met de anticonceptie? Wil je de mening van anderen over een seksspeeltje dat je gezien hebt en graag wil uitproberen? Stel hier je vragen of deel je ervaringen en blunders, onze Quizlet-sexperts zullen zeker reageren!






    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 13:56 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Manoeuvre schreef:
    (...)

    Ik had dat de eerste keer ook met mijn ex en het was totaal niet afgesproken of iets

    Ik ook, maar ik voelde het maar al te goed XD
    Was ook wel logisch omdat mijn fwb een zeer dik geslachtsdeel heeft.

    Yrden schreef:
    (...)
    Ik ook, maar ik voelde het maar al te goed XD
    Was ook wel logisch omdat mijn fwb een zeer dik geslachtsdeel heeft.


    Ja precies, mijn ex had dat niet en ik was die dag nog helemaal virgin dus het was vet awkward en ik had geen idee wat er allemaal gebeurde dus ik zat daar maar een beetje tot het voorbij was. Ben de keer daarna wel flauwgevallen, want again niks afgesproken en hij maar denken dat het wel even ging, staand, terwijl ik een mini mens ben :') Dus sindsdien nooit meer, en al helemaal niet met mijn huidige vriend die wel dikker geschapen is.


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Well, nog een handige tip voor als je ooit een soa hebt, laat je na de behandeling nog een keer testen om er zeker van te zijn dat je echt niets meer hebt, voordat je weer seks hebt met iemand.

    *gaat nu fwb van wie ze het heeft op de hoogte brengen*
    Wat gaat hij balen zeg. Maar ja, zn eigen schuld dat hij geen condoom wilde gebruiken de laatste keer. Ik zal ook meteen maar zeggen dat we geen seks meer gaan hebben nu ik aan het daten ben.

    [ bericht aangepast op 18 april 2017 - 13:24 ]

    Yrden schreef:
    Well, nog een handige tip voor als je ooit een soa hebt, laat je na de behandeling nog een keer testen om er zeker van te zijn dat je echt niets meer hebt, voordat je weer seks hebt met iemand.

    *gaat nu fwb van wie ze het heeft op de hoogte brengen*
    Wat gaat hij balen zeg. Maar ja, zn eigen schuld dat hij geen condoom wilde gebruiken de laatste keer. Ik zal ook meteen maar zeggen dat we geen seks meer gaan hebben nu ik aan het daten ben.


    Oh shit hee! Is het erg?!


    Tijd voor koffie.

    Neuh, het is chlamydia, een milde die normaal met één pil weg is. Maar mijne helaas niet. Dus nu moet ik een kuur van een week en duurt het ook nog 2 weken langer voor ik een spiraaltje heb. Sigh...

    *durft nu fwb niet te whatsappen*
    Doe ik beter morgen vroeg?? Zodat hij meteen naar de huisarts kan..
    Jeez, wiens idee was het ook om geen condoom te gebruiken ><
    Maar ik had ook echt nergens meer last van..
    Echt wat baal ik hier van. Ik dacht echt dat ik clean was.

    [ bericht aangepast op 18 april 2017 - 13:32 ]

    Ik heb het nog nooit anaal gedaan. Man, sorry hoor, maar moet dat niet ONTZETTEND veel pijn doen? D:
    'Gewone' seks is bij bij al geen pretje als ik niet zeer nat ben en dan nog heb ik vaak nog speeksel ervoor nodig (toch wel grappig als je - toenmalige - vriend ineens tegen je zegt: hey spuug eens op mijn hand want ik vind het glijmiddel niet), maar anaal? Omg. Dat klinkt echt als een nachtmerrie voor mij haha! Laat staan dat ik er niets van zou voelen.

    En ik trim altijd en scheer dan eventueel de moeilijkere plekjes, maar eerlijk gezegd doe ik dat enkel bij blote benen-weer, zwemmen of als ik verwacht dat er iets van sexy time kan plaatsvinden, maar dat is sinds ik single ben niet echt meer van toepassing eigenlijk.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Yrden schreef:
    Neuh, het is chlamydia, een milde die normaal met één pil weg is. Maar mijne helaas niet. Dus nu moet ik een kuur van een week en duurt het ook nog 2 weken langer voor ik een spiraaltje heb. Sigh...

