• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    hele dagen moe zijn terwijl ik helemaal niets doe behalve op bed liggen en op mijn socials scrollen terwijl ik denk aan wat ik allemaal zou kunnen doen tijdens mijn ellenlange zomerbreak en zeker moet doen. En toch doe ik het niet want alleen al bij het idee ga ik excuses gaan bedenken want sims of online spelletjes zijn nutteloze tijdverspilling (maar ik doe verder ook niets, logica) en alleen al tekenen of schrijven zie ik al tegenop want het draait toch slecht uit, lang leven art and writingblock
    and the thought of work stresses me out like crazy tot op het punt dat ik niet slaap als ik de dag erna moet werken maar at the same time voel ik me ook guilty als ik zeg dat ik eens een dag niet kan werken
    en dan heb ik geld maar geef ik het niet uit omdat mijn hoofd zegt dat ik geen treat yourself moment verdient heb want ik doe niets behalve het broodnodige dus waar heb ik iets verdiend? En ik wilde graag nog iets van extra talen leren of piano leren want dat is creatief bezig zijn weg van tekenen en schrijven, maar ik kan het het helemaal niet en waarom zou ik dan een keyboard kopen like straks is het een impulse buy en staat ie weer te verstoffen omdat ik zo lui ben dat ik niet eens uit bed kan komen en drie deftige maaltijden voor mijzelf kan klaarmaken per dag ik eet alleen als mijn moeder kookt, ga alleen buiten als het echt moet en dan heb ik nooit zin en trek echt alleen daar kleding voor aan echt hoe ga ik dit uithouden tot september.
    wat een luxeprobleem weer natuurlijk
    zo klaar ermee waarom doe ik zo


    A to the Z

    Jep. I have the best bf ever.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Studielink, what the fack is wrong with you?


    Stenenlikker

    Stiekem kan ik niet wachten op een datum voor de date. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit wordt wennen, maar ik heb een Beetlejuice referentie als usernaam gevonden. Yay! Ik had niet meer musicals nodig om over te fangirlen, damn it Beetlejuice (cat).

    [ bericht aangepast op 16 juli 2019 - 18:08 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Mn bh knelt, ik ben moe en ik wil niet feesten OK thank u


    The truth is out there.

    Vannacht weer lekker lopen spoken. Moest er tot 2x toe uit om te plassen en ook echt op rottijden. Dus nu ben ik k.o. 😴

    //
    Ugh, is die ene puist eindelijk weg, komt er een aan de andere kant van mijn gezicht. Charmant..


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Voor het eerst in, like, 3 maanden weer eens aan het schrijven en ik moet wel echt even zoeken voor motivatie ...


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik denk dat het tijd is om uit huis te gaan.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Arrrrgh die laatste 4 minuten van de aflevering zijn echt 4 lange minuten als je echt al 3 uur bezig bent met het schrijven van nog geen 1500 woorden ;/


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ahhh, it’s time — drie dagen Cross en dan drie weken India.

    I. Love. Travelling.


    Yo maar even deze boeken en films zijn zo goed


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Verdomme spotify, als ik een playlist met maar 6 nummers aanmaak, wil ik ook alleen maar die 6 nummers horen. Ga geen andere nummers erdoorheen shuffelen :C


    Stenenlikker

    Ohmygod kom op, ik wil echt niet tijdens kamp met die waterval van satan hoeven dealen. Hup, verdwijn en neem die elendige buikpijn maar met je mee :c


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    The Good Doctor terug kijken, Shaun is zo'n schatje eh.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO