• MANHATTAN'S ELITE
    © Gadot & Sobral


    Talk away, my dears.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Budgen schreef:
    Ik probeer alle relaties voor Bro uit te zoeken, maar kan in dit topic maar weinig vinden over relaties tussen andere, dus het gaat me wat moeilijk af. x:
    Sowieso heb ik enkele vragen voor iedereen die meedoet:

    » Heeft iemand Italiaans of Spaans (of zelfs beide) als keuzenvak, waardoor ze hem überhaupt wel als docent hebben?
    » Wat zijn de relaties tussen jouw personage en die van Sempre (Payton Archer)?
    » Is je personage een fijne leerling of is er iets dat opvalt aan hem / haar in het klaslokaal of tegen Broderick (dit kan ook negatief zijn)?

    Het is namelijk moeilijk een relatie te bedenken tussen een docent en leerling zonder dat deze vragen echt beantwoord zijn, to be honest.


    • Waarschijnlijk beide
    • Prima. Niet echt vrienden, maar ze hebben goede gesprekken met elkaar
    • Hij is heel ijverig, maar heeft wel een intimiderende air rondom zich. Als hij het ergens niet mee eens is, zal hij dat zeker laten horen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hallo, niks te doen, lees dan mijn nieuwe HP story : How it all went wrong • Draco
    Daag x

    Budgen schreef:
    Ik probeer alle relaties voor Bro uit te zoeken, maar kan in dit topic maar weinig vinden over relaties tussen andere, dus het gaat me wat moeilijk af. x:
    Sowieso heb ik enkele vragen voor iedereen die meedoet:

    » Heeft iemand Italiaans of Spaans (of zelfs beide) als keuzenvak, waardoor ze hem überhaupt wel als docent hebben?
    » Wat zijn de relaties tussen jouw personage en die van Sempre (Payton Archer)?
    » Is je personage een fijne leerling of is er iets dat opvalt aan hem / haar in het klaslokaal of tegen Broderick (dit kan ook negatief zijn)?

    Het is namelijk moeilijk een relatie te bedenken tussen een docent en leerling zonder dat deze vragen echt beantwoord zijn, to be honest.


    - wel je weet dat ze les vam hem heeft, hehe. Waarschijnlijk spaans.
    - pay en Lena zijn vriendinnen
    - nou je weet wat Lena heeft gedaan on haar cijfer op te halen kuch. Verder let ze wel goed op in de les, miaschien dat ze door haar anxiety sommige lessen wat afwezig is. Oh, en verder is ze ook wel iemand die met een paar woorden de hele klas stil kan krijgen, als de klas rumoerig is oid.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Budgen schreef:
    Ik probeer alle relaties voor Bro uit te zoeken, maar kan in dit topic maar weinig vinden over relaties tussen andere, dus het gaat me wat moeilijk af. x:
    Sowieso heb ik enkele vragen voor iedereen die meedoet:

    » Heeft iemand Italiaans of Spaans (of zelfs beide) als keuzenvak, waardoor ze hem überhaupt wel als docent hebben?
    » Wat zijn de relaties tussen jouw personage en die van Sempre (Payton Archer)?
    » Is je personage een fijne leerling of is er iets dat opvalt aan hem / haar in het klaslokaal of tegen Broderick (dit kan ook negatief zijn)?

    Het is namelijk moeilijk een relatie te bedenken tussen een docent en leerling zonder dat deze vragen echt beantwoord zijn, to be honest.


    ● Julie heeft zowel Spaans als Italiaans als keuzevakken.
    ● Payton is Julie's beste vriendin, en ze is ook met enige regelmaat bij Payton en Broderick in het appartement te vinden.
    ● Julie is een fijne leerling, ze is niet direct iemand die problemen opzoekt.


    Faith is everything.

    Thanks guys! Dit heeft me al een groot gedeelte geholpen. c: Sowieso wil ik vermelden dat ik veel baseer als ik het personage lees, maar een leerling kan zich natuurlijk anders gedragen tegenover vrienden dan tegenover een leraar (of in de klas), dus mocht ik iets helemaal verkeerd hebben, laat het even weten. Sowieso lijkt me dit nog wel een leuke om ergens in te verwerken: Een probleemleerling waar Broderick eigenlijk een goede band mee heeft en hem / haar in zijn lokaal laat rondhangen als deze spijbeld en zelf geen les heeft (al kan dit natuurlijk ook zijn omdat Bro diegene op het rechte pad wil leiden). Mocht je personage dit doen, dan hoor ik het graag. c: Als iemand nog over een relatie wil praten, vrees niet en laat het me gewoon even weten via GB of zo. ;D

