• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen...



    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding



    Oud-studenten
    Conway • Lion • [Onbekend]
    Raz • Lion • [Onbekend]
    Ylva • Lion • [Onbekend]
    Tuuli • Lion • Wind
    Kris • Buffalo • Edelstenen manipulatie
    Safira • Buffalo • Drakengedaante
    Zebediah • Rhino • Manipulatie
    Thor • Rhino • Sterk
    Moacir • Rhino • [Onbekend]
    Adrasteia • Rhino • Via bloed gave overnemen
    Ryan • Panther • [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^

    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)


    [ bericht aangepast op 20 maart 2021 - 22:28 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Alternatieve tijdlijn – Zaterdag 5 november 2020

    Adam
    ———

    ‘Darian zat in dezelfde afdeling als hij, dus dat weet hij vast! Ik zal hem vragen om vanavond af te spreken.’ Adam kon het ook aan Fox vragen, maar hij bracht de jongen liever niet ter sprake. ‘Vind je het goed als ik aan Fox vertel dat ik Romeo over Zebediah heb horen spreken?’ Hij verdraaide de waarheid liever niet, maar hij begreep wel dat Merrin nog even voor zich hield dat Vienna zijn zus was. ‘Ik… ik wil hem toch waarschuwen dat zijn ex misschien nog leeft, maar dan zeg ik natuurlijk niets over jouw band met Vienna.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alternatieve tijdlijn - Zaterdag 5 november 2020

    Merrin


    "Ja, hoor," zei hij tegen Adam. Hij begreep dat Adam dat wilde zeggen. "En dankjewel dat je dat geheim wil houden. Je bent de enige die het nog weet," zei Merrin met een blos op zijn wang. Hij was bang geweest van de reactie van anderen op het nieuws van Vienna, maar nu Adam zo fijn reageerde op het nieuws en helemaal er niet raar over deed, durfde hij het straks ook wel aan Yrla te vertellen. Hij keek naar Adam. "Ik ben blij dat we gepraat hebben, Adam," Zei hij ietwat onwennig. "Ik vind het heel fijn dat we nu niet meer... -uhm-" Hij wist niet zo goed hoe het te omschrijven. Hadden ze echt ruzie gehad? Of waren ze boos of verdrietig geweest? Of misschien allebei. "Wel, ik hoop dat je weet wat ik bedoel," zei hij met een lichte blos op zijn wangen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Alternatieve tijdlijn – Zaterdag 5 november 2020

    Adam
    ———

    Adam had niet verwacht dat hij de eerste was die het wist en hij schaamde zich extra voor alle gedachten die de afgelopen dagen door zijn hoofd waren geflitst. Zelfs Yrla had hij het nog niet kunnen vertellen. En hem nu wel. Het gaf hem toch een gek gevoel in zijn onderbuik, zeker toen hij zich realiseerde dat Merrin er nu best wel rustig onder was. Hij kon er beter over praten dan hij zelf dacht. Het was alleen zoeken naar een goede manier…
          ‘Ik ben ook blij dat we het uitgepraat hebben. Volgende keer uh – moeten we misschien maar niet vier dagen wachten.’ Adam voelde dat hij ook een blos kreeg. ‘Want het waren echt vier rotdagen zonder jou,’ zei hij zacht.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alternatieve tijdlijn – Zondag 6 november 2020

