• Welkom in het topic waar we zo seksueel bevrijd mogelijk proberen te zijn. Ben je wel eens 'toevallig' op een tube secondelijm gevallen? Wij begrijpen het. Bij de dokter terecht gekomen omdat je Actionman was gaan 'slaapwandelen'? Wij begrijpen het. Met je haren vast in zijn/haar gulp vanwege een sociologisch experiment? Wij begrijpen het.

    Nee, maar serieus; hier alles over seks en alles eromheen en wat ermee te maken heeft. Van SOA's tot eerste keren, van anticonceptie tot glijmiddel. Vraag het je mede-Quizletters. We zijn misschien niet gecertificeerd, maar sommige mensen zijn wel experts. Ik bedoel maar. (Blunders en ervaringen zijn ook welkom.)






    er was nog geen nieuwe dus hier

    [ bericht aangepast op 13 nov 2017 - 16:19 ]


    Tijd voor koffie.

    EdensGate schreef:
    (...)
    Oh, maar de meeste mannen hebben het beste met je voor. (: Er zitten gewoon rotte appels tussen die gebruik maken van hun machtspositie of het feit dat je gek op hem bent. Helaas ben ik beide varianten nu tegengekomen maar de meeste van mijn vriendinnen hebben dit soort shit gelukkig ook nog nooit meegemaakt.

    En wat tof dat je vriend zo geduldig is! Dat is nou een goede jongen. I'm kinda jealous haha. Voel je in geen enkel opzicht alsof je moet haasten of wat dan ook. Als je het zelf wilt, groei je er vanzelf naartoe. <3


    Ik weet wel dat hij graag zou willen, maar ik vind het idee eigenlijk eng en mijn lijf lijkt er ook helemaal geen drang toe te hebben (nare bijwerking van de prik pil een jaar nemen ben ik bang) en hoewel hij niet goed begrijpt hoe mijn lijf niet lijkt te willen blijft hij wel altijd geduldig wachten :')


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    AroonCat schreef:
    (...)

    Ik weet wel dat hij graag zou willen, maar ik vind het idee eigenlijk eng en mijn lijf lijkt er ook helemaal geen drang toe te hebben (nare bijwerking van de prik pil een jaar nemen ben ik bang) en hoewel hij niet goed begrijpt hoe mijn lijf niet lijkt te willen blijft hij wel altijd geduldig wachten :')

    Dan weet je dus wel echt zeker dat hij echt gek op jou is. He's a keeperrrr.


    ars moriendi

    Ugh, ik heb dat zo vaak met m’n vriend gehad. Dan kwam hij heel lief tegen me aan liggen en knuffelen en dan wist ik al waar hij heen ging, dus zei ik dat ik geen zin had op dat moment. En dan was het: ‘dan niet’ en draaide hij zich om of stond op om heel chago iets anders te gaan doen.
    Maargoed, uiteindelijk hebben we hier een gesprek over gehad en nadat ik had aangegeven dat ik het echt niet tof vond, zag hij zelf ook in dat het best aso en egoïstisch is. En ik kan met trots zeggen dat hij hier nu echt heel erg op let :Y)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    Ugh, ik heb dat zo vaak met m’n vriend gehad. Dan kwam hij heel lief tegen me aan liggen en knuffelen en dan wist ik al waar hij heen ging, dus zei ik dat ik geen zin had op dat moment. En dan was het: ‘dan niet’ en draaide hij zich om of stond op om heel chago iets anders te gaan doen.
    Maargoed, uiteindelijk hebben we hier een gesprek over gehad en nadat ik had aangegeven dat ik het echt niet tof vond, zag hij zelf ook in dat het best aso en egoïstisch is. En ik kan met trots zeggen dat hij hier nu echt heel erg op let :Y)


    Tof! Dat hij dat inziet en er nu op let! Daar hebben wij nog wel eens moeite mee xD Communicatie


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    FireKeeper schreef:
    Ugh, ik heb dat zo vaak met m’n vriend gehad. Dan kwam hij heel lief tegen me aan liggen en knuffelen en dan wist ik al waar hij heen ging, dus zei ik dat ik geen zin had op dat moment. En dan was het: ‘dan niet’ en draaide hij zich om of stond op om heel chago iets anders te gaan doen.
    Maargoed, uiteindelijk hebben we hier een gesprek over gehad en nadat ik had aangegeven dat ik het echt niet tof vond, zag hij zelf ook in dat het best aso en egoïstisch is. En ik kan met trots zeggen dat hij hier nu echt heel erg op let :Y)


    Haha, dat is wel fijn. Dan weet je ook dat je goed zit!