    Possible relationships Broderick ——


    — Fitz Montgomery • Sobral • The Troubled One • Mostly negative • Spaans & Italiaans
          Fitz is iemand die Broderick best eens de kast op kan jagen, al heeft deze man dankzij zijn vader geleerd dit zo min mogelijk te laten merken. Aan de ene kant is hij blij dat deze leerling hem geduld aanleert, maar aan de andere kant kan hij Fitz soms echt niet uitstaan. Broderick zou echter niets doen om de jongen daardoor een lager punt te geven (of onterecht te behandelen in de klas) omdat het tussen hen niet goed ligt. Wanneer Fitz echter in een ijverige bui is zal hij zijn werk zeker wel waarderen en ziet hij wel enige kwaliteit in de jongen.

    — Aristotle Benedic • Saetre • The Bastard • Positive • Spaans.
          Broderick geeft de jongen bijles gezien hij het idee had dat hij deze nodig zou hebben gezien hij een lack of motivation heeft. Hij ziet enkel in dat de jongen wel wat gepush kan gebruiken, dus Broderick doet dit door middel van bijles, gezien dit een van de weinige vlakken is waar hij hem zou kunnen helpen. Broderick heeft het idee dat hij soms echt tot de jongen door weet te dringen, wat hij wel bewijst door kwaad weg te lopen tijdens de bijlessen. Dit meldt Broderick echter nooit tegenover Ari’s vader, omdat hij enkel het beste met de jongen voor heeft.

    — Theodore Whitehall • Greenlight • Heartbreaker • Neutral • Class
          In dit geval zou het kunnen zijn dat Broderick vrienden is met één van de broers, of beide broers van Theo sinds hun jeugd waardoor zij elkaar misschien op en wat meer casual manier kennen. Verder zal Broderick hem graag als leerling hebben, gezien de jongen erg intelligent is, al heeft Broderick inderdaad het idee dat hij zich wat meer op zijn schoolwerk mag focussen. Plus ik zie Broderick Theo wel bijles geven, puur omdat hij dus toch al wel inziet dat de jongen intelligent is en weet dat hij meer in zijn mars heeft.

    — Naam • Pennywiise • Reputatie • Relationshop • Class
          Komt.

    — Deymon Hart • Bathsheba • The Loverboy • Negative • Spaans
          Zowel als leerling als iemand die in de buurt van zijn zusje zou komen zou Broderick geen fan van deze jongen zijn. Sowieso zijn de drugs een grote afknapper voor hem, waardoor hij al gauw inziet dat er maar weinig te doen valt met deze jongen. Het feit dat hij Mila ook bevoorraad (Broderick is waakzaam, maar weet ook dat hij hier weinig mee kan) maakt hem geen groot fan van de jongen. Verder zal hij hem niet anders behandelen in de klas, al heb ik wel het idee dat Deymon vaak onrust zal stoken in de klas, dus hij vaak bij de directeur zit.

    — Marlene Aylesfield • Gadot • The It-girl • Positive • Spaans
          Broderick heeft eens de fout gemaakt in zijn eerste jaar als leraar om in te gaan op het geflirt van deze aantrekkelijke jongedame, waarbij het nogal wat uit de hand is gelopen en deze twee een spannende tijd hebben gehad in zijn klaslokaal. Ondanks dat de jongedame eigenlijk meer aan het vervelen is is Broderick eigenlijk wel lichtelijk voor het jonge meisje gevallen. Dit is iets wat hem in groots conflict brengt, gezien hij zijn werk inmiddels serieus neemt, maar niet zozeer van deze fout af kan komen, al neemt het niet weg dat hij ingaat op geflirt en geniet van haar aandacht.

    — Brooklyn Huntington • Campeon • The Model • Neutral • Class
          Ik heb wel het idee dat haar moeder en zijn vader wel in hetzelfde ziekenhuis kunnen werken (ondanks dat zijn vader inmiddels met pensioen is) en elkaar daardoor vaak tegenkomen op dat soort specifieke feesten ook nog, al zal hij persoonlijk niets veel bijzonders aan de dame vinden. Hij vind echter wel dat ze haar carrière en schoolwerk goed kan balanceren en is vooral daar erg gelukkig over. Verder zal hij nogal neutraal staan op het vlak van Brooklyn.

