• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||Evolution
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xAlways



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 17:22 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Liam James Payne:

    'Nou, ik groeide op als een ontzettend verwend meisje, mijn ouders deden echt alles voor me, maar toen ik ongeveer dertien was werd ik dat zat. Het lijkt leuk hoor, maar dat is het totaal niet. Sinds toen probeer ik alles zelf te doen, maar mijn oudrs zijn erg opdringerig. Verder ben ik totaal niet interessant.' Zei ze. 'O, dat lijkt me niet echt leuk nee, en je bent vast wel interessant, vertel me iets meer over jezelf.' Zei ik.


    How far is far

    Joél Lucas Lockwood

    'Dat waardeer ik. Echt.' zei Jace zacht en ze glimlachte weer. Ik zag dat Jace op haar lip beet en mij aan keek. 'Het spijt me heel erg, maar ik wil het nog niet doen..' zei Jace en ze keek me aan. 'Geeft niets joh. Ik had het wel verwacht, zo goed kennen we elkaar ook niet' zeg ik tegen haar en ik schenk haar een glimlach. Ze grinnikte en haalde haar revolver uit haar bh en de zakmes uit de band van haar broek. Ik kijk haar even aan en bijt dan op mijn lip. Zuchtend keek Jace mijl aan en ze glimlachte breed. Ze drukte zacht haar lippen op de mijne en beet op mijn lip. Ik druk mijn lippen ook op de hare en dan, na een paar seconden, kijk ik haar serieus aan. 'En nu moet je me verwonden, en niet een klein wondje. Nee, zo'n grote als ik bij jou heb gedaan. Desnoods doe je er meerdere, je moet evenveel terug doen als dat ik bij jou heb gedaan' zeg ik tegen haar en ik ga op haar bed zitten.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 23:09 ]


    That is a perfect copy of reality.

    KiliOfDurin schreef:
    Daenerys Sansa Malik
    Ow no she didn't. Ik wist dat ik spijt zou krijgen, maar dan moest ze me niet zo uitlokken. Ik drukte me omhoog. "Lieve schat," sneerde ik naar haar. Niemand lieve schatte mij zomaar. "Adem kunnen halen is wel prettig. Daarbij zijkt jou zusje en haar gay vriendje al na een paar tikken op haar arme buikje. En iedereen is zo bezorgd. Alleen omdat er een nog lang niet levensvatbaar klompje cellen in zit zonder toekomt. Van mijn part snijd hij je hele baarmoeder eruit. Dan kan zo'n dom wicht zich ook niet reproduceren. Dan kan hij direct die van jou meenemen en zijn ballen, die niet groter zullen zijn dan speldenknopjes. En misschien is het voor jou niet erg, maar jij hebt er niet je hele verdomde leven mee rond moeten lopen." Ik stond nu echt op uitbarsten en ik kon geen kant op. Eerst was iedereen hier en werden er allerlwi mensen weggehaald en nu het handig was om dat te doen was er niemand... Slim waren die ontvoerders ook niet. Dat ze over een kind bleven praten hielp ook niet. "Het zijn verdomme 4 cellen! 8 misschien! Wees niet zo extreem over sentimenteel erover!" ik had het echt gehad


    June Felice Horan

    Sansa duwde zichzelf omhoog en ik richtte me weer op haar. 'Lieve schat' sneerde ze tegen me. Ik keek haar aan, maar ik zei niks. Lysan begon erover dat als haar kindje er nog inzat dat ze hem zelf moest vermoorden ofzo, maar ik luisterde niet meer naar haar. Ik was volledig op Sansa gericht. Ik volgde haar bewegingen. 'Adem kunnen halen is wel prettig. Daarbij zeikt jou zusje en haar gay vriendje al na een paar tikken op haar arme buikje. En iedereen is zo bezorgd. Alleen omdat er een nog lang niet levensvatbaar klompje cellen in zit zonder toekomst. Van mijn part snijd hij je hele baarmoeder eruit. Dan kan zo'n dom wicht zich ook niet reproduceren. Dan kan hij direct die van jou meenemen en zijn ballen, die niet groter zullen zijn dan speldenknopjes. En misschien is het voor jou niet erg, maar jij hebt er niet je hele verdomde leven mee rond moeten lopen.' zegt Sansa tegen mij. Ik weet dat ik beter nu niet verkeerd kan zeggen, ik zie haar nog wel is ontploffen. Dan gaat ze tekeer tegen Lysan. 'Het zijn verdomme vier cellen! 8 misschien! Wees niet zo extreem sentimenteel erover!' Ik zucht even. 'Sansa alsjeblieft, dim is even. Ik snap dat je opfgefokt bent door 'de baby', maar je lost godverdomme niks op als je alleen maar begint te schreeuwen. Als je nu je klep niet even houdt, doe ik je wat. Ik meen het' zeg ik op een gevaarlijke manier tegen haar. Dan komt er een wicht binnen dat ik nog niet eerder heb gezien. Ze begint over Jace. Ik kijk haar aan. 'Ja, Jace is een van de ontvoerders die ons hier heeft geplaatst, dat heeft aangedaan bij haar' en ik wijs naar Sansa. 'Ze heeft al iemand vermoord ook. Ze is niet de liefste hier' zeg ik tegen haar en ik geef haar een fake glimlachje.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 23:10 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Daenerys Sansa Malik
    Dat ze mijn juiste naam gebruikte kalmeerde me iets, maar al snel was van die kalmte niets meer over. Mij uitdagen op dit moment was zeker niet slim. "Kom maar op, trutje." siste ik. Ondanks de pijn kon ik haar hel laten zien. Er kwam een nieuw meisje binnen en haantje de voorste moest direct antwoord geven. Dat ze mij als moordenaar uitmaakte kon me niets schelen, maar dat ze zo achteloos erover deed wel. Ik had echt spijt, ondanks dat ik haar keel er nu maar al te graag uit zou scheuren. Als ik kon staan zou ze nu plat op haar rug liggen smekend om hulp. Met moeite sloeg ik wel mijn benen over de bedrand. Mijn slechte onderbeed kreeg ik zonder hulp van mijn handen niet eens meer recht onder mijn bovenbeen. Het instorten na het gevecht had de laatste klap gegeven. Ondanks dat die er levenloos bij hing duwde ik me met heel veel moeite en duidelijke pijn op mijn gezicht op mijn tweede, nog redelijke, been. Door de adrenaline ging dit weer, al kon ik lopen wel uit mijn hoofd zetten, want omdat mijn onderbeenspieren niet meer aangehecht zaten rond mijn knie kon ik ze niet echt meer bewegen. Nu zat ik weer in aanvalsmodus en ik hoopte dat ze dat inzag voor haar eigen bestwil, met dat stomme glimlachje van d'r.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 23:26 ]


