• Nadat we op het 'Insecurities' topic een beetje van het padje waren gegaan, hadden vele van ons de vraag: 'zijn er eigenlijk vertrouwenspersonen op quizlet?'
    Nu is aangegeven, ja, die zijn er, namelijk onze bemiddelaars. Maar velen lijken hier of niks van te weten, of de bemiddelaars niet tot weinig aan te spreken.
    Nu was het eigenlijk zo dat hier een discussie over was begonnen, zou het een idee zijn om de bemiddelaars af te lossen en de rol als vertrouwenspersoon een aparte rol te maken hier op quizlet?
    Hierbij zetten we de discussie voort ^^




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 10:31 ]

    Zou jij eerder een officieel quizlet bemiddelaar aanspreken met een probleem of eerder een officieel quizlet vertrouwingspersoon?

    32.0% (16 stemmen)
     
    Bemiddelaar

    68.0% (34 stemmen)
     
    Vertrouwingspersoon


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Mercator schreef:
    (...)

    Volgens mij werd er in het aanmeldingstopic voor de verkiezing wel meer op gewezen en ik heb mede op dat deel van de functie gesolliciteerd. Ik had het idee dat ik me tijdens de verkiezingen ook geprofileerd had als iemand die wel graag het luisterende oor voor mensen zou willen zijn en ik vind het dus jammer dat mensen mij niet zo zien. Ik zie het echter niet als een persoonlijke aanval hoor. Qui


    Ik zal nooit ontkennen dat jij een geweldige luisteraar bent, maar ik weet zeker dat je dat ook zonder je crewtitel bent. :'D
    Ik zie het zelf alleen niet echt terug in jullie taakomschrijving, behalve als het om problemen binnen Q'ers gaat, en ik denk dat dat voor meer mensen geldt.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Het zijn wel hele oude topics, haha. Wie weet staan we er nu wel heel anders in.
    Ik vind het ook een beetje gek dat daar gezegd wordt dat het 'er absoluut niet gaat komen' en dat Bemiddelaars nu zeggen dat ze die rol al op zich hebben genomen. :'D

    In ieder geval, denk ik juist dat het beter bij de users kan liggen dan bij een speciale crewfunctie, juist omdat de aansprakelijkheid dan niet bij Rutger zou liggen (als die daar überhaupt ooit aansprakelijk voor zou worden gesteld).


    Er zijn ook wel nieuwere topics alleen die kon ik niet zo snel vinden.

    Hoe dat voor de rest precies zit. Ik weet alleen dat dit als zolang op Q zit gezegd wordt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    (...)

    Er zijn ook wel nieuwere topics alleen die kon ik niet zo snel vinden.

    Hoe dat voor de rest precies zit. Ik weet alleen dat dit als zolang op Q zit gezegd wordt.


    Okido. Nou ja, ik kan me op zich goed indenken dat ze geen officiële "vertrouwenspersonen" willen aanstellen, want deze site is geen hulpinstantie en daar hebben ze helemaal gelijk in. Als zoiets van de grond zou komen, moet het denk ik sowieso onofficieel blijven, gewoon een soort eigen user-initiatief.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 10:20 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    (...)

    Okido. Nou ja, ik kan me op zich goed indenken dat ze geen officiële "vertrouwenspersonen" willen aanstellen, want deze site is geen hulpinstantie en daar hebben ze helemaal gelijk in. Als zoiets van de grond zou komen, moet het denk ik sowieso onofficieel blijven, gewoon een soort eigen user-initiatief.


    Zoiets als de gidsen, bedoel je? Dat zou wel kunnen. Zolang het maar echt bij luisteren blijft en geen goed bedoelde maar verkeerde adviezen gegeven gaan worden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    (...)

    Zoiets als de gidsen, bedoel je? Dat zou wel kunnen. Zolang het maar echt bij luisteren blijft en geen goed bedoelde maar verkeerde adviezen gegeven gaan worden.


    Dat was ook het hetgene waar ik in eerste instantie naartoe wilde werken. Je kan natuuelijk nooit verhelpen dat er een tip word gegeven, maar een groot advies lijkt mij ook gevaarlijk.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Gayle schreef:
    (...)

    Zoiets als de gidsen, bedoel je? Dat zou wel kunnen. Zolang het maar echt bij luisteren blijft en geen goed bedoelde maar verkeerde adviezen gegeven gaan worden.

