• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Deze avond was zo gezelligg
    Dat was die 2 uur leven als sardientje in de menigte wel even waard

    //
    Zo leuk dat mijn vriendin nog zo graag naar het concert van Conor Maynard wilde maar de hoop een beetje heeft opgegeven.
    Quess what she gets for her bday 😏

    //
    Ugh mijn telefoon is zo langzaam de laatste tijd.
    Gooi die foto's en video gewoon op mijn profiel.. hij is al een kwartier aan t laden. Ugh


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik: * zegt openlijk dat ik me kut voel *

    Them: * read: 10.34 *


    This ain't no place for no better man.

    Eindelijk heb ik goede vrienden een bericht kunnen sturen vanuit mezelf. 0.0
    Het zijn dan wel crap berichtjes, maar het is ten minste een start. En het is een grote stap voor me. Shouldn't be, I know.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    De muziek die ik sinds vrijdag al hoor van het Truckersfestijn 1-2 straten verderop maakt met echt excited voor de kermis (a.k.a. tentfeest) eind september!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    You're such a whore.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aspromavro schreef:
    (...)
    Ik ben ook geen fan daarvan, en ben enkel nog minder fan geworden na deze film. Dus ik weet niet of je deze remake nou echt moet gaan zien, ondanks je nieuwsgierigheid.😹

    Is het serieus zo erg? Je maakt me alleen nog meer nieuwsgieriger! ROFL.

    Hargrove schreef:
    Komt een stuk over de Pride Parade in het journaal voor en het eerste wat m'n broer zegt, is 'aandachtzoekerij is wat het is'... Een van de vele momenten dat ik hem echt een nekschot wil geven.

    Ik krijg het gevoel dat jij niet echt goed met je broer door één deur kan. 😂
          Kun je trouwens niet je naam er op zetten of iets bij hem terug doen (zoals zijn eten opeten)? Ik denk namelijk dat ie je te mild vind / of niet serieus oppakt, dat 'ie het daarom zo doet. Je moet hem een blijvende impressie van je geven, zodat hij met zijn fikken (excuses) van je eten / drinken afblijft.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2019 - 8:20 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb geen zin om vanavond te gaan koken guyss D:


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Saitama schreef:
    (...)
    Ik krijg het gevoel dat jij niet echt goed met je broer door één deur kan. 😂
          Kun je trouwens niet je naam er op zetten of iets bij hem terug doen (zoals zijn eten opeten)? Ik denk namelijk dat ie je te mild vind / of niet serieus oppakt, dat 'ie het daarom zo doet. Je moet hem een blijvende impressie van je geven, zodat hij met zijn fikken (excuses) van je eten / drinken afblijft.


    Ik kan niet met hem en ik kan niet zonder hem, haha. Maar dit zijn gewoon momenten dat ik hem echt een rotschop wil verkopen (';


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Gezellig dagje gehad op werk. Ook al waren mijn buren enorm luidruchtig de trap op en af aan het stampen en aan het schreeuwen om kwart over 1 snachts.
    Als dit een gewoonte gaat worden ga ik geen vrienden met ze worden vrees ik...

    //
    Ik haat deze brug...
    Gelukkig sta ik in het zonnetje te wachten


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Er zitten nog 2 eieren in het treesje, dus ik pak het hele ding en neem het mee naar de keuken.
    "Ja, lekker. Je kunt ook wel even rekening houden met een ander in plaats van 2 eieren te pakken."
    ....
    "Kijk eerst eens even in de kelder waar nog een vol treesje eieren staat."

    Echt waar, kijk eerst eens even voordat je mij van niks gaat beschuldigen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oké, ik had niet moeten vragen wat er in die pA potjes zit, want nu ben ik enigszins misselijk :')


    Stenenlikker

    Ik ging maandag naar mijn baas omdat ik ontslag wou nemen maar hij wou me spreken omdat hij mij manager wil maken . Morgen weer een gesprek omdat ik er over na wou denken maar ik ga het doen want het is een hele mooie kans en het is niet dat ik een hekel heb aan de plek maar meer aan de manier waarop het nu geregeld wordt door de de managers. + dir gaat zo goed staan op mijn cv.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Gesolliciteerd bij de onzichtbare helden en ik vond het zo spannend, maar ik ben ook heel blij dat ik het heb gedaan. Zo mooi vrijwilligerswerk om te doen, lijkt mij. Vind het nog steeds spannend, want ze gaan mijn stem beoordelen en ik ben er nu toch wel onzeker over. Ik hou mijn vingers gekruist en ik hoop dat ik snel iets hoor.


    Physics is awesome

    Wat heb ik al die tijd toch gedaan om mijn vrije tijd door te komen?


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    My god ik had zoveel meer verwacht van vandaag


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.