• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen...



    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding



    Oud-studenten
    Conway • Lion • [Onbekend]
    Raz • Lion • [Onbekend]
    Ylva • Lion • [Onbekend]
    Tuuli • Lion • Wind
    Kris • Buffalo • Edelstenen manipulatie
    Safira • Buffalo • Drakengedaante
    Zebediah • Rhino • Manipulatie
    Thor • Rhino • Sterk
    Moacir • Rhino • [Onbekend]
    Adrasteia • Rhino • Via bloed gave overnemen
    Ryan • Panther • [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^

    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)



    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Darian


    Darian was een beetje in de war door wat hij net had gezien. Adam was al een tijdje samen met Fox, maar hij stond hier nu voor zijn neus enorm met Merrin te flirten.
          ‘Nou, je hebt net in elk geval een snelcursus flirten gehad,’ mompelde hij hoofdschuddend. Focus, Darian.
          Zoveel tijd kregen ze niet. Het zou een momentopname zijn – en dan moest het wel overtuigen zijn. Hij zette een hand tegen de muur. ‘Mijn dag… was weinig enerverend tot het moment dat ik jou weer zag.’
          Hij kon maar beter doen alsof het echt Vienna was, voor het geval Romeo per ongeluk een deel van het gesprek opving.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2021 - 23:03 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna


    In eerste instantie schrok Merrin een beetje van de nabijheid van Darian, maar na de zin die hij zei schoot Merrin in de lach. En dan moest hij degene zijn die zogenaamd slecht was in flirten... Merrin keek even met een plagende grijns naar Darian op. "Is dat nu serieus je beste openingszin?" Vroeg hij plagend. Merrin gooide zijn haar naar links en speelde met de onderste pluk. Hij had het Vienna wel eens zien doen als ze hem weer zat te stangen met Yrla. Dat beeld zorgde er echter wel voor dat hij helemaal opging in zijn rol en voor even zichzelf vergat. "Ik weet dat je beter kan dan dat, geef gewoon toe dat je me gemist hebt."

    [ bericht aangepast op 21 juli 2021 - 23:22 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Darian


    Darian slikte moeizaam.
          Het was bizar hoe erg Merrin op het meisje leek. Die arrogante, plagende glimlach… Hij wist dat er meer moest gebeuren dan een flirtende glimlach om Romeo écht jaloers te maken, dus hij bracht zijn gezicht nog dichter bij dat van het meisje.
          ‘Ik heb je gemist.’ Hij keek haar diep in de ogen. ‘Ik denk iedere nacht aan je.’
          Wat schromelijk overdreven was – maar wel heel af en toe?
          Iets meer dan af en toe, misschien?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Romeo

    In gedachten liep hij terug in de richting van de Campus. Hij had Zebediah eindelijk zo ver de druk iets op te voeren. Hun eerste plan om de naamlozen van school te laten verwijderen werkte om een of andere reden niet echt, de school liet te veel toe voor een Experiment echt werd afgevoerd. Ze zouden nu gewoon een grote groep in 1 keer laten verdwijnen, maar dan moesten ze er eerst achter komen waar de school Ryan hield. Ze wisten al dat de portaal guy ergens nog op het grondgebied moest zijn, ze hadden hem niet verkocht. Met hem erbij zouden hun kansen keren. En dan...
          Hij werd uit zijn gedachten getrokken door een beeld dat hem twee keer koste te kijken voor hij besefte wat hij zag. Niet alweer! Romeo vloekte in zichzelf. Hij dacht na meer dan een jaar stoken tussen die twee dat hij eindelijk wel eens af zou zijn van dit gezeik. Maar blijkbaar hadden de twee nog altijd aantrekkingskracht.
          Hij zag het aan de manier waarop Vienna stond, hoe ze op keek naar de jongen. Hij stond te ver weg om haar gevoelens te voelen, maar hij had een idee dat hij die wel kon invullen. Romeo voelde woede in hem opbouwen. Hij had de jongen gewoon om zeep moeten helpen. Wie weet deed hij dat nog wel.
          Romeo stak zijn hand uit en verzamelde zijn woede in zijn hand, voor hij iets doms zou doen. Daardoor voelde hij zijn jaloezie toenemen, plaats krijgen, wat hem ook niet het beste oordeel gaf. Het frustreerde hem dat hij geen greep kreeg op zijn gevoelens en verkoos hij uiteindelijk de woede boven alles. Vienna was van hem! En van niemand anders!


