• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen...



    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding



    Oud-studenten
    Conway • Lion • [Onbekend]
    Raz • Lion • [Onbekend]
    Ylva • Lion • [Onbekend]
    Tuuli • Lion • Wind
    Kris • Buffalo • Edelstenen manipulatie
    Safira • Buffalo • Drakengedaante
    Zebediah • Rhino • Manipulatie
    Thor • Rhino • Sterk
    Moacir • Rhino • [Onbekend]
    Adrasteia • Rhino • Via bloed gave overnemen
    Ryan • Panther • [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^

    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)


    [ bericht aangepast op 20 maart 2021 - 22:28 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Adam
    ———

    ‘Eigendom?’ reageerde Adam overdonderd. ‘Ben je wel goed bij je hoofd? Hij is toch geen huisdier? En sinds wanneer heb jij überhaupt iets te zeggen over wie Merrin aanraakt?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Fox heeft door orders drie van z'n afdelingsgenoten vermoord,' antwoordde Jester droogjes. 'Denk niet dattie daarop zou kicken. Jij misschien.' Hij gaf zijn vriend een plagerige knipoog. 'Als jij nog meer uit 'm krijgt, be my guest. Dit was het eerste gesprek met die gozer waar ik mezelf werkelijk eens vemaakt heb, dus ben wel benieuwd hoelang dat blijft. Alleen maar mooi als het ook nog eens waar blijkt te zijn, over Merrin. Daar moet een mens toch best veel mee kunnen, met zulke info. Als je er maar knuffelbaar uitziet van een afstandje. Straks begint 'ie bij jou ook.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla



    Hij was een beetje overdonderd door Adams weerwoord, dat was hij niet van de jongen gewend. "Sinds wanneer?" vroeg hij verbaasd. "Nou, al minstens een half jaar mag ik hopen." Merrin en hij hadden hun jubileum twee weken gevierd. Van Yrla had het niet gehoeven, maar Merrin had erbij stil willen staan. Nogal verbaasd keek Yrla om naar Merrin achter hem. Was dit een of andere grap?


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx


    ‘Zeker. Het was een niet al te subtiele hint.’ Hij liet zijn hand naar lies glijden en streek langs zijn kruis. Hij grinnikte toen zijn vriend hem zacht in zijn zij stootte en trok zich terug. ‘Ik probeer wel wat.’ Hij keek zijn vriend aan. ‘Denk je dat ie ’t zou durven? Me zoenen? Het lijkt me wel geinig, is ie meteen al zijn vrienden kwijt.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Adam
    ———

    Wat suggereerde Yrla nu? Dat Merrin en hij een stel waren? Al een halfjaar lang? Hoe kwamen ze op het idee? Iemand probeerde duidelijk een wig tussen hen te drijven, en aan Merrin te zien was dat al gelukt. Hij bracht er tenslotte niks tegenin. De realisatie stak. Waren zijn gevoelens dan zo makkelijk te overschrijven? Wie had dat gedaan? Hij dacht aan Romeo; de enige die een gave had waarmee dat kon. Of Zebediah had hun die opdracht gegeven. Kon hij dat zomaar, mensen van elkaar laten houden? Zo had hij destijds vast ook Fox aan zich gebonden. ‘Jullie… denken dat jullie een relatie hebben?’ vroeg hij toch een beetje ongelovig. Het ging tenslotte om Merrin en Yrla. Hij was wel de laatste jongen op wie Merrin verliefd zou worden. Op Onyx na, misschien.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Jester trok een wenkbrauw op. 'Mag hopen dat dit geen subtiele hint is.' Zijn blik haakte scherp in die van Onyx en liet niet meer los. De rest van de eetzaal was hij onderhand allang weer vergeten en waar de andere Panthers waren kon hem de reet niet schelen. Ze waren niet hier en hij had een punt te maken, voor hij straks naast een doorgedraaide Naamloze ook nog een hitsige Buffalo bij de jongen vandaan moest slaan.
          Hij sloot zijn vingers om de stof van Onyx' shirt en trok zijn vriend omlaag tot hun gezichten slechts milimeters van elkaar verwijderd waren en zijn eigen hart zwaar tegen zijn ribben bonsde. 'Je bent van mij, Roan. Mij, en niemand anders,' fluisterde hij tegen Onyx' lippen. Net niet dichtbij genoeg voor een echte kus, maar hij voelde zijn ademhaling langs zijn huid kriebelen. 'En als 8175 zich toch iets in zijn hoofd haalt en aan je komt? Tsk. Dan laat ik hem een viool bespannen met zijn eigen ingewanden en blijft hij dansen en spelen tot het lichtje in hem dooft.' Jester hief uitdagend zijn kin. 'Kus me.'

