• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    of hij kan petrificus totalus gebruiken als Fred hem per ongeluk aan gaat vallen als hij een weerwolf is wat meer drama kan opleveren. wat zal ik dus doen x') en ja, hij gaat sowieso een spreuk gebruiken. da was ook pijn planneke :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor – chaser

    Ik voelde een sterke hand die mijn arm vastgreep waardoor ik wel moest stoppen met rennen en in de ogen van Fred Weasley keek. Mijn kaak viel open en ik kon niets zeggen. Mijn hart maakte een sprongetje terwijl ik mezelf in zijn ogen probeerde te laten kijken wat ook lukte.
    'Hoe kan ik je vertrouwen als je tegen me liegt?' vraagt hij. Hij klonk woest maar ook verdrietig. Ik perste mijn lippen op elkaar en beet er keihard op en sloot mijn ogen terwijl ik weer wegkeek. Ik heb deze grote risico genomen en het is niet eens gelukt. Ik opende mijn ogen weer en zo liet ik mijn lippen weer los die al aan het bloeden was en staarde naar de pil die hij tussen ons in hield.
    'Neem het dan. Of was het nooit je bedoeling? Ik heb mijn manier gevonden, Ralf, terwijl jij nog helemaal niks heb.' Hij pakt mijn hand en propt de pil erin.
    'We moeten naar het bos. Kom mee,' zei hij, ook al waren we al in het bos en trok me mee. Ik zuchtte en keek hem niet aan terwijl ik naar de pil staarde. Ik wil het niet in nemen, ja ik kan soms erg demonstratief overkomen maar Fred doet erg stompzinnig nu. Ik trok me los uit zijn greep en keek hem even aan. Ik liep naar een rots toe waar op ik de pilletje op zette en mijn stok uit mijn broekzak haalde die ik vervolgens op de pilletje wees.
    ‘duplicato,’ murmelde ik en ik hoe er nog een pilletje uit de huidige kwam. Nu waren er twee. Ik zucht en deed mijn stok weer terug in mijn zak. Niet toveren buiten zweinstein; hm? Ik pakte de twee pilletjes en propte de ene in Fred zijn hand.
    ‘nu hebben we beiden eentje.’ Siste ik. Ik liep weg en leunde tegen een boom toe. Even staarde ik de pilletje aan voordat ik het in mijn mond gooide en het door slikte. Ik sloot mijn ogen en liet mijn hoofd zuchtend dalen. Dit was ene klein spreukje; ze gaan er toch niet zo een groot probleem maken van een klein spreukje, of wel?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    en waag het niet om die pil weg te gooien Fred (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    -

    [ bericht aangepast op 16 aug 2014 - 0:26 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Campbell, ik ga nu naar buiten toe. Als mevrouw Weasley of Fred iets vraagt; zeg dat ik buiten mijn stok had laten vallen en die nu aan het zoeken ben.’
    Ik keek hem met een frons aan en voordat ik wat kon vragen was Ralf al verdwenen waardoor ik vrij zicht had op het raam waar de sterren schenen aan de hemel; natuurlijk vanavond was het volle maan en dat betekende iets naars voor Ralf en Fred. Wat was ik toch een geweldige schoon-broer. Wat een geweldige interesse had ik toch in iedereen. Geen wonder dat zijn moeder me haatte en niemand me hier toch mocht. Ralf leek zich ook al ongemakkelijk bij mij te voelen en ik kon zelf ook niks interessants vertellen. Ik was alles behalve interessant en ik was ook niet aardig of gezellig. Ik zuchtte geergerd. Ik kon beter een cursus met de omgang met mensen gaan volgen. Waarschijnlijk was niemand zo onbenullig als mij daarin. Ik zette het laatste kopje op zijn plek voordat ik naar het raam liep. Ik was in een vreemd huis met vreemde mensen en ik had mijzelf nog nooit zo gevangen gevoeld. Ik hoorde hier niet thuis. Ik begreep niet de dingen die hun begrepen. Ik begreep überhaupt kerst niet eens. Ik had begrepen dat het morgen avond kerstavond is en ik voel me totaal niet anders bij dat idee.