    Dat kun je nooit controleren. Bovendien zijn er echt zat dingen waar je wel advies over kunt geven.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind speciale vertrouwenspersonen niet nodig, bemiddelaars lijken me genoeg.

    Maar kan iemand alsjeblieft de spellingsfout uit de titel van dit topic halen? ;-; hate to be that person maar ik erger me er echt dood aan.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Eddard schreef:
    Ik vind speciale vertrouwenspersonen niet nodig, bemiddelaars lijken me genoeg.

    Maar kan iemand alsjeblieft de spellingsfout uit de titel van dit topic halen? ;-; hate to be that person maar ik erger me er echt dood aan.


    Blijkbaar denken sommige mensen daar dus anders over. Dat is in dit topic al vele malen boven water gekomen. Bovendien, wat ook al vaak is gemeld, weet de helft van de site niet eens dat bemiddelaars als vertrouwenspersonen werken.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 10:32 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 10:32 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik vind het niet nodig. Bemiddelaars kunnen prima fungeren als vertrouwenspersoon. Dat moeten ze basically ook al, als er een geschil is en als een van de partijen vraagt of er iets tussen hem/haar en de bemiddelaar kan blijven. Ik snap het probleem niet echt. ;x


    26 - 02 - '16

    Perdition schreef:
    Ik vind het niet nodig. Bemiddelaars kunnen prima fungeren als vertrouwenspersoon. Dat moeten ze basically ook al, als er een geschil is en als een van de partijen vraagt of er iets tussen hem/haar en de bemiddelaar kan blijven. Ik snap het probleem niet echt. ;x


    Er was ook niet zozeer een probleem hoor :)
    Maar ik, en blijkbaar wel meer q'ers, wisten niet eens dat bemiddelaars daar ook.voor dienden. Daarom had ik dit topic gemaakt, ik wist immers niet dat de bemiddelaars dat al regelden. Daarnaast bleek dat velen de bemiddelaars ook niet zo zagen. Dus daar ging het eerder om.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Voor mij is de drempel ook erg hoog om zomaar iemand ermee lastig te vallen. In een ideale situatie zouden ze gewoon steeds aan mij vragen of ik iets wil vertellen, haha. 8D Maar dat is ook lastig.
    Ik vind trouwens ook dat de bemiddelaars daarvoor dienen, maar als 50 users ineens besluiten om er gebruik van te maken, is dat toch wel een beetje veel. Daarom blijf ik bij het idee van een onofficiële lijst. Mensen kunnen zelf aangeven of ze advies willen, of een luisterend oor.


    Your make-up is terrible

    Mag ik vragen wat een verschil is tussen een groene user en een paarse user? Juist helemaal niks. Dus het is echt onzin dat mensen sneller op een user gaan afstappen dan naar een bemiddelaar. En nou niet aankomen dat niemand weet dat de bemiddelaars daarvoor zijn want door dit topic weet ongeveer iedereen het


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    Mag ik vragen wat een verschil is tussen een groene user en een paarse user? Juist helemaal niks. Dus het is echt onzin dat mensen sneller op een user gaan afstappen dan naar een bemiddelaar. En nou niet aankomen dat niemand weet dat de bemiddelaars daarvoor zijn want door dit topic weet ongeveer iedereen het


    Hier sluit ik me bij aan.


    26 - 02 - '16

    Gayle schreef:
    Mag ik vragen wat een verschil is tussen een groene user en een paarse user? Juist helemaal niks. Dus het is echt onzin dat mensen sneller op een user gaan afstappen dan naar een bemiddelaar. En nou niet aankomen dat niemand weet dat de bemiddelaars daarvoor zijn want door dit topic weet ongeveer iedereen het

    Om eerlijk te zijn betwijfel ik of bemiddelaars daar echt voor zijn, gezien 'de aansprakelijkheidskwestie' die al eerder is genoemd, maar ik weet het fijne daar ook niet van. Ze zullen het zelf dan wel weten, neem ik aan.

    Om voor mijzelf te spreken: mij zou het niet uitmaken. Ik zou net zo gemakkelijk naar beide toestappen. Toch kan ik me voorstellen dat niet iedereen hen 'kent' (het zijn er immers maar drie) en sommigen het wel fijn vinden als ze iemand een beetje kennen voor ze diegene in vertrouwen nemen.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 11:14 ]


    Every villain is a hero in his own mind.