• Nadat we op het 'Insecurities' topic een beetje van het padje waren gegaan, hadden vele van ons de vraag: 'zijn er eigenlijk vertrouwenspersonen op quizlet?'
    Nu is aangegeven, ja, die zijn er, namelijk onze bemiddelaars. Maar velen lijken hier of niks van te weten, of de bemiddelaars niet tot weinig aan te spreken.
    Nu was het eigenlijk zo dat hier een discussie over was begonnen, zou het een idee zijn om de bemiddelaars af te lossen en de rol als vertrouwenspersoon een aparte rol te maken hier op quizlet?
    Hierbij zetten we de discussie voort ^^




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 10:31 ]

    Zou jij eerder een officieel quizlet bemiddelaar aanspreken met een probleem of eerder een officieel quizlet vertrouwingspersoon?

    32.0% (16 stemmen)
     
    Bemiddelaar

    68.0% (34 stemmen)
     
    Vertrouwingspersoon


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Morticia schreef:
    Naar aanleiding van dit topic zijn we achter de schermen bezig om even alles op een rijtje te zetten. Later zullen we, wanneer het geheel besproken is, een topic openen als crew.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    @ Margherita: Ja, gewoon steun/een luisterend oor aanbieden waar het kan. Want geloof me, ik weet echt hoe het voelt als je erover wilt praten, maar je die drempel niet over kan om het daadwerkelijk te doen. Dat heb ik all the time, maar met sommige antwoorden hier krijg ik dan meer het gevoel alsof het niet serieus wordt genomen of dat we het zelf maar moeten uitzoeken, om het maar even cru te zeggen.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 13:43 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Margherita schreef:
    (...)

    Ja, daar heb je wel gelijk in. Maar voor mij persoonlijk zou er, als er een lijst zou zijn, toch nog steeds dat gevoel zijn van 'mijn probleem is niet belangrijk genoeg om daar willekeurig mensen mee gaan lastig te vallen', snap je?
    Ik ben zo slecht om mezelf hierin uit te drukken.

    Ik snap je helemaal, geen zorgen. Er wordt vast wel berichtjes van users, die zich daar opgeven, uit zichzelf gestuurd. Als je dat aangeeft, kan men daar echt wel rekening mee houden. Waarom zouden die jou dan buitensluiten? Als dat zou gebeuren, zou dat topic voor niks zijn aangemaakt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Herakles schreef:
    (...)
    Ik snap je helemaal, geen zorgen. Er wordt vast wel berichtjes van users, die zich daar opgeven, uit zichzelf gestuurd. Als je dat aangeeft, kan men daar echt wel rekening mee houden. Waarom zouden die jou dan buitensluiten? Als dat zou gebeuren, zou dat topic voor niks zijn aangemaakt.


    Ik weet van mezelf, dat als ik dan een slecht moment zou hebben, ik zoiets heb van 'ze vragen het enkel omdat ze zich daarvoor opgegeven hebben' en ik weet niet of dat bij anderen ook zo is, maar ik zou dan enorm gemakkelijk doen alsof er niets aan de hand is, terwijl ik op dat moment gewoon met iemand wil praten. Ik krijg dan automatisch zo het gevoel dat die mensen zich daar 'verplicht' toe voelen. En dat is dan wel stom van mijn kant uit, maar als ik in een gigantische put zit, is dat nu eenmaal mijn gedachtengang.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Margherita schreef:
    (...)

    Ik weet van mezelf, dat als ik dan een slecht moment zou hebben, ik zoiets heb van 'ze vragen het enkel omdat ze zich daarvoor opgegeven hebben' en ik weet niet of dat bij anderen ook zo is, maar ik zou dan enorm gemakkelijk doen alsof er niets aan de hand is, terwijl ik op dat moment gewoon met iemand wil praten. Ik krijg dan automatisch zo het gevoel dat die mensen zich daar 'verplicht' toe voelen. En dat is dan wel stom van mijn kant uit, maar als ik in een gigantische put zit, is dat nu eenmaal mijn gedachtengang.


    Iedereen beleefd dat natuurlijk anders. Ik heb dat zelf ook, ik wil mensen niet lastig vallen. En als ik er dan uiteindelijk over begin en ik merk dat ik niet de volle aandacht krijg, voel.ik me alleen maar vervelender en heb het idee dat niemand iets om me lijkt te geven.
    Als je dat gevoel heb beleefd, dan doe je dat een ander niet aan. Daarom sta ik altijd klaar voor mensen, ik maak altijd tijd en ben daar ook toe bereid. Het is geen verplichting als het vrijwillig is. Ik snap wat je bedoeld hoor. En dat is jou manier om er mee te dealen. Maar dan kom je natuurlijk niet van dat gevoel af, dat is het lastige.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Iedereen beleefd dat natuurlijk anders. Ik heb dat zelf ook, ik wil mensen niet lastig vallen. En als ik er dan uiteindelijk over begin en ik merk dat ik niet de volle aandacht krijg, voel.ik me alleen maar vervelender en heb het idee dat niemand iets om me lijkt te geven.
    Als je dat gevoel heb beleefd, dan doe je dat een ander niet aan. Daarom sta ik altijd klaar voor mensen, ik maak altijd tijd en ben daar ook toe bereid. Het is geen verplichting als het vrijwillig is. Ik snap wat je bedoeld hoor. En dat is jou manier om er mee te dealen. Maar dan kom je natuurlijk niet van dat gevoel af, dat is het lastige.


