• Lucht je hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Zit je snor scheef? Heeft iemand je catchphrase overgenomen? Zoek je iemand om hard mee te gillen? Of ben je gewoon blij? En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.


    Laura's bijdrage, volgende keer mag jij sluiten <3

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 4 jan 2019 - 23:40 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    ga niet mierenneuken dan.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Wat een geweldig weekend gehad, echt heerlijk om er even uit te zijn geweest, het schandalig laat te maken en gewoon lekker thuiskomen uitrusten een eigen plekje waar niemand je stoort. Echt heerlijk.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Can it be Friday pls?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I feel like shit.
    En ik zou moeten slapen, maar ik slaap tegenwoordig dusdanig veel dat ik momenteel alleen maar kan piekeren.

    Ik ga hem vanavond gewoon confronteren met zn gedrag, aangezien er uit zijn eigen mond niet uitzichzelf een sorry schijnt te komen. Dus dan moet ik hem maar dwingen, aangezien ik er zelf nog steeds heel erg mee zit. Ugh.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Absoluut niet gek zo'n vragenlijst, vraag dan gewoon of ik een keer gezelligs iets wil drinken? the fuck boy


    Life is a beautiful struggle

    Wanneer er om 2 voor 9 nog steeds nergens een docent te zien is en je gaat twijfelen aan de roostering. Ze zijn zo goed als altijd vroeg..


    Stenenlikker

    Vanavond ga ik hem weer zien, voor het eerst na oud & nieuw. Shit kinda nervous but also so excited.


    Life is a beautiful struggle

    Smoke-free entrance my ass


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I'm so lucky to have her. I don't want to know what I would've done last night if she wasn't there.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ga dit zo hard verknallen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Heerlijk om weer even klaar te zijn met alles, heerlijk gekookt en de afwas gedaan netjes huis echt top.
    #beingpositivereallymakesadifference


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    We gaan maar weer eens nieuwe medicatie uitproberen. Aan de ene kant hoop ik dat het werkt maar aan de andere kant niet omdat dit middel heel verslavend kan zijn. + ik wil heel graag beginnen met rijlessen maar je mag niet rijden met deze medicatie.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Vandaag gesprek gehad en dat ging goed. Voor donderdag een afspraak met iemand anders om me te kijken hoe ik onder andere mijn cv kan verbeteren en mijn sollicitatiebrieven. Daarna lekker gesport, maar ik ben nu wel echt gaar.

    Hopelijk kan ik morgen beter uit bed komen dan vandaag.


    Physics is awesome

    I think I need a break. From everyone and everything.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    haat aan hormonen en fucking puistjes die m'n hele gezicht nog meer verneuken dan het al is.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO