• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||Evolution
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xAlways



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 17:22 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Liam James Payne:

    'Ik vraag me steeds af ofdat je het echt meent of het alleen maar zegt zodat ik Kyra niets aandoe. Dus wees alsjeblieft eerlijk en lieg niet tegen me. Ik heb genoeg meegemaakt.' Zei ze. 'Ik meen het, maar weetje, ik heb gewoon een dubbel gevoel' Zei ik. Het was waar, aan de ene kant mocht ik haar best erg, maar altijd bleef het in mijn achterhoofd dat zij de gene was die Kyra, mijn zusje, ontvoerd had. 'Ik kan kijken of ik kan zorgen dat je soms met haar mag praten. Het probleem is alleen dat als we iemand een telefoon geven iedereen meteen als een gek op die telefoon afstormt en daardoor lukt het gewoon niet goed om ze contact met jullie te laten hebben.' Legde ze uit terwijl ze me aan keek. 'Ik snap het, maar wil je het wel proberen, ik heb er veel voor over om haar ook maar heel even te spreken.' Zei ik een beetje wanhopig, ik wist gewoon niet wat ik moest doen. Als broer wil je dat je je zusje kan beschermen, maar ik had daar dus in gefaald, waardoor ik me echt vreselijk voelde. Wie weet wat die Jace, Tyler, en Joél met haar doen, dan kan Rhine het nog zo goed bedoelen, en regelen. Wie weet dat ze niet tegen haar liegen. Maar ik geloof eigenlijk wel dat Kyra geen domme dingen zou doen, en dat stelt me enigszins gerust.


    How far is far

    Lysan horan

    Ik hoop dat je rode broeken ook onwijs sexy vind, want als het zo doorgaat heb ik een mooie rode broek.' ik begin zacht te lachen 'tuurlijk, rood is gewoon sexy duuuh waarom denk je dat Niall anders altijd graag rood draagt, dan ziet ie er tenmiste sexy uit voro de damens' grinik ik en zie hem rond kijken 'De baby. Waar is Sam?' Mijn ogen worden groot, verrekt hij heeft gleijk. 'Lysan, zeg me alsjeblieft dat je weet waar Sam is, anders dan ga ik me ontzettend schuldig voelen.'zegt hij paniekerend en ik slik. 'Ik weet het niet, kom we gaan bij de deur schreeuwene om Sam en dan komt er vast iemand en danvragen we het' stel ik hem voor en ik glimlach geruststellend . "Toen wist ik nog niet wat een gigantisch blinde domme sukkel je was." sist hij. 'even een ding dame, hij is geen sukkel deenigste die hier een sukkel is momenteel ben jezelf'sis ik. "Ik weet tenmiste dat het kind wat eruit zou groeien geen gelukkig leven en geen toekomst zou hebben omdat ik ook maar een kind ben en het zal weten dat het door een verkrachting en niet door liefde tot stand is gekomen. En met dat laatste wens ik je veel succes. Ik ben te mager om ongesteld te worden en waarschijnlijk wordt het toch een miskraam door de hoeveelheid röntgenfotos die ik heb gehad." 'Misschien maar beter ook voor dat kind dan' sis ik dodelijk naar haar en ik kreeg steeds meer de nijging om haar eens even keihard te meppen maar met moeite hield ik me in.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 11:44 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rhine Jessica Mason

    'Ik meen het, maar weetje, ik heb gewoon een dubbel gevoel' Zegt hij. Ik knik. 'Het is fijn dat ik weet dat ik ten minste een vriend heb.' Zeg ik terwijl ik denk aan Tyler. Tyler is knap, dat zeker, maar ik vind het te... Te gemeen. Hij wil mensen pijn doen uit wraak, en laat ik dat nou eens niet zo leuk vinden. 'Ik snap het, maar wil je het wel proberen, ik heb er veel voor over om haar ook maar heel even te spreken.' Zegt hij wanhopig. 'Ik ga het proberen.' Zeg ik, en dan valt mijn oog op een cameraman die buiten foto's van ons zit te maken. 'Ze hebben door dat we hier zijn.' Zeg ik chagrijnig. Ik heb op dit moment totaal geen zin in de pers. 'Sorry, voor de camera's.' Mompel ik snel, en ik kus hem weer.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jack Matthew Styles

    'Tuurlijk, rood is gewoon sexy duuuh waarom denk je dat Niall anders altijd graag rood draagt, dan ziet ie er tenmiste sexy uit voro de dames.' Zegt ze. Ik lach even. 'Oke, dus dan ben ik nu onwijs sexy.' Zeg ik. Het voelt goed om gewon weer grapjes te kunnen maken. 'Ik weet het niet, kom we gaan bij de deur schreeuwen om Sam en dan komt er vast iemand en dan vragen we het.' Zegt ze. Ik knik en trek mezelf naar de deur. 'Weet je, eigenlijk heb ik helemaal geen zin om te schreeuwen. Ik wil eigenlijk Tyler slaan, maar die is nu weg. Helaas.' Zeg ik met een glimlach. Ik draai me om naar Lysan en besef dat ik weer eens zit te staren. Ik kijk weer weg en besluit dat het voor mij gewoon niet lukt om niet te weten wat Lysan nou voelt. Iedere keer krijg ik weer het idee dat ze me als een vriend ziet, maar soms dan lijkt het gewoon net alsof ze de hele tijd naar me kijkt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jacelyn Aimee Everald

    Joél begon te grijnzen, ik was weer me oude zelf en dat voelde fijn. Veel fijner dan de hele tijd onzeker zijn. 'Je begint het leuk te vinden hé. Nou als je goed bent als ze zeggen, doe het dan is voor. Dat daarnet was niks hoor' Ik lachte even en keek hem met twinkelende ogen aan. ''Je hebt geluk dat mijn arm is verwond, anders zou ik mijn pijl en boog gebruiken.'' zei ik en stak mijn tong ook uit. ''Maar daarentegen.. Helaas kan ik niet zo goed met messen omgaan, maar ik probeer het.'' zei ik en zette mijn engelachtige glimlach op, waarna ik weer lachte. Ik plofte neer naast Joél en legde mijn hoofd op zijn schouder. ''Dat was wel genoeg, ik ga je niet martelen, dat weet je heus wel.'' grinnikte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Daenerys Sansa Malik
    Lysan's antwoord wat vaag. Ik snapte wat ze bedoelde, maar toch kon ik het niet laten. "Jij ziet dus ook eindelijk met je domme koppige hoofd in dat het beter is om jezelf van een trap te gooien en een miskraam te krijgen. Mooizo. Misschien komen dan direct die losse draadjes van je weer vast te zitten." zei ik poeslief. Ik liet me met veel moeite terug op mijn bed zakken en keek naar wat Jack met zijn been had gedaan. "Afbinden werkt niet, Jacky. Het is alleen maar een spier en een ader, dua gewoon stilzitten en wachten doen het hem. Afbinden werkt alleen bij slagaderlijke bloedingen en die zit niet eens in de buurt van je slagader." In anotomie en zelfverbinding leerde je wel goed zijn als je al zo lang vocht. Hij zou echt niet doodbloeden. Ik had flink wat meer en diepere wonden en minder bloed, maar ik zat hier ook gewoon nog. Toch wou ik liever weg, naar huis of in elk geval weg van die drie blinde domme koppige zeurkouzen.


    Bowties were never Cooler

    Lysan Horan

    "Jij ziet dus ook eindelijk met je domme koppige hoofd in dat het beter is om jezelf van een trap te gooien en een miskraam te krijgen. Mooizo. Misschien komen dan direct die losse draadjes van je weer vast te zitten." "Afbinden werkt niet, Jacky. Het is alleen maar een spier en een ader, dua gewoon stilzitten en wachten doen het hem. Afbinden werkt alleen bij slagaderlijke bloedingen en die zit niet eens in de buurt van je slagader."sist ze en ik ben er echt even klaar mee. Boos sta ik op en geef haar een trap teegn haar nog goede been. 'ik heb tenmiste draadjes jij hebt er gen een' sis ik en ga weer terug 'Oke, dus dan ben ik nu onwijs sexy.' Zeg ik. Het voelt goed om gewon weer grapjes te kunnen maken. . 'Weet je, eigenlijk heb ik helemaal geen zin om te schreeuwen. Ik wil eigenlijk Tyler slaan, maar die is nu weg. Helaas.' ik knik begrijpelijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne:

    Ze knikte 'Het is fijn dat ik weet dat ik ten minste een vriend heb.' Ik glimlachte. 'Ik ga het proberen.' Zei ze. 'Dankje' Zuchtte ik dankbaar. Er stonden cameramannen en pers buiten, wat ik eigenlijk wel gewent was. 'Ze hebben door dat we hier zijn.' Zei ze chagrijnig. 'Ja, geweldig' Zei ik sarcastisch. Natuurlijk waren ze weer foto's van ons aan het maken. 'Sorry, voor de camera's.' Mompelde ze, en ze kuste me. Fijn, dat stond nu dus ook op de foto, en ik wed dat binnen 3 seconden de hele wereld het weet.


