• Lucht je hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Zit je snor scheef? Heeft iemand je catchphrase overgenomen? Zoek je iemand om hard mee te gillen? Of ben je gewoon blij? En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.


    Laura's bijdrage, volgende keer mag jij sluiten <3

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 4 jan 2019 - 23:40 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik ben echt oprecht zo blij met mijn groepsgenootjes. Een lange klinische behandeling is echt geen pretje maar deze dames maken het zoveel aangenamer. Al is het maar even lekker rodelen over de begleiding


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    There are no raindrops on roses and girls in white dresses. It's sleeping with roaches and taking best guesses at the shade of the sheets and before all the stains, and a few more of your least favorite things.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom iedere keer als ik me openstelt bij jou voel ik me daarna nog kutter?


    The truth is out there.

    Deze YT serie is erg confronting. Ik dacht dat ik er inmiddels mee kon dealen, maar nu wil ik me gewoon opnieuw verstoppen onder een deken en niemand spreken de komende dagen.


    From these ashes, I will rise

    Jake Peralta, you made my day.

    Zat bijna tegen het plafond van schrik, soms zie ik jumpscares wel aankomen, maar dit was echt onverwacht. Dacht ik even relaxt een aflevering van MacGyver te kunnen kijken en binnen vijf minuten gebeurt dit.


    Physics is awesome

    Some people just want to watch the world burn.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Vandaag weer naar stage waar ik dus echt geen zin aan heb, maar goed, nog maar een paar weekjes en dan zit het er alweer op!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Wat is er toch aan de hand met dit land? Dag negen van het nieuwe jaar en het wordt elke dag gekker. Gisteren dossiers gestolen op klaarlichte dag, vandaag lees ik dat de de burgemeester van Molenbeek even die relschoppers gaat verdedigen. Je moet het maar durven. :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oef hele weekend gamen


    Life is a beautiful struggle

    Laatste dag studeren en dan eeeeeindelijk even rust tot 8 februari wanneer school dan begint \o/


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Morgen laatste keer mijn lieve brugklasje lesgeven voor deze stage ;-;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Jfc some people :')


    Life is a beautiful struggle

    Martinez schreef:
    Jfc some people :')



    Jfnc* en +1


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    I'M SO EXCITED I want to scream.


    — Inner peace, it's hard to find. —