    — Payton Archer • Sempre • The Artist • Very positive • Class
          Zijn jongere zusje, waar hij eigenlijk gewoon helemaal gek op is. Vreemd genoeg beschouwd hij haar toch zeker wel als een van zijn beste vrienden, ondanks dat hij toch wel beschermend over haar is. Hij heeft haar met open armen ontvangen toen ook zij het thuis niet meer kon overleven, waardoor Payton nu alweer enkele jaren bij Broderick woont. Hij vind het wel prima zo en ziet haar verder ook totaal niet als een lastig wezen. Verder is hij erg trots dat ze haar hart volgt en bezig is met kunst, zal in dat geval dan ook zeker naar number one fan zijn.

    — Holly Ciardi • Marlow • Reputatie • Relationship • Class
          Komt.

    — Camilla Reyes • Meraki • The Quiet One • Positive • Class
          Broderick is zich als een soort van broer is gaan gedragen tegenover Mila omdat beste met haar voorheeft. Vroeger had de man zelf vreselijke problemen met drugs, en hij ziet Mila helaas ook op die weg belanden. Hij zal haar willen helpen, maar niet door haar in de problemen te brengen, enkel om haar er vriendelijk over te vragen, en ervoor open te staan vragen over het onderwerp te beantwoorden, waardoor zij een van de weinige is waar hij zich bij openstelt over zijn drugsverleden — iets dat overduidelijk pijnlijk is voor hem.

    — Julie Harding • Rexha • Reputatie • Positive • Spaans & Italiaans
          Buiten het feit dat Julie de beste vriendin van Payton is hebben deze twee een wat langere geschiedenis. Zo heeft Broderick enkele jaren gebabysit op de blondine als een favor naar zijn moeder toe. Buiten dat om beschouwd hij haar eigenlijk wel als een soort extra zusje, al is het natuurlijk net wat anders. Broderick is iemand die niet bang is om tegen de moeder van Julie in te gaan als hij vindt dat ze weer eens ongelijk is, waar Julie hem dan ook erg dankbaar voor is. Hij zou het voor iedere leerling doen, voor hem is het dus niets groots.

    — Rose Carter • Gareth • The Actress • Positive • Italiaans
          Broderick zal Rose ook wel als een aangename jongedame en leerling zien. Ondanks dat ze actrice is en daarom een bepaalde status heeft zal hij haar nooit anders behandelen hierdoor, al is het maar om een beter punt te geven dan ze eigenlijk verdiend. Hij heeft het beste met de jongedame voor en ziet haar wel als een serieuze actrice in de toekomst, omdat haar werk simpelweg goed is. Het feit dat ze een goede vriendin van Payton is betekent dat ze soms wel in hun appartement te vinden is, en vind het allemaal wel prima.


    I'm your little ray of pitch black.

    Sounds great ^ c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Prima ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prima! ^^


    Big girls cry when their hearts are breaking

    I agree! (:


    Faith is everything.

    Sounds good! ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    heee hallo, ik had een berichtje gekregen dat er een rol vrij was gekomen die ik mocht maken, dus bij deze: Harris Caldwell is ook aanwezig :Y)
    iemand een relatie? :')


    take risks

    Mouli schreef:
    heee hallo, ik had een berichtje gekregen dat er een rol vrij was gekomen die ik mocht maken, dus bij deze: Harris Caldwell is ook aanwezig :Y)
    iemand een relatie? :')


    Ik heb Julie? Al heb ik geen idee voor een relatie though, op het moment heb ik niet veel inspiratie (':


    Faith is everything.

    Mouli schreef:
    heee hallo, ik had een berichtje gekregen dat er een rol vrij was gekomen die ik mocht maken, dus bij deze: Harris Caldwell is ook aanwezig :Y)
    iemand een relatie? :')


    Ik heb Theodore voor je. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Rexha schreef:
    (...)

    Ik heb Julie? Al heb ik geen idee voor een relatie though, op het moment heb ik niet veel inspiratie (':

    Harris en Julie lijken best wel op elkaar denk ik! Gewoon iets van vrienden doen die elkaar op High School ontmoet hebben?

    GreenIight schreef:
    (...)

    Ik heb Theodore voor je. ;3[/quote
    Ik denk dat Harris en Theodore op sommige momenten heel goed met elkaar kunnen, maar ergens ook heel erg botsen, hmmmmmm


    take risks

    Totaal offtopic, maar guys ik ben gewoon geslaagd voor mijn vwo, omgomgomgomgomg.


    That is a perfect copy of reality.