    Adam
    ———

    De spanning gierde nog steeds door zijn lichaam toen Adam weer vaste grond onder zijn voeten voelde. Hij had het gedaan. Hij was teruggereisd naar 2014 en had de uitbarsting van Nemesis’ vriendin kunnen verhinderen. Experium had haar niet weggehaald, ze leefde nog. Als het bestuur erachter kwam zat hij waarschijnlijk zwaar in de problemen, maar het voelde toch ontzettend goed om iemand gered te kunnen hebben.
          Zijn maag rammelde en hij was misselijk – en een beetje licht in zijn hoofd. Nemesis zat niet meer naast hem, realiseerde hij zich, al wist hij niet meer helemaal zeker waar hij aan de oever had gezeten. Misschien zat ze wel ergens anders.
          Nee, ze zit hier helemaal niet meer. Je hebt het verleden veranderd, weet je nog. Ze zit ergens met haar vriendin en niemand behalve jij weet dat het ooit anders is geweest.
          Het was een ontzettend vreemd idee en het gaf hem een gevoel van macht waar hij zich eigenlijk niet zo prettig bij voelde. Misschien dat hij daarom zo misselijk was. Toen hij zich in beweging zette en in de richting van het schoolgebouw begon te lopen, kwam er ook een vreemde hoofdpijn opzetten. Een drukkend, pulserend gevoel. Een beetje verstrooid streek hij over zijn slapen. Dit had hij nog nooit meegemaakt.
          Misschien kwam het doordat hij voor het eerst een kleine wijziging in de tijdlijn had aangebracht. Hij schudde de vreemde sensatie van zich af en keek op zijn iNet. Het was tegen lunchtijd, hij liep daar wel alvast heen om te zien of Merrin er ook al was. Die zou om elf uur samen met Cherry aan hun opdracht werken en meestal hielden ze er heel strikt na één uur mee op.
          Tegen de tijd dat hij bij de eetzaal aankwam, was de hoofdpijn weer afgezwakt en bleef er alleen een zeurende druk. Honger had hij nog wel, dus hij sloot aan in de rij. Toevallig zag hij zijn vriendje een paar mensen voor hem staan. Vaak genoeg had hij Onyx zien voordringen toen zij nog samen lunchten, dus Adam vond dat hij dat ook wel een keertje mocht doen. Hij sloop met een scheve grijns tot hij achter Merrin stond en liet zijn armen toen om zijn vriendje heen glijden. Hij voelde de jongen schrikken en grinnikte zacht toen die zich half omdraaide.
          Adam gaf hem een kus. ‘Hé. Ben je goed opgeschoten met de opdracht?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alternatieve tijdlijn - Zondag 6 november 2020

    Merrin


    Hij was zo verbaasd door de plotselinge kus van Adam dat hij nogal verbijsterd de jongen aanstaarde. "W- w-welke opdracht?" vroeg Merrin nog altijd geschrokken. Dit had Adam nog nooit gedaan en Merrin wist absoluut niet wat hij ermee moest doen. Waarom gaf Adam hem een kus? Dat paste toch niet bij het vrienden zijn? Voor Adam echter kon antwoorden voelde hij een hand om zijn arm klemmen, die hem razendsnel uit de armen van Adam trok. Merrin wist even niet waar hij was en even duizelde de wereld om hem heen. Het duurde even voor Merrin door had dat hij achter Yrla stond, die woest boven hem uittorende. "Wat denk je dat je aan het doen bent?" siste hij woest naar Adam. En opeens besefte Merrin wat hij gedaan had. Adam had hem gekust, voor Yrla zijn neus. Wanhopig trok hij aan Yrla zijn shirt. "Yrla, het spijt me. Hij verraste me, ik wist niet.." Yrla draaide zich in rap tempo om. Een blik van Yrla deed Merrin het zwijgen opleggen. Hij voelde zich ontzettend schuldig, ook al kon hij er niets aan doen. Maar Merrins woorden leken iets in hem los te maken, want opeens draaide Yrla zich om en sloeg met volle vuist Adam in het gezicht.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2021 - 9:08 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Yrla