    How far is far

    Tyler Joël Valentino

    Opeens geeft hij een knietje in mijn kruis en mijn greep verzwakt. Het volgende moment kom ik hard tegen een kast aan en vind even geen kracht om weer op te staan. Na een paar minuten sta ik toch moeizaam op en hoest een paar keer. Waarom is die gozer zo sterk.. Ik loop langzaam en stil de trap af, maar het beeld dat ik dan zie bevalt me totaal niet. Ik blijf even staan om het hoekje, uit beeld. Hij heeft me toch nog niet gezien dus.. Oké Ty, we kunnen nu of eerlijk gaan vechten met de kans dat je gaat verliezen of je doet het oneerlijk en je wint gemakkelijk. Ik kies toch maar voor het tweede, aangezien mijn zusje toch heel wat belangrijker is dan eerlijk vechten en ik vis een pistool uit mijn zak. Op hoop van zegen dan maar.. Ik loop om het hoekje en schiet gelijk een paar keer in zijn benen. Als hij nu nog opstaat eh.. 'I wouldn't even try.' sis ik.


    El Diablo.

    Jared || Celene Jill Valentino

    Ik zie Tyler om het hoekje verschijnen en voor dat ik iets kan zeggen schiet hij in mijn benen. Ik grom even hard en druk dan mijn mes tegen de keel van Celene aan. 'I wouldn't even try' sist hij naar me. Ik kijk hem kil aan. Mijn been doen vreselijk pijn, maar ik negeer het. Ik snij in Celene haar keel en laat haar dan op de grond vallen. Ik pak zo snel als ik kan het pistool uit Tylers handen. Nu kan hij niks meer. 'Slaap zacht Tyler' sis ik tegen hem en ik laat het pistool, dat redelijk sterk is met volle vaart tegen zijn slaap aankomen. Ik zie hoe hij neervalt en ik lach sadistisch. Die Celene wordt toch nog lang niet wakker, dus ik maak haar dan los en til haar op naar boven. Eenmaal boven bind ik haar handen en voeten vast met ducktape. Dan stop ik de ducktape in een tas, samen met andere spullen waamee ik haar vast kan houden en ik ga het huis uit. Ik loop via achter. Niet zo ver hier vandaan is een schuurtje, dat schuurtje was van mijn vader, die een martelaar was. Niemand heeft het schuurtje ooit gevonden. Dus ik kan Celene daar makkelijk achterlaten. Als ik eenmaal binnenkom sluit ik de deur achter me en ik zie alle spullen nog staan. De begane grond ziet er uit als een gewoon huisje, maar beneden wil je liever niet zijn. Ik zet mijn spullen neer en maak Celene los. Dan neem ik haar mee naar beneden en maak ik haar vast aan een rad. Ik maak eerst haar armen vast aan ijzeren boeien, dan haar benen en als laatst haar nek. Hier komt zij niet zo snel uit, en kan Tyler haar niet zo snel uitkrijgen.

    - Eigelijk moet jij zo Jared spelen en ik weer Celene :3 Als Tyler dan wakker wordt, speel ik weer verder op Jared :3 -