    [ bericht aangepast op 9 mei 2021 - 18:28 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx

    De donkere toon van zijn stem, de obsessieve woorden, de manier waarop hij een kus eiste… Onyx voelde de hitte door zijn aderen vlammen. Niemand zou ooit in hem losmaken wat Jester deed, liet hem vanbinnen branden van begeerte en maakte tegelijkertijd iets zachts in hem los waar hij na al die tijd nog niet over na kon denken. Maar hij wist één ding: dat er niemand was zoals zijn Jes, zijn Noah. Niemand paste bij hem zoals zijn vriend dat deed. Hij keek in Jesters ogen, zwom in de mengeling van lust en arrogantie en misschien zelfs dat nare l-woord.
          ‘Je maakt me fucking geil,’ fluisterde hij tegen Jesters lippen, voor hij zijn vingers door Jesters krullen wond en zijn hoofd naar achteren trok. Hij zoende hem, vurig en dwingend, wetend dat Jes’ lippen alleen de zijne waren, dat zijn tong aan hem toebehoorde net zoals dat andersom het geval was. Dat niemand ter wereld ooit zou voelen wat hij nu voelde. De opwinding kreeg hem in een zinderende greep en het liefst zou hij zich naar de tafel verplaatsen en Jes hem ieder ander lichaamsdeel horen en voelen opeisen, ware het niet dat hij niemand een blik op dat lijf gunde dat van hem was. Zeker die twee Buffalo’s niet.
          ‘Doe dat voor me,’ fluisterde Onyx in Jesters oor toen hij de kus moest verbreken omdat hij anders écht zijn handen niet meer thuis kon houden. ‘Doe dat voor me als hij geen nut meer voor ons heeft.’



    Every villain is a hero in his own mind.

    Fox


    Fox keek op zijn iNet. Het duurde wel heel lang voor Adam kwam. Het spoor van briefjes dat hij had achtergelaten, had hem toch wel zo’n uur geleden hier moeten brengen. En als hij het spoor bijster was geraakt – dan had hij toch wel gebeld?
          Of vond hij dit allemaal maar overdreven?
          Tenslotte waren ze maar twee maanden samen vandaag, geen jaar ofzo. Maar Adam had de laatste tijd zoveel te verduren gehad dat hij hem wilde afleiden van alles wat er aan de hand was en daarnaast had hij zich helemaal op de organisatie van deze date gestort om er niet bij stil te staan dat het vandaag Fires verjaardag was. Dat hij vandaag 26 zou zijn geworden.
          Moest hij hem toch een berichtje sturen? Straks had hij al geluncht en zat Fox hier te wachten met zijn pannenkoekenmix en bergen aan beleg. Hij had Darian gevraagd een soort gasstel te maken dat hij mee kon nemen naar het bos, zodat hij samen met zijn vriendje kon picknicken met pannenkoeken. Hartvormige pannenkoeken. De blik op Darians gezicht toen hij om hartvormige pannetjes vroeg was goud waard geweest en hij had plagend gezegd dat de jongen het wel een keer mocht gebruiken als hij ooit Vienna van Romeo kon losweken. Meer dan een zure blik had dat hem niet opgeleverd, maar misschien dat die zuurheid eens wegging als dat daadwerkelijk lukte. Tot slot leek Romeo hem ook een hele vervelende rivaal. Valsspelen, noemden ze dat.
          Hij keek weer op zijn iNet. Wel of geen berichtje sturen?
          Het klonk zo stom om te vragen hoe ver hij was. Misschien kon hij Merrin zo beter een berichtje sturen en vragen wanneer die Adam voor het laatst had gezien.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Onyx' lippen op de zijne was het beste gevoel in de hele wereld en de stem van zijn vriend in zijn oor maakte iets wilds en grenzenloos in hem los. Voor zijn ogen zag hij hen al op een open plek in het bos, met lampjes in de bomen en een laaiend kampvuur dat grillige schaduwen wierp op de stammen. Hij kon Onyx' gelach al horen, stelde zich voor hoe het zou zijn om zich op zijn schoot te laten zakken en hem te zoenen met handen glibberig van het bloed, voelde de extase van macht al voor een halve seconde door zijn aderen schitteren. Probeerde zich te bedenken hoe Onyx hém dan zou aanraken, terwijl hun naamloze op de achtergrond hopeloos door bleef gaan in het spoor van zijn eigen bloed tot hij neerviel en niet meer overeind kwam.
          Doe dat voor me. Doe dat voor me als hij geen nut meer voor ons heeft.
          De grijns die om zijn lippen krulde voelde scherp en boosaardig als die van een wolf. 'Met alle liefde.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Merrin


