• Lucht je hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Zit je snor scheef? Heeft iemand je catchphrase overgenomen? Zoek je iemand om hard mee te gillen? Of ben je gewoon blij? En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.


    Laura's bijdrage, volgende keer mag jij sluiten <3

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 4 jan 2019 - 23:40 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    HIj is een Zij is zo'n goed programma


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wauw I'm honestly really fucking annoyed. Ik erger me echt aan jou. That's it vanavond ben ik unavailable.


    The truth is out there.

    Oké het heeft toch geen enkele zin meer om me hierom te gaan stressen.
    It is what it is en morgenochtend zien we wel hoe slecht het gaat.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik ben echt een onstabiel emotioneel wrak de laatste paar dagen en dat is echt enorm kut.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het scheelt echt enorm hoe ik die knop heb omgedraaid, I don't care about what you think anymore. Wat een heerlijke verandering.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Het roeien vandaag op de sportschool ging weer goed vandaag en dat is een opluchting nadat het vorige week niet wilde lukken. Op de fiets ging het ook goed. Hopelijk morgen geen spierpijn.

    En hopelijk zijn ze vrijdag klaar met de badkamer.


    Physics is awesome

    Konden we het woord 'mukbang' niet lekker in 2018 laten, yikes.


    Caution first, always.

    Ik moet echt leren van puistjes af te blijven, want dit ziet er gewoon echt niet uit ;-;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oef, eigenlijk ben ik héél erg zenuwachtig voor vandaag. I mean, ik ken de kinderen al en de kinderen kennen mij al — maar vanaf vandaag ben ik dan echt dé juf die er drie dagen in de week is.


    Jeetje who would have thought 2019 would start like this *O*


    Life is a beautiful struggle

    Ik ben benieuwd of ik een andere sterkte bril heb, ik denk het haast wel want ik heb echt moeite met scherpstellen. Wel angstig om alleen een bril uit te moeten zoeken normaal neem ik altijd iemand mee, rip. Wel fijn dat ik deze week heb om even goed uit te rusten en vanalles gedaan te krijgen. Straks even huisarts bellen, hopen maar dat ze snel ruimte hebben want ik need die verwijzing best hard.


    The truth is out there.

    *denkt terug aan het heerlijke eten van zondag*
    *kijkt naar bankrekening*
    *denkt stressvol terug aan het heerlijke eten van zondag*


    The truth is out there.

    Nog 2 dagen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Kan niet wachten tot ik weer lekker kan koken.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Wanneer je je afvraagt of ze in 1800 al zeiden dat iets 'naar de klote' is, en zeker of een meisje van stand dat zou zeggen


    There are poems inside of you that paper can't handle