• Lucht je hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Zit je snor scheef? Heeft iemand je catchphrase overgenomen? Zoek je iemand om hard mee te gillen? Of ben je gewoon blij? En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.


    Laura's bijdrage, volgende keer mag jij sluiten <3

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 4 jan 2019 - 23:40 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Fenrys schreef:
    Wanneer je je afvraagt of ze in 1800 al zeiden dat iets 'naar de klote' is, en zeker of een meisje van stand dat zou zeggen


    Waarschijnlijk niet, tenzij ze misschien alleen is. Maar mensen van stand gebruiken meestal nettere termen als er iets mis gaat.


    Physics is awesome

    :W

    Haha. Haha. Fuck me. Dacht dat het over was.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom kreeg ik nou een nachtmerrie? En dat ging ook gewoon leuk door, waarna ik weer ging slapen. Echt hoofd stop. :c Ik ben moe, maar zometeen naar de fysiotherapeut en dan word ik gemasseerd. Dat is zoveel leuker.


    One Who Travels A Higher Path.

    Oke top. Vandaag hele huisje fijn schoonmaken en dan de rest van de dag fijn gamen of lezen en me aan niets of niemand storen. Hopelijk dat het morgen makkelijk is om die verwijzing er door te drukken en ik snel klaar ben met mn schoolwerk. Dan heb ik daarna heerlijk een weekend vrij voor stageweek start.


    The truth is out there.

    'Oh ik weet waar dat is, dat is vlak bij mijn toko.'
    'Owh dan ga ik me meteen maar voorstellen.'




    HA





    HA. Nee.


    The truth is out there.

    Heerlijk zo even wat quality time met moeders ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Riverdale, what are you doing to me.

    Ugh, ik wil niet meer leren of verslagen schrijven vandaag :C
    Dat gesprek van vanochtend was intensief genoeg voor een dag, damn. Maar, ik heb hopelijk wel binnenkort een kamer, yaay.


    Stenenlikker

    I feel so shitty. I want this to be over, so, so bad.
    And I'm just so fucking dissapointed. I feel like running away way too much. This doesn't feel like home anymore.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2019 - 15:00 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mijn uitstelgedrag heeft me eindelijk een keer de das omgedaan. Was bound to happen. (‘:
    Op naar de herkansingen dan maar, Gab.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Hephaistion schreef:
    Ugh, ik wil niet meer leren of verslagen schrijven vandaag :C
    Dat gesprek van vanochtend was intensief genoeg voor een dag, damn. Maar, ik heb hopelijk wel binnenkort een kamer, yaay.

    Ooh wat ontzettend leuk van de kamer! Waar heb je gezocht?


    From these ashes, I will rise

    Feinics schreef:
    (...)
    Ooh wat ontzettend leuk van de kamer! Waar heb je gezocht?


    Vanwege mijn autisme ga ik eerst een jaar begeleid op kamers. Daarvoor ook dat gesprek, omdat de wachtlijst nu max een paar maanden is en er al vast wat dingen geregeld moeten worden. Ik weet nog niet precies waar ik terecht kom, maar sowieso in Utrecht!


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    (...)

    Vanwege mijn autisme ga ik eerst een jaar begeleid op kamers. Daarvoor ook dat gesprek, omdat de wachtlijst nu max een paar maanden is en er al vast wat dingen geregeld moeten worden. Ik weet nog niet precies waar ik terecht kom, maar sowieso in Utrecht!

    Dat klinkt spannend, maar nog steeds erg leuk c:
    Ik hoop dat ze iets fijns voor je kunnen vinden ^^


    From these ashes, I will rise

    Feinics schreef:
    (...)
    Dat klinkt spannend, maar nog steeds erg leuk c:
    Ik hoop dat ze iets fijns voor je kunnen vinden ^^


    Jaaa, ik heb er ook heel veel zin in ^^
    Deze organisatie heeft twee locaties, dus ik kom sowieso op één van die twee terecht, maar het is afwachten waar precies en beiden hebben zover ik nu weet hun voor- en nadelen.


    Stenenlikker