• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen...



    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding



    Oud-studenten
    Conway • Lion • [Onbekend]
    Raz • Lion • [Onbekend]
    Ylva • Lion • [Onbekend]
    Tuuli • Lion • Wind
    Kris • Buffalo • Edelstenen manipulatie
    Safira • Buffalo • Drakengedaante
    Zebediah • Rhino • Manipulatie
    Thor • Rhino • Sterk
    Moacir • Rhino • [Onbekend]
    Adrasteia • Rhino • Via bloed gave overnemen
    Ryan • Panther • [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^

    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)


    [ bericht aangepast op 20 maart 2021 - 22:28 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Romeo



    Romeo trok een wenkbrauw op richting Toph. Ja, ja dat was echt de reden dat hij zich uit de naad ging werken. "Ik heb wel betere dingen te doen," zei hij vlak. Zoals uitvogelen hoe van de roodharige af te komen.
          Romeo voelde hoe Vienna zijn gezicht naar hem toe draaide. "Ah, kom op, Romeo. Ze is mijn beste vriendin, je kan vast wel helpen." Romeo voelde hoe Vienna een kus op zijn lippen drukte. De blik waarmee ze hem aankeek, toen ze weer losliet, liet hem van binnen opwarmen. Het was dat er mensen aan tafel zaten, anders had hij haar hier vol gepakt. "Zelfs als jij het vraag werkt het niet," zei hij kalm. Hij drukte Vienna even een kus op haar lippen en kwam overeind. "Ik zie je straks." Romeo had nog meer te doen voor vandaag, eerst maar eens zien waar Maaya uithing, volgens Zeb de weg om die psychopaat om te leggen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Vienna

    Ietwat geërgerd keek ze Romeo achterna. Vroeger wilde het nog wel eens werken dat hij zo iets voor haar deed, maar de laatste tijd was het alleen maar "Ik ben druk." De fun-kant van Romeo was er vanaf en de laatste tijd was hij vooral serieus geworden. Oftewel dodelijk saai.
          Vienna haalde even kort haar schouders op. "Ik heb het geprobeerd voor je," zei ze tegen haar beste vriendin. Ze keek even met een zucht naar Toph, die ook heus wel wist dat het niet lekker liep tussen Romeo en haar. "Driemaal raden wat die gaat doen," zuchtte ze geërgerd. Ze keek even van Toph naar Rhyn. Vienna had zin om iets of vooral iemand te slopen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Toph


    ‘In het rond rennen voor zijn bestie?’ antwoordde Toph. Ze volgde Romeo met haar ogen. ‘Ben je niet eens een beetje op hem uitgekeken?’ Ze vond Romeo er niet leuker op geworden, de laatste tijd. En als hij haar niet eens een pleziertje met Jester gunde… wat had ze dan nog aan hem?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna



    Vienna knikte op Tophs eerste vraag. Hoe lang was ze nu samen met Romeo? Twee jaar? Hij was er de laatste tijd in ieder geval niet leuker op geworden. Ze keek even naar Toph tegenover haar. "De fun is er wel vanaf he," gaf ze als antwoord op Tophs vraag. Ergens wilde ze haar vraag met 'ja' beantwoorden, maar tegelijkertijd hoopte ze nog ergens dat Romeo een ommezwaai zou maken. Ze zuchtte eens diep. Nee, echt gezellig kon je haar vriend niet meer noemen. Ze had wel vaker van dit soort periodes gehad dat ze twijfelde, maar om een of andere reden was het altijd goed gekomen. En toch, toch voelde het nu anders dan anders.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2021 - 22:18 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Toph


    ‘Nou meid, dan wordt het tijd dat we eens een andere jongen voor je gaan versieren.’ Ze keek de eetzaal rond. ‘Wij zitten dan wel met allemaal flikkers opgescheept, maar de andere afdelingen hebben best nog wat leuke snoetjes te bieden. Niemand die je aandacht trekt?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna



    Vienna draaide zich om en volgde het voorbeeld van Toph en liet haar ogen door de eetzaal glijden. Voor twee seconden bleven haar ogen op de Rhino tafel hangen, waar Darian in zijn eentje aan het eten was. Ooit was er een moment geweest dat ze hem leuk gevonden had en nu als ze naar hem keek, kon ze nog steeds niet ontkennen dat ze hem knap vond. Maar dat zou ze Toph nooit vertellen.
          "Het is allemaal een beetje zielig, vind je ook niet?" Ze keek even arrogant door de zaal heen, maar er was nu niet echt iets waarvan ze dacht: daar ga ik nou eens voor. Misschien was het trouwens ook wel lekker om gewoon even vrijgezel te zijn. Toph en Rhyn redde het zich er prima mee.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2021 - 22:32 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Toph