    Mijn vriend is gelukkig ook niet opdringerig en weet ook wanneer hij moet ophouden, alleen is het wel zo dat ie soms dan met een sip lipje ergens in zicht gaat lopen aftrekken. Alsof het zo erg is en er geen andere oplossing in de wereld bestaat!


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)
    alleen is het wel zo dat ie soms dan met een sip lipje ergens in zicht gaat lopen aftrekken.

    /dead


    ars moriendi

    AriChibi schreef:
    (...)

    Haha, dat is wel fijn. Dan weet je ook dat je goed zit!

    Mijn vriend is gelukkig ook niet opdringerig en weet ook wanneer hij moet ophouden, alleen is het wel zo dat ie soms dan met een sip lipje ergens in zicht gaat lopen aftrekken. Alsof het zo erg is en er geen andere oplossing in de wereld bestaat!


    Omg xD Mijn vriend laat wel weten dat hij zichzelf wel blij houd, maar ik merk er gelukkig nooit iets van verder x'D (Behalve als hij dan iets langer douched als normaal)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    AroonCat schreef:
    (...)

    Omg xD Mijn vriend laat wel weten dat hij zichzelf wel blij houd, maar ik merk er gelukkig nooit iets van verder x'D (Behalve als hij dan iets langer douched als normaal)


    (lol)
    Ik hoor er normaal ook niet al teveel van, hoor, maar aangezien we in verschillende steden studeren, kan ie wel eens sip doen als we na een lange tentamenweek oid elkaar weer eens zien. Snap ik ergens wel, maar ja. Daaronder is hij breed en ik smal, dus hij heeft ook niet veel keus als ik geen zin heb helaas, dan gaat het gewoon niet :')


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    En hier ben ik dan: holy Mary. Of ja, niet helemaal, maar single as a pringle. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    AriChibi schreef:
    (...)

    (lol)
    Ik hoor er normaal ook niet al teveel van, hoor, maar aangezien we in verschillende steden studeren, kan ie wel eens sip doen als we na een lange tentamenweek oid elkaar weer eens zien. Snap ik ergens wel, maar ja. Daaronder is hij breed en ik smal, dus hij heeft ook niet veel keus als ik geen zin heb helaas, dan gaat het gewoon niet :')


    Ik woon nu noodgedwongen bij mijn vriend en zijn ouders, dus dan zit je wel erg op elkaars lip altijd
    Mijn vriend is ook breed vergeleken bij mij, zijn heupen zijn denk ik anderhalf keer breder als die van mij (maak ik me wel een beetje zorgen over, stel ik ben er klaar voor sex te hebben, hoe dan) maar dat is sowieso een van de issues, hij is gewoonweg te zwaar en hij heeft geen volhoudendheid om af te vallen


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    KingRichard schreef:
    En hier ben ik dan: holy Mary. Of ja, niet helemaal, maar single as a pringle. :'D


    Single too hahahaha. 😂 Maar def geen holy Mary.


    The truth is out there.

    ik heb een relatie en ik heb al 2 maanden geen seks gehad maar zij zegt wel dat ze wel wil maar ik snap het niet en ik word er onzeker van is er iets mis met mij


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    ik heb een relatie en ik heb al 2 maanden geen seks gehad maar zij zegt wel dat ze wel wil maar ik snap het niet en ik word er onzeker van is er iets mis met mij


    Misschien is de sfeer gewoon niet goed genoeg op de momenten dat je kan of wacht ze totdat jij het initiatief neemt of zo. Hoe dan ook zou ik het uitpraten, misschien kun je ook een avondje goed uitplannen zodat er niks tussen kan komen.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    PecuIiar schreef:
    ik heb een relatie en ik heb al 2 maanden geen seks gehad maar zij zegt wel dat ze wel wil maar ik snap het niet en ik word er onzeker van is er iets mis met mij


    Eens goed met elkaar praten misschien? Als jij niet zegt dat je onzeker raakt dan weet zij het natuurlijk ook niet. En idd misschien een keer een heel avondje voor jullie twee plannen, iets romantisch?


    The truth is out there.

    PecuIiar schreef:
    ik heb een relatie en ik heb al 2 maanden geen seks gehad maar zij zegt wel dat ze wel wil maar ik snap het niet en ik word er onzeker van is er iets mis met mij


    Praten is zo belangrijk in een relatie! Vraag haar er voorzichtig naar en zorg er voor dat ze zich vooral veilig voelt om hier open over te spreken met jou.
    Ik heb ook een periode gehad van ongeveer 2-3 maanden waarin het met mijn vriend op seksueel vlak even wat 'stiller' was, omdat ik gewoon echt zo veel stress had en me over heel veel dingen zorgen maakte en daarbovenop ook nog eens oververmoeid was. Het laatste wat mijn lichaam dan wilde was seks.


    The soul needs autumn.