• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen...



    LIONS
    ⚜️
    Fire Vuur
    Fox In dieren veranderen.
    Astreal Astral projection.
    Tony Onzichtbaar in het donker.
    Emil Dupliceren
    Onna Ondoordringbare huid
    Vera Vliegen
    Serena Stembeheersing
    Heidi Groene vingers.
    8226 Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    Vision Met zintuigen spelen
    Dalit Immuniteit voor gaven
    Rai Electriciteit
    [Onbekend] [Onbekend]
    [Onbekend] [Onbekend]
    Kijo Veranderen in een Oni.
    Stella Licht ombuigen.
    Vera Leugendetector.
    Helene Genezing.
    Cherry Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    Romeo Emoties manipuleren
    Damon Dementor
    Peter Spiderman
    Azrael Krachten afnemen en aanvullen
    Darian Objecten materaliseren
    Maaya Hallucinates.
    Melissa Fauna manipulatie.
    Alice Spiegelloper
    Medusa Verstenen onder haar blik
    Naamloos Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    Ednoces Tijd bevriezen voor 10 sec
    Nish Aanwezigheid verbergen
    Goliath Ant-Man
    Klaus Necromancer
    8167 [Onbekend]
    Evelin Reizen tussen werelden/dimensies
    8034 Gevarensonar
    Nemesis Vloeistoffen sturen
    Maevis [Onbekend]
    Sarah Binding



    Oud-studenten
    Conway Lion [Onbekend]
    Raz Lion [Onbekend]
    Ylva Lion [Onbekend]
    Tuuli Lion Wind
    Kris Buffalo Edelstenen manipulatie
    Safira Buffalo Drakengedaante
    Zebediah Rhino Manipulatie
    Thor Rhino Sterk
    Moacir Rhino [Onbekend]
    Adrasteia Rhino Via bloed gave overnemen
    Ryan Panther [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^

    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)


    [ bericht aangepast op 20 maart 2021 - 22:28 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Jester Madcap



    Het kostte haast moeite om niet te lachen door dat belachelijke statement. Nish? De onzichtbare gluiperd van de Buffalo's die al bijna klaarkwam als Onyx in zijn richting keek? In een ideale wereld struikelde die Buffalo wat Jester betrof "per ongeluk" van het dak van de school. En nou liep een kierewiete 8175 te beweren dat ze die gast "helemaal vertrouwden". Jemig. Het scheelde dat hij al een flink aantal jaar bezig was met het knutselen aan een degelijk pokerface en eraan gewend was soepeltjes in mensen hun gezicht te liegen, maar anders was hij nou geheid door de mand gevallen. Nish. Dan maakte Jester er nog liever zelf een einde aan.
          Aan meneer ik-kan-mijn-ogen-niet-bij-mezelf-houden dan.
          Jester fronste. 'Zelfs stel dat,' begon hij langzaam, 'hoe weet Nish dan van Merrin's herinneringen? We roepen het heus niet van de daken dat die illegaal zijn geheugen terugheeft, vertrouwen of niet.' Althans, nouja, hij zag zo wel voor zich dat als ze inderdaad aan Merrins en 8175's kant stonden zoals de oetlul nu leek te geloven, dat ze zoiets wel geheim zouden houden. En nouja, als dit een verkeerd antwoord bleek (want het was wel een beetje een sprong in het diepe) dan liet hij het 8175 gewoon vergeten en deed hij een tweede poging.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Alternatieve tijdlijn – Zondag 6 november 2020

    Adam
    ———

    Adam fronste lichtjes. Hoe Nish dat wist? Nou omdat hij met Jester en Onyx in dezelfde kamer stond toen dat aan het licht kwam? Het was niks voor Jester om zoiets te vergeten. Misschien dat hij door alles wat er gebeurd was niet meer helemaal helder was, maar helemaal lekker zat het hem niet. Hij keek Onyx vragend aan, maar de blik in zijn ogen was ook blanco, alsof hij het antwoord ook niet wist.
          Licht argwanend keek hij tussen de twee heen en weer. Had Maxwell dan toch dingen uit hun geheugen gewist? Maar ze wisten nog wel van de herinneringen… of was dit maar een wilde gok?
          ‘Ik… dacht dat jullie het verteld hadden. Onyx vertelt zo ongeveer alles aan Nish, dus…’ Hij haalde zijn schouders op.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx


    Hij vertelde altijd alles aan Nish? Nou werd ie toch helemaal mooi. Het enige wat die lul waarschijnlijk wilde weten, was hoe Jes smaakte en wat hij lekker vond in bed en als hij het ooit flikte om dat echt te vragen sneed Onyx z’n tong uit z’n bek vandaan. Hij wierp even een donkere blik op de tafel van de Buffalo’s, maar de jongen hield zich voor de verrassing niet met hen bezig.
          ‘Nou…’ antwoordde hij lijzig, toch maar besluitend om mee te gaan met deze onzin. ‘Sommige dingen kunnen beter tussen ons blijven, denk je ook niet?’
          Hij zag echter dat er iets in Adams blik was veranderd, blijkbaar was Jesters vraag niet de goede geweest.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Jester hield zijn hoofd schuin. 'Dat was niet het goede antwoord, hè?' vroeg hij peinzend. 'Noted. Proberen we het gewoon opnieuw. Vergeet wat ik zei over Nish en over goede antwoorden man. Het was niet belangrijk, je hebt wel betere dingen om je mee bezig te houden dan dat. Je wil ons vertrouwen, want de afgelopen maanden hebben we je steeds geholpen. Natuurlijk staan we nu weer voor je klaar, je wilde ons net vertellen over Merrin's herinneringen en Yrla die hem misschien onder druk zette. Je zei net dat je bang was dat Nish misschien toch een beetje dubbelspel speelde. Je wil vergeten wat er daarna is gezegd, want dat was onbelangrijk en helpt je toch niet.
          Licht, geluid, actie!
          Jester fronste voor een tweede keer. 'Zelfs stel dat,' begon hij langzaam, 'Waarom zou hij? Ik snap dat je bang bent voor dubbel spel, maar hij heeft er simpelweg geen reden voor. We weten zeker dat hij aan onze kant staat, anders zouden we hem echt niet bij zoveel dingen betrekken als we doen.' Hij beet even op zijn lip. 'Wie weten er precies nog meer van Mer? Is er een kans dat op de een of andere manier iemand anders erachter is gekomen?' Hij stelde de vraag half aan Onyx en half aan 8175, want ze moesten natuurlijk wel de schijn ophouden dat ze hier evenveel of zelfs meer van wisten als de jongen zelf.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2021 - 13:38 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla



    Hij was verliefd op iemand anders. Even keek Yrla peilend naar Merrin. Die had blijkbaar van dit alles niets in de gaten, wat niet verrassend was, want Yrla had voor hem ook alles moeten uitspellen dat hij Merrin leuk vond. "Misschien heeft hij een oogje op je?" zei Yrla voorzichtig. En als dat zo was, dan zou hij Adam eens even heel duidelijk maken dat Merrin van hem was.
          "Nee," zei Merrin hoofdschuddend en heel zelfverzekerd. "Nee, dat kan echt niet. Hij is mijn beste vriend en hij weet dat ik met jou ben. En Fox is er ook nog, en hij is helemaal verliefd op Fox." Yrla keek even peilend naar Merrin en hij vroeg zich zelf af of Merrin zichzelf daarvan probeerde te overtuigen of dat hij het ook echt geloofde. Yrla wreef Merrin door zijn haar. "We moeten gewoon even met hem gaan praten." Of eigenlijk, hij zou dat wel doen. Even duidelijk maken dat Merrin echt off-limits was en niet beschikbaar.
          Hij zag Merrin aarzelend naar hem kijken. "Kunnen we dan nu wel lunchen?" vroeg hij zachtjes. "Ik heb best wel honger." Er lag een blos op Merrin zijn gezicht en Yrla grinnikte zachtjes om hem. "We kunnen buiten eten, wij samen," stelde Merrin hoopvol voor. Yrla sloeg een arm om zijn schouder heen. "Klinkt als muziek in mijn oren."


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    Vienna wist ervan, Fox wist bepaalde dingetjes… Maar dat wisten Onyx en Jester toch ook? En hoezo had Nish geen reden voor dubbelspel? Een paar dagen geleden was er nog gedreigd Onyx iets aan te doen, waardoor Nish boodschappen had doorgegeven aan Fox. Het hele gesprek voelde… vreemd. Vienna zou het makkelijk aan Yrla verteld kunnen hebben – Yrla was haar beste vriend – maar die zou het toch nooit toestaan dat die de relatie van haar broertje saboteerde? Nee, het moest bij Nish vandaan komen.
          ‘Natuurlijk heeft hij er wel reden toe, hij heeft het toch al eerder gedaan? En misschien is hij wel gewoon gedwongen om weer dubbelspel te gaan spelen.’ Adam hief zijn hoofd iets. Dat klonk nog best logisch. ‘Zebediah kan hem makkelijk opnieuw hebben opgezocht toch? En hem weer naar zijn kant hebben gehaald? Onder dwang desnoods? Misschien heeft die eikel hem wel gewoon uitgehoord.’ Zijn maag kromp samen bij die gedachte. Wat als Zebediah wist van Merrins herinneringen? Hij kon het dan vertellen aan wie hij maar wilde. En Merrin had geen andere keuze dan naar Yrla’s pijpen te dansen – of naar die van Zebediah. Hij moest weten wat Yrla precies tegen zijn vriendje had gezegd. ‘Ik eh, ik ga Mer zoeken.’ Eerst het met hem bespreken, want ironisch genoeg hadden Jester en Onyx blijkbaar wel een gat in hun geheugen. ‘We bespreken het later wel.’ Hij kwam overeind.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Misschien dat je dan beter kan wachten tot Yrla niet meer als een kwijelende waakhond om hem heen hangt,' zei Jester, met een blik op de ingang. Heel veel beters kon hij er nu zo gauw toch niet uitkrijgen. Zebediah? Wat lulde 8175 nou? Die was al een jaar dood, toch? Hun Naamloze had hen echter zo fel aangekeken dat er geen twijfel over mogelijk was dat hij dacht de waarheid te spreken.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Adam
    ———

