• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen...



    LIONS
    ⚜️
    Fire • Vuur
    Fox • Dieren veranderen
    Astreal •Astral projection
    Tony • Onzichtbaar in het donker
    Emil • Duplicatie
    ~
    Onna • Ondoordringbare huid
    Vera • Vliegen
    Serena• Stembeheersing
    Heidi • Groene vingers
    8226 • Praten met dieren

    Buffalo's
    ⚜️
    Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    Dalit • Immuniteit voor gaven
    Goliath • Ant-man
    Rai • Electriciteit
    8034 • Gevarensonar
    ~
    Sarah• Onbekend
    [Onbekend] • [Onbekend]
    [Onbekend] • [Onbekend]
    [Onbekend] • [Onbekend]
    [Onbekend] • [Onbekend]

    Rhino's
    ⚜️
    Romeo • Emoties manipuleren
    Damon • Dementor
    Peter • Spiderman
    Azrael • Krachten afnemen en aanvullen.
    Darian • Objecten materialiseren
    ~
    Maaya • Hallucinates.
    Melissa • [Onbekend]
    Alice • Spiegelloper
    Medusa • Verstenen onder haar blik
    Naamloze • Gedachtenlezen

    Elephants
    ⚜️
    [Onbekend] • [Onbekend]
    Vision • Met zintuigen spelen
    Nish • Aanwezigheid verbergen
    [Onbekend] • [Onbekend]
    [Onbekend] • [Onbekend]
    ~
    Kijo • Veranderen in een Oni.
    Stella • Licht ombuigen.
    Vera • Leugendetector.
    Helene • Genezing.
    [Onbekend] • [Onbekend]



    Oud-studenten
    Conway • Lion • [Onbekend]
    Raz • Lion • [Onbekend]
    Ylva • Lion • [Onbekend]
    Tuuli • Lion • Wind
    Kris • Buffalo • Edelstenen manipulatie
    Safira • Buffalo • Drakengedaante
    Zebediah • Rhino • Manipulatie
    Thor • Rhino • Sterk
    Moacir • Rhino • [Onbekend]
    Adrasteia • Rhino • Via bloed gave overnemen
    Ryan • Panther • [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^

    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)


    [ bericht aangepast op 11 sep 2020 - 18:46 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Alternatieve tijdlijn - September 2020

    Onyx


    'En straks nog meer concurrentie hebben? Dat hoeft nou ook weer niet.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alternatieve tijdlijn ~ September 2020


    Jester Madcap



          Jester grijnsde. 'Naww. Maak je niet druk, zonnestraaltje. Niemand overtreft jouw dromerige vibe.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Alternatieve tijdlijn - September 2020

    Merrin


    Hij begroette Yrla die op de veranda op hen stond te wachten. Daarna keek hij aarzelend naar Adam naast hem. "Ik weet niet of ik het zo'n goed idee is, maar hen tegenspreken is al helemaal een ramp. Kijk maar wat ze van je willen, maar je moet wel echt oppassen. Ze zijn echt niet te vertrouwen." Merrin legde heel even zijn hand op de arm van Yrla en kneep er heel even in, als een soort bedankje. Daarna liet hij gauw weer los. Yrla was niet zo van het hand in hand lopen of arm in arm. Maar zo was het ook goed.
          Hij keek even aarzelend naar Adam en schonk hem toen een glimlach. "Zullen we met de eerste les weer naast elkaar zitten?" probeerde hij het onderwerp wat luchtiger te maken voor beiden, hopend dat Adam het waardeerde. "De eerste les is echt een idiote les, dus we kunnen gezellig een spelletje doen in mijn schrift of zoiets." Merrin hoorde Yrla zachtjes naast hem een spottend lachje uitstoten en met opgetrokken wenkbrauw keek hij naar zijn vriendje. Yrla keek alleen maar lachend terug. "Wat? Als zelfs jij zegt dat een les idoot is, dan moet het wel een hele erge les zijn." Merrin schudde zijn hoofd bij die opmerking, maar had toch een flauwe lach op zijn gezicht liggen. Hoopvol keek hij weer om naar Adam.
          Adam had hem zijn vriend genoemd. En hij ging zijn best ervoor doen een goede vriend te zijn.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2020 - 16:34 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Alternatieve tijdlijn - September 2020