    'Dat wel. Maar iets kapotmaken heeft toch ook altijd wel zijn charme,' vond Toph. 'Het is toch al zo'n kleffe bende bij ons in huis.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna



    Vienna keek even grijnzend om naar Toph achter haar. "I like a Little drama," zei ze tevreden. Zelfverzekerd leunde ze tegen de tafel aan, terwijl ze stiekem haar blik terugdraaide naar de Rhinos. "Wel, het moet niet moeilijk zijn Yrla aan de haak te slaan na die actie van vanochtend niet? Het halve werk is al voor me gedaan." Een sluwe glimlach lag om haar lippen en even keek ze achterom naar Toph.
          "Als we het goed doen, dan hebben we ook meteen die vieze stink Lion uit ons house verdreven." Het werd wel eens tijd dat die hyperactieve stuiterbal weer eens het veld verliet.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2021 - 22:45 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Toph


    ‘Nou, zeg dat,’ grinnikte Toph. ‘Hij was wel érg opvliegend, dus blijkbaar was het een sore spot. Die twee zijn zo bleu, hij gelooft het vast als je zegt dat het gezond is om na een half jaar wat variatie aan het menu toe te voegen en dat vriendlief daar alvast mee begonnen is.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Adam
    ———

    Fox’ ogen namen hem bezorgd op. Zonder ook maar iets te zeggen trok de jongen hem in een stevige omhelzing waardoor Adam spontaan weer begon te huilen. Fox voelde vertrouwder dan Merrin.
          Hij voelde Fox een kus in zijn haren drukken en Adam sloot zijn ogen even, blij dat hier geen aarzeling was. Natuurlijk dacht Fox nog dat hij zijn vriendje was, maar zelfs als dat niet zo was, had hij hem waarschijnlijk zo opgevangen met zijn warme persoonlijkheid.
          ‘Gaat het weer een beetje?’ vroeg Fox toen Adam weer een beetje bedaard was.
          Adam veegde langs zijn ogen. ‘Voor nu,’ mompelde hij.
          Fox stapte iets van hem weg en nam toen zijn gezicht in zijn handen. Voor Adam zich realiseerde wat hij deed, voelde hij Fox’ lippen op de zijne. Gelukkig was het maar een korte kus. De jongen streek met zijn duimen over zijn wangen terwijl hij hem aankeek.
          ‘Wat is er gebeurd?’
          Te veel.
          Bij de gedachte dat hij weer zo’n gesprek moest gaan voeren als net, voelde hij zich al moe.
          ‘Kunnen we ergens zitten?’
          ‘Natuurlijk. Kom je mee onder het hek door?’
          Adam knikte stilletjes en kroop door het gat. Toen hij weer opstond, pakte Fox zijn hand vast. Hij liet hem maar. Stiekem vond hij het zelfs wel fijn.
          Fox nam hem mee naar een omgevallen boomstam niet ver bij hen vandaan. Adam hees zich naast zijn vriend.
          ‘Wat is er allemaal aan de hand?’
          Adam onderdrukte een zucht. Nou, daar gaan we dan.
          ‘Ik heb vanochtend een tijdreis gemaakt,’ begon hij aarzelend. ‘Om een voormalige leerling te redden die zes jaar terug van school is gestuurd. Toen ik terugkwam, was de hele tijdlijn veranderd.’ Adam beet op zijn lip en zocht Fox’ blik. ‘Ik ben niet de Adam met wie je samen was, Fox. Het spijt me. Ik heb hem als het ware overschreven toen ik hier weer kwam. Ik kom uit een andere tijdlijn, eentje die nu niet meer bestaat.’ Hij slikte moeizaam. ‘En in die tijdlijn waren wij niet samen. Daar… was ik samen met Merrin.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Yrla stond nogal ongeduldig op hem te wachten bij het zwembad voor het hek en Merrin had zich echt gehaast voor zijn vriendje. Het gesprek met Adam had iets langer geduurd dan hij verwacht had, dus had hij zich zo snel mogelijk naar het zwembad begeven. "Sorry, het liep iets uit." Voor Yrla iets kon zeggen, pakte Merrin zijn shirt vast en trok de jongen naar beneden. Hij drukte even zijn lippen stevig tegen die van zijn vriendje. Het hele pad naar het zwembad had hij erover getwijfeld wat hij zou doen, maar had zich uiteindelijk dapper voorgenomen dat hij Yrla direct zou laten zien dat hij van hem hield.
          In eerste instantie leek Yrla te bevriezen, maar uiteindelijk voelde Merrin hoe de jongen dan toch ook een kus terug gaf. Toen Merrin losliet, keek hij even omhoog in de ijsblauwe ogen van de jongen voor hem. "Dank je dat je me vertrouwde," zei hij zachtjes. Yrla gaf even een grom als antwoord, waarna ze samen door het hek van het zwembad naar de kleedkamers liepen. Merrin merkte wel aan Yrla dat hij gespannen was, maar hij wist niet zo goed hoe dat weg te nemen. Hij kleedde zich haastig om, wachtte tot Yrla ook klaar was met omkleden en trok toen Yrla mee naar een van de bubbelbaden. Op het moment dat hij zat, keek hij peilend naar Yrla. Ergens waardeerde Merrin dat Yrla niet naar het gesprek vroeg, dat hij hem echt vertrouwde, maar hij zag ook wel dat zijn vriendje onder de spanning leed. "Het was een vergissing," begon Merrin dus maar. Yrla keek even kort naar hem op. "Het is een enorm lang verhaal. Maar het was niet Adams bedoeling om.." me te kussen? "Tussen ons te komen." Merrin pakte even het gezicht van zijn vriendje vast en dwong Yrla hem aan te kijken. "Hij wil zijn excuses aan je aanbieden en het zal niet nog eens gebeuren."


