• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:

    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino 3 maanden Californië
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Taylor Alison Swift ll Paniekaanvallen - Roww
    - Jordan Mark Witzigreuter ll Alcoholist en Drugsverslaving - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.): 
    - Precilla Watson - Sylvesti & MissStoran

    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino


    Regels

    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC- OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Kamerindeling:
    10; Justin Bieber & Grant Gustin
    11; Niall Horan & Alexander Gaskarth
    12; Selena Gomez
    13; Cher Lloyd & Mackenzie Foy

    Inspringen met nieuwe personages kan altijd!!

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 19:51 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte toen hij de riemen losmaakte. "Tuurlijk. Dat beloof ik." Ik gaf mijn trillende vriend een knuffel en een kus op zijn voorhoofd. "Sterkte." zei ik zacht net voor ik hem weer los liet en me terug op bed liet zakken.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik

    'Ik ga even trainen bro.' zegt Cristiano en ik knik. 'Veel plezier, i guess.' mompel ik. Hij knikt even en loopt weg. Ik zucht en ga met mijn handen door mijn haar. Ik werp een blik op het armbandje in de gang en loop er bijna automatisch heen. Ik zucht en pak het op. Hoe kwaad ik ook op hem was, ik kon het niet... Ik schuif zuchtend het bandje weer om mijn pols en krab in mijn nek. Ik loop terug naar mijn bed en laat me tegen de muur zakken...


    El Diablo.

    Niall horan

    Dankbaar geef ik Alex en knuffel. En nog steeds trillend sta ik op ik pak ren vest van mijn kast,het was de lievelingstrui van Zayn zijn geurbhing er nog in maade ik merlte het niet. Daarna pak ok zijn lievelingsoorbellen en kettong en loop naar Zayn zijn kamer. Ik klop zacht op de deur. Als eerst geef ik zijm sieraden terug'hhier deze wil je vast terug' ik vkel een traan langs mijn eamg als ik zie dat hij zijn Rmbamd ag jeeft die hij van me kreeg.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik kijk niet op naar Niall en speel wqt met het armbandje. 'Eindelijk klaar met zoenem?' mompel ik. Ik pak ook mijn sieraden niet en ik kijk hem nog niet aan..


    El Diablo.

    Niall Horan.

    Gebroken kijk ik hem aan 'waarom Zayn waarom deed iedereen alsof je dood was. Waarom. Je wist hoe moeilijk ik het met de ruzie en alles had. Maar zeg me waarom' gebrokenen staar ik naar het armbandje.'wil je het niet terug hebben?' ik kijk hem verbaasd aan. Zijn oorbel had hij van zijn oma gehad die in de xFactor was ocerleden en het kettinkje van de jongens en mij

    Ben vroj


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zit in tram

    Zayn Malik

    'waarom Zayn waarom deed iedereen alsof je dood was. Waarom. Je wist hoe moeilijk ik het met de ruzie en alles had. Maar zeg me waarom' zegt hij. 'Omdat ik het niet aan kon, jij wou me ook dood hebben dus Zoveel beteken ik dus niet voor je.. Dat heb je ook bewezen met je nieuwe vriendje...' mompel ik.. wil je het niet terug hebben?' vraagt hij, ' maakt het nog wqt uit?'


    El Diablo.

    Niall Hoean
    'je weet dat dat niet zo is. Ja ikk bedroog je maar dat kwam doordat je Greg iets aandeed. Toen je weg was wou ik zelfmoord plegen Zayn. Maar Justin ,Mackenzie en Cher hebben me geholpen. ALEX hielp me. Toen ik een plek ontdeke om te ontsnappen gingen we drank kopen en dat steeds meer' eindig ik. ' hij hielp me met de nachtmerries ovrr jou maar wat niet lukte is eten. Ik heb het geprobderd omdat je weg was. Het maakte niets uit hoe dik ik was naar ik kon nieg"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    'je weet dat dat niet zo is. Ja ikk bedroog je maar dat kwam doordat je Greg iets aandeed. Toen je weg was wou ik zelfmoord plegen Zayn. Maar Justin ,Mackenzie en Cher hebben me geholpen. ALEX hielp me. Toen ik een plek ontdeke om te ontsnappen gingen we drank kopen en dat steeds meer. ' hij hielp me met de nachtmerries ovrr jou maar wat niet lukte is eten. Ik heb het geprobderd omdat je weg was. Het maakte niets uit hoe dik ik was naar ik kon nieg" zegt hij en ik kijk voor me uit.. ' weetje Niall,als Cris er niet was geweest had ik dit niet eens geweten.... Dat je met die gast had... God, wat ben ik blij dat Cris er is... Een echte vriend, die je niet bedriegt' zeg ik emotieloos.. Wat maakt het uit? Hij heeft toch een nieuw iemand.... Hij weet zelf ook dat ik daar de hele tijd aan denk....

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 16:15 ]


    El Diablo.

