• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:24 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Eleanor Calder

    Ik kijk even van Mickey naar Louis en weer terug. Ik knik met een glimlach. 'Is goed, we wachten maximaal tien minuten. Opschieten,' grinnik ik. Ik kijk de kamer even rond. 'Leuke kamer.' Ik kijk de jongens even aan. 'Maak er geen zwijnenstal van, want ik ga niet moedertje Eleanor spelen die de kamer opruimt. Dat jullie het even weten,' grinnik ik. Ik kijk naar Liz. 'Jaa heel gezellig,' grijns ik. Ik spring op haar rug. 'Hup terug naar Holly Bolly,' lach ik. Zonder het door te hebben, noemde ik Holly, Holly Bolly. Ik lach zachtjes en wacht tot Liz de kamer uit gaat lopen. 'Ik heb echt zin om te shoppen,' zeg ik enthousiast en spring toch weer van Liz haar rug af. Ik hol lachend de gang in en flikker daardoor over bagage. Met een luide kreet val ik op de grond. Lachend kronkel ik over de grond en kijk naar het plafond. 'Jemig, straks zit ik onder de blauwe plekken,' grinnik ik en ga recht op zitten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liz

    ´Tuurlijk word het gezellig met mij.´ Grijns ik. Dan springt Eleanor op mijn rug. ´Hup terug naar Holly Bolly.´ lacht ze. Ik probeer vooruit te lopen maar het lukt nauwlijks. ´AAAAH ik val!´ Gil ik en ze springt gelukkig net van mijn rug af en rent de gang op. Ze struikelt over de bagage en valt. Ik moet keihard lachen. ´Viel je of vind je het gewoon een mooi plafond?' vraag ik grinnikend. Ik ga naast haar op de grond zitten. 'Ik heb ook zin om te shoppen,' zeg ik glimlachend. 'En de jongens moeten echt even opschieten.' Ik sta op en doe een mislukte karate trap, waarna ik weer ga zitten. 'Anders kom ik nog eens hun kamer in, hehehe.'
    Dan komt Toby naar ons toe en zegt dat het slim is als ik ga slapen, omdat het morgen een lange zware dag word. Ik zucht. Dat vind ik nou echt jammer. Ik kijk op mijn mobiel en zie dat het ook al heel laat is. 'Ja..Ja dat is inderdaad slim.' zucht ik en ik kijk naar Eleanor en Holly. 'Sorry, ik ga maar slapen dan. Het is ook al heel laat. Een andere keer ga ik wel mee! Beloofd. Doei!' Ik loop naar mijn kamer.

    [Ik ga nu, doei !!]

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 19:12 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [gingen ze nu wle of neit al slapen aangzien nialler en toby al in bed liggen.. Liz, toby was naar haargegaan om iets te zeggen ofzo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Morgen begint de nieuwe dag, dus we moeten inderdaad wel afronden, maar we kunnen nog wel wat doen. Zolang morgen de nieuwe dag maar kan beginnen volgens mij]


    Bowties were never Cooler

    [Oh sorry niet gezien, ik verander het zo ik moet nu eten.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [oke dfan.... hahaha wilt er iemand met Toby dan??] Is goed hoor, geeft niets ik dacht ik zeg het ff]

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 18:36 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Hij kan met Luke praten]


    Bowties were never Cooler

    Magicales schreef:
    Louis Tomlinson
    Ik merkte dat hij een beetje bevroor toen ik tegen hem aan zakte. Het was natuurlijk ook niet iets dat echt iedereen deed, maar ik was en bleef een beetje apart. Gelukkig glimlachte hij bij mijn woorden en dat liet mij weer opgelucht ademhalen. Soms had ik van die woorden die altijd verkeerd overkwamen en als dat ongedaan moest worden gemaakt, werd het alleen maar eerder. Toen hij toch een beetje relaxte en zijn arm achter mijn rug neerzette, kon ik het niet laten om ietwat te gaan verzitten, om vervolgens een arm om zijn middel te slaan. Met een glimlach keek ik op. Precies op het moment dat hij zijn haar uit zijn ogen veegde en zijn keel schraapte voor hij begon te zingen. Aandachtig luisterde ik en mijn ogen werden groot. Het klonk werkelijk perfect. Het liedje zelf was ook prachtig en paste ook bij hem. Ik zong onbewust de laatste twee regels mee waarna ik in mijn handen klapte. 'Je bent geweldig. Er valt hier nauwelijks tot geen commentaar op te geven. Ik ben benieuwd naar waar je me nog meer mee gaat verassen.' Ik liet hem los op het moment dat de deur openging en zag Eleanor en nog iemand staan. 'Geef ons heel even, want wil nog wel mee, maar moest nog even iets weten.' zei ik en zwaaide naar Liz. 'Gezellig.'