    Bowties were never Cooler

    Jacelyn Aimee Everald

    'En nu moet je me verwonden, en niet een klein wondje. Nee, zo'n grote als ik bij jou heb gedaan. Desnoods doe je er meerdere, je moet evenveel terug doen als dat ik bij jou heb gedaan' Ik piepte en keek hem aan. "Moet ik het serieus nog doen?" Zuchtte ik en dacht na over de meest logische plek waar ik een wond kon maken. Mijn hoofd voelde al wat beter dan voorheen en de misselijkheid was wat minder geworden. "Mij best. Ik doe het, maar alleen omdat jij het zelf wilt." Mompelde ik en probeerde op te staan. Ik ging voor de spiegel staan en bedacht me hoe vreselijk er ik wel niet uitzag. "Man, ik zie er vreselijk uit." Zuchtte ik. Ik haalde een hand door mijn haren en fronste mijn wenkbrauwen. De linkerhelft van mijn lichaam was verwond, je zag duidelijk mijn wallen en mijn huid was lelijk oneven. Ik haalde mijn schouders op, ik gaf nooit echt hoe ik er eigenlijk uitzag, maar ik had zo mijn momentjes wanneer ik er echt top uit wilde zien. "Eigenlijk wil ik dit niet doen." Mompelde ik en keek naar de mes in mijn hand. Daarna naar Joél en beet op mijn lip. Ik zou het toch echt moeten doen.. Niet? "Heb ik ook een andere keuze om je te laten blijven?" Vroeg ik en zuchtte diep.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    'That's what you said. Dus je ontvoert de broers en zussen van One Direction hé? Waarom? Ze hebben jou toch niks gedaan?' vraagt ze en ik haal mijn schouders op. 'Ze kunnen altijd handig zijn, is gebleken.' grijns ik. 'Werkelijk? Ik geloof je namelijk niet. Het leek alsof je dat meisje heel graag als je vriendin wou hebben.' zegt ze vervolgens en ik knik. 'Tja, je kan niet alles hebben wat je wil. Zeker niet als je Tyler Valentino heet.' mompel ik en schud mijn hoofd. Dan moet je vechten... Ookal is het je beste vriend... zegt dat ene stemmetje weer maar ik negeer het zover mogelijk is. 'Maargoed, genoeg over dat gezeik want ik ben gewoon een wandelende mislukking.' zeg ik en kijk haar dan grijnzend aan. Ik moet wel een beetje vrolijk proberen te doen voor haar. De hele tijd je oudere broer proberen te troosten is ook niet leuk, kan ik me voorstellen. 'Gaan we nog wat doen of? Ik bedoel maar, als zij lol willen hebben kan ik dat net zo goed doen.. Misschien zelfs beter.' grijns ik..


    El Diablo.

    Emilie Jailene Everald

    'Ja, Jace is een van de ontvoerders die ons hier heeft geplaatst, dat heeft aangedaan bij haar' De trut wees naar een meid die amper kon lopen. Dat kon Jace niet hebben gedaan.. Nee, toch? 'Ze heeft al iemand vermoord ook. Ze is niet de liefste hier' Ik keek haar schuin aan en zuchtte. "Bedoel je dat Jace iemand heeft vermoord? Dan geloof ik je niet meid. Ze is sadistisch en mishandelt graag mensen, maar ze vermoordt hun niet." Zei ik en keek haar bitchy aan. "Maar als je bedoelt dat zij.." Ik wees naar die meid die bijna niet meer kon lopen. "Iemand heeft vermoord.. Ach. Ik zou het eigenlijk niet weten." Zei ik en leunde tegen de muur aan. "Oh en ik ben Emy. Tweelingzus van Jace. Geen sadist en ik probeer nu aardig te doen, maar dat lijkt me niet de perfecte moment.." Zei ik en keek ze aan. Een glimlach zou ook niet gepast lijken.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    June Felice Horan

    'Kom maar op, trutje.' siste Sansa tegen mij. Ik gromde even. Ik kon dat kind haar achterlijke nek wel omdraaien nu. Tot mijn verbazing blijf ik staan waar ik sta. Sansa ziet er al gewond genoeg uit. 'Voor deze keer laat ik het zitten. Misschien moet je eerst meer herstellen. Zo is het niet leuk' zeg ik nog tegen Sansa en richt ik me op dat kind dat net het huis binnenkwam. Ze keek me schuin aan toen ik zei dat Jace al iemand had vermoord en ze zuchtte. 'Bedoel je dat Jace iemand heeft vermoord? Dan geloof ik je niet meid. Ze is sadistisch en mishandelt graag mensen, maar ze vermoordt hun niet.' zei dat kind en ze keek me bitchy aan. 'Maar als je bedoelt dat zij..' en ze wees Sansa aan 'iemand heeft vermoord.. Ach. Ik zou het eigenlijk niet weten.' zei ze en leunde tegen de muur aan. 'Oh en ik ben Emy. Tweelingzus van Jace. Geen sadist en ik probeer nu aardig te doen, maar dat lijkt me niet de perfecte moment..' zei ze en ze keek ons aan. Ik rol met mijn ogen. 'Nou, nu je eindelijk uitgepraat bent, nee Jace heeft haar niet vermoord. Zij ook niet. Ze hebben wel allebei er heel erg aan meegeholpen. En ja, je komt ook een beetje op het verkeerde moment. Ik ben trouwens June, zusje van Niall' zeg ik dan neutraal tegen haar.