    Alex Gaskarth
    Ik douchte en kleedde me aan. Ik was moe, maar ik moest naar therapie. Dat was de voorwaarde voor het eigenlijk niet slikken van pillen en geen sonde. Ik zuchtte en slenterde door de gang. Ik liet mezelf in de therapeutenstoel vallen en liet hem zoals altijd op het bed zitten, omdat ik me gewoon wilde oprollen in een stoel in plaats van op een bank liggen. Ik begon rustig te vertellen over alles. Van vandaag, gister, de afgelopen dagen en weken. Ik was overstuur, maar voelde me hier wel veilig, iets wat ik heel lang niet had gedaan. Ik wilde dat Naill het goede zou doen en dat hij blij zou zijn, maar ik was bang wat dit alles met mij zou doen. Ik had gewoon iemand nodig om op te steunen en nu was die iemand aan het wankelen, waardoor mijn hele mentale stabiliteit begon te wankelen.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 11:00 ]


    Bowties were never Cooler

    [nawh alex ahhaah

    NIal HOran

    ' weetje Niall,als Cris er niet was geweest had ik dit niet eens geweten.... Dat je met die gast had... God, wat ben ik blij dat Cris er is... Een echte vriend, die je niet bedriegt'hard begin ik te huilen "Je luisterd niet eens, het boeit je niets, ik nam een overdosis om bij je te zijn, ik gebruikte drank om mijn verdriet te vergeten. Mijn wereld storte in toen ik het hoorde, ik heb Harry uitgesheld, ruzie gemaakt van alles en het boeit je niet. En weet je wat ik heb mijn beslissing gemaakt. Jij liet me vallen om vervolgens terug te komen en me nog kutter te laten voelen. Ik kies voor Alex, ondanks dat ik altijd van je houd, maar hij was er voor me. Liet me dagen uithuilen en dingen vertellen. Dat had ik nodig, ik heb iemand die me beschermd Zayn. maar ondanks alles houd ik van je" fluister ik helemaal kapot en gebroken. Helemaal hysterisch huilend rende ik naar de kamer van Alex en mij die leeg was. Ow ja hij had therapie. Ik stormde overstuur de kamer in en zie de therapeute (Precilla) zitten op de bank en Alex in de stoel. Overstuur ren ik naar hem en trek hem tegen me aan. "ik kies voor jou" snik ik overstuur en hysterisch. Ik kreeg het gevoel dat ik helemaal doorgedraaid was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Precilla was toch een zuster? Anders kan ze misschien Alex en Naill samen afvoeren ofzo? Of Naill alleen omdat hij problemen maakt?]

    Alex Gaskarth
    Ik zit opgekrult en huilend in de stoel als opeens Naill hysterisch huilend binnen komt. Ik kieper van de stoel als hij me tegen zich aan trekt. Mijn brein heeft even tijd nodig om te verwerken wat hij zegt, maar dan sla ik toch mijn armen om hem heen. "Shhhhh, maar." Ik gaf hem een kus op zijn voorhoofd. "Waarom weet je het nu zo zeker? En waarom huil je? Heeft hij je pijn gedaan?" Ik was echt bezorgt over hem. Ik wilde niet dat hij nu domme dingen zou gaan doen.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik

    Hij begint hard te huilen. "Je luisterd niet eens, het boeit je niets, ik nam een overdosis om bij je te zijn, ik gebruikte drank om mijn verdriet te vergeten. Mijn wereld storte in toen ik het hoorde, ik heb Harry uitgesheld, ruzie gemaakt van alles en het boeit je niet. En weet je wat ik heb mijn beslissing gemaakt. Jij liet me vallen om vervolgens terug te komen en me nog kutter te laten voelen. Ik kies voor Alex, ondanks dat ik altijd van je houd, maar hij was er voor me. Liet me dagen uithuilen en dingen vertellen. Dat had ik nodig, ik heb iemand die me beschermd Zayn. maar ondanks alles houd ik van je" fluistert hij. Hij klinkt gebroken , en ik slik als ik iets in me voel breken. Hij rent de kamer uit en ik kijk hem na. 'Fuck.' sis ik en sla keihard tegen de muur. Ik piep even als ik mijn botten hoor kraken en ik laat mezel kwaad op bed vallen. Ik moet iets doen... Zorgen dat die Alex uit zijn buurt blijft..


    El Diablo.

    (Lol toch beideXD kijk maar..

    Niall Horan.

    Een tijdje blijf ik stil, ik krijg niets mijn mond uit behalve luidruchtige snikken . ' hij zegt dat ik hem bedroog... Maar hij deed of hij dood was en iedereen wist het behalve wij" gil ik hysterisch. " hij zei dat ik hem dood wou hebben maar dat was door wat hij Greg aandeed en dat hij me niet waard is " hard begin ik weer te snikken terwijl ik me weer trillend maar ookk vermoeid tegen hem aanplak


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Omg dit gaat zoooooo leuk worden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Zayn gaat Alex echt wat aandoen, serieus XD ]


    El Diablo.