    It's never gonna happen, Guys.

    Vienna



    "Klinkt als een uitdaging," zei Vienna met een kleine glimlach tegen Toph. En uitdagingen ging ze niet zomaar uit de weg. "Wil je ook een hapje straks? Je zegt wat over mijn relatie, maar het wordt wel eens een keer tijd dat je Jes uit je hoofd zet."

    [ bericht aangepast op 10 mei 2021 - 23:29 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Yrla



    Het had hem toch niet helemaal lekker gezeten. En ondanks het feit dat Merrin zo blij was dat hij hem vertrouwd had, had Yrla het knap lastig gevonden. "Dat zal," zei hij met een spottend lachje. "Dat hoop ik maar voor hem." Yrla keek even op naar zijn vriendje naast hem en ergerde zich aan de grijns op zijn gezicht. "Wat?" vroeg hij knorrig. Merrin veranderde van plek en kwam voorzichtig op zijn schoot zitten.
          "Ben je jaloers?" vroeg Merrin met een kleine grijns. Yrla keek geërgerd op naar Merrin. "Nee," zei hij bars. Maar de waarheid was dat hij enorm jaloers was. En bang om Merrin kwijt te raken. De lach op Merrin zijn gezicht vertelde hem al dat zijn vriendje dat ook door had. "Jawel, je bent jaloers," zei hij tevreden. "En dat geeft niet, dat zeg alleen dat je van me houdt." De manier waarop Merrin naar hem keek, liet uiteindelijk toch het ijs breken bij Yrla. Hij schudde zachtjes grinnikend zijn hoofd, terwijl hij zijn armen om Merrin heen vouwde. "Je bent ongelooflijk," zei hij hoofdschuddend. Voor een moment viel het stil tussen hen, terwijl Yrla elke seconde gebruikte om de jongen voor hem in zich op te nemen. Merrin had prachtige ogen, die ondanks alles wat er gebeurd was nog altijd een lichte onschuld uit konden stralen. Zijn lach was nog veel leuker en om een of andere reden wist dit gezicht hem altijd weer in te palmen.
          Yrla boog zich voorover en greep de kin van zijn vriendje vast. Normaal zou Yrla er niet voor kiezen om te zoenen waar anderen bij waren, maar voor het moment had hij echt schijt."Als je maar weet dat je bij mij hoort," fluisterde hij Merrin toe, voor hij zijn lippen stevig op die van Merrin drukte.


    It's never gonna happen, Guys.

    Toph


    ‘Hmm, ik neem liever een hapje van zijn vriendje,’ zei Toph. ‘En mijn liefde voor Jes is puur fysiek. Er komt heus wel een moment dat hij weer eens wat anders wil dan Onyx’ kont.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna



    Vienna trok een wenkbrauw op. Ja, Ja. Puur fysiek. Vienna zei er echter niets over. Ze draaide zich terug naar de eetzaal, waar ze uiteindelijk de blonde jongen naast zijn vriendje aan tafel vond. Haar broertje. Vienna kon er nog steeds niet bij dat zo'n zielig figuur familie van haar was. En toch twijfelde ze voor een moment of ze wel achter Yrla aan moest gaan. Merrin was ten slotte familie. Wat hij niet eens wist. (En misschien maar beter was ook).
          "Ik verveel me," zei ze tegen Toph achter haar, terwijl ze haar blik lostrok van Merrin. "Zin in een gezellig onderonsje met ons naamloosje? Wordt eens tijd dat de Lions toch minder sterk gaan staan."


    It's never gonna happen, Guys.