• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen...



    LIONS
    ⚜️
    Fire Vuur
    Fox Dieren veranderen
    Astreal Astral projection
    Tony Onzichtbaar in het donker
    Emil Duplicatie
    ~
    Onna Ondoordringbare huid
    Vera Vliegen
    Serena Stembeheersing
    Heidi Groene vingers
    8226 Praten met dieren

    Buffalo's
    ⚜️
    Ednoces Tijd bevriezen voor 10 sec
    Dalit Immuniteit voor gaven
    Goliath Ant-man
    Rai Electriciteit
    8034 Gevarensonar
    ~
    Sarah Onbekend
    [Onbekend] [Onbekend]
    [Onbekend] [Onbekend]
    [Onbekend] [Onbekend]
    [Onbekend] [Onbekend]

    Rhino's
    ⚜️
    Romeo Emoties manipuleren
    Damon Dementor
    Peter Spiderman
    Azrael Krachten afnemen en aanvullen.
    Darian Objecten materialiseren
    ~
    Maaya Hallucinates.
    Melissa [Onbekend]
    Alice Spiegelloper
    Medusa Verstenen onder haar blik
    Naamloze Gedachtenlezen

    Elephants
    ⚜️
    [Onbekend] [Onbekend]
    Vision Met zintuigen spelen
    Nish Aanwezigheid verbergen
    [Onbekend] [Onbekend]
    [Onbekend] [Onbekend]
    ~
    Kijo Veranderen in een Oni.
    Stella Licht ombuigen.
    Vera Leugendetector.
    Helene Genezing.
    [Onbekend] [Onbekend]



    Oud-studenten
    Conway Lion [Onbekend]
    Raz Lion [Onbekend]
    Ylva Lion [Onbekend]
    Tuuli Lion Wind
    Kris Buffalo Edelstenen manipulatie
    Safira Buffalo Drakengedaante
    Zebediah Rhino Manipulatie
    Thor Rhino Sterk
    Moacir Rhino [Onbekend]
    Adrasteia Rhino Via bloed gave overnemen
    Ryan Panther [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^

    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)


    [ bericht aangepast op 11 sep 2020 - 18:46 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Alternatieve tijdlijn - Maandag 5 september 2020

    Adam
    ———

    Adam wist niet zo goed waarom, maar Merrins woorden gaven hem een onverwacht vervelend gevoel in zijn maag. Hij dacht weer aan de kus waar hij over gedroomd had en voelde een gloed langs zijn wangen trekken. In een poging dat beeld te verdringen, herhaalde hij Merrins woorden in zijn hoofd. Dat Merrin zelf ook niet zo goed had geweten wat hij voelde totdat Yrla hem kuste. Misschien kon hij het beter aan Yrla vragen, maar tussen hen voelde de afstand een stuk groter en hij voelde zich niet echt bij de jongen op zijn gemak. Zelf kon hij Fox niet zomaar gaan kussen, toch? Hij onderdrukte een zucht. Het was allemaal maar ingewikkeld. ‘Maar wat voelde je dan? Wat maakte het anders dan een gewone vriendschap?’ Daar zat precies zijn probleem. Fox en Merrin waren allebei goede vrienden van hem geworden en omdat wat hij voor hen voelde zo op elkaar leek maar hij zich soms ook afvroeg hoe het was om met hen te zoenen, was het verwarrend om te bepalen of hij Fox leuk-leuk vond. Het was anders dan met Nenya of met Darian, maar daar had hij ook veel minder tijd mee doorgebracht.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alternatieve tijdlijn - Maandag 5 september 2020