    That is a perfect copy of reality.

    Celene Jill Valentino

    'Ze kunnen altijd handig zijn, is gebleken.' grijnst Tyler. 'Werkelijk? Ik geloof je namelijk niet. Het leek alsof je dat meisje heel graag als je vriendin wou hebben.' vroeg ik vervolgens en hij knikt. 'Tja, je kan niet alles hebben wat je wil. Zeker niet als je Tyler Valentino heet.' mompelt hij dan en schud zijn hoofd. 'Maargoed, genoeg over dat gezeik want ik ben gewoon een wandelende mislukking.' zegt Tyler en hij kijkt mij dan grijnzend aan, ik kijk grijnzend terug. 'Je bent echt geen mislukking Ty. Dat ben ik' zeg ik grinnikend tegen hem. Ik vind het niet leuk als hij zo negatief over zichzelf praat. 'Gaan we nog wat doen of? Ik bedoel maar, als zij lol willen hebben kan ik dat net zo goed doen.. Misschien zelfs beter.' grijnst Tyler dan. Ik kijk hem ook grijnsend aan. 'Ik heb geen idee, onze ouders gaan lastigvallen? Je weet hoeveel ze van ons 'houden'' zeg ik en begin te lachen.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    'Ik heb geen idee, onze ouders gaan lastigvallen? Je weet hoeveel ze van ons 'houden'' zegt ze en ze lacht. Ik lach even mee en knik. 'Is een optie.' zeg ik en begin met lopen. Geen idee welke kant op, maargoed. 'Ik had echt verwacht, ik spendeer mijn nacht aan zuipen en blowen, en toen kwam jij opdagen.' geef ik toe en haal mijn schouders op. 'Dat kan ik natuurlijk nog steeds doen, lekker alles vergeten.' zeg ik. Daar was ik wel even aan toe, geen problemen en geen zorgen.. Celene had het na een tijdje maar geaccepteerd, ze kan me toch niet stoppen. Niet als ik zo makkelijk aan alcohol kan komen. Hetzelfde geld voor de joints, het was altijd handig om goede contacten te hebben. Ik heb niet veel vrienden nodig, alleen de goede vrienden waar ik echt wat aan heb..


    El Diablo.

    Joél Lucas Lockwood

    Jace piepte toen ik zei dat ze me moest verwonden en ze keek me aan. 'Moet ik het serieus nog doen?' zuchtte Jace. 'Ja, dat moet' antwoorde ik terug. Mijn bovenlijf was nog steeds ontbloot, dus dat kon ze makkelijk gebruiken. 'Mij best. Ik doe het, maar alleen omdat jij het zelf wilt.' mompelde Jace en ze probeerde op te staan. Eindelijk ging Jace er voor zorgen dat ik teruggepakt werd voor mijn daden. Ze ging voor de spiegel staan en zuchtte 'Man, ik zie er vreselijk uit.'
    Ze haalde een hand door haar haren en fronste haar wenkbrauwen. 'Eigenlijk wil ik dit niet doen.' mompelde Jace en ik zag haar kijken naar het mes in haar handen. Ik zucht even 'Jace, doe het' mompelde ik tegen haar. Daarna keek ze naar mij en beet ze op haar lip. 'Heb ik ook een andere keuze om je te laten blijven?' vroeg Jace en ze zuchtte diep. Ik zuchtte ook even. Ik dacht even na en zei toen 'Nee, die heb je niet. Je moet het van mij zo doen. Ik moet de pijn ook goed kunnen voelen, dus het moet ook een diepe snee worden. Of nouja sneeën, ik heb er ook meerdere bij jou gemaakt.'


    That is a perfect copy of reality.