    ‘Nou Yrla rot maar lekker een eind op,’ bromde Adam. Het kwijlende aspect begreep hij niet echt helemaal, maar de humor van Jester en Onyx begreep hij wel vaker niet helemaal. Hij pakte de sandwich van het bord omdat hij net toch wel heel veel honger had gehad en ging op zoek naar zijn vriendje.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Jester keek 8175 nog even na en veegde daarna de bezorgde uitdrukking eindelijk van zijn gezicht. 'Die gozer is echt niet helemaal lekker in zijn hoofd,' merkte hij droogjes op.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Onyx keek 8175 bedachtzaam na voor hij zich weer tot zijn vriend wendde.
          ‘Denk je dat hij in een psychose zat? Hij haalde er wel heel veel random dingen bij. Ik snap het als hij een soort alternatieve werkelijkheid heeft ontwikkeld waar wij lieverdjes zijn en waar Merrin z’n playmate is in plaats van die hyperactieve Lion wiens BFF hij om zeep heeft geholpen, maar wat de fuck hebben Nish en Zebediah daarmee te maken?’

    [ bericht aangepast op 9 mei 2021 - 15:02 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Yrla was even snel de keuken ingedoken om hun eten te halen, zin om terug naar de eetzaal te gaan had de blonde jongen niet gehad. Merrin wist heus wel dat hij Adam nu even wilde ontlopen en dus had Merrin niet geklaagd. Voor nu zaten ze samen onder de eik op het plein, op het bankje hun lunch op te eten. "Wat zeg je ervan als we vanmiddag samen gaan zwemmen?" stelde Merrin aan zijn vriendje voor. Hij nam een hapje van zijn brood en keek hoopvol naar Yrla. Als ze vanmiddag samen wat gingen doen, dan was Yrla het gedoe met Adam vast zo vergeten. "Je bedoelt een hele middag waarin ik mijn vriendje mag bewonderen in zijn zwembroek. Ik ben in," zei hij met een grijns. Merrin voelde en lichte blos op zijn wangen kruipen en nam gauw nog een hap van zijn broodje.
          Precies op dat moment zag hij degene aan komen lopen, die hij op het moment eigenlijk niet wilde zien. Hij wilde nog niet de confrontatie met Adam aangaan, zeker niet nu Yrla en hij net even weer rust hadden. Yrla volgde zijn blik en Merrin voelde bijna aan hem dat zijn houding totaal veranderde.


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



    'Hij hoort Zebediah niet eens te kennen. Misschien van heresay, maar dit ging verder dan dat. Nish ook, kan me niet voorstellen dat die ooit contact met elkaar gehad hebben. En wat was dat over Merrin's herinneringen? Niet om arrogant te zijn, maar dacht toch wel dat Clive en ik de enige waren.' Jester schudde zijn hoofd. 'Hij heeft door dat er iets niet lekker zit, dat sowieso.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Adam
    ———

    Adam was volledig in de war toen hij Yrla en Merrin rustig op een bankje zag zitten eten. Merrin zag er niet uit alsof hij iets tegen zijn wil deed. Maar waarom had Yrla hem dan die klap gegeven?
          ‘Hé…’ Hij keek tussen de twee heen en weer. ‘Waarom zit je hier?’ vroeg hij verward aan zijn vriendje. ‘En…’ Hij keek Yrla onderzoekend aan. ‘En waarom sloeg je me? Het is nou niet alsof je me nooit eerder een kus aan mijn vriendje hebt zien geven. Als je nog steeds vindt dat homo’s smerig zijn dan kijk je de volgende keer maar de andere kant op ofzo.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Homo's smerig zijn? Yrla keek even om naar Merrin en trok een vragende wenkbrauw op naar zijn vriendje. Waar had Adam het over?! Yrla kwam overeind van het bankje en keek daardoor neer op Adam in plaats van andersom. "Ik sloeg je, omdat je je poten thuis moet houden. Nooit geleerd dat je niet zomaar aan andermans eigendom moet komen?" Vroeg hij ijskoud.


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx


    ‘Het is wel de ex van die krullenbol,’ merkte Onyx op. Zijn lippen krulden in een grijns. ‘Misschien mist die knul z’n ex wel en doen ze een kinky vorm van roleplaying waarbij onze naamloze voor de Rhino doorgaat en hem orders geeft.’ Ergens zag hij dat wel voor zich. Of misschien wilde hij gewoon eens dat Jes dat bij hem deed. ‘Blijkbaar leeft hij nu in de fantasie dat ik knuffelbaar ben, dus ik kan wel kijken of ik nog meer uit hem kan trekken? Want Merrin met herinneringen… Klinkt best interessant. Eens kijken wat die knul voor een beetje geheimhouding over heeft.’


    Every villain is a hero in his own mind.