    Merrin


    Pfoe, dat vond Merrin een lastige vraag. "Wel, je wilt heel graag bij diegene zijn. Liefst de hele dag," zei hij aarzelend. Hij vond het lastig zijn gevoelens te omschrijven. "En je krijgt kriebels in je maag of automatisch een glimlach op je gezicht." Merrin keek op naar Adam en voelde een beschamende blos op zijn wangen komen. "Of je wilt zoenen met diegene."
          Hij snapte niet waarom Adam dit soort vragen aan hem stelde. "Is dat wat je naar zocht?" Merrin dacht even aan Yrla die vandaag met Fersephone op pad was gegaan. Hij was graag in Yrla zijn buurt, soms tot irritatie van Yrla aan toe. De blonde jongen leek het nu soms zelfs wel even fijn te vinden dat Merrin af en toe met Adam op stap ging. Maar Merrin moest als hij eerlijk was bekennen dat hij dat ook fijn vond. "Je vindt elkaar gewoon heel lief denk ik?" zei hij aarzelend. Merrin haalde zijn schouders op. "Ik weet ook niet zo goed waar het verschil ligt met een gewone vriendschap. Ik heb niet zoveel gewone vrienden. Misschien kan je dat beter aan Fox vragen."
          Merrin vroeg zich onwillekeurig af of hij wilde zoenen met Adam. Hij keek even op naar de jongen voor hem en betrapte zichzelf erop dat hij Adam nog altijd heel knap vond. En hij had ergens het gevoel dat hij het niet erg vond om te doen, waar hij zich gek genoeg ergens ook voor schaamde. Hij schudde de vraag direct weer uit zijn hoofd. Hij wilde daar eigenlijk niet eens over nadenken. Merrin had Yrla en dat was genoeg.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2021 - 13:43 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Alternatieve tijdlijn - Maandag 5 september 2020

    Adam
    ———

    Adam vond het fijn om bij Merrin te zijn – maar ook bij Fox. Eigenlijk ging alles voor beiden op. En hij kon toch niet twee jongens leuk vinden?
          ‘Dank je,’ antwoordde hij zacht. ‘Ik probeer uit te vinden wat ik voor Fox voel.’ Hij voelde een blos opkomen. ‘Ik wil hem naar het bal vragen, maar eigenlijk alleen als vrienden. Omdat ik weet dat hij nog om iemand anders rouwt, dus als ik dan laat blijken dat ik hem meer dan aardig vind, dan breng ik hem misschien alleen maar in de war.’ Hij was in kleermakerszit gaan zitten en plukte aan een los draadje aan de zoom van zijn broek. ‘Maar ik ben ook graag bij jou en ik vind jullie allebei lief.’ Hij beet op zijn lip terwijl hij naar woorden zocht. ‘Dus het is best wel moeilijk om te ontdekken wat ik voel en als je iemand mee vraagt naar het bal… Dan krijgt diegene toch bepaalde verwachtingen toch? Ik denk dat ik me schuldig zou voelen als ik tegen Fox zeg dat het een vriendendate is terwijl ik eigenlijk misschien wel meer wil. Of dat ik doe alsof het een gewone date is terwijl ik misschien wel alleen vriendschap voel. Hij heeft een hele nare relatie achter de rug en daarvoor was hij samen met iemand die… nu dood is, dus ik wil gewoon voorzichtig zijn en niet onze vriendschap moeilijker maken dan hij al is doordat we geen bondgenoten zijn.’
          Adam merkte dat hij begon te ratelen en zuchtte zachtjes.
          ‘Sorry voor al mijn gepraat. Ik begrijp ook wel dat jij de antwoorden niet hebt. Ik weet niet zo goed met wie ik er anders over moet praten. Behalve Fox zelf misschien, maar ik hoopte dat ik voor die tijd zelf al wat meer alles op een rijtje heb.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alternatieve tijdlijn - Maandag 5 september 2020

    Merrin


    "Is het bal dan niet juist de plek om uit te zoeken wat je voelt?" vroeg Merrin met een kleine glimlach. Hij keek even peilend naar Adam. "Je hoeft nu toch nog niet te weten hoe je je voelt tegenover Fox? Jullie kennen elkaar pas een week. Tussen mij en Yrla duurde het drie maanden voor het iets was." Hij glimlachte tevreden. "Vraag Fox gewoon mee naar het bal en geef het gewoon geen naampje. Zeg niet dat het een date is en zeg niet dat het als vrienden is. Vraag gewoon of hij het gezellig vind om samen met je naar het bal te gaan. Je moet elkaar leren kennen, dat wil niet zeggen dat je bij een afspraak direct bekend dat je hem leuk vind of niet."
          Merrin dacht even over Adam zijn woorden na. "En het bal is dan misschien wel een schoolfeest, maar het legt niet meteen vast dat je ook iets van Fox wil toch? Maak het gewoon gezellig. Als Fox niets wil, dan zegt hij dat wel tegen je. Als hij er nog niet klaar voor is bijvoorbeeld. Maar als Fox ook jou leuk vind, dan merk je dat vanzelf. En andersom ook. Je hoeft nog niet te weten wat je voelt, dat moet je ontdekken."