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    Adam zag Romeo de school uitkomen. Het duurde niet lang voordat hij Merrin en Darian zag. Zenuwen schoten door zijn lijf. Als de jongen maar niet boos op hem afstormde! Maar nee, hoewel zijn gezicht in een onweerswolk veranderde, leek hij zijn zelfbeheersing te willen bewaren. Adam begon een stukje te lopen en wreef in zijn nek, terwijl zijn blik naar de Vienna-kopie schoot tot hij zeker wist dat Merrin het teken ontvangen had.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2021 - 14:52 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna


    Hij ving het teken op van Adam. Hij leunde even iets dichter richting Darian, opgelucht dat hij niet te lang dit toneelstukje hoefde vol te houden. "Romeo heeft ons gezien," fluisterde hij zo zacht mogelijk. En nu? Moesten ze zo snel mogelijk weg? Kwam hij deze kant op?


    It's never gonna happen, Guys.

    Darian


    ‘Oké, dat is mooi.’ Darian aarzelde. Was dit genoeg? Vienna flirtte wel vaker met anderen, zo was ze nou eenmaal. Eigenlijk wilde hij iets doen wat Romeo haar niet zou vergeven. ‘Nog één dingetje,’ fluisterde hij. ‘Om ervoor te zorgen dat hij haar echt dumpt.’
          Hij leunde voorover en drukte zijn lippen tegen die van het meisje.
          Eindelijk, na al die jaren, voelde hij de zachtheid ervan. Hij wilde meer, maar hij merkte dat de ander verstijfde en herinnerde zich weer dit níét Vienna was.
          Hij trok zijn gezicht weer terug.
          ‘Niet je mond afvegen,’ fluisterde hij vlug. Hij greep Merrins hand, deed een stap van hem weg. ‘Bedankt voor je hulp. Hierna moet je maar even haastig om je heen kijken en weglopen.’
          Hij draaide zich van Merrin af, liet hun vingers langs elkaar glijden alsof ze elkaar eigenlijk niet wilden loslaten – en daarna wisselde hij een vlugge blik met Adam en liep weg.
          Meteen naar zijn campus toe, zoals ze hadden afgesproken, zodat Romeo geen verband kon leggen met Adam en Merrin.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Hij was zo geschokt door de plotselinge kus dat hij gewoon maar ja knikte en deed wat heb gezegd werd. Merrin keek even vluchtig naar Adam, voor hij wegliep. Eenmaal om de hoek van het gebouw keek hij even gehaast om zich heen. Zo snel als hij kon op die achterlijke hakken, rende hij langs de muur van het gebouw weg en sloeg snel weer een hoek om. Er waren niet heel veel mensen hier, maar ze lette gelukkig niet op hem. Gauw veranderde Merrin terug ik zichzelf, precies op tijd. Want hij hoorde een donderde stem achter hem om Vienna roepen. Merrin voelde de kriebels over zijn rug trekken. Hij moest voorkomen dat hij ging rennen, maar begin in plaats daarvan rustig naar het Panthers house te lopen, waar hij Yrla en Adam zou zien.
          Hoewel hij het gevoel had dat het niet slim was, wierp hij toch een vlugge blik over zijn schouder. Hij zag Romeo woest om de hoek komen en koortsachtig naar zijn zus zoeken. Merrin draaide snel zijn hoofd terug, maar kon een grijnsje niet onderdrukken. Zo te merken was deel 1 van het plan geslaagd. Hij was benieuwd hoeveel effect het had op hun relatie.