    Mickey Smith
    Toen ik klaar was met zingen merkte ik pas dat zijn arm rond mijn middel lag. Ik wist nu echt niet meer wat te denken. Hij had een vriendin, maar legde toch zijn arm om me heen. Ik was dan wel een verschrikkelijke player, ik dumpte toch eerst de een voor ik verder ging met de volgende. Mijn wangen werden rood toen hij zei dat ik geweldig was. Een stralende glimlach stond op mijn gezicht. "Dat zie je nog wel." Ik voelde zijn arm weggaan het moment dat de deur open ging. Weer een moment verpest, maar dit betekende wel dat we gingen shoppen. Ik stond op van het bed en keek naar Louis. "Moet ik voor morgen zelf een liedje uitkiezen voor de live-show, of kom jij met ideeen?" Ondertussen zat ik gehurkt bij mijn tas, waar ik mijn zonnebril en portemonnee uit haalde. Mijn zonnebril ging op mijn neus en mijn portemonnee ging in mijn kontzak. "Klaar om te gaan shoppen?" Ik schoof mijn pet nog even recht en hees mijn skinny jeans op. Mijn shirt ging daar netjes overheen. Voor een vest was het nu te warm, dus die zat in mijn koffer, die groter was van binnen. Mijn oog viel toen op mijn wekker. Het was al bijna 12 uur. "Misschien kunnen we beter gaan slapen." zei ik. Morgen moesten we oefenen en waren er camera's. Ik wilde er wel een beetje goed uitzien.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 18:51 ]


    Bowties were never Cooler

    (rond af dat je gaat slapen en dan kan de nieuwe dag beginnen)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [aangepast]


    Bowties were never Cooler

    [jihaaaaaa]

    Toby Woods
    Ik liep naar beneden en maakte thee met honing. Als ik dat niet op had kon ik niet slapen, ik dronk het al sinds ik klein was voor ik naar bed ging. Als snel had ik de warme thee op en ruim mijn dingen op "Ik ga slapen" meld ik buiten bij degene die buiten zijn en loop naar boven. IK glimlach als ik Niall zo zie liggen. hij had zijn hand tegen zijn hoofd aangeplakt en hij snurkte zacht. Snel kleed ik me om en trek een joggingsbroek aan. Daarna kruip ik voorzichtig tegen NIall aan en nestel me goed waarna ik al snel in slaap val


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Chiara Bella Love

    Wat een bitch. Ik heb nog nooit zo een zelfverzekerd mens die denkt dat ze alles is ontmoet. Geen wonder dat ze pillen slikt. "Lieve mackenzie. Probeer je onzekerheid niet weg te stoppen achter zo een bitch'' glimlach ik nep naar haar. Onopvallend rol ik met mijn ogen. In Ya Face Bitch. ''Ik ga nu naar mijn kamer fijne dag nog. Het is trouwens al 11 uur.'' grijns ik naar haar. ''Je wil geen walletjes onder je ogen krijgen'' glimlach ik. Ik gniffel in mezelf. Met grote passen ga ik naar de deur voor me. Ik glimlach als ik zie dat het een meisjes kamer is. Met een plof val ik op mijn bed.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 19:17 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Louis Tomlinson
    Ik zag dat zijn wangen rood werden door mijn woorden en glimlachte. Ik vond het altijd leuk om te zien dat sommige woorden of dingen daar altijd voor konden zorgen. De stralende glimlach zorgde ervoor dat ik geen pruillipje kon trekken. Tenminste deze was snel weer veranderd in een glimlach. 'Maar ik kon niet tegen wachten.' Dat was echt een van de weinige dingen waar ik niet tegen kon. Het was opzich best wel jammer dat de deur openging, want had nog wel wat vragen gehad. Hmm, dat kwam later dan wel weer. 'Is goed, en komt goed' antwoordde ik toen Eleanor zei dat ze nog tien minuten zouden wachten en we er geen zwijnenstal van moesten maken. Ik liet me achterover op het bed vallen toen Mickey opstond, maar wel zo dat ik hem nog aan kon kijken. 'Het is eigenlijk aan mij de taak om iets te vinden, maar heb je iets dat je zou willen zingen?' In de tussentijd viste ik daarna een zak snoep tussen mijn spullen vandaan. Mijn energie moest een beetje terugkomen. 'Altijd. Wil je trouwens ook?' vroeg ik en hiel de zak voor zijn neus. 'Slapen?' Mijn blik ging naar de wekker toe. Lichtelijk verbaasd door hoe laat het al was knikte ik. 'Misschien toch een beter plan.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mickey Smith
    Ik grijnsde semi-gemeen. "Ik ben niet alleen de lieve jongen voor wie je me nu waarschijnlijk aanziet." Ik gaf hem een knipoog en keek naar de meisjes. Ik was niet zo'n sloddervos, dus het zou wel lukken. Ik pakte mijn spullen terwijl hij praatte. "Eigenlijk zou ik I love it graag willen zingen." Ik keek naar hem of hij het misschien een goed voorstel zou vinden. Ik hoopte eigenlijk van wel. Ik keek even naar de zak snoep. "Neh, zelfs als ik mijn medicijnen neem zorgt suiker voor een complete hyper mania." Ik grijnsde en liet me achterover op het bed vallen. "Weltruste, ladies!" riep ik naar de deur voor ik mijn shirt over mijn hoofd trok. Ik sliep eigenlijk altijd gewoon in mijn boxer, that's it. Als het koud was deed ik soms wel sweatpants en een shirt aan, maar nu was het echt lekker warm. Ik deed mijn riem los, die toch niet zo goed werkte, en schopte mijn broek samen met mijn schoenen en sokken uit. Nu lag ik hier dus alleen in mijn boxer en kniebrace. Tja, daar kon ik niet meer zonder sinds mijn ongeluk 4 jaar geleden. Ik legde mijn hoofd op mijn kussen en staarde naar het plafond. Met een hand trok ik met wat moeite een stukje van het dekbed onder Louis' kont vandaan, waardoor die net het stuk huid van halverwege mijn bovenbenen tot halverwege mijn borst zou bedekken. Zo zou ik toch wel kunnen slapen?

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 22:41 ]


    Bowties were never Cooler

    [Oké, wie is er nou allemaal in de badkamer?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."