• Aartsengel
    De Aartsengelen worden gezien als de Heer Zijn rechterhand. Ze fungeren als Boodschapper en als Raadgevers voor Hem. Over het algemeen bevinden zij zich in de Hemel en dalen amper af naar de Aarde. Behalve wanneer het met de Gevallen Engelen uit de hand loopt of wanneer God hen stuurt.

    Doodsengel
    Deze Engelen zijn altijd aanwezig bij het proces van de Schaal van de Waarheid en begeleiden de pure zielen naar het Paradijs. Ook zijn zij degene die Engelen ontdoen van hun vleugels wanneer deze misdaden hebben begaan en verbannen worden uit de Hemel. Zij zorgen ervoor dat de regels in de Hemel worden gehandhaafd en dat de zielen niet kunnen ontsnappen om terug te gaan naar de Aarde. Zij zijn degen die leven creëren.

    Beschermengel
    De meeste bekende Engel van allemaal. Iedere beschermengel krijgt een mens toegewezen om deze te beschermen en te behoeden voor de manipulaties van de Hel. Zij bevinden zich het meest op de Aarde.


    Adviseur
    Deze baan heeft dezelfde functie als die van de Aartsengel. Hij wordt vaak gezien als een strateeg en administrator. Echter is deze baan héél zeldzaam aangezien de Duivel, in tegenstelling tot God, genoegen neemt met drie adviseurs. Jullie kennen vast het aloude spreekwoord wel: ‘Driemaal is de Duivel verzoeken.’

    Helbewaker
    Zielen die verbannen worden in de Hel willen er alles aan doen om uit te breken en te vertrekken naar het Paradijs. Om dit tegen te gaan, zijn Helbewakers aangesteld. Daarbij vormen zij het leger van de Duivel en traint hij hem in het geniep om bestand te zijn tegen een oorlog.

    Schaduw
    Een Schaduw heeft tegengestelde bedoeling als die van een Beschermengel. Deze Demon zorgt voor chaos en zij zijn degene die vernietigen waar de Aartsengelen hard voor gewerkt hebben. Echter is dit alles om de balans in evenwicht te houden. Hij weeft nachtmerries en wordt vaak weergegeven als het kleine duiveltje op iemand zijn schouder.

    [ bericht aangepast op 22 april 2018 - 11:27 ]


    I have seen my own sun darkened

    Ik laat m’n reservering toch maar vallen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik ga met Cipher mee. (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Shadowsinger schreef:
    True. Misschien als de kleur van de vleugels om daden gaat, een soort algemene graditie handig. Alleen het kan ook zo zijn dat het misschien gaat om wanneer de persoon zelf iemand als evil ziet? Dat is alleen meer een vraag voor de TS, maar anders is het idd wel vaag dat iemand die gemoord heeft nog geen helemaal zwart heeft en iemand die lichtere dingen gedaan heeft wel pikzwarte heeft.


    Om hierop terug te komen, vleugels veranderen van kleur door beslissingen van een volitare. Dus ook de beslissing om IETS te gaan doen. De graditie die je kunt nemen, is je personage. Stel hij heeft een moord gepleegd, maar zijn vleugels blijven nog steeds wit. Misschien heeft hij een moord gepleegd om zijn zusje te redden of wat dan ook.Dan heeft hij een goede beslissing genomen, ondanks het feit dat de familie van die vermoorde jongen hem als een slechterik zien. *drama*

    Is dat een beetje duidelijk? ^^



    I have seen my own sun darkened

    Adamantine schreef:
    Ik laat m’n reservering toch maar vallen.


    Naw, dat is jammer.
    Maar als het niet gaat, gaat het niet, hihi ^^


    I have seen my own sun darkened

    relatie’s&voorstellen

    ↠ Een Beste Vriend
    ↠ Iemand die in de Vroege Ochtend met haar Hardloopt
    ↠ Iemand wie ze misplaatst Vertrouwen heeft geschonken
    ↠ Iemand die graag naar haar luistert wanneer ze oefent op de Harp
    ↠ Een Crush
    ↠ Iemand die ervoor gezorgd heeft dat er Rode Uiteindes in haar Vleugels verschenen
    ↠ Iemand waarmee ze Vroeger altijd Speelde // Naast zat in de Lessen
    ↠ Iemand die ze ooit uit de brand geholpen heeft en nu bij haar in het Krijt staat


    [ bericht aangepast op 23 april 2018 - 8:27 ]


    I have seen my own sun darkened

    Quean schreef:

    relatie’s&voorstellen

    Een Beste Vriend Codieeeeee c;
    ↠ Iemand die in de Vroege Ochtend met haar Hardloopt
    ↠ Iemand wie ze misplaatst Vertrouwen heeft geschonken
    Iemand die graag naar haar luistert wanneer ze oefent op de Harp Codiebodie c;
    ↠ Een Crush
    ↠ Iemand die ervoor gezorgd heeft dat er Rode Uiteindes in haar Vleugels verschenen
    Iemand waarmee ze Vroeger altijd Speelde // Naast zat in de Lessen Rose
    ↠ Iemand die ze ooit uit de brand geholpen heeft en nu bij haar in het Krijt staat




    Ja Codie en Rose c:

    [ bericht aangepast op 23 april 2018 - 8:36 ]


    What would life be if we had no courage to attempt anything?

    Quean schreef:

    relatie’s&voorstellen

    ↠ Een Beste Vriend
    ↠ Iemand die in de Vroege Ochtend met haar Hardloopt
    ↠ Iemand wie ze misplaatst Vertrouwen heeft geschonken
    ↠ Iemand die graag naar haar luistert wanneer ze oefent op de Harp
    ↠ Een Crush

    ↠ Iemand die ervoor gezorgd heeft dat er Rode Uiteindes in haar Vleugels verschenen
    ↠ Iemand waarmee ze Vroeger altijd Speelde // Naast zat in de Lessen
    ↠ Iemand die ze ooit uit de brand geholpen heeft en nu bij haar in het Krijt staat




    Ik heb Pyri voor wat jij ziet zitten bij hem?


    Mhm?

    Quean schreef:

    relatie’s&voorstellen

    ↠ Een Beste Vriend
    ↠ Iemand die in de Vroege Ochtend met haar Hardloopt
    ↠ Iemand wie ze misplaatst Vertrouwen heeft geschonken
    ↠ Iemand die graag naar haar luistert wanneer ze oefent op de Harp
    ↠ Een Crush
    ↠ Iemand die ervoor gezorgd heeft dat er Rode Uiteindes in haar Vleugels verschenen
    ↠ Iemand waarmee ze Vroeger altijd Speelde // Naast zat in de Lessen
    ↠ Iemand die ze ooit uit de brand geholpen heeft en nu bij haar in het Krijt staat




    Ik heb Furrina?


    Furrina is trouwens af, heeft donkergrijze vleugels met veel rode en aardig wat goude strepen, en staat open voor alle vormen van relaties (:

    [ bericht aangepast op 23 april 2018 - 8:46 ]

    Cipher schreef:
    Ok, ik ga layouten, moest iemand geïnteresseerd zijn:
    Ik zoek voor Pyro
    -      best buddy
    -      Iemand die soms met hem mee uitgaat
    -      (ex)fling (geen relatie, maar iemand waarmee hij gezoend heeft en/of meer)

    -      Iemand die hem als een rivaal ziet
    -      ...



    Ik heb Furrina eventueel?

    Quean schreef:

    relatie’s&voorstellen

    ↠ Een Beste Vriend
    ↠ Iemand die in de Vroege Ochtend met haar Hardloopt
    ↠ Iemand wie ze misplaatst Vertrouwen heeft geschonken
    ↠ Iemand die graag naar haar luistert wanneer ze oefent op de Harp
    ↠ Een Crush
    ↠ Iemand die ervoor gezorgd heeft dat er Rode Uiteindes in haar Vleugels verschenen
    ↠ Iemand waarmee ze Vroeger altijd Speelde // Naast zat in de Lessen
    ↠ Iemand die ze ooit uit de brand geholpen heeft en nu bij haar in het Krijt staat





    Oeh Oeh count me in voor de harp (als dat nog nodig is heh)

    [ bericht aangepast op 23 april 2018 - 9:20 ]

    Quean schreef:

    relatie’s&voorstellen

    ↠ Een Beste Vriend
    ↠ Iemand die in de Vroege Ochtend met haar Hardloopt
    Iemand wie ze misplaatst Vertrouwen heeft geschonken
    ↠ Iemand die graag naar haar luistert wanneer ze oefent op de Harp
    ↠ Een Crush
    Iemand die ervoor gezorgd heeft dat er Rode Uiteindes in haar Vleugels verschenen
    ↠ Iemand waarmee ze Vroeger altijd Speelde // Naast zat in de Lessen
    ↠ Iemand die ze ooit uit de brand geholpen heeft en nu bij haar in het Krijt staat




    Een van deze voor Arthur?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik ben nog opzoek naar iemand die zo af en toe haar stoutmoedigheid naar voren haalt lol. Of iemand die soms met haar buiten het schoolterrein gaat. Of iemand dat spulletjes voor haar kan halen dat niet op school te vinden is (fish)


    En verder is een crush of een verloren tortelduifje ook altijd welkom (:,' al betwijfel ik dat iemand dat wil hhhhhhh

    Ik ben dit weekend niet tot nauwelijks aanwezig op Q. Vandaar dat ik aan jullie wil vragen of jullie voorkeur hebben voor een Speeltopic op vrijdagochtend of de maandag erna.

    Voor mensen die hun rollen nog niet af hebben, is het niet erg om later in te springen.


    I have seen my own sun darkened

    Qrystallized schreef:
    Ik ben nog opzoek naar iemand die zo af en toe haar stoutmoedigheid naar voren haalt lol. Of iemand die soms met haar buiten het schoolterrein gaat. Of iemand dat spulletjes voor haar kan halen dat niet op school te vinden is (fish)


    En verder is een crush of een verloren tortelduifje ook altijd welkom (:,' al betwijfel ik dat iemand dat wil hhhhhhh



    Meen je dat, ben je echt Codie vergeten?
    *breaking heart* :c


    What would life be if we had no courage to attempt anything?

    Quean schreef:
    Ik ben dit weekend niet tot nauwelijks aanwezig op Q. Vandaar dat ik aan jullie wil vragen of jullie voorkeur hebben voor een Speeltopic op vrijdagochtend of de maandag erna.

    Voor mensen die hun rollen nog niet af hebben, is het niet erg om later in te springen.

    Mij maakt het niet uit (:

    [ bericht aangepast op 23 april 2018 - 18:25 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.