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    Adam grinnikte toen Darian “Vienna” een kus gaf – en dat direct het beoogde effect had. Romeo beende met een woest gezicht op het tweetal af, dat net uit elkaar ging. Adam teleporteerde naar een boom iets verderop zodat hij er zeker van kon zijn dat Merrin zich op tijd terugveranderde en Romeo niets door had. Toen dat inderdaad zo bleek te zijn, teleporteerde hij naar zijn kamer. Het ging hem steeds makkelijker af en het beviel hem eigenlijk wel heel goed.
          Fox was er niet – Adam had gezegd dat hij vanmiddag met Nish had afgesproken en hoewel hij aan Fox’ gezicht had gezien dat hij wel leukere mensen kon bedenken, had hij er verder niets over gezegd.
          Voordat hij naar Nish ging, wilde hij eerst nog even bij Merrin checken of alles goed was gegaan en hoe hij zich over dit alles voelde – relaties opbreken, iemand bewúst pijn doen, was toch iets wat normaal wel aan zijn geweten zou knagen – dus toen hij de kamerdeur ietsje verderop hoorde opengaan en sluiten, deed hij na aangeklopt te hebben de deur open.
          ‘En, hoe ging het? Volgens mij wel goed hè?’ zei hij met een optimistische glimlach tegen de jongen – blij dat deze eerste stap naar een hereniging met zijn zus was gezet. 'Ik vond je in elk geval erg overtuigend.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    "Ik denk dat we het nog moeten afwachten," zei Merrin nog niet al te enthousiast. De scene die zich afgespeeld had naast de school was maar blijven afspelen in zijn hoofd. Vooral de kus met Darian. Hij had hem totaal niet aan zien komen en dat was al de tweede jongen die hij in twee dagen had gekust, zonder dat het Yrla was! (En waarmee hij verrast werd...) Een knagend gevoel in zijn buik maakte hem misselijk. Hij voelde zich ontzettend schuldig tegenover Yrla, ook al was de blonde jongen hiervan op de hoogte. Maar hij had nooit verwacht dat ze zo ver gingen als een kus.
          Het was alsof Merrin op dat moment die lippen weer voelde en alleen de gedachte terug eraan bezorgde hem al de kriebels. Brr... Dat wilde hij nooit meer. Darian was absoluut niet zijn type en veel te knorrig naar zijn smaak. Merrin keek even op naar zijn beste vriend. Die kus had hij absoluut niet vervelend gevonden, maar misschien kwam dat wel omdat Adam zijn beste vriend was. Omdat hij veel om Adam gaf. Het beeld in zijn hoofd werd nu vervangen door Adam die hem kuste en Merrin voelde een hoogrode blos naar zijn wangen stijgen. Ergens wilde hij het nog een keer, maar dan goed.
          Met een ruk draaide hij zich van Adam weg en voelde zich meteen nóg schuldiger. Hier mocht hij helemaal niet aan denken. Hij had een vriendje en hij was blij met Yrla. Hij mocht niet aan iemand anders denken. "V-v-veel plezier bij Nish," zei hij maar, in de hoop dat Adam dan wegging. "Daar ging je heen toch? Doe je wel voorzichtig?" Nish was nog steeds niet een van zijn favorieten, al had Merrin geen idee hoe de jongen werkelijk was. Merrin draaide zich om en keek even over zijn schouder naar Adam. "Bedankt voor al je hulp."