    Campbell is alleen in een vreemd huis in een vreemde keuken en niemand is in zijn buurt waardoor hij weet wat hij kan doen (‘x s.o.s.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George komt wel, hij is toch jlaar met de matrassen en al (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Fed knikte en haastte zich de kamer uut waarna ik allrrn overbleef. Gelijk verdween ook mijn glinlach rn zuchtend nam ik tussen de kratten plaats. Het was zo anders, ik voelde me zo leeg van binnen. Alsof er iets mist bij dr gedeelte waar mijn hart hoordr te zijn. Een gigantische brok rustte zich in mijn keel en alles wat ik hoorde was een zachtte piep in mijn oren. Kwam het door de fijt dat ik en Fred elkaar zo weinig zien? Sowieso. Kwam het ook door de fijt dat onze familie nu zo klein lijkt te zijn zonder de rest? Ook.. kwam het ook door de fijt dat ik bang ben dat Campbell iets stoms gaat doen met zichzelf? Ja, dat ook. En komt het door dr fijt dat dit tot nu toe een hele donkere kerst is.. ja, dat wad het. Altijd tijdens kerst waren alle 9 de weasley familieleden er. We zaten rond de tafel en deelden de cadeautjes uit. Iedereen lachte tijdens het ontbijt en het was altijd druk en gezellig in huis. Ik en Fred zetten vaak grappen en vallen neer waardoor Percy ons weer zou uitschelden. Dit alles is tot nu toen niet gebeurd. Waarom heb Iik die warme kerstgevlel niet maar verdriet, leegte en angst? Wat ik bijna nooit hrb gevoeld ook. Ik keek nu maar de leegte in en het begon ook koud te worden. Liever eilde ik nu hier doodvriezen. Ik stond treurend oo van mijn plek en liep terug naar de roze dekrn tke en knielde er voor neer om het weer op te vouwen tot mijn ogen op dr krat staken die er achter stond. Ik leundr er naar toe en haalde een lang, groen flesje eruit. Even stsardr ik er zielloos naar en zag dat hetzelfde fles was als toenIik in hrt kamer van hoge nood uit dronk. Ik zuchten haalde de dop er van af en rven bleef ik zo staan tot ik het tegen mijn lippen aan drukte.
    "Denk even logisch na, sukkel."
    Haastig scheidde ik de fles van mijn lipoen voordat de vloeistof mijn mond binnen kon dringen en gooide het naar een willekeurige kant op.
    'Waarom is dit hier überhaupt,' murmelde ik in mezelf en haastte me de trap weer af. (Oké, deze stukje hrb ik speciaal voor leora geschreven :D)

    Eenmaal toen ik weer beneden was zag ik Campbell bij de raampje van het keuken staan. Ik liep naar hem toe en bleef naast hem staan.
    'Heei, Camp.' Begroette ik hem.
    'Zal ik naar je kamer brengen; het is een beetje koud hier en het matras en al staat klaar.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    George Weasley

    Fed knikte en haastte zich de kamer uut waarna ik allrrn overbleef. Gelijk verdween ook mijn glinlach rn zuchtend nam ik tussen de kratten plaats. Het was zo anders, ik voelde me zo leeg van binnen. Alsof er iets mist bij dr gedeelte waar mijn hart hoordr te zijn. Een gigantische brok rustte zich in mijn keel en alles wat ik hoorde was een zachtte piep in mijn oren. Kwam het door de fijt dat ik en Fred elkaar zo weinig zien? Sowieso. Kwam het ook door de fijt dat onze familie nu zo klein lijkt te zijn zonder de rest? Ook.. kwam het ook door de fijt dat ik bang ben dat Campbell iets stoms gaat doen met zichzelf? Ja, dat ook. En komt het door dr fijt dat dit tot nu toe een hele donkere kerst is.. ja, dat wad het. Altijd tijdens kerst waren alle 9 de weasley familieleden er. We zaten rond de tafel en deelden de cadeautjes uit. Iedereen lachte tijdens het ontbijt en het was altijd druk en gezellig in huis. Ik en Fred zetten vaak grappen en vallen neer waardoor Percy ons weer zou uitschelden. Dit alles is tot nu toen niet gebeurd. Waarom heb Iik die warme kerstgevlel niet maar verdriet, leegte en angst? Wat ik bijna nooit hrb gevoeld ook. Ik keek nu maar de leegte in en het begon ook koud te worden. Liever eilde ik nu hier doodvriezen. Ik stond treurend oo van mijn plek en liep terug naar de roze dekrn tke en knielde er voor neer om het weer op te vouwen tot mijn ogen op dr krat staken die er achter stond. Ik leundr er naar toe en haalde een lang, groen flesje eruit. Even stsardr ik er zielloos naar en zag dat hetzelfde fles was als toenIik in hrt kamer van hoge nood uit dronk. Ik zuchten haalde de dop er van af en rven bleef ik zo staan tot ik het tegen mijn lippen aan drukte.
    "Denk even logisch na, sukkel."
    Haastig scheidde ik de fles van mijn lipoen voordat de vloeistof mijn mond binnen kon dringen en gooide het naar een willekeurige kant op.
    'Waarom is dit hier überhaupt,' murmelde ik in mezelf en haastte me de trap weer af. (Oké, deze stukje hrb ik speciaal voor leora geschreven :D)

