• Lucht je hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Zit je snor scheef? Heeft iemand je catchphrase overgenomen? Zoek je iemand om hard mee te gillen? Of ben je gewoon blij? En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.


    Laura's bijdrage, volgende keer mag jij sluiten <3

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 4 jan 2019 - 23:40 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Deze bloopers van SKAM zijn zo precious en nu wil ik direct alle vier seizoenen weer bingen. En dat ga ik waarschijnlijk ook doen. : D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mijn god wat is dit een prachtige film, als die geen oscars gaat winnen weet ik het ook niet meer. Het was echt alsof Freddie daar stond en niet een acteur. Wat amazing neergezet. Dit is echt de eerste film in een tijdje waarbij ik echt 2 uur non stop aan het beeld was gekluisterd.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    oh wauw ik dacht dat het ljh gesloten zou zijn tbh maar dit is een meevallertje

    OT kan de lieve baby van de buren alsjeblieft stoppen met huilen zo van ja oké i get it, je bent anderhalf en het leven is gecompliceerd en lastig en luid maar ik ben twintig en het leven is nog steeds gecompliceerd en lastig en luid en ik mag niet meer zo hartstochtelijk erover huilen en dat is best jammer


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben het zooooo beu. Het wordt me echt te veel pfff, ik wil gewoon twee weken vooruit spoelen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wat heb ik zin in morgenmiddag zeg, pffft. Gezellig met mama en m'n broer naar How to Train Your Dragon 3 ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hahaha vandaag echt weer een super goede dag, oh mijn god wat is dat eens een keer lekker voor de verandering. Heeerlijk ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Morgen ook om 06:30 opstaan, zo fijn maar niet heus. Ik hoop dat ik zondag wel kan uitslapen, want dit gaat niet helemaal lekker.


    Physics is awesome

    Ik ben zo klaar om like, twaalf uur te slapen. Ugh.


    Echt he... ga ik netjes om 8 uur weg van huis, werk mezelf met enige moeite in mijn auto, (want de deur zat vast gevroren) zit ik van half 9 tot 4 netjes mijn tijd uit bij mams. Krijg ik bij thuiskomst een brief dat de asbestsanering niet is doorgegaan -.-
    Ergens logisch vanwege de kou maar wel last minute dat ze het door geven.
    Ah well, gelukkig kan ik morgen en overmorgen nog uitslapen (lol)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ze leveren echt goed werk, maar dan zijn ze ook de hele dag in je huis en dan ben je toch een beetje je huis kwijt ofzo. En ik dacht morgen uit te kunnen slapen, maar dat gaat niet door en ik baal ervan. Ik snap dat zij het ook zo snel mogelijk willen af hebben en ik wil ook dat het zo snel mogelijk af is, maar er blijft toch een gevoel wat als? Ik weet dat we hierna een goede en mooie badkamer hebben, maar ik ben er een beetje klaar mee. Meerdere keren deze week het gevoel gehad dat ik overprikkeld was. Ik weet dat de tijd waarop ik naar bed ga ook niet mee helpt, maar om de een of andere reden lukt het niet om eerder naar bed te gaan. Waarschijnlijk omdat ik aan het einde van de dag echt even behoefte heb aan een rustmoment.


    Physics is awesome


    me trying to stay nice and keep up a pokerface while i'm lowkey still cracking up about dis lmao boi i caN'T BELIEVE u really tried agAIN
    A+ FOR EFFORT i'd say im really flattered u think i'm hilarious but i mean can't help it quality queens bring quality content to the table if u aint hella pretty u gotta be entertaining

    [ bericht aangepast op 18 jan 2019 - 23:30 ]


    A to the Z

    Bijna thuis... Kan niet wachten in mijn bed te kruipen. 😴


    Ik wil een tuin vol egels

    Fuuuuuuuuck dit is zo frustrerend.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I swear Chris on SKAM is me


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hm, ik wil de boeken wel bestellen — maar dan ga ik vól over m'n book budget heen. UGH.