• Nadat we op het 'Insecurities' topic een beetje van het padje waren gegaan, hadden vele van ons de vraag: 'zijn er eigenlijk vertrouwenspersonen op quizlet?'
    Nu is aangegeven, ja, die zijn er, namelijk onze bemiddelaars. Maar velen lijken hier of niks van te weten, of de bemiddelaars niet tot weinig aan te spreken.
    Nu was het eigenlijk zo dat hier een discussie over was begonnen, zou het een idee zijn om de bemiddelaars af te lossen en de rol als vertrouwenspersoon een aparte rol te maken hier op quizlet?
    Hierbij zetten we de discussie voort ^^




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 10:31 ]

    Zou jij eerder een officieel quizlet bemiddelaar aanspreken met een probleem of eerder een officieel quizlet vertrouwingspersoon?

    32.0% (16 stemmen)
     
    Bemiddelaar

    68.0% (34 stemmen)
     
    Vertrouwingspersoon


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik mis de optie; "Maakt niet uit" bij de poll.
    Ik heb het idee dat de meeste mensen hun hart wel kunnen luchten hier overigens.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    Ik mis de optie; "Maakt niet uit" bij de poll.
    Ik heb het idee dat de meeste mensen hun hart wel kunnen luchten hier overigens.


    Ja, maar soms heb je echt nood om het aan iemand kwijt te kunnen.
    LJH is als tegen een muur praten, en soms heb je gewoon nood aan een reactie of gewoon iemand die luistert.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dit idee is echt al heel vaak voorgesteld, maar wordt elke keer afgewezen. Dit omdat Quizlet aansprakelijk is, mocht er toch iets ergers gebeuren. Bovendien kunnen problemen best heftig zijn/worden en dan loop je het risico dat een vertrouwenspersoon er toch meer mee gaat zitten dan nodig. Al helemaal als zijn/haar hulp niet echt schijnt te helpen en het slechter gaat met de desbetreffende persoon.

    Ik ben daarom ook echt tegen. Als iemand wil helpen, kan dat altijd aangeboden worden en dat moedig ik aan, maar een officiële functie is in mijn ogen echt niet nodig.


    everything, in time

    Meraki schreef:
    Dit idee is echt al heel vaak voorgesteld, maar wordt elke keer afgewezen. Dit omdat Quizlet aansprakelijk is, mocht er toch iets ergers gebeuren. Bovendien kunnen problemen best heftig zijn/worden en dan loop je het risico dat een vertrouwenspersoon er toch meer mee gaat zitten dan nodig. Al helemaal als zijn/haar hulp niet echt schijnt te helpen en het slechter gaat met de desbetreffende persoon.

    Ik ben daarom ook echt tegen. Als iemand wil helpen, kan dat altijd aangeboden worden en dat moedig ik aan, maar een officiële functie is in mijn ogen echt niet nodig.


    Hahaha mensen de hele discussie was al gesloten xD Het was al duidelijk dat er toch niks van gaat komen


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Hahaha mensen de hele discussie was al gesloten xD Het was al duidelijk dat er toch niks van gaat komen


    O whoops, sorry. Niet goed opgelet (cat)


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)

    O whoops, sorry. Niet goed opgelet (cat)


    Geeft niet xD Ik had echt 15 berichten geleden dat gezegd, maar iedereen bleef doorpostem dus negeerde ik het maar :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Als er mensen hun verhaal kwijt willen, mogen jullie altijd bij mij aankloppen. Ik zal een luisterend oor aanbieden.c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Als er mensen hun verhaal kwijt willen, mogen jullie altijd bij mij aankloppen. Ik zal een luisterend oor aanbieden.c:


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Scribe schreef:
    Als er mensen hun verhaal kwijt willen, mogen jullie altijd bij mij aankloppen. Ik zal een luisterend oor aanbieden.c:


    Alis volat propriis.

    Scribe schreef:
    Als er mensen hun verhaal kwijt willen, mogen jullie altijd bij mij aankloppen. Ik zal een luisterend oor aanbieden.c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Margherita schreef:
    (...)

    Ja, maar soms heb je echt nood om het aan iemand kwijt te kunