• Welkom in het topic waar we zo seksueel bevrijd mogelijk proberen te zijn. Ben je wel eens 'toevallig' op een tube secondelijm gevallen? Wij begrijpen het. Bij de dokter terecht gekomen omdat je Actionman was gaan 'slaapwandelen'? Wij begrijpen het. Met je haren vast in zijn/haar gulp vanwege een sociologisch experiment? Wij begrijpen het.

    Nee, maar serieus; hier alles over seks en alles eromheen en wat ermee te maken heeft. Van SOA's tot eerste keren, van anticonceptie tot glijmiddel. Vraag het je mede-Quizletters. We zijn misschien niet gecertificeerd, maar sommige mensen zijn wel experts. Ik bedoel maar. (Blunders en ervaringen zijn ook welkom.)






    er was nog geen nieuwe dus hier

    [ bericht aangepast op 13 nov 2017 - 16:19 ]


    Tijd voor koffie.

    DarthDaddy schreef:
    (...)

    Tumblr is ook een goeie 😂

    Daar moet je een account voor hebben, toch? Dat heb ik niet namelijk...

    @ Maji, ik vind de mobiele versie niet zo gebruiksvriendelijk, maar dat heeft misschien ook aan mijn internet gelegen... De desktopversie is relaxed x)


    oi, suzy

    DarthDaddy schreef:
    (...)

    Tumblr is ook een goeie 😂


    Agreed! Ik kijk nooit verder dan Tumblr omdat het ook meteen als anti-virus werkt xD Tenzij je op allerlei linkjes gaat klikken


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    just to get some opinions
    als je vrij dronken bent en je hebt uiteindelijk seks met een jongen waarmee je nooit van je leven nuchter seks mee zou (willen) hebben, is it considered rape or nah?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Value schreef:
    just to get some opinions
    als je vrij dronken bent en je hebt uiteindelijk seks met een jongen waarmee je nooit van je leven nuchter seks mee zou (willen) hebben, is it considered rape or nah?


    Ik vind van niet. Alhoewel het ligt aan de manier waarop het gaat.
    Als ik dronken ben, doe ik wel meer dingen die ik nuchter nooit ofte nimmer zou doen. Maar ik doe het wel allemaal zelf en word daar niet toe gedwongen.


    Value schreef:
    just to get some opinions
    als je vrij dronken bent en je hebt uiteindelijk seks met een jongen waarmee je nooit van je leven nuchter seks mee zou (willen) hebben, is it considered rape or nah?


    Dat hangt er voor mij van af of je toen je dronken was, wel seks wilde met hem. Als je het toen tegen je zin deed, is hij in fout, maar als je er nu gewoon op terugkijkt met een vies gevoel, vind ik dat het op dat moment je eigen keuze was.


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Value schreef:
    just to get some opinions
    als je vrij dronken bent en je hebt uiteindelijk seks met een jongen waarmee je nooit van je leven nuchter seks mee zou (willen) hebben, is it considered rape or nah?


    Idd ik denk dat get af hangt van de situatie. Ben je dronken en zeg je eerst ja maar daarna nee en hij stopt niet maar jij kan hem niet stoppen omdat je te dronken bent is wel rape vind ik. Maarja als hij ook stomdronken is vind ik dat ook alweer anders. In alle andere situaties vind ik het geen rape want (ook al is het door je dronken kop) heb jij er wel mee ingestemd. Maarja het blijft een lastig onderwerp. Ik heb dat ook wel eens gehad en er a achteraf spijt van gehad maar het was geen rape want ik heb consent gegeven. Dit alles blijft een thin line though hangt er ook van af hoe sober die andere persoon is in mijn opinie.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2018 - 16:45 ]


    The truth is out there.

    Value schreef:
    just to get some opinions
    als je vrij dronken bent en je hebt uiteindelijk seks met een jongen waarmee je nooit van je leven nuchter seks mee zou (willen) hebben, is it considered rape or nah?

    Je moet een beetje uitkijken met het woord verkrachtig. Dat heeft echt een enorme lading. Als jij op dat moment met hem naar bed wilde, dronken of niet, en hij heeft je niet gedwongen is het absoluut geen "rape". Rustig aan.

    Heb zelf btw hetzelfde ooit meegemaakt, en hoewel ik me stom voelde achteraf, heb ik die jongen nóóit beschuldigd van wat dan ook. Ik stemde op dat moment namelijk zelf in. Of daar dan later spijt van komt, is dan echt niet relevant.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2018 - 16:47 ]


    ars moriendi

    EdensGate schreef:
    (...)
    Je moet een beetje uitkijken met het woord verkrachtig. Dat heeft echt een enorme lading. Als jij op dat moment met hem naar bed wilde, dronken of niet, en hij heeft je niet gedwongen is het absoluut geen "rape". Rustig aan.

    Heb zelf btw hetzelfde ooit meegemaakt, en hoewel ik me stom voelde achteraf, heb ik die jongen nóóit beschuldigd van wat dan ook. Ik stemde op dat moment namelijk zelf in. Of daar dan later spijt van komt, is dan echt niet relevant.


    Dat eerste zó fucking erg. Begrijp me absoluut niet verkeerd: verkrachting is verschrikkelijk. Maar niet alles is meteen verkrachting.


    Benevolence schreef:
    (...)

    Dat hangt er voor mij van af of je toen je dronken was, wel seks wilde met hem. Als je het toen tegen je zin deed, is hij in fout, maar als je er nu gewoon op terugkijkt met een vies gevoel, vind ik dat het op dat moment je eigen keuze was.


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik sluit me aan bij de mensen hierboven me. Ik vind verkrachting natuurlijk niet kunnen, maar zodra jij duidelijk het groene licht hebt gegeven en hij geen dingen heeft gedaan waar jij niet achter stond, telt het niet als verkrachting. Ik ben nooit dronken geweest, maar ik kan me zo voorstellen dat je grenzen dan wat vager of lager worden.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    wow veel reacties anyway thanks
    @edensgate pls don't attack me, ik beschuldig niemand maar ik vroeg me deze situatie af


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Value schreef:
    wow veel reacties anyway thanks
    @edensgate pls don't attack me, ik beschuldig niemand maar ik vroeg me deze situatie af

    Was mijn reactie aanvallend? Hm, was niet de bedoeling. Ik vind het alleen erg vervelend dat mensen tegenwoordig te pas en te onpas het woord verkrachting maar luchtig gebruiken wanneer dit totaal niet aan de orde is, that's all. Dan verliest zo'n woord zijn betekenis.


    ars moriendi

    Imo als je dronken bent kun je ook geen consent geven omdat je er niet goed bij bent, voor mij is dat een rood licht.


    Because I love him, do I need another reason?

    DarthDaddy schreef:
    (...)

    Tumblr is ook een goeie 😂


    HEY daar kijk ik ook altijd oeps


    Spinning around, I'm weightless.

    Sasaki schreef:
    Imo als je dronken bent kun je ook geen consent geven omdat je er niet goed bij bent, voor mij is dat een rood licht.

    Dus dan is het de jongen zijn schuld? Omdat je zelf dronken werd en overal mee instemde? Nee sorry, that just doesn't fly with me. Dan kan elke vrouw wel roepen dat ze "verkracht" zijn door een man wanneer ze the day after gewoon spijt hebben van de seks. Als hij door was gegaan terwijl je hem wegduwde en nee riep, ja, dan wordt het anders. Maar dat is hier toch helemaal niet aan de orde?

    Mannen hebben het maar moeilijk tegenwoordig in dat opzicht, mygod.


    ars moriendi