    It's never gonna happen, Guys.

    Alternatieve tijdlijn - Maandag 5 september 2020

    Adam
    ———

    Misschien maakte hij er inderdaad wel een veel te groot ding van. Merrin had gelijk – hij kende Fox pas een week. Misschien duurde het inderdaad wel weken voordat je iemand echt leuk kon vinden en was het van de zotte dat hij daar nu al over nadacht.
          Hij glimlachte naar zijn vriend. ‘Je hebt gelijk. Misschien moet ik mezelf ook meer tijd geven en wordt het vanzelf duidelijk. Ik vraag hem wel gewoon mee zonder er iets groots van te maken.’
          Al zorgde dat toch ook al voor klamme handen. Onyx en Jester hadden al genoeg opmerkingen over Fox en hem gemaakt, als ze samen naar het bal gingen, zouden anderen dat vast ook doen.
          Hij probeerde het van zich af te schudden. Fox had zich nog nooit iets aangetrokken van wat zijn afdelingsgenoten – of wie dan ook – zeiden. Zolang Adam hem niet spontaan begon te zoenen kwam het vast wel goed.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alternatieve tijdlijn - Dinsdag 6 september 2020

    Adam
    ———

    Adam probeerde al de hele dag te broeden op een manier om Fox mee naar het bal te vragen. Hij wilde iets leuks doen en tegelijkertijd was hij bang dat dat de verkeerde indruk wekte. Aan zichzelf merkte hij dat hij toch iets liefs wilde doen voor de jongen die deze eerste week zo’n steun voor hem was geweest, zelfs al wist hij nog niet precies wat voor soort gevoelens daar de aanleiding voor waren. Misschien kon hij iets schrijven? Hij was alleen niet zo’n verhalenverteller als Fox. In tekenen was hij beter. Hij was aan zijn bureau gaan zitten en schetste doelloos wat op het papier zonder dat er echt een goed idee in hem naar boven kwam.
          Zijn gemijmer werd verstoord toen er getik tegen het raam klonk. Zoals altijd stond het op een kier zodat Fox zelf naar binnen kon komen en ook deze keer duurde het maar even voordat de jongen op de vensterbank zat.
          ‘Hé!’ zei hij met een vrolijke glimlach. ‘Ik wil je wat laten zien.’
          Adam veerde op. Inmiddels had Fox hem al een hoop mooie plaatsen in het bos laten zien en ook nu prikkelde het zijn nieuwsgierigheid. ‘Oké. Even mijn schoenen aandoen.’
          Een paar tellen later was hij klaar. Fox was naar beneden gevlogen en wachtte daar op hem. Er zat een opgewonden gevoel in zijn buik. Misschien bracht Fox hem wel weer naar een mooie, bijzondere plaats waar het in ieder geval iets minder afgezaagd zou zijn als Adam hem mee vroeg.
          Ze liepen alleen niet in de richting van het bos.
          Fox kwebbelde ook niet zo veel als hij normaal deed en Adam vroeg zich had of er misschien iets aan de hand was. Tot zijn verbazing kwamen ze bij de achterkant van de school aan, waar een brandtrap was die naar het dak leidde.
          Vragend keek hij Fox aan, die een krul voor zijn ogen wegveegde en op zijn tenen stond te wiebelen.
          ‘Je kunt het vanaf het dak zien.’