    *durft nu fwb niet te whatsappen*
    Doe ik beter morgen vroeg?? Zodat hij meteen naar de huisarts kan..
    Jeez, wiens idee was het ook om geen condoom te gebruiken ><
    Maar ik had ook echt nergens meer last van..
    Echt wat baal ik hier van. Ik dacht echt dat ik clean was.

    Oh jee dat is balen! Ook niet echt meteen het leukste om een naar een seksbuddy te sturen. Hopelijk raak je er snel weer vanaf! Ik heb gelukkig nog nooit iets van soa's gehad, wel steenpuistjes door een andere infectie. Dat was echt gigaaaantisch pijnlijk om uit te knijpen op zo'n gevoelige plaats.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Yrden schreef:
    Neuh, het is chlamydia, een milde die normaal met één pil weg is. Maar mijne helaas niet. Dus nu moet ik een kuur van een week en duurt het ook nog 2 weken langer voor ik een spiraaltje heb. Sigh...

    *durft nu fwb niet te whatsappen*
    Doe ik beter morgen vroeg?? Zodat hij meteen naar de huisarts kan..
    Jeez, wiens idee was het ook om geen condoom te gebruiken ><
    Maar ik had ook echt nergens meer last van..
    Echt wat baal ik hier van. Ik dacht echt dat ik clean was.


    Aah shit. Nee, ik zou het denk ik wel echt zo snel mogelijk vertellen, hoor. Dan kan hij daar ook rekening mee houden/erop reageren/mensen waarschuwen/etc. Het is zo kut dat soa's zo onvoorspelbaar zijn. Je weet nooit echt zeker of je symptomen hebt en je weet ook nooit echt zeker of je niks hebt als je test negatief uitslaat. Want dan moet je over drie maanden terugkomen of whatever. Maar balen zeg! Wat kut ook van je spiraaltje.

    ikprobeerdenetdirtytalkviafacebookenikwaserzoslechtin


    Tijd voor koffie.

    Offensive schreef:
    (...)
    Oh jee dat is balen! Ook niet echt meteen het leukste om een naar een seksbuddy te sturen. Hopelijk raak je er snel weer vanaf! Ik heb gelukkig nog nooit iets van soa's gehad, wel steenpuistjes door een andere infectie. Dat was echt gigaaaantisch pijnlijk om uit te knijpen op zo'n gevoelige plaats.

    Haha, nee. Maar het stelt me al meer gerust dat ik het van hem had en van hem moest horen dat ik me moest laten testen. Al is er gelukkig ook een kans dat het van mijn eigen speeltjes is (die ik dacht goed gewassen te hebben).
    Steenpuisten zijn heel vervelend en zo pijnlijk ><

    Help, hoe moet ik hem dit zeggen? :S

    ^ Oh boi wat een gedoe. Zou gewoon eerlijk en simpel zeggen: Ik was bij de huisarts vandaag en...


    The truth is out there.

    Ik heb dit nu, is het wat?
    Hey (: uhm, nu ben ik degene met slecht nieuws, oops. Ik had weer een soatest laten doen en het was niet weg/ik had het alweer. Het kan van mijn speeltjes komen, maar het is denk ik verstandig om je ook weer te laten testen.

    Yrden schreef:
    Ik heb dit nu, is het wat?
    Hey (: uhm, nu ben ik degene met slecht nieuws, oops. Ik had weer een soatest laten doen en het was niet weg/ik had het alweer. Het kan van mijn speeltjes komen, maar het is denk ik verstandig om je ook weer te laten testen.


    Prima. c:

    > Maybe: Ik heb weer een soatest laten doen maar blijk toch (weer) wat te hebben. Kan ook van mijn speeltjes komen maar ik raad je aan om je toch wel te laten testen.


    The truth is out there.

    Oke, here we go then. Fuck me.
    Ik wist dat we het die keer niet onveilig moesten doen. En meneer eigenwijs moest het natuurlijk zonder doen. >< Kon ik maar nee zeggen in dat soort situaties.

    [ bericht aangepast op 18 april 2017 - 14:23 ]

    Yrden schreef:
    Oke, here we go then. Fuck me.
    Ik wist dat we het die keer niet onveilig moesten doen. En meneer eigenwijs moest het natuurlijk zonder doen. >< Kon ik maar nee zeggen in dat soort situaties.


    Ik zou me er niet teveel zorgen over maken hoor. Hij is een volwassen jongen en als hij risico's neemt kan hij verwachten dat er soms iets gebeurt.


    The truth is out there.