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 15:25 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    Na een tijdje word ik weer wakker en ik merk de barstende koppijn. Ja, dit worden blauwe plekker. Dat is een ding wat zeker is. De stilte die ik om me heen hoor stelt me niet gerust en ik open mijn ogen om een lege kamer aan te treffen. Verdomme.. Mhm, misschien zou ik Jace en Joél een sms moeten sturen. Dat ze me niet moeten helpen als ik niet win, ik wil ze hier niet in betrekken.. Ik ben er niet, kom niet voor me zoeken. Ik wil jullie niet in de problemen brengen. stuur ik naar ze en ik denk zuchtend na. Met de steken in mijn hoofd gaat het nogal moeilijk maar uiteindelijk heb ik een idee. Misschien kan ik hem plat krijgen met zijn eigen troep.. Er ligt vast wel iets in dit huis. Ik open wat kastjes en wat lades en grijns als ik wat spuiten zie. Ik ken dit spul wel, je kan het vergelijken met die verdovingen. Alleen iets minder sterk, maar het maakt je in elk geval heel erg zwak. Perfect. Ik kijk uit het raam en zie het bekende schuurtje. Ik weet wel bijna zeker dat ze daar zitten en ik loop ernaartoe. De deur is op slot, natuurlijk. Dat word schoppen.. Ik adem even diep in en uit en trap dan de deur in. Jared staat natuurlijk meteen voor me en ik voel twee kogels door mijn arm boren. Oh great.. Even doorzetten. Ik boor de spuit in zijn nek en spuit de verdoving erin en zie hem voor me neerzakken. 'Je weet dat ik altijd win.' sis ik en geef hem nog een harde trap tegen zijn kaak. Die blijft wel even liggen.. Ik trek de spuit uit zijn nek en stop het in de zak van mijn sweater. En nu.. Op naar beneden dan maar...


    El Diablo.

    Jared || Celene Jill Valentino

    Na een half uur ongeveer trapt Tyler de deur in. Ik sta natuurlijk meteen voor hem en ik schiet twee kogels door zijn arm heen. Tyler boort de spuit in mijn nek en spuit de verdoving erin en ik val neer. 'Je weet dat ik altijd win.' sist Tyler en hij geef me nog een harde trap tegen mijn kaak. Dan trekt hij de spuit uit mijn nek en gaat hij naar beneden. Ik voel dat ik nog wakker ben en gooi de tas van de grond. Hier zit een tegengif in. Ik spuit het in mijn nek en ik blijf even liggen. Na een paar minuten voel ik me weer helderder worden. Ik sta rustig op en voel de wonden in mijn been branden. Ohja, hij had me in mijn been geschoten, ach ja, dat komt later wel dan. Ik loop zachtjes achter Tyler aan. Dan hou ik het pistool tegen zijn hoofd gericht. 'Wees niet zo zeker van je zelf Tyler' sis ik tegen hem. Dan wordt die Celene wakker, het werkte toch niet zo goed als ik dacht. Ze schreeuwt naar me en ik schiet in haar linkerbeen. Tyler duw ik na een ander apparaat en ik duw hem erop. Dan maak ik hem vast, zodat hij niet loskomt. 'Je kan proberen wat je wilt, je komt toch niet los' sis ik tegen hem. Dan richt ik me op Celene. 'Weet je wat ik doe met meisjes zoals jij?' Celene knikt bang nee. 'Ik gebruik ze als mijn slaaf, maar aangezien jij Tyler als broer hebt, ben ik wat aardiger. Ik bind je eerst vast met ducktape, dan met andere dingen waar je iemand mee vast kan maken en dan sluit ik je op. Soms kom ik dan terug om je weer strakker vast te maken en je te helpen met je wonden. Als je dan geheelt ben, word je wel mijn slaaf' sis ik tegen haar. Ik glimlach even en Celene kijkt me bang aan. Dan kus ik haar, maar Celene draait haar hoofd weg. Tyler is nog wakker en kan alles zien. Ik kijk haar kil aan en pak dan haar gezicht vast. Nu kan ze geen kant op. Ik kus haar nog een keer, maar Celene werkt nog tegen. Ik sla haar hard en dan werkt ze mee. Ik kus haar en zij kust me terug. 'Nou. Zo moeilijk is dat toch niet?' vraag ik aan haar.


    That is a perfect copy of reality.

    Daddario schreef:
    Jacelyn Aimee Everald

    Joél begon te grijnzen, ik was weer me oude zelf en dat voelde fijn. Veel fijner dan de hele tijd onzeker zijn. 'Je begint het leuk te vinden hé. Nou als je goed bent als ze zeggen, doe het dan is voor. Dat daarnet was niks hoor' Ik lachte even en keek hem met twinkelende ogen aan. ''Je hebt geluk dat mijn arm is verwond, anders zou ik mijn pijl en boog gebruiken.'' zei ik en stak mijn tong ook uit. ''Maar daarentegen.. Helaas kan ik niet zo goed met messen omgaan, maar ik probeer het.'' zei ik en zette mijn engelachtige glimlach op, waarna ik weer lachte. Ik plofte neer naast Joél en legde mijn hoofd op zijn schouder. ''Dat was wel genoeg, ik ga je niet martelen, dat weet je heus wel.'' grinnikte ik.