          Het klonk kleintjes. Fox oogde zenuwachtig en dat maakte Adam ook zenuwachtig. Was het een valstrik? Zijn gedachten schoten naar Rhyn en Toph. Hadden zij hem overgehaald om dit te doen?
          ‘Wat is er aan de hand, Fox?’ vroeg hij met gespannen stem.
          ‘Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig.’ Hij glimlachte vluchtig, maar ook dat zag er nerveus uit.
          ‘Maar waarvoor dan?’ Fox was niet iemand die snel van slag was.
          ‘Dat zie je zo. Het is niets engs. Ik hoop gewoon dat je het leuk vindt.’
          Adam voelde zich iets bedaren en hij schaamde zich omdat hij had gedacht dat zijn vriend misschien iets kwaads in de zin had gehad.
          ‘Ik vind alles met jou leuk,’ glimlachte hij.
          Fox leek iets te ontspannen en lachte ook weer. ‘Klim dan maar naar boven. Vanaf het platte dak kun je met de ladder omhoog.’
          Voordat Adam iets kon vragen, veranderde Fox in een vogel en vloog omhoog. Toch wel nieuwsgierig nu begon Adam aan de klim naar boven. Eerst de brandtrap, daarna de ladder totdat hij op het dak van de school kwam. Daar keek hij om zich heen. Het was pikdonker, maar rechts van hem zag hij kaarsjes. Fox was nergens te bekennen.
          Zijn hart ging sneller kloppen toen hij in de richting van de kaarsjes liep. Er lag een plaid op de grond, met de kaarsjes er in een hartvorm omheen. Adam voelde zijn zenuwen weer terugkomen. Aan de rand van de kaarsjes bleef hij staan totdat hij voetstappen hoorde. Hij draaide zich om en zag Fox staan, met een bos rozen in zijn handen.
          Bij het zien ervan voelde Adam zijn wangen gloeien.
          Vlak voor hem hield Fox halt. Hoewel alleen de maan scheen, zag hij dat er ook een blos over Fox’ wangen lag.
          ‘Ik ehm – ik vind je heel leuk, Adam. Eigenlijk al vanaf het moment dat ik je leerde kennen. En ik weet dat dat pas een week geleden is, maar het wordt alleen maar erger. Dus ik hoopte dat je met mij naar het bal zou willen gaan. Misschien als vrienden – of misschien als een beetje meer, als jij ook zulke gevoelens voor mij hebt.’ Fox stak de boeket rozen naar hem uit. ‘Deze zijn in ieder geval voor jou.’
          Voorzichtig pakte hij de bloemen van de jongen aan. ‘Wat lief, Fox.’ Hoewel zijn hart in zijn borstkas hamerde, zocht hij naar zijn blik, wetend dat Fox zich nog veel zenuwachtiger moest voelen dan hij. ‘Ik ga graag met je naar het bal. Ik had jou ook willen vragen, ik wist alleen nog niet zo goed hoe.’
          Opluchting gleed over Fox’ gezicht en zijn bekende grijns kwam weer terug. Fox kwam naast hem staan en liet zijn hand in die van Adam glijden. ‘We gaan er een superleuk bal van maken!’ Hij gaf een kneepje en trok hem daarna zachtjes mee naar de plaid, waar ze tussen de kaarsen gingen zitten. ‘Ik heb nog iets voor je.’ Hij gaf Adam een zilver pakketje.
          Adam legde de bloemen naast zich neer. Fox zat heel dichtbij, met zijn bovenbeen tegen dat van hem. Het liet de zenuwen niet weggaan, maar vervelend was het ook niet. Hij haalde de verpakking eraf en zag dat het een doosje bonbons was, ook in de vorm van hartjes. Er schoot een kriebel door zijn maag heen en Adam draaide zijn hoofd opzij en gaf Fox een kus op zijn wang.