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    Merrin was beduidend minder enthousiast dan hij. De jongen draaide zich heel abrupt van hem weg en uit wat hij zei, begreep hij wel dat hij wilde dat hij wegging. Bij zijn laatste woorden keek hij alleen vluchtig over zijn schouder, alsof het hem te lang duurde.
          ‘Heb ik iets verkeerd gedaan, Merrin?’ vroeg Adam zacht. Onzeker kruiste hij zijn armen voor zijn borst. ‘Of maak je je zorgen om Vienna? Ze kan Romeo vast wel aan, hoor.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Ai, nu maakte Adam zich zorgen. Dat was niet de bedoeling. Hij toverde een glimlach op zijn gezicht en liep naar Adam. Een beetje onwennig pakte hij de jongen bij zijn armen vast. "Nee, je hebt niets fout gedaan," zei hij met een glimlach. "En Vienna red zich wel." Hij aarzelde voor een moment, maar vervolgde toch. "Ik voel me alleen een beetje schuldig tegenover Yrla. Dit is nu al de tweede jongen die me opeens verrast met een kus. En ik weet dat dit was voor Vienna en met jou vanwege -nou ja - de tijdlijn," zei hij met een blos. "Maar ik voel me toch schuldig," zei hij een beetje beteuterd. Hij wist niet waarom hij dit vertelde, maar hij wist dat hij Adam kon vertrouwen en wilde het toch kwijt.


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    Adam voelde een warme gloed waar Merrin hem vastpakte. Hij probeerde er geen aandacht aan te besteden. ‘Je hoeft je echt niet schuldig te voelen, Mer. Jij kan er toch ook niets aan doen dat anderen je kussen? Je hebt gewoon hele verleidelijke lippen,’ plaagde hij. ‘Zolang het initiatief niet van jou komt, doe je echt niets verkeerds hoor. En het is maar een simpel kusje. Voor het goede doel.’ Hij gaf hem een knipoog. ‘Ik kan me niet voorstellen dat Yrla er een punt van maakt. Het is Darian nog wel – dat voelde vast als een kikker kussen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    "Eerder een kakkerlak," grapte hij. Het maakte wel wat minder erg nu ze er zo over grapten. Hij glimlachte even naar Adam. Het was fijn dat Adam hem gerust probeerde te stellen, maar dat nam zijn schuldgevoel helaas niet weg. Je hoorde gewoon niet iemand anders te kussen in je relatie en dit was al de tweede keer. "Dank je, Adam."
          Hij liet de jongen los en precies op dat moment kwam Yrla binnen. Opgelucht keek Merrin naar zijn vriend. "Hee!" Zei hij blij. "Is het allemaal gelukt?" De zorgen over het gesprek met Vienna knaagde aan hem. Hij had zich de hele dag afgevraagd of het wel slim was dit Yrla te laten doen. "Moet ik niet dat aan jou vragen?" grijnsde de jongen breed.
          Merrin haalde zijn schouders op. "We gaan zien wat voor effect het heeft. Romeo heeft ons wel gezien en leek erg boos." Hij durfde nog niet te positief te zijn. Yrla kwam grijnzend naar hem toe en greep Merrin bij zijn schouder en wreef met zijn knokkels over zijn hoofd. "Niet zo'n zorgen maken, het komt vast goed." Lachend, maar ook ook klagend, verloste Merrin zich uit Yrla zijn greep. Ook Yrla leek een stuk positiever dan hij. "Goed dan. Als jullie het zeggen."


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    Toen Yrla binnenkwam en Adam de twee jongens zag lachen en stoeien, voelde Adam zich te veel in de kamer. De teleurstelling die hij vanochtend had gevoeld, was weer terug nu hij opnieuw met zijn neus op de feiten werd gedrukt. Het was één ding om te wéten dat Merrin en Yrla een stelletje waren, en om erover te praten, maar hij bleef het ontzettend moeilijk vinden om het ook te zien.
          ‘Ik eh, ik ga maar,’ mompelde Adam, aangezien het nu voelde alsof zijn rol was uitgespeeld.
          Hij was blij dat hij met Nish had afgesproken, daardoor had hij in ieder geval een excuus om weg te gaan.
          ‘Ik zie jullie wel weer bij het eten!’ Hij zwaaide even onhandig en stapte toen met een zwaar hart de kamer uit.


    Every villain is a hero in his own mind.