    Joél Lucas Lockwood

    Jace lachte even en keek me met twinkelende ogen aan. 'Je hebt geluk dat mijn arm is verwond, anders zou ik mijn pijl en boog gebruiken.' zei Jace en ze stak haar tong ook uit. Ik kijk even nep bang. 'Oh, ik ben heel blij dat jij je boog nu niet kan gebruiken' zeg ik tegen hem. 'Maar daarentegen.. Helaas kan ik niet zo goed met messen omgaan, maar ik probeer het.' zei ze toen en ze zette haar engelachtige glimlach op, waarna ze weer lachte. Ik lachte mee. Jace plofte neer naast me en ze legde haar hoofd op mijn schouder. 'Dat was wel genoeg, ik ga je niet martelen, dat weet je heus wel.' grinnikte Jace. Ik grijnsde ook even. 'Wat jammer nou, ik heb altijd al is willen voelen hoe jij martelt, dan kan ik voelen wat de gevangenen voelen en dan nog harder lachen' grinnik ik even. Ik kijk naar mijn linker arm. Het bloedt hevig. Achja, komt later wel. 'Hoe zit het trouwens met die martelfilmpjes?' vraag ik dan. Dan krijg ik een berichtje binnen van Tyler. Ik ben er niet, kom niet voor me zoeken. Ik wil jullie niet in de problemen brengen. Ik frons mijn wenkbrauwen. Gast, wat ben je aan het doen? Heb je echt geen hulp nodig, je stuurt anders nooit van dit soort berichtjes? stuur ik terug.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 16:32 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    Al snel zat ik ook vast en ik grom even. 'Weet je wat ik doe met meisjes zoals jij? Ik gebruik ze als mijn slaaf, maar aangezien jij Tyler als broer hebt, ben ik wat aardiger. Ik bind je eerst vast met ducktape, dan met andere dingen waar je iemand mee vast kan maken en dan sluit ik je op. Soms kom ik dan terug om je weer strakker vast te maken en je te helpen met je wonden. Als je dan geheelt ben, word je wel mijn slaaf' sist hij tegen Celene en ik kijk woedend toe. Als ik los kom eh, dan is hij dood.. Ik voel mijn mobiel in mijn zak trillen, praise the lord hij staat niet op hard.. Anders was ik die nu ook kwijt. Ik voel mijn bloed koken als hij haar kust, Celene wil het duidelijk niet maar werkt mij. Het liefst zou ik deze gozer nu willen martelen, maar ik kan hem beter meteen vermoorden. Hem kennende.. 'Zo zielig.. Bang dat een meisje voor de zoveelste keer van je weg rent dus je maakt het vast. Ik had je wat hoger ingeschat weetje, maarja. Je bent altijd al een mietje geweest, what was I thinking.' zeg ik. Als ik toch vast zit kan ik hem net zo goed uitdagen, dan kan ik nog iets leuks doen.


    El Diablo.

    Daenerys Sansa Malik
    Ik rolde met mijn ogen toen Lysan tegen mijn goede been schopte. Dat zou niet eens een blauwe plek worden en aangezien ik zat was het niet eens nuttig, alleen erg kinderachtig. "Die actie bewijst wel weer dat je nog een kleuter bent en in geen opzicht klaar om in de nabije toekomst voor een krijsend mormel te zorgen." beet ik haar nog toe. Ik keek door een kier van het dichtgetimmerde raam. Buiten waren er kleine bosdiertjes die rondgingen in het bos. Het was erg rustgevend en gaf me afleiding van het gejank en geflirt in deze kamer. Ik wikde hier zo graag weg. Het was wel vreemd dat we de ontvoerders niet meer hadden gezien sinds we hier wakker waren geworden. Je zou toch denken dat ze ons geen uren alleen gingen laten. Dat leek me toch wat onverantwoordelijk, gezien wat er allemaal al was gebeurt.


    Bowties were never Cooler