• Het is een meespeelverhaal over leerlingen op een middelbare school. We doen expres weinig informatie, zodat alles zich in het verhaal kan vormen. De leerlingen zitten in hun vierde leerjaar van de Havo. Ze wonen in Purmerend.

    Maximaal twee personages per persoon.


    Lijstje:
    Naam:
    Uiterlijk: (afbeelding)

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.

    Personages:
    Anouk Veltman - Maartje
    Bart-Jan van Egmond - Maartje
    Céline van der Leech - Demi
    Drew Chase - Eruditie
    Ian van Dijck - Kelly
    Isa de Vries - Marjanne
    Jiang Chen - Rosanne
    Jacelyn von Liszel - Marie
    Jamie Chase - Eruditie
    Jelle van Dijck - Kelly
    Joél van der Leech - Demi
    Joris Franksen - Marjanne
    Kyra van Bakkum - Lisa
    Lars Jansen - Nightingalex
    Lauren Smit - Nightingalex
    Maya van Leemhuizen - Alicia
    Mia den Hertogh - Natas
    Phoebe van Longen - Rosanne
    Ramon Scheepsma - Natas
    Thomas van Hof - Anouk
    Qaasim Braam - Alicia
    Tyler Michigan - Lisa

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 17:42 ]

    'Goed,' fluisterde ze, 'en de jouwe?'

    [De leraar heeft wel wat door, Raquelle (: Die schreeuwt naar iedereen.]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    | Wat? Oh, daar heb ik weer overheen gelezen. Waar staat dat? Haha. |


    That is a perfect copy of reality.

    In mijn stukje boven het jouwe.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    | Oh. Nu voel ik me echt een grote faal, dat ik dat niet gezien heb. I'm sorry. |


    That is a perfect copy of reality.

    'Ik zei toch dat je niet naar de camping moest,' fluisterde Darius, waarna hij zijn blik op de leraar richtte en weer recht ging zitten.

    [Haha, geeft niet. Ik dacht al dat je het misschien niet gezien had. Dat we tegelijk aan het typen waren of zo (; ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Jelle van Dijck

    Jelle grinnikte even.
    "Hierbij beloof ik plechtig dat ik je elk uur een berichtje stuur om te vragen waar je bent." Hij keek haar aan en opende de kantinedeur. Hij liet Céline voor gaan en liep achter haar aan.
    "Koffie, thee, limonade?" Vroeg hij glimlachend en haalde zijn portefeuille uit zijn achterzak. Hij pakte wat kleingeld en keek Céline weer aan. "Alles mag." Zei hij toen en zette zijn tas op de tafel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jacelyn von Liszel

    Jace pakte haar telefoon erbij na een korte trilling in haar broekzak. 'Hey, zie je wel dat je geen serieuze relatie aan kan. Je kan niet eens iemand leuk vinden. Schande. By the way, ik ben geen stuudje. Ik kan het je bewijzen door met een rok naar school te komen, ik heb er vast nog wel één in mijn kluisje. Jij blijft alsnog een snol.' Jade rolde met haar ogen en ging languit zitten. Jace meende het ook van de rok, het kon haar niets schelen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Thomas van Hof
    Ramon was duidelijk niet de gezelligste had Thomas nu ook door en hij rolde nogmaals met zijn ogen terwijl hij de bewegingen van Ramon die zijn nek even kort betastte volgde. Nu pas zag Thomas dat het een tattoo was en hij trok zijn wenkbrauwen omhoog. ''Een tattoo?'' Vroeg hij verontwaardigd en hij had een speelse, uitdagende grijns op zijn gezicht. De mentor stond nu al te schreeuwen wat geen goed voorteken was maar Thomas gaf er weinig aandacht aan.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Joél van der Leech

    Zijn mobiel trilde weer. Ik kan wel iemand leuk vinden, ik vind alleen jóú niet leuk .. Joél slikte even, zou hij dit wel versturen. Hij wist diep van binnen dat dit een grote leugen en waarschijnlijk hiermee ook iemand pijn zou doen. Hij tikte langzaam verder en negeerde de leraar. .. Zullen we die weddenschap maar aangaan dan? En kom gerust in een rokje naar school? Heb je er eentje met ruitjes? Stuudje. Tbh, ik ben geen snol. Tegen andere mensen niet. Jij bent gewoon een uitzondering. Zoek zelf maar uit of dat positief of negatief is schat. Hij verstuurde het berichtje en zette zijn mobiel nu uit, hij wilde hem niet kwijt raken.

    Céline van der Leech

    'Hm, doe maar niet eigenlijk. Dan gaat mijn broer argwaan krijgen over het feit dat mijn mobiel zo vaak af gaat,' zei Céline en ze keek Jelle even eraan. Eerlijk gezegd vond ze hem er ook best leuk uitzien. Toen ze bij de kantine waren vroeg Jelle wat ze wilde. Céline dacht even na. 'Weetje, kies jij maar voor me. Kies je goed, dan blijf ik hier, kies je fout, dan vertrek ik,' zegt Céline half-lachend tegen hem. Ze ging op een van de kantine-tafels zitten en hoopte maar dat Jelle goed koos.

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 22:27 ]


    That is a perfect copy of reality.

    ‘Oh, ja,’ antwoordde Ramon ietwat verstrooid. Hij was een beetje afgeleid door de leraar woest door de klas beende en met een rood gezicht voor Jacelyn stil blijf staan, terwijl hij zijn hand uitstak om haar telefoon in ontvangst te nemen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Darius Visser

    Darius porde Maya met zijn elleboog.
    'Dat is één,' fluisterde hij toen, grinnikend.

    'Een wat?' vroeg Maya die om zich heen keek en toen merkte dat de docent tussen de tafeltjes sstond en in een gefrustreerde houding voor Jacelyn stond.

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 22:33 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Jelle van Dijck

    Jelle lachte even om wat Céline zei over haar broer en keek haar toen aan.
    "Hmm. Volgens mij ben jij een theedrinker," zei hij met half toegeknepen ogen en wandelde naar het apparaat. Hij duwde een muntje door het gleufje en drukte op het knopje voor de thee. Voor zichzelf kocht hij een mochachino en met de twee plastic bekers in zijn handen liep hij terug.
    "Of wil je mijn mochachino?" Vroeg hij terwijl hij ging zitten op de stoel naast Céline. Hij zette beiden bekers voor haar neer zodat zij kon kiezen. Het overgebleven geld stopte Jelle weer in zijn portemonnee en hij stopte deze weer weg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.