• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen...



    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding



    Oud-studenten
    Conway • Lion • [Onbekend]
    Raz • Lion • [Onbekend]
    Ylva • Lion • [Onbekend]
    Tuuli • Lion • Wind
    Kris • Buffalo • Edelstenen manipulatie
    Safira • Buffalo • Drakengedaante
    Zebediah • Rhino • Manipulatie
    Thor • Rhino • Sterk
    Moacir • Rhino • [Onbekend]
    Adrasteia • Rhino • Via bloed gave overnemen
    Ryan • Panther • [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^

    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)



    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Adam
    ———

    ‘Nish vond het een goed plan als ik maar op hem verliefd moest worden,’ zei hij met een flauwe grijns. ‘De enige vrijgezelle gays van de school, enzo.’ Hij schudde zijn hoofd. ‘Nee daar ben ik nog niet aan toe natuurlijk, maar gewoon samen wat doen kan geen kwaad, dacht ik. En dan zien we wel. Gisteren was hij wel echt een goede steun. En hij kan vast weleens leuker gezelschap gebruiken dan Toph of Vienna.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx


    ‘Klinkt goed,’ grijnsde Onyx. ‘Al heb ik liever dat hij een striptease geeft als zichzelf. Is vast vernederender dan wanneer hij als ouwe lul verkleed is.’ Onyx dacht na. ‘Bij Toph is het meestal een beetje improviseren? Ben wel benieuwd hoe chill ze ’s nachts slaapt nu er al een leider de pijp uit is.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Goed punt,' gaf Jester toe. 'Misschien dat ik hem laat kiezen. Blijft het nog even spannend.' Hij wiebelde veelzeggend met zijn wenkbrauwen. 'Toph is niet echt bang aangelegd, maar als je echt met d'r wil fucken kan ik best tijdens de lunch haar aan haar mouw trekken om een heel verhaal op te hangen over de vréselijke ruzie die we net gehad hebben? Ben wel benieuwd wat ze dan doet.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Merrin


    Een naar gevoel welde op in zijn onderbuik. "Pas je wel op?" vroeg hij ernstig. Merrin wist niet of hij het wel een goed plan vond dat Adam wat samen met Nish ging doen. "Ik ken hem niet zo goed. Maar ik hoor alleen maar negatieve verhalen. En met het feit dat hij bevriend is met Toph en Vie enzo." Merrin keek even naar Adam en deed een stap naar voren. Voor even legde hij zijn hand op Adam zijn knie.
          "Als ik jou verhalen zo hoor, zijn mensen echt heel anders in deze tijdlijn. En niet ten goede. Gisteren voelde het even alsof ik mijn beste vriend kwijt was geraakt. En wel.." Een lichte blos lag op zijn wangen. "Ik wil je niet echt kwijtraken. Wees voorzichtig oké?"

    [ bericht aangepast op 26 juni 2021 - 17:44 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    Adam glimlachte. ‘Ik zal voorzichtig doen. Gelukkig kan ik wegflitsen als iemand me dreigt iets aan te doen en Nish heeft verder nou niet echt een gevaarlijke gave.’ Hij begon een mandarijntje te pellen en dacht toen weer na over het feit dat ze hier met zijn tweeën waren. ‘Waarom is Yrla weggegaan?’ vroeg hij aarzelend. ‘Ik dacht dat hij… nou ja, je wel zou willen helpen met dit. Iemand moeten versieren is al ongemakkelijk op zich, laat staan zonder mental support, en dan moet je ook nog de gedaante van je zus aannemen én is degene die je moet versieren ook niet ontzettend behulpzaam…’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Merrin haalde zijn schouders op. "Ik ben eigenlijk wel blij dat hij weg is. Ik denk niet dat het me gelukt was, als hij me op de vingers keek. Ik denk dat hij dat wel in de gaten had." Plus het feit dat hij zijn jaloezie volgens hemzelf niet in toom kon houden, maar dat vertelde hij maar niet. "Hij helpt op een andere manier," zei Merrin met een glimlach.


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    Adam probeerde hun relatie te begrijpen, maar hij vond het moeilijk. Als dit in hun tijdlijn was gebeurd, dacht hij niet dat Merrin het vervelend had gevonden als hij erbij was gebleven. Hij dacht dat hij het dan juist gewaardeerd zou hebben. ‘Waarom was het je dan niet gelukt dan?’ Hij beet aarzelend op zijn wang. ‘Sorry als ik doorvraag. Ik… probeer gewoon een beetje jullie relatie in beeld te krijgen. Misschien maakt dat het makkelijker om er een beetje vrede mee te krijgen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx


    ‘Waarschijnlijk trekt ze gelijk haar rokje omhoog,’ bromde Onyx.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Hij grinnikte. 'Beste kans. Of ze probeert het subtieler, maar gaat hoe dan ook op d'r plaat. Uit vrije wil, nog wel.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Het idee van Jes was zoals als een kat een stuk spek voorhouden zonder dat het er ooit bij kon en stond hem dus wel aan. Zeker als Onyx haar op het einde nog eens met d’r neus op de feiten kon drukken: dat Jes van hem was. Hij wist dat ze hem erom haatte – dus prachtig om uit te buiten. ‘Ik zeg doen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Verrast keek Jester zijn vriend aan. Hij had toch wel wat meer weerstand verwacht, maar nu hij het eenmaal voorgesteld had was hij eerlijk gezegd ook zelf wel benieuwd hoe dit verhaaltje zich zou uitspelen. Onderhand had hij het lesje wel geleerd dat je sommige mensen met rust moest laten als het om kutgeintjes ging, maar dit was een scenario waar geen gave aan te pas zou hoeven komen. Had ze ook niets om zo boos over te zijn dat ze hen levend zou begraven. 'Nou, waar hebben we ruzie over?' Hij wreef zich in zijn handen.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    'Ik werd boos omdat je een trio voorstelde omdat je opeens zin had in een wijf?'
          Wist hij veel. Het was best een tijd geleden dat ze ruzie hadden gehad en daar hoefde zij niets van te weten. Dit was flink oppervlakkig en hij dacht dat ze stompzinnig genoeg was om het te geloven. Bovendien had Jes een vrouwelijke ex, dus 't kon best.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2021 - 0:37 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Subtiel,' grinnikte Jester. 'Misschien doe je de laatste tijd ontzettend afstandelijk en begin ik me af te vragen of je eigenlijk wel van me houdt?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    'Ik wilde Fire voor je laten doden. Denk je dat het niet van me afspat dat dat dikke bullshit is?'

    [ bericht aangepast op 27 juni 2021 - 0:59 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Zoiets gaat een mens niet in koude kleren zitten. En wie weet was jij het wel helemaal niet maar ontken je het gewoon nooit wanneer iemand je beschuldigt om de eer op te strijken.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.