    Adam
    ———

    ‘Lijkt me gezellig,’ antwoordde Adam met een glimlach. Hij richtte zich even tot Yrla. ‘Als jij dat niet vervelend vindt?’ Hij wist nog niet zo goed hoe de sociale relaties lagen, maar gisteren dacht hij begrepen te hebben dat Yrla bevriend was met een van de meiden – die met de lange naam die hij maar moeilijk kon onthouden.
          ‘Ga lekker naast Mer zitten joh, ik ga wel naast Phone ofzo.’
          Adam kreeg het warm van de gedachte dat de jongens dat voor hem over hadden. Het voelde zo anders dan zijn binnenkomst van gisteren. Ze liepen de school binnen en haalden hun ontbijt op, waarna ze bij Fayr, 8102 en Fersephone aanschoven. Adam was opgelucht dat de rest van de afdeling er nog niet was. Zijn blik schoot even de zaal rond totdat hij Fox had gevonden en hij zwaaide aarzelend terug; de woorden van Onyx zaten toch nog een beetje in zijn hoofd dat het leek alsof hij met de vijand heulde.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alternatieve tijdlijn - September 2020

    Onyx


    Zoals iedere ochtend liet Jester twee leerlingen hun ontbijt aan hen afstaan zodat ze de dag goed konden beginnen. Ze zakten bij de rest van hun afdeling neer. Er was nog ruimte naast de nieuwe vrij, dus hij gebaarde met zijn hoofd dat Jes daar wel kon gaan zitten en nam naast zijn vriend plaats. Hij liet zijn blik op Merrin rusten, met een halve grijns wachtend tot de knul er zenuwachtig van zou worden en klunzig ging doen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alternatieve tijdlijn ~ September 2020


    Jester Madcap



          Jester plofte naast de nieuwe neer (blijkbaar had Onyx daar geen zin in, of die vertrouwde iets teveel op Jesters sociale toverkunsten om als een redelijke dude over te komen) en schonk hem een grijns. 'Goedemorgen,' zei hij, met een halve blik naar Yrla en geen naar Merrin. 'Jij ziet er fleuriger uit na je eerste nacht hier dan de meesten. Een vogeltje fluisterde me in dat de drie feeksjes je zwemles hebben gegeven?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Alternatieve tijdlijn - September 2020

    Adam
    ———

    Langs Jester heen wierp Adam een blik op Onyx, die naar Merrin zat te staren.
          ‘Dat zou ik nou geen vogeltje noemen,’ mompelde hij voor hij Jester weer aankeek. ‘Maar dat klopt, inderdaad.’
          Ondanks de waarschuwingen die hij over Jester gehoord had, straalde hij toch veel minder dreiging uit dan zijn vriend. De roodharige jongen was zelfs nóg kleiner dan hij en hij merkte dat er nu geen ijsklont in zijn maag zat.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2020 - 20:00 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alternatieve tijdlijn ~ September 2020


    Jester Madcap



          'Krengen zijn het ook.' Ziezo, even een extra zetje in de rug. Onyx had een plan, dus dan deed Jester braaf wat hem gezegd was, toch? De jongen had nu toch al een hekel aan die drie, dus dat kon hij gemakkelijk nog ietsje versterken zonder dat het opviel.
          Jester roerde de crusli en het verse fruit door zijn gestolen yoghurt en nam genietend zijn eerste hap. 'Maar ik hoorde ook dat een Lion je er weer uitgevist heeft? Dan heb je mazzel gehad, de meeste zijn niet zo behulpzaam en al helemaal niet voor een Panther. Wie was het?' Hij keek opzij, wachtend op het antwoord. Ondanks hun eerste ontmoeting keek de Naamloze hem recht aan en leek het niet eens zo heel erg te vinden om dat te doen. Wie weet had Onyx nog gelijk en kon hij de kaboutervibes weer eens in zijn voordeel gebruiken.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Alternatieve tijdlijn - September 2020

    Adam
    ———

    Adam keek weer even naar de tafel van de Lions, waar Fox in gesprek was met een hele lange jongen met witblond haar. Hij praatte met grote gebaren en stootte daarbij een glas drinken om, wat hij niet eens doorhad. Het ontlokte een glimlach aan Adams lippen. ‘Hij heet Fox, die jongen met die bruine krulletjes.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alternatieve tijdlijn ~ September 2020


    Jester Madcap



          Jester volgde de blik van de Naamloze naar de tafel van de Lions, waar de Redder-In-Nood uitvoerig met Fire zat te praten. Jester had hem zelf nooit gesproken, maar hij wist wel ongeveer wie het was. De ex-vriend van Zebediah natuurlijk en stiekem ook per ongeluk een drievoudig moordenaar, hoewel bijna niemand dat wist. Die was dus afgelopen nacht meteen maar gezellig blijven pitten. 'Goh,' zei Jester langzaam en hij likte zijn lepel af. 'Achteraf gezien zowel voor de hand liggend als verrassend. Dus die bleef de hele nacht in onze campus rondhangen?' Hij blikte even opzij naar Onyx (die was de man met het plan, maar veel aanwijzingen had hij tot nu toe niet gegeven) en klikte met zijn tong. 'Zou wel oppassen als ik jou was. Allebei z'n exen zijn voor hun afstuderen van school verdwenen, allebei andere afdelingen. Ons heeft ie nog niet gehad, maar nu met de Zuivering enzo is het een kwestie van afwachten voordat hij de Panthers iets flikt.' Hij blikte even achterom. 'En Toph en Vie villen je levend, natuurlijk.' Hij haalde zijn schouders op en nam nog een hap.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2020 - 23:32 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Alternatieve tijdlijn - September 2020

