• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    [ bericht aangepast op 17 maart 2018 - 21:10 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mensen die de treindeuren zowat blokkeren als anderen uitstappen. Heb ik nooit begrepen. Het instappen duurt zo alleen maar langer.
    En ikzelf ben een grote bron van ergernis. Ik en m'n ego.


    No growth of the heart is ever a waste

    Salaryman schreef:
    Mensen die de treindeuren zowat blokkeren als anderen uitstappen. Heb ik nooit begrepen. Het instappen duurt zo alleen maar langer.
    En ikzelf ben een grote bron van ergernis. Ik en m'n ego.


    Bij de bus idem. Laat me gewoon uitstappen D:
    Ook haat ik het als ik zowat plat word gedrukt bij het instappen van de bus. Rustig rustig rustig D:


    26 - 02 - '16

    Salaryman schreef:
    Mensen die de treindeuren zowat blokkeren als anderen uitstappen. Heb ik nooit begrepen. Het instappen duurt zo alleen maar langer.
    En ikzelf ben een grote bron van ergernis. Ik en m'n ego.


    Dat begrijp ik ook nooit en je hebt van die mensen die ook gewoon blijven staan. Sorry, maar als ik dan tegen je aan stoot omdat ik er langs moet, dan vind ik het wel je eigen schuld.


    Physics is awesome

    Salaryman schreef:
    Mensen die de treindeuren zowat blokkeren als anderen uitstappen. Heb ik nooit begrepen. Het instappen duurt zo alleen maar langer.
    En ikzelf ben een grote bron van ergernis. Ik en m'n ego.
    Of mensen die niet doorlopen in de trein tijdens de spits (cat)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Vanserra schreef:
    (...) Of mensen die niet doorlopen in de trein tijdens de spits (cat)

    Of toeristen die bedacht hebben dat ze tijdens het spitsuur met enorme koffers moeten reizen... Doe dat verdomme in de daluren ofzo.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mensen die hun autodeur opengooien zonder te kijken als je langsfietst, of met hun winkelwagentje het fietspad blokkeren omdat ze hun fietstassen inladen.

    Of mensen die er heel lang over doen om hun boodschappen in te pakken in de supermarkt, zodat iedereen moet wachten en jij niet meer bij je eigen boodschappen kan.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Dat nagellak het langst blijft zitten op duimnagels :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Firtherton schreef:
    (...)
    Of toeristen die bedacht hebben dat ze tijdens het spitsuur met enorme koffers moeten reizen... Doe dat verdomme in de daluren ofzo.


    weten zij toch niet :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mensen met muziek aan die compleet uit bas bestaat om 1 uur 's nachts


    Time to tip the scales!

    Mensen die slecht zijn in een vreemde taal, maar toch in elke zin die ze zeggen, een woord uit die taal gooien (lees: Engels). Als je geen Engels kunt, probeer dan ook niet stoer te doen met Engelse woordjes - je maakt je alleen maar belachelijk. Damn, ik voel de haat zo al opkomen🙃


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Buren die om half twaalf s'nachts gaan staan timmeren terwijl ik de volgende ochtend om half vijf eruit moet. Ik kan niks bedenken dat je zo laat op de avond moet gaan timmeren wat niet kan wachten tot de volgende dag.


    Physics is awesome

    Teba schreef:
    Mensen met muziek aan die compleet uit bas bestaat om 1 uur 's nachts


    Ik vind dat soort muziek überhaupt verschrikkelijk. Ook als mensen het in de auto op volume 100 zetten en met ramen wijd open gaan rijden.


    26 - 02 - '16

    Prouesse schreef:
    Mensen die hun autodeur opengooien zonder te kijken als je langsfietst, of met hun winkelwagentje het fietspad blokkeren omdat ze hun fietstassen inladen.

    Of mensen die er heel lang over doen om hun boodschappen in te pakken in de supermarkt, zodat iedereen moet wachten en jij niet meer bij je eigen boodschappen kan.

    Oh, ik vind het juist heel ergerlijk dat ik na het betalen het gevoel heb dat ik in een race zit om zo snel mogelijk al mijn boodschappen in mijn tas te moeten mieteren omdat de caissière je in stilte zit aan te staren. Girl, ik maak al ruimte maar ik heb geen 8 armen. Ga rustig verder met de volgende klant maar kijk mij niet zo eng aan. Ben zo weg, joh. :'D


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Oh, ik vind het juist heel ergerlijk dat ik na het betalen het gevoel heb dat ik in een race zit om zo snel mogelijk al mijn boodschappen in mijn tas te moeten mieteren omdat de caissière je in stilte zit aan te staren. Girl, ik maak al ruimte maar ik heb geen 8 armen. Ga rustig verder met de volgende klant maar kijk mij niet zo eng aan. Ben zo weg, joh. :'D

    Ik ben dan ook zo'n haast kip die d'r portemonnee niet in één keer goed wegstopt. Ik word daar ook een beetje gestresst van.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Oh, ik vind het juist heel ergerlijk dat ik na het betalen het gevoel heb dat ik in een race zit om zo snel mogelijk al mijn boodschappen in mijn tas te moeten mieteren omdat de caissière je in stilte zit aan te staren. Girl, ik maak al ruimte maar ik heb geen 8 armen. Ga rustig verder met de volgende klant maar kijk mij niet zo eng aan. Ben zo weg, joh. :'D
    Dit is eigenlijk ook de reden dat ik het zo erfelijk vind :'). Want dan kan ik dus niet inpakken en staat de volgende boos naar mij te kijken.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.