    Celene Jill Valentino

    Tyler lacht even mee en knikt dan. 'Is een optie.' zegt hij en hij begin met lopen. Ik ben nog even in gedachten, maar dan ren ik achter hem aan. Tyler loopt vrijwel gelijk de verkeerde kant op en begin te lachen. 'Ik had echt verwacht, ik spendeer mijn nacht aan zuipen en blowen, en toen kwam jij opdagen.' geeft Tyler toe en hij haalt zijn schouders op. 'Dat kan ik natuurlijk nog steeds doen, lekker alles vergeten.' zegt hij dan. Ik knik alleen even. Dat doet hij dus altijd, ik ben het wel gewend. Wat kan ik ook anders verwachten van mijn twintig jaar oude broer? Ik lach even. 'Doe waar je je goed bij voelt, ik hou je niet meer tegen. Trouwens, hoe zou je reageren als je hoorde dat je zestienjarige zusje nog nooit alcohol gedronken heeft, nooit een jointje heeft gerookt en het graag wil proberen? We gaan trouwens de verkeerde kant op' zeg ik tegen hem en ik trek hem snel mee de goede richting op.


    That is a perfect copy of reality.

    Jacelyn Aimee Everald

    'Nee, die heb je niet. Je moet het van mij zo doen. Ik moet de pijn ook goed kunnen voelen, dus het moet ook een diepe snee worden. Of nouja sneeën, ik heb er ook meerdere bij jou gemaakt.' Ik beet op mijn lip en keek hem aan. "Je krijgt je zin." Zei ik zachtjes en pakte zijn linkerarm beet. Ik maakt een lange snee over zijn arm heen en lette op of ik geen grote aders raakte. Daarna een snee in zijn wang en toen beet ik op mijn lip. Ik keek hem aan en zuchtte diep. "Genoeg? Of moet ik nog iets ergers doen?" Vroeg ik zacht. Ik wilde hem nu gewoon knuffelen en nooit meer loslaten, sinds ik net een snee in zijn arm heb gemaakt en ik voelde me schuldig. Ik hoorde me niet schuldig te voelen, ik was Jace en hij had er immers om gevraagd. "Ik lijk nu wel een mietje." Lachte ik zachtjes.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    'Doe waar je je goed bij voelt, ik hou je niet meer tegen. Trouwens, hoe zou je reageren als je hoorde dat je zestienjarige zusje nog nooit alcohol gedronken heeft, nooit een jointje heeft gerookt en het graag wil proberen? We gaan trouwens de verkeerde kant op' zegt ze en ze trekt me de goede kant op. 'Wist ik wel.' mompel ik en stop mijn handen in mijn zakken. Dan pas besef ik wat ze heeft gezegd en ik kijk haar even met grote ogen aan. 'Nog nooit?! Well, let's go.' grijns ik en til haar op. Met grote passen loop ik naar het huis van een vriend van me, zo'n 5 minuten hier vandaan. 'Niet eens een slokje, niet te geloven.' mompel ik lachend en bel aan terwijl ik haar weer neerzet. 'Ik kan me nog herinneren dat ik op mijn 5e een half glas bier naar achter heb gegooit, ma was boos joh.' lach ik.


    El Diablo.

    Joél Lucas Lockwood

    'Je krijgt je zin.' zei Jace zachtjes en ze pakte mijn linkerarm beet. Ze maakt een lange snee over mijn arm heen en ik zag dat ze probeerde geen grote aders te raken. Ik zucht even, ik voel nauwelijks iets. Dit is niet wat ik bedoelde. Desnoods slaat ze me bewusteloos. Het maakt me niet uit. Als ik maar hevige pijn voel. Daarna maakte ze ook nog een snee in mijn wang en toen beet ze op haar lip. Ze keek me aan en zuchtte diep. 'Genoeg? Of moet ik nog iets ergers doen?' vroeg Jace toen zacht. Ik zuchtte even. 'Erger. Ik wil een hevige pijn voelen. Desnoods mishandel je me, martel je me zoals je bij de gevangene doet. Ik wil dat je me zo erg pijn doet dat ik het niet weer flik' zeg ik tegen haar. Waarschijnlijk voelt ze zich nu schuldig, maar dat moet ze echt niet doen. 'Ik lijk nu wel een mietje.' lachte Jace zachtjes. Ik lachte mee. 'Een lief, leuk en schattig mietje' zeg ik tegen haar.


    That is a perfect copy of reality.