• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    [ bericht aangepast op 17 maart 2018 - 21:10 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    snitches get bitches


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Mensen die andermans ideeën de grond in stampen. Like just let eachother be. Jesus. De kwaliteit van het plan maakt niet uit, zolang een ander maar plezier heeft right? Pretbedervers. Ik haat weinig, maar pretbedervers mogen in het kanaal pleuren.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Omdat ik niet precies weet naar wie ik dit persoonlijk moet richten. Als je iets dwars zit kom naar me toen praat tegen mij en ga niet kinderachtig lopen doen in topics. Way to take things personal xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Dat ik consequent te laat ga slapen. ^your profile pic just gave me a boner :$ (krul)

    [ bericht aangepast op 10 april 2018 - 1:56 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Salaryman schreef:
    Dat ik consequent te laat ga slapen.


    Same


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Mezelf.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Drama


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Kinderachtig gedrag.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oxton schreef:
    Kinderachtig gedrag.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Sommige mensen zijn zo hypcoriet, love it


    --

    Vrij hebben genomen voor een sollicitatiegesprek en nu te horen krijgen dat deze toch niet doorgaat vandaag.


    ars moriendi

    Wanneer mijn awkward/onzekere/onsociale kant naar boven komt. Go away, I don't need you. :')

    Close minded mensen die nergens voor open staan terwijl jij uit wilt leggen hoe het echt zit maar altijd 100% hun mening behouden, zonder naar jou te luisteren.

    Example: ''Hey [moeder], ik voel mij heel erg depressief. Ik denk dat ik hulp nodig heb''
    [Moeder] ''Ach nee, doe niet zo gek, er is geen reden om depressief te zijn, ik ben ook wel eens depressief.
    ''Nee [legt uit wat een depressie is en dat mijn mentale en fysieke gezondheid achteruit gaat]
    [Moeder weigert te luisteren of mij serieus te nemen]

    Dit hierboven maar dan 24/7 opnieuw en opnieuw.

    Dat moment waarop iemand recht op je af loopt en je allebei niet weet of je er nu links of rechts omheen moet


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Van die Afrikaanse vrouwen die 24/7 aan het bellen zijn en dan hun telefoon ook nog eens in hun hoofddoek klemmen zodat ze die niet hoeven vasthouden.


    oi, suzy