    Eenmaal toen ik weer beneden was zag ik Campbell bij de raampje van het keuken staan. Ik liep naar hem toe en bleef naast hem staan.
    'Heei, Camp.' Begroette ik hem.
    'Zal ik naar je kamer brengen; het is een beetje koud hier en het matras en al staat klaar.'


    wat denk je dat Camp gaat doen dan met zichzelf; George (x'

    [ bericht aangepast op 16 aug 2014 - 18:10 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    wat denk je dat Camp gaat doen dan met zichzelf; George (x'


    Wegrennen, weer George verlaten, zichzelf in een kamer opsluiten, weet ik veel er zijn veel mogelijkheden xq niet echt "zichzelf" maar ik heb die woord er bij geschreven omdat ik doodmoe was en slaap had waardoor ik continu op de toetjes van mijn telefoon drukte zonder erbij na te denken en de volgende ochtend het pas doorgelezen (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wat kunnen Cage doen hier? :3 gezien Nathaniel nog niet in het verhaal kan komen


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Naa heel erg lang denken weet ik eindelijk een antwoord op jouw vraag; ik heb geen idee.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Naa heel erg lang denken weet ik eindelijk een antwoord op jouw vraag; ik heb geen idee.


    Ik bedacht mijzelf; George... draco slaapt vanavond alleen met Campbell op de kamer gezien Ralf buiten aan het rondspoken met Fred is; is dat geen probleem voor je? ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik bedacht mijzelf; George... draco slaapt vanavond alleen met Campbell op de kamer gezien Ralf buiten aan het rondspoken met Fred is; is dat geen probleem voor je? ^^


    Draco is er ook niet, die zoekt Ginny die naar buiten was gerend :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Draco Malfoy

    Ze knikt enkel en ik loop langs Campbell en Ralf, die aan het afwassen zijn, naar het haardvuur. Daar staat een potje met brandstof. Ik gooi het in het vuur.
    'Lucius Malfoy,' zeg ik en ik steek mijn hoofd in de haard. Het voelt raar, erg warm, maar oké. Ik zie mijn vaders werkkamer op het ministerie. Hij is met een man aan het praten.
    'Als wat ze zeggen waar is, over het toernooi en alles, dan moeten we ons klaar maken, Lucius. Hè! Er is iemand in de haard!' Ik kijk naar de man. Hij komt me bekend voor. Mijn vader draait zich om en kijkt mij verbaasd aan. Hij beveelt de man weg te gaan en gaat bij mij zitten.
    'Draco, wat is er? Is alles goed op Zweinstein?' Ik kijk even achter me, geschrokken, maar realiseer me dan dat hij alleen mijn hoofd ziet. Ik zucht en kijk om me heen. Wil ik hier echt weg? Ik weet het niet.
    'Ik.. Ik..' Ik krijg het niet uit mijn mond. Ik wil eigenlijk helemaal niet weg bij Ginny. Ik wil weg bij Fred en George, maar ik kan ze ook vermijden. 'Ik wou laten weten dat alles goed is. Sorry dat ik stoorde, ik wist niet dat je bezig was. Ik moet weer gaan, doei,' zeg ik en ik trek mijn hoofd uit de vlammen. Dan loop ik naar Ralf en Campbell.
    'Waar is Ginny?'

    hij staat nog naast ons xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)
    hij staat nog naast ons xD


    ..zo meteen rent hij wel naar buiten x') shit
    Ik denk dat George om de paar minuten langs gaat komen met de smoes; ik zag een geest op de gang die naar jullie kamer ging.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••