• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:24 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik rolde even met mijn ogen en zuchtte. ''Kijk, lieve, lieve Chiara. Als je niet wilt dat ik uitbarst, moet even stoppen met kwebbelen. Begrepen? Gesnopen?'' Ik glimlachte sarcastisch en zette een ander liedje van Green Day op. ''En sinds wanneer denk je dat ik je haat? Ik haat mensen niet zo snel, weet je. En je moet maar eens weten dat ik je in ga maken.'' zei ik en haalde glimlachend mijn schouders op en keek haar met pretoogjes aan. Soms kon ik ook echt aardig zijn, maar dan moet je niet zoveel eigendunk hebben.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Niall reageert bijna nooit dus hoe moet ik dat doen? Want Toby is wel bij hem, moet ik hem an een beetje besturen ofwat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    (Niall reageert bijna nooit dus hoe moet ik dat doen? Want Toby is wel bij hem, moet ik hem an een beetje besturen ofwat


    [Hetzelfde bij Perrie, haha. Maar als hun het gesprek nou even ten einde maken, dan kunnen we aan de volgende dag beginnen en kan ik weer normaal met Zayn reageren]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik vind alles goed (: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [maar wij moeten nog eerst shoppen xD. Maar zijn de winkels niet dicht eigenlijk?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    (Oki

    Toby Woods

    Ik was samen met Niall uit het bad gegaan en op ligstoelen gaan liggen. Ik draai me naar hem toe en maak een vertederd. Geluidje als ik hem zie slapen met zijn mond een stukje open en hoor zacht hoe hij snurkt. ' jongens ik breng Niall naar bed en ik ga zelf ook slapen dus tot morgen' voorzichtig til ik Niall op en hij blijft slapen. Daarna loop ik naar binnen en zeg hetzelfde waarna ik naar boven loop. Voorzichtig leg ik Niall op bed en kleed hem uit tot in zijn boxer kmdat ik wist dat hij daarin het liefste slaapte. Daarna dek ik hemin en geef hem een kusje 'sweet dreams lieverd' fluister ik zacht. Daarna zoek ik Liz en Gaby. ' ik weet niet wat jullie nog gaan doen maar wees zacht als je de kamer ingaat want Niall slaapt al.ik ga zo ook slapen en ik denk dat het slim is als jullie ook gaan slapen want morgen wordt een lange zware dag heb ik gehoord'glimlach ik even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    DamnBieber schreef:
    Harry Edward Styles

    Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik haar aan. ''Oke'' niet iets wat ik van haar had verwacht. "Natuurlijk ben je goed ik bedoel je hebt zo een mooie zangstem. Ik weet zeker dat je in de liveshows weer eeen liedje van Cherr Lloyd moet kiezen. Je bent zo goed'' verwachtingvol kijk ik haar aan. "denk er maar over na'' glimlach ik naar haar. ''Begin maar'' gil ik door de microfoon. ik kijk Kyra aan. ''Wat vind je ervan'' ik wil natuurlijk niet alleen de mening van mezelf horen maar ook van mijn kandidaten wat zij van andere vinden.

    [YouTube: Beauty and a Beat - Morgan Wheeler]

    Evelynn Hastings.
    Ik begon te zingen, en mijn ogen sloten zich automatisch. 'Show you off. Tonight I wanna show you off. Yeah yeah yeah. What you got. A billion could've never bought. Yeah yeah yeah. We gonna party like it's 3012 tonight. I wanna show you all the finer things in life. So just forget about the world, we're young tonight, I'm coming for ya, I'm coming for ya.' zong ik. Ik zong het liedje helemaal uit en had in de koptelefoon gehoord dat ik geen enkele keer vals gezongen was. Ik was erg trots op mezelf, en ik opende mijn ogen en keek Harry aan met een kleine glimlach.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Edward Styles

    Peinzend kijk ik haar aan. Ik vond haar ademhaling dus echt belachelijk je hoorde haar gewoon hijgen!! Maar moet ik het wel zeggen ik bedoel ze is zo prikkelbaar. ''Ik denk dat je aan je ademhaling moet letten en je zinnen afmaken'' besluit ik dan maar. Gapend kijk ik naar mijn horloge. Damn het is al 11 uur. Heb ik hier serieus zo lang over gedaan. Ik rol onopvallend met mijn ogen natuurlijk met die mopperknot van een Evelynn doet alles lang. ''Het is al laat ga maar naar julie kamer 3e deur rechts. Ik zie jullie morgen. Morgen wil ik gaan shoppen voor kledeing voor de liveshows dus jullie moeten om 7 uur beneden zijn.'' glimlach ik.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Luke Smith
    Iedereen leek entausiast over mijn bier idee. Dat was fijn. Eigenlijk mocht ik nog niet drinken, maar what the hell. Ik deed het al sinds ik 15 was. Niet veel, maar gewoon een of twee 's avonds na een wedstrijddag. Ik knikte naar Danielle toen ze vroeg of ik dan voor haar een wijntje wilde meenemen. Maar op het moment dat ik eruit wilde klimmen klom Liam er al uit. Ik liet mezelf dus maar weer terug zakken en wachtte op Liam. Hij kwam terug met een sixpack bier. "Hit me!" riep ik vrolijk. Normaal betekende dat dat het flesje naar mijn hoofd werd gegooid. Gelukkig waren mijn reflexen heel goed. Anders zou ik al vaker dan eens in de ziekenboeg hebben gezeten voor glas in mijn hoofd. Nu waren het alleen af en toe gekneusde of gebroken polsen. Ik ving het biertje, opende het pop de badrand en nam een grote slok. Heerlijk!