    "Denken?" hoorde hij Yrla snuivend vragen. "Hoor eens," Maar Merrin onderbrak Yrla al voor hij door kon gaan, de jongen had geen zin in een verdere ruzie. "Wacht, Yr. Er klopt iets niet." Hij legde even geruststellend een hand op Yrla zijn schouder en wurmde zich langs hem heen. Adam voelde om een of andere reden niet als zichzelf, hij reageerde vreemd. Daarnaast zou hij dolenthousiast moeten zijn om zijn date met Fox en niet hier met hen zijn tijd moeten verdoen.
          "Heb je een tijdssprong gedaan, Adam?" De jongen voor hem knikte kort. Misschien waren zijn hersens door elkaar geschud en haalde Adam nu dingen door de war. Merrin wist niet of dat kon, maar deze Adam leek een beetje in de war. "Laat mij met hem praten," zei hij tegen Yrla naast hem. De blonde jongen keek hem met opgetrokken wenkbrauw aan. "Dit is volgens mij net als die keer toen hij zolang in de Romeinse tijd had gezeten. Weet je nog?" Hij keek even naar Adam, hij was gewoon even in de war. Dat kon Merrin vast oplossen. En het was ergens een opluchting dat dat het was en niet dat zijn beste vriend op hem verliefd was. Want dat kon niet.
          Yrla keek hem nogal argwanend aan. "Vertrouw je me?" Merrin sloeg even zijn armen over elkaar en keek veel betekend naar Yrla. "Ja, maar.." Begon de jongen. Voor een keer keek Merrin streng terug naar zijn vriend. "Fijn," zuchtte Yrla. Hij drukte een kus op Merrin zijn slaap en draaide zich weg. "Ik zie je zo bij het zwembad." Yrla keek nog een keer naar Adam en was met een flits verdwenen.
          "Zo," zei Merrin met een kleine glimlach, terwijl hij naar Adam keek. "Zo kunnen we beter praten. Dat is fijner zonder Yrla." Hij keek met een glimlach terug naar zijn beste vriend. "Weet je waar je nu bent? En wie ik ben?" Vroeg hij nieuwsgierig. De vorige keer was dat nogal een wedstrijd geweest om hem ervan te overtuigen dat hij gewoon op school was en niet in een of andere gladiator arena.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2021 - 21:18 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    ‘Mer?’ vroeg Adam met heel naar gevoel in zijn maag. Waarom stelde hij van die rare vragen? En die kus van Yr… ‘Je maakt me bang, wat is er aan de hand?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Hij wilde Adam niet bang maken, vooral gerust stellen. Merrin ging op het bankje zitten en klopte naast hem op de bank. "Rustig maar. Ik wil je niet bang maken. Maar vorige keer was je ietwat in de war na je tijdssprong, dus ik wil je gewoon helpen en kijken wat je weet." Hij glimlachte vriendelijk naar Adam, in de hoop dat hij zijn beste vriend niet wegjaagde.


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    ‘Hoe bedoel je? Na welke tijdsprong?’ Adam ging naast zijn vriend zitten en wreef over zijn gezicht. ‘Ik snap er niks van. Eerst al Jester en Onyx met gaten in hun geheugen, en dan nog Yrla die boos wordt omdat ik je een kus geef en blijkbaar denkt dat jullie een relatie hebben. Ik ben heel even weg en als ik terugkom staat alles…’ Adams adem stokte in zijn keel. ‘O nee…’
          Was dat het probleem? Had hij de tijdlijn veranderd door dat meisje te redden? Maar hoe – hoe resulteerde dat in Yrla en Merrin die een relatie hadden? Die Toph had toch helemaal niets met hen te maken gehad? Had hij nu een leven gered maar was hij zijn vriendje daardoor kwijtgeraakt? Dat wilde hij niet!
          ‘Oh Mer…’ fluisterde hij terwijl de tranen in zijn ogen sprongen. ‘Wat – wat heb ik gedaan?’ Zijn ademhaling versnelde en hij kneep zijn handen tot vuisten terwijl hij uit alle macht de paniek probeerde te onderdrukken.
          Dat kon toch niet echt zo zijn? Hoe kon hij Merrin ooit aan Yrla zijn kwijtgeraakt? Dat kon toch niet? Zij… zij hoorden bij elkaar!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx

    ‘Daar hou ik je aan,’ zei Onyx met een donkere grijns. Hij ging weer wat rechterop zitten. ‘Wat zullen we vandaag eens gaan doen?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Merrin schoof op en gooide aarzelend een arm om zijn beste vriend heen. "Hee, rustig maar. Je bent nu gewoon terug," zei hij zachtjes, die niet zo goed begreep waar Adams tranen vandaan kwamen. Er was iets anders aan zijn vriend. Merrin kon het er niet helemaal opleggen, maar het voelde anders. Misschien kwam het omdat Adam deze keer zijn gevoel meer onder controle leek te hebben, ondanks de paniek. "Je bent nu weer veilig terug. Bij mij en Fox." Merrin wreef even over zijn schouder. "Kan ik je helpen?" Vroeg hij aarzelend. Hij wist niet zo goed meer wat Adam van hem verwachtte. Misschien moest hij eerst naar Adam luisteren.


    It's never gonna happen, Guys.