    Adam
    ———

    Adam dacht terug aan hoe Fox gisteren gehuild had, toen hij overdonderd was door een herinnering aan zijn vriendje. En dat was hem zelfs twéé keer overkomen?
          ‘Ik hoop maar dat jij en je vriend zoiets nooit hoeven mee te maken. Het lijkt me verschrikkelijk als degene van wie je houdt op een dag verdwenen is.’ Hij prikte een stukje komkommer uit zijn salade vandaan. ‘En wat Toph en Vienna betreft – ik heb begrepen dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken. Of doet je vriend vaker loze beloftes?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alternatieve tijdlijn ~ September 2020


    Jester Madcap



          Jester trok zijn wenkbrauwen op en draaide zich om naar Onyx. 'Weet je zeker dat je het de moeite waard vind om dit joch steeds op te pikken uit de graven die hij voor zichzelf graaft?' vroeg hij, zonder de moeite te nemen zachter te gaan praten. 'Erg snugger is ie niet.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Alternatieve tijdlijn - September 2020

    Onyx


    ‘Nee?’ vroeg Onyx met een scheve grijns. Hij had de reactie van de nieuwe wel vermakelijk gevonden. Door hun korte onderonsje kreeg hij al meteen wat meer ruggengraat. Wellicht wat zonde als dat brak zodra ze hem niet meer nodig hadden, maar voor nu kon hij het wel waarderen. Voor het doorsnijden van Fires keel moest ie toch wat pit hebben, zelfs met aanmoediging van Jesters gave. ‘Lijkt het jou dan niet verschrikkelijk als ik op een dag verdwijn? Ik wed dat je dan geen oog meer dichtdoet in dat halflege, koude bed van ons en dat je binnen de kortste keren de halve school hebt omgelegd.’ Grinnikend sneed hij een stuk van zijn pannenkoek af. ‘Waarschijnlijk ga je me binnen no-time achterna.’ Zijn ogen zochten die van de nieuwe. ‘Toppunt van romantiek, vind je ook niet? De halve school uitmoorden om weer bij de liefde van je leven te kunnen zijn? Dat had die krullenbol ook best kunnen doen, hij was zelfs al een eind op weg.’ Hij merkte dat de knul zich nu wel een beetje ongemakkelijk begon te voelen en grijnsde. ‘Hij heeft meer met z’n dolle berenpraktijken meer levens gekost dan de drie feeksen en hun horror events. Dat heeft ie je zeker niet verteld?’

    [ bericht aangepast op 31 dec 2020 - 10:05 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alternatieve tijdlijn - September 2020

    Adam
    ———

    Het gesprek had opeens zo’n grimmige omslag gekregen dat Adam niet wist hoe hij moest reageren. Hij geloofde echt niet dat Fox in staat was om iemand kwaad te doen – tenzij ze hem iets hadden aangedaan. Dat tegen de twee jongens naast hem zeggen had alleen vast niet veel nut.
          ‘Nee, dat wist ik niet,’ antwoordde Adam uiteindelijk. ‘Maar we hebben elkaar ook pas gisteren ontmoet. Er zijn vast nog veel dingen waarover we niet hebben gepraat.’
          ‘Maar je duikt al wel met hem in bed,’ zei Onyx met opgetrokken wenkbrauwen. ‘Of maakt het jou niet uit in wat voor geschifte klootzak je je slurf steekt?’
          Adam voelde zijn wangen gloeiendheet worden. Zo klonk het alsof hij een of andere slet was. Hij durfde niet meer naar de anderen aan tafel te kijken en murmelde: ‘‘Hij lag in het andere bed, hoor.’
          ‘Uhu. Toen jullie uitgefeest waren, waarschijnlijk. Die idioot smalle bedjes hier…’
          Adam wilde maar wat graag het gespreksonderwerp veranderen of het gesprek afbreken, maar dat laatste lieten ze vast niet toe. Daarom vroeg hij de twee maar het eerste wat in hem opkwam. ‘Hoe lang zijn jullie eigenlijk al samen?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alternatieve tijdlijn ~ September 2020


    Jester Madcap



          'Maand of acht, give or take.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.