          ‘Dank je wel. Wat lief van je.’
          Fox glimlachte.
          Adam haalde een bonbon uit het doosje en gaf die aan Fox, waarna hij er zelf ook eentje proefde. De chocola smolt op zijn tong en hij sloot even zijn ogen. Hij kon helemaal niet bedenken wanneer hij voor het laatst chocola op had.
          Er viel even een stilte waarin Adam zich al te bewust was van de jongen naast hem. Moest hij ook iets zeggen over zijn gevoelens?
          ‘Ik weet niet zo goed wat ik voor je voel,’ zei hij toen aarzelend tegen Fox. Toen de jongen zijn ogen neersloeg, pakte Adam zijn hand en streek langs zijn knokkel. ‘Ik bedoel… Ik heb er best wel veel over nagedacht de laatste dagen en ik heb aan Merrin gevraagd hoe het voelt om verliefd op iemand te zijn. Dat je dan graag bij diegene bent en hem heel lief vindt… en dat is zeker zo. Ik vroeg me alleen af…’ Hij beet op zijn lip, niet zeker of hij dat onderwerp moest aansnijden. ‘Ik was juist bang dat ik je zou afschrikken als je zou denken dat ik je leuk vond. Omdat je nog zo veel van Kris houdt.’
          ‘Kris is al heel lang weg,’ zei Fox zacht. ‘Het leven gaat verder, toch? Ik mis hem nog steeds heel erg en dat zal misschien nooit helemaal weggaan. Maar hij is er niet meer. En voor het eerst sinds zijn verdwijning ben ik weer echt verliefd.’
          Verliefd… Dat was nog meer dan iemand leuk vinden.
          Was hij verliefd?
          Zijn gedachten schoten naar Merrin, naar de kus waar hij laatst van had gedroomd. Maar Merrin was al op iemand anders verliefd. Het had geen zin om verder bij die droom stil te staan. Bovendien was het maar een droom… Hij droomde wel vaker gekke dingen. Misschien wilde hij gewoon ook graag een relatie, net zoals Merrin en Yrla, en Jester en Onyx. Misschien wel met Fox…
          Hij keek opzij naar de jongen naast hem en dacht weer aan Merrins woorden. Dat die pas van zijn gevoelens overtuigd was geweest toen hij met Yrla had gezoend. Zijn blik gleed over Fox’ knappe gezicht, met de speelse krullen en die mooie glimlach. Zijn hart begon wilder te bonken.
          ‘Mag ik – mag ik je kussen?’ vroeg hij bijna fluisterend. Verlegen sloeg hij zijn blik neer.
          Zijn wangen gloeiden toen hij Fox hoorde grinniken. ‘Wat ben je toch een lieverd.’
          Fox vrije hand vond een weg naar zijn kaak. Adam richtte zich ietsje op en voelde toen Fox’ lippen op die van hem. Zijn oogleden zakten toe en er kriebelde iets in zijn buik toen zijn lippen van elkaar weken en Fox’ tong naar binnen gleed.
          Adam begroef zijn vingers in Fox krullen en draaide meer naar hem toe, waarna de spanning langzaam wegglipte. Toen de kus was afgelopen, kroop Adam tegen de oudere jongen aan, die zijn armen om hem heen sloeg en zijn slaap kuste. Het was fijn, realiseerde Adam zich terwijl hij tegen de Lion aan leunde. Hij wilde Fox’ vriendje wel worden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alternatieve tijdlijn - Zaterdag 10 september 2020