    Mickey Smith
    Ik bevroor een beetje toen hij tegen me aan zakte. Het voelde heel fijn, maar ik durfde niet mijn arm om hem heen te leggen. Ik glimlachte bij zijn woorden. Veel mensen zochten een deel van mij zeker niet achter me, dus ik was er wel aan gewend. Toen hij zei dat hij blij was dat ik bij hem in het team zat relaxte ik toch een beetje en zette mijn arm achter zijn rug neer. Dit was misschien wel al een stapje dichter bij een arm om hem heen, maar verder durfde ik echt niet. Hij vroeg of ik wat wilde zingen. Ik vond het meer dan logisch. Even veegde ik mijn haar uit mijn ogen en schraapte mijn keel voor ik begon te zingen:
    "I don't know if You can hear me
    Or if You're even there
    I don't know if You would listen
    To a gypsy's prayer
    Yes, I know I'm just an outcast
    I shouldn't speak to you
    Still I see Your face and wonder
    Were You once an outcast too?

    God help the outcasts
    Hungry from birth
    Show them the mercy
    They don't find on earth
    God help my people
    We look to You still
    God help the outcasts
    Or nobody will
    "
    Ik hield van Disney en dit was echt een prachtig nummer. Mijn stem was nooit zo laag geworden als die van Luke. Ik haalde de tonen dus redelijk makkelijk, ookal was het een vrouwen partij. Ik keek vol verwachting naar Louis. Hoe zou hij het vinden?


    Bowties were never Cooler

    [Guyzz de meiden staan in de kamer.... @Sylvesti en @Magicals ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kyra Luca Graig

    Ik glimlach. 'Dankje. En ga ik sowieso doen.' Ik luister voor de tweede keer vandaag naar Evelynn. 'Ze zingt wel mooi.' mompel ik. Justin Bieber's liedjes vond ik altijd wel leuk. Weer kijk ik even rond in de studio. Hier kon ik wel aan wennen om vaker in te staan. Ik keek Harry heel even raar aan als hij zegt dat het al laat is. Maar blijkbaar is het dus zo. 'Jullie kamer? We slapen dus samen. Okay.' zeg ik. Ik sta op van de stoel. Zwaai nog even naar hem, loop de studio uit richting onze kamer. Ik doe de deur open en kijk rond. Ik loop naar één van de bedden en laat mijn erop vallen. Een diepe zucht verlaat mijn mond. Ik was echt blij dat ik hier nu ben. Ik kijk wat levenloos naar het plafond.


    Do what people say you can't.

    Louis Tomlinson
    Ik merkte dat hij een beetje bevroor toen ik tegen hem aan zakte. Het was natuurlijk ook niet iets dat echt iedereen deed, maar ik was en bleef een beetje apart. Gelukkig glimlachte hij bij mijn woorden en dat liet mij weer opgelucht ademhalen. Soms had ik van die woorden die altijd verkeerd overkwamen en als dat ongedaan moest worden gemaakt, werd het alleen maar eerder. Toen hij toch een beetje relaxte en zijn arm achter mijn rug neerzette, kon ik het niet laten om ietwat te gaan verzitten, om vervolgens een arm om zijn middel te slaan. Met een glimlach keek ik op. Precies op het moment dat hij zijn haar uit zijn ogen veegde en zijn keel schraapte voor hij begon te zingen. Aandachtig luisterde ik en mijn ogen werden groot. Het klonk werkelijk perfect. Het liedje zelf was ook prachtig en paste ook bij hem. Ik zong onbewust de laatste twee regels mee waarna ik in mijn handen klapte. 'Je bent geweldig. Er valt hier nauwelijks tot geen commentaar op te geven. Ik ben benieuwd naar waar je me nog meer mee gaat verassen.' Ik liet hem los op het moment dat de deur openging en zag Eleanor en nog iemand staan. 'Geef ons heel even, want wil nog wel mee, maar moest nog even iets weten.' zei ik en zwaaide naar Liz. 'Gezellig.'

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 13:47 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Coockies schreef:
    [Guyzz de meiden staan in de kamer.... @Sylvesti en @Magicals ]


    ( Zal het even aanpassen)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    --

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 13:51 ]


    Dont say why me, say try me

    (Kan DamnBieber even op Mackenzie reageren? (: )


    I don't want you to die, I want you to suffer.