    Ik heb precies hetzelfde.
    Het is eens zo gemakkelijk om er te zijn voor anderen, en je vindt het dan zelf belangrijk dat je luistert naar anderen en hen helpt, omdat je weet hoe hard het suckt om niemand te hebben.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Margherita schreef:
    (...)

    Ik weet van mezelf, dat als ik dan een slecht moment zou hebben, ik zoiets heb van 'ze vragen het enkel omdat ze zich daarvoor opgegeven hebben' en ik weet niet of dat bij anderen ook zo is, maar ik zou dan enorm gemakkelijk doen alsof er niets aan de hand is, terwijl ik op dat moment gewoon met iemand wil praten. Ik krijg dan automatisch zo het gevoel dat die mensen zich daar 'verplicht' toe voelen. En dat is dan wel stom van mijn kant uit, maar als ik in een gigantische put zit, is dat nu eenmaal mijn gedachtengang.

    Dat is helemaal niet stom, ik heb dat zelf ook. Dat lijkt me alleen maar vervelend voor jou, omdat je dan constant die gedachten heb. Vergeet niet, die mensen geven zich niet voor niks op hè, die willen een ander een luisterend oor aanbieden. Dit betekend niet dat ze dan denken 'he jezus, moet ik haar weer een berichtje sturen omdat ze het zelf niet durft', maar dat ze dit graag doen als ze jou ermee helpen. De kleine dingen helpen echt wel, en als jij dit aangeeft weet ik zeker dat er op gelet wordt. Ik moet toegeven dat ik soms wel dagen heb waarvan ik totaal geen zin heb in mensen, dat kan ik niet ontkennen, maar ik denk dat iedereen dat wel heeft.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Margherita schreef:
    (...)

    Ik heb precies hetzelfde.
    Het is eens zo gemakkelijk om er te zijn voor anderen, en je vindt het dan zelf belangrijk dat je luistert naar anderen en hen helpt, omdat je weet hoe hard het suckt om niemand te hebben.


    Precies. Dat is hoe ik hierop kwam.Het kan heel erg frustrerend zijn om je eenzaam te voelen en met iemand willen praten, maar niet weten wie. Ik wilde met dit idee enkel mensen helpen. Ik had niet nagedacht over de consequenties natuurlijk, maar op dat moment vergeet je dat soms.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Precies. Dat is hoe ik hierop kwam.Het kan heel erg frustrerend zijn om je eenzaam te voelen en met iemand willen praten, maar niet weten wie. Ik wilde met dit idee enkel mensen helpen. Ik had niet nagedacht over de consequenties natuurlijk, maar op dat moment vergeet je dat soms.

    Dit is ook meer een topic van hoe anderen erover denken en of het ook daadwerkelijk een optie zou kunnen zijn (de voor en nadelen worden dan ook besproken) en zo kom je natuurlijk meer te weten. Dit hoeft niet te betekenen dat het ook echt van start gaat, maar of mensen er open voor zijn/staan.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 14:04 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Herakles schreef:
    (...)
    Dit is ook meer een topic van hoe anderen erover denken en of het ook daadwerkelijk een optie zou kunnen zijn (de voor en nadelen worden dan ook besproken) en zo kom je natuurlijk meer te weten. Dit hoeft niet te betekenen dat het ook echt van start gaat, maar of mensen er open voor zijn/staan.


    Ik heb wel het idee dat sommige mensen denken: 'Als ik het niet nodig heb, heeft niemand het nodig dus is dit een slecht idee met welke optie dan ook'. Dat is heel jammer, want zo komt niemand tot de voor en nadelen omdat mensen aangevallen worden op hun gevoel en mening.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Ik heb wel het idee dat sommige mensen denken: 'Als ik het niet nodig heb, heeft niemand het nodig dus is dit een slecht idee met welke optie dan ook'. Dat is heel jammer, want zo komt niemand tot de voor en nadelen omdat mensen aangevallen worden op hun gevoel en mening.


    Dat idee had ik helaas ook. Dus ben ik er maar over gestopt. Had geen zin meer in de hele discussie.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Needles schreef:
    (...)

    Ik heb wel het idee dat sommige mensen denken: 'Als ik het niet nodig heb, heeft niemand het nodig dus is dit een slecht idee met welke optie dan ook'. Dat is heel jammer, want zo komt niemand tot de voor en nadelen omdat mensen aangevallen worden op hun gevoel en mening.

    Dat is mij ook inderdaad opgevallen, waar ik eerder in een van mijn reacties vermeldde. Ik vind het erg jammer, want ik had gehoopt dat we dit als een stel volwassenen konden bespreken en er niet direct een hatelijke suggestie van gemaakt wordt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    -Ik heb het topic in een beter subforum gezet-


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    En het luchtjehatyyopic dan?

    Gaterne schreef:
    En het luchtjehatyyopic dan?

    De wat? Is dit op je mobiel/tab geplaatst? Dat is, naar mijn opinie, wel voor heel wat anders bestemd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.