    Darian


    Darian had zich door Adam laten overhalen om sinds tijden weer eens naar een schoolfeest te gaan. Hij mocht de jongen graag. Hij was rustig, was geïnteresseerd in anderen en hij hield ervan om dingen te ondernemen zonder daar al te veel bij te praten. Het herinnerde hem aan zijn vriendschap met Fire, al was de Lion veel geslotener geweest. Maar juist doordat Adam behoorlijk open was, hielp dat Darian om ook eens dingen te delen die hij al heel lang voor zich hield.
          Toch had Darian er spijt van dat hij gekomen was. Dat hij de avond met een Naamloze zou doorbrengen kon hem niet zo heel veel schelen. Zijn klasgenoten vonden hem toch al een doetje, met wie hij hier ook zou staan. Waar hij alleen niet op berekend was geweest, was dat Adam inmiddels een vriendje had die zo ongeveer de hele avond om zijn nek hing.
          Op zich had hij niets tegen Fox. Hij kende de jongen al jaren en hoewel het niet zijn type persoon was – hij praatte veel en veel te veel en was veel te druk – voelde hij zich toch ongemakkelijk in zijn buurt. Niet alleen doordat hij zo klef was, ook omdat het hem herinnerde aan de relatie die hij met Zebediah had gehad. De oudere jongen had het vertrouwen van de Lion misbruikt en hem zijn afdeling laten aanvallen – iets waarvan Darian had geweten dat het zou gaan gebeuren en hij had er niets tegen ondernomen. Drie leerlingen waren omgekomen en Darian was die dag zijn vriend kwijtgeraakt. Het was geen periode waar hij graag aan terugdacht, maar hij kon bijna niet anders wanneer hij naar Fox keek.
          Gelukkig leek de jongen nu goed in zijn vel te zitten. Hij was overduidelijk verliefd op de jonge Panther en hij keek op een manier naar hem waarop hij nooit naar Zebediah had gekeken. Hij hoopte dat Adam de pijn die hij gevoeld moest hebben weer een beetje kon verzachten.
          Constant bij een stel zijn, zorgde er echter voor dat hij ook begon na te denken over zijn eigen gevoelens. Die voor Vienna waren nog steeds niet weg en hij merkte dat zijn blik veelvuldig naar haar afdwaalde. De groene, glitterende jurk die ze droeg zag er chic uit en door de split werd een groot stuk van haar been ontbloot. Hij wendde zijn blik af, wilde er niet naar kijken. Wie ze vroeger ook geweest was, hij wist niet dat of dat meisje nog bestond. Ze was al zolang onder de plak van Romeo dat hij haar compleet verpest had. Of misschien had ze zich laten verpesten. Darian had haar destijds gewaarschuwd. Thor had haar al niet behandeld zoals het hoorde en hij had gezegd dat Romeo misschien mooie praatjes had, maar dat hij nog erger was. Toch had ze zich door hem laten inpalmen, zoekend naar bevestiging. Bevestiging die ze ook bij hem had kunnen vinden. Hij had haar in elk geval niet in haar eentje naar het bal laten gaan.
          Hij onderdrukte een zucht en vroeg zich af hoelang hij zichzelf nog bleef kwellen. Adam zou zich ook prima met zijn vriendje vermaken – en anders had hij ook nog andere vrienden. Meer dan Darian. Nog een halfuurtje, dan kon hij zich er wel een smoes van af maken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alternatieve tijdlijn - Zaterdag 10 september

    Vienna



    Ze had hem heus wel een paar keer zien kijken deze avond. Ze had gehoopt dat hij op haar af zou stappen, maar ze zag nu ook wel in dat ze zelf stappen moest ondernemen als ze wat wilde. "Ik zie jullie zo, dames. Ik moet Romeo even duidelijk maken dat hij me niet zo kan laten zitten, ook al is het heel gezellig met jullie." Ze nam afscheid van Toph en Rhyn en liep in de richting van de blonde jongen die ze eerder die middag had gesproken. Ze hoopte maar dat haar plan zou werken. Ze was er om een of andere reden nog niet zeker van of hij er überhaupt op zou reageren en ze was al de halve tijd op zoek naar een insteek om hem aan te spreken. Nu had ze gezien dat Darian een soort vijfde wiel aan de wagen was bij de walgelijke naamloze met zijn hyperactieve vriend. Een lion nog wel te verstaan. Ze had geen idee wat de blonde jongen er te zoeken had, maar ze besloot maar dat ze er geen commentaar op zou leveren, als ze niet wilde dat haar plan meteen zou mislukken. Ze benaderde de jongen van achteren, die wonderbaarlijk haar nog niet opgemerkt had.
          "Je ziet ernaar uit alsof je wel een rescue kan gebruiken, ondanks dat het vast heel gezellig zal zijn met die twee." Ze schonk hem de meest charmante glimlach die ze bezat. "In voor een dans?" vroeg ze, terwijl ze een hand uitstak naar de blonde jongen.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2021 - 12:08 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Alternatieve tijdlijn - Zaterdag 10 september 2020