    Het was maar in een seconde geweest. Vanuit het niets, zomaar voor zijn neus. Hij voelde zijn hart breken, terwijl hij toekeek hoe Adam een arm om Merrin heen gooide. Ging Merrin vreemd op hem? Dan was dit wel een hele wrede manier om het te laten merken. Yrla voelde woede in zich omhoog borrelen, in een poging de tranen die hij omhoog voelde komen te bedwingen. In een reflex trok hij zijn vriendje uit de handen van Adam en zette hem achter hem. Als Merrin nog zijn vriendje was. Hij was de laatste dagen veel op pad geweest. Was hij met Adam weg? Was die ruzie nep geweest?
          Achter hem kwam Merrin stotterend tot leven. Nog steeds woest draaide hij zich om naar zijn vriendje. Maar wat hij zag, verzachtte wel iets de pijn. De verwarring, de schok, de paniek in Merrins ogen. Merrin kan niet liegen. Er was nooit een manier dat Merrin hem zo voor de gek kon houden. De tranen van afgelopen week waren echt geweest. Net als het excuus nu. Maar voor een moment wist Yrla niet meer wat te geloven. Allerlei scenario's doken op in zijn hoofd. Hij zei dat hij verliefd was op iemand anders. Fox woorden galmden door Yrla zijn hoofd heen. Was dit een poging hem en Merrin uit elkaar te halen? Beviel het hem niet dat Merrin met hem was en dacht Adam maar gewoon een keer zijn kans te pakken. Waar hadden ze het gisteravond over gehad?
          Hij wist in ieder geval 1 ding. Adam zou hier voor boeten. In een kille woede haalde hij een keer scherp uit naar de jongen voor hem. De lul moest afblijven van wat van Yrla was. Was dit een of andere zieke grap? Was hij het zat om op Merrin te wachten, dus liet hij het maar midden in de eetzaal zien? Yrla stapte achterruit en bleef beschermend tussen Merrin en Adam in staan. Nee, wat hij ook wilde, Merrin kreeg hij absoluut niet. Hij nam de hand van zijn vriendje vast en vergat dat ze gewoon zouden gaan lunchen. Hij hoefde het antwoord niet eens van Adam af te wachten. Hij wilde gewoon antwoorden. Van Mer...
          Yrla keek nog een laatste keer naar Adam en liep toen samen met Merrin weg uit de rij. Hij liep zo rustig mogelijk, met Merrin stevig vastgeklemd. Hij voelde wel aan dat Merrin hem nogal timide volgde, maar hij wilde niets laten zien hier aan de anderen. Pas toen ze in een lokaal waren, liet Yrla los. Hij merkte dat Merrin zich absoluut geen houding wist te geven en dat de jongen hem niet aankeek. "Ga je vreemd op mij?" vroeg hij verslagen. Nu ze alleen waren, durfde hij zijn kille schild wel te laten zakken. Hij wilde het gewoon van Merrin horen, hij wilde het liefst gewoon een ontkennend antwoord van Merrin horen. De paniek in de ogen waarmee Merrin naar hem op keek zei al genoeg. "Nee! Nee, echt niet," schreeuwde hij bijna. Tranen verzamelden zich al in de ogen van Merrin en Yrla wist van zichzelf dat dat zijn zwakke plek was, waardoor hij sowieso zou zwichten voor de jongen. "I-i-i-ik weet ook niet wat er gebeurde. Opeens was hij daar. En.. En.." Merrin raakte overduidelijk in paniek en Yrla pakte hem even bij zijn bovenarmen vast. Hij dwong de jongen hem even aan te kijken. "Weet je het zeker. Ik heb nu liever dat je eerlijk tegen me bent. Ook als het wel waar is."
          Merrin keek hem met wanhoop in zijn ogen aan. "Yr, de enige die ik wil is jou." Opluchting overspoelde hem. Die woorden leken de pijn toch iets te verzachten en Yra toverde een glimlach op zijn gezicht. Hij trok Merrin tegen zich aan en drukte een kus in zijn haren. "Ik geloof je," fluisterde hij zachtjes tegen Merrin zijn haar.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2021 - 1:21 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



    Jester stootte Onyx lachend aan terwijl Tweedledee en Tweedledum haastig de eetzaal uitliepen en Adam met zijn handen over zijn neus geslagen in de rij achterlieten. Hij had het schouwspel vanuit een ooghoek opgemerkt en vond het voor zulke verrassingen haast waard om er vroeg zijn bed voor uit te moeten komen. 'Onze Naamloze zit achter Merrin aan,' grinnikte hij. 'Kijk 'm staan dan. Ook recht voor Yrla's neus gewoon.' De blonde Lion sloop er ondertussen maar snel vandoor met zijn tosti's en Jester liet hem gaan en keek in plaats daarvan nieuwsgierig de eetzaal rond. 'Oeh, heeft Fox het gezien?'

    [ bericht aangepast op 9 mei 2021 - 12:13 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Alternatieve tijdlijn – Zondag 6 november 2020

    Adam
    ———

    Wat – was er aan de hand?
          Alles ging zo snel dat Adam het niet kon bijbenen. Het ene moment stond hij nog met zijn vriendje in zijn armen, het volgende was die weg en voor hij begreep wat er gebeurde kreeg hij een klap in zijn gezicht van Yrla. Ergens hoorde hij Merrins woorden nog tegen Yrla, dat het hem speet, dat het hem verraste…
          In een flits zag hij zichzelf, weken geleden, toen Yrla hem verbood om met Merrin om te gaan, toen Adam zich moest verontschuldigen omdat het niet lukte om de vriendschap te verbreken.
          Was er – was er weer zoiets aan de hand? Was alles toneelspel geweest, was Yrla er nog steeds op uit om hen uit elkaar te drijven? Maar wanneer was dat dan gebeurd? Een paar uur geleden hadden Merrin en hij nog samen in bed gelegen. En waarmee kon Yrla zijn vriendje onder druk zetten? Adam wist toch alles van hem? Wist Yrla van Merrins herinneringen, dreigde hij dat aan iedereen bekend te maken als Merrin niet deed wat hij zei? Had – had Nish het hem verteld? Was die toch onbetrouwbaar?
          Zijn neus bonsde pijnlijk. Vaag was hij zich ervan bewust dat er bloed uit droop. Zijn blik flitste door de zaal, maar Merrin was nergens meer te bekennen. Wat moest hij doen? Hem gaan zoeken? Met Yrla erbij lukte dat nooit. En hij wilde Yrla niet het plezier doen door als een kip zonder kop rond te gaan rennen.
          Hij rechtte zijn schouders en deed alsof er niets was gebeurd terwijl hij zijn ontbijt ophaalde en daarna naar de tafel van de Panthers liep. Dit was zo opgelost. Hij zou gewoon tegen Jester en Onyx zeggen wat er was gebeurd en dan wisten ze binnen no-time wat er aan de hand was.
          Het akelige gevoel ebde iets weg toen hij zag dat Jester zonder rolstoel aan tafel zat en dat hij zijn handen weer bewoog.
          ‘Je kunt weer lopen en je handen gebruiken!’ zei hij enthousiast. Een grijns brak door op zijn gezicht toen hij Onyx aankeek. ‘Ik zei het toch, je maakte je druk om niets!’ Hij sloeg zijn armen om de schouders van de jongen en trok hem in een halve knuffel.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx


    ‘Ballen heeft hij wel,’ antwoordde Onyx met een grijns. Yrla was dan wel niet echt het opgefokte type, maar dit kon hij blijkbaar niet hebben. Hij was nog bezig met om zich heen kijken waar Fox was toen 8175 opeens naast hem stond en zijn dienblad neerzette. Iets wat een tijdje terug nog geregeld voorkwam, maar toch een stuk minder sinds het geintje met Fire en al helemaal niet meer sinds hij de jongen zijn darmen-van-je-vriendje-door-je-mond-proppen-verhaal had opgehangen. Voor hij iets scherps kon zeggen, begon de jongen te raaskallen en toen kreeg Onyx zelfs een knuffel.
          Een knúffel ja.
          Niemand behalve Jes gaf hem een knuffel.
          Nooit.
          En al helemaal die stotterende Naamloze niet.
          Hij was dan ook zo compleet verbijsterd dat hij even niet wist wat hij moest uitbrengen – totdat hij zich realiseerde dat de knul waarschijnlijk een of andere psychose had. Misschien kon hij de werkelijkheid gewoon allemaal niet meer aan en had hij voor zichzelf een wereld gecreëerd waarin hij Fires borstkas intact had gelaten en waarin Onyx en hij besties waren ofzo.
          Een beetje aarzelend klopte hij op 8175’s rug. Misschien dat dit nog best uitkwam. ‘Ja man. Thanks.’ Hij draaide zijn hoofd naar Jester toe en keek zijn vriend niet-begrijpend aan.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2021 - 11:39 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Dude, wattefuck?' Voor een seconde of wat overwoog Jester om Yrla's voorbeeld te volgen en de Naamloze ook een hengst te geven, maar dat was nou niet echt zijn forté en hij had toch wel wat meer hersens in zijn hoofd dan Merrin's arm candy. Verontwaardigd schoten zijn ogen heen en weer tussen de naamloze en Onyx en hij krulde zijn bovenlip. 'Is dit vriendjes-van-anderen-betasten-dag ofzo? Je hebt drie tellen om je tengels van 'm af te halen, anders laat ik je ter plekke strippen en op de tafel dansen tot je erbij neervalt.'

    [ bericht aangepast op 9 mei 2021 - 12:13 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Alternatieve tijdlijn – Zondag 6 november 2020

    Adam
    ———

    Adam knipperde even verbaasd met zijn ogen. Zó, die was ook met het verkeerde been uit bed gestapt. Omdat hij geen zin had om nog een klap te krijgen (al zag hij dat Jester niet snel doen, maar je wist het maar nooit), trok hij zijn armen van Onyx weg en ging tegenover de twee zitten. Hij keek even heen en weer tussen Jester en Onyx. Er liep een litteken over Jesters gezicht die hij zich niet herinnerde. Ook viel het hem op dat Onyx weer het zwarte deel van zijn garderobe had teruggevonden en verbeeldde het zich nou, of leek zijn haar langer? Hij schudde dat idee van zich af. Dat was vast niet zo.
          Peilend keek hij naar Jester. Veel had hij hem niet gesproken na de aanval van Dezi, maar hij kon zich voorstellen dat het de jongen niet koud liet. Misschien dat het er nu pas uitkwam.
          ‘Zagen jullie wat Yrla net deed?’ Adam keek Onyx aan en werd zich weer bewust van zijn bonzende neus. Met een servetje veegde hij boven zijn lip, waarbij er bloed achterbleef. ‘Mer reageerde nogal vreemd. Ik dacht eh,’ zijn ogen flitsten rond, maar er zat verder niemand bij hem, ‘wat als hij van zijn herinneringen weet en hem onder druk zet? Hem dwingt om bij mij vandaan te blijven, net als hij toen bij mij deed? Misschien moet hij dat weer van jeweetwel doen.’

    [ bericht aangepast op 9 mei 2021 - 12:26 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Zijn irritatie verdween als sneeuw voor de zon. Wat was er hier aan de hand? 8175 keek om zich heen alsof hij een aanval van iedere kant verwachtte, terwijl het toch juist Onyx was geweest die hem had ingefluisterd hem met zijn eigen darmen te wurgen. Ofzo. Wist de naamloze dat soms niet meer? Misschien dat een gesprek met het jong dan voor de eerste keer echt interessant werd.
          'Yrla?' Jester keek ook even om zich heen en leunde naar voren om de gedempte toon van de naamloze te matchen. 'Waarom zou die weten van Mer's herinneringen?' Zover hij wist had Yrla trouwens nooit iets gedaan om 8175 onder druk te zetten. Door Merrin's hulp en die van Fayr was hij daar al jaren veel te soft voor. En wie die "jeweetwel" was had Jester eveneens geen idee van, maar hij was nou in ieder geval razend benieuwd. Hij wierp een blik opzij naar Onyx en haalde zijn meest betrokken gezicht tevoorschijn voor hij zich weer tot 8175 wendde.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2021 - 12:38 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Alternatieve tijdlijn – Zondag 6 november 2020

    Adam
    ———

    Adam haalde zijn schouders op. ‘Nish en hij zijn de laatste tijd best close. Misschien heeft die het hem verteld.’ Aarzelend keek hij Onyx aan, hij wist dat dat een gevoelig punt was. ‘Ik weet wel dat jullie hem helemaal vertrouwen, maar misschien speelt hij toch nog een beetje dubbelspel?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alternatieve tijdlijn - Zondag 6 november 2020

    Merrin


    Hij was blij dat Yrla hem omhelsde. Zodra Yrla hem vroeg of hij vreemd ging, was hij doodsbang geweest. Merrin wilde niet ook Yrla verliezen, niet nu hij hem zo hard nodig had. Hij wist ook niet wat Adam bezielde. Waarom gaf hij hem een kus? Nog wel onder de neus van zijn vriendje. Had Fox het ook gezien?
          Na enige tijd stilte liet Merrin Yrla los en keek met een kleine glimlach naar hem op. "Ik hou van je," zei hij met een kleine glimlach naar Yrla. Hij hoopte maar dat Yrla hem geloofde, want hij had Yrla nog nooit zo verslagen gezien als net. "Echt waar," zei hij er nog een keer stilletjes achteraan. Hij zag een kleine glimlach op het gezicht van Yrla komen. "Ik hou ook van jou, slome."
          "Hee!" Merrin tikte quasi beledigd Yrla aan, maar grinnikte toch om de benaming. Het moment duurde twee tellen voor Merrin een naar gevoel in zijn buik voelde nestelen. "Waarom denk je dat hij het deed?" Vroeg hij zachtjes aan Yrla. "Hij is mijn beste vriend en hij weet dat ik met jou ben." Het voelde wrang. Gisteren hadden ze het eindelijk goed gemaakt, maar nu deed Adam ineens dit. Dit was geen vriendschap meer Toch? Of kuste je ook elkaar als je gewoon vrienden was.?


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx


    Het was toch wel een knappe wereld die 8175 voor zichzelf in elkaar had gezet, want wat hadden Yrla en Nish in vredesnaam met elkaar te maken? Hij had ze nog nooit met elkaar zien praten. En hoezo vertrouwen zij Nish? Absoluut niet, zelfs. Hij vond hem verdacht vaak in hun buurt opduiken en kreeg steeds vaker het gevoel dat die gast op zijn vriend zat te azen. Hij wist dan ook niet in hoeverre ze iets van wat hij zei serieus moest nemen, maar hij liet Jes maar lekker aan het woord terwijl hij het gezicht van de jongen bestudeerde – die echt geen flintertje angst toonde, wat ergens toch ook wel zorgelijk was na zijn laatste bezoekje.


    Every villain is a hero in his own mind.