    Darian


    Darian schrok toen Vienna ineens vlak achter stond en haar hand uitstrekte nadat hij zich omgedraaid had. Of hij wilde dansen. Nou – eigenlijk niet. Hij had al heel lang niet gedanst en al helemaal niet met iemand die zulke tegenstrijdige gevoelens bij hem losmaakte. Hij had alleen ook geen zin in drama. Toezeggen was het makkelijkst. Na een dans was ze er waarschijnlijk wel op uitgekeken. Hij meed Adams blik, wetend dat die niet echt een groot fan van Vienna was en knikte naar het meisje.
          ‘Vooruit dan maar.’ Hij legde zijn hand in die van haar.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alternatieve tijdlijn - Zaterdag 10 september

    Vienna



    Dat ging verrassend makkelijk. Ze was er zelfs lichtelijk verbaasd door. Zijn hand voelde verrassend zacht in de hare. Met een glimlach leidde ze de jongen naar de dansvloer. Dat het zo makkelijk was gegaan, had haar hele plan door de war gegooid. Ze had eigenlijk al wat ze wilde hebben, een dans en misschien straks nog een foto. Verder had ze niet echt uitgedacht. Tot haar vreugde leek de DJ haar goedgezind. Precies op het moment dat ze samen op de dansvloer stonden, ging er een sloom nummer aan. Grinnikend sloeg ze haar armen om Darian zijn schouders en ging misschien ietsje dichter op hem staan dan nodig is. Hoe perfect! "Je verrast me," zei ze zacht.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2021 - 13:48 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Alternatieve tijdlijn - Zaterdag 10 september 2020

    Darian


    'Het is niet alsof we niet vaker hebben gedanst,' antwoordde Darian schouderophalend. De nonchalant was niet helemaal echt, want nu ze zo dichtbij hem stond was het verdomd moeilijk om in gedachten te houden wie ze geworden was en dat ze niet meer hetzelfde meisje was als dat waar hij vroeger mee gedanst had.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alternatieve tijdlijn - Zaterdag 10 september

    Vienna



    Ze grinnikte. "Dat is waar." Ze schonk hem een glimlach. "Dat is lang geleden. Maar het is altijd nog net zo leuk," zei ze met een knipoog. Het was vreemd. Het voelde zo normaal om met Darian te dansen, ze had er zelfs plezier in. Ze probeerde terug te denken aan de tijd waarin ze samen dingen gedaan hadden, maar om een of andere reden lag er een beetje vage roes over haar herinneringen. Voor ze er te ver in dook, schudde ze ze uit haar hoofd. Ze wilde teruggrijpen op die middag, maar misschien kon ze beter niet teruggrijpen op het feit dat ze lelijk tegen elkaar hadden gedaan.
          "Waar heb je eigenlijk jouw date gelaten?" vroeg ze nieuwsgierig. Ze kon niet hebben dat Darian straks weer los van haar getrokken werd.


    It's never gonna happen, Guys.

    Alternatieve tijdlijn - Zaterdag 10 september 2020

    Darian


    Vroeger had Darian een stuk meer van genoten dan nu, maar dat hield hij maar voor zich. ‘Ik ben hier zonder date. Ik had geen idee hoelang ik zou blijven en ik laat mijn date liever niet halverwege de avond zitten.’ Of de hele avond.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alternatieve tijdlijn - Zaterdag 10 september

    Vienna



    Dat was aan de ene kant een opluchting, maar aan de andere kant.. Als Darian te snel zou vertrekken, wist ze niet of ze genoeg tijd had om haar plan klaar had om wraak te nemen op Romeo. Maar Vienna wist op het moment ook even niet hoe ver ze wilde gaan. Ze had al een dans met Darian te pakken. Was dat al genoeg om Romeo te laten ontploffen? Of moest ze net iets verder pushen nog? "Nog altijd een gentleman," zei ze met een glimlach. "Moet je ergens heen?" vroeg ze nieuwsgierig.


    It's never gonna happen, Guys.

    Alternatieve tijdlijn - Zaterdag 10 september 2020

    Darian


    Darian schudde zijn hoofd. Waar zou hij rond dit tijdstip in vredesnaam naartoe moeten? ‘Maar ik heb het hier ook wel weer een beetje gezien,’ reageerde hij schouderophalend. ‘Degene die me overhaalde om te komen heeft het toch druk met zijn vriendje, dus ik heb zo onderhand wel aan mijn sociale verplichting gedaan.’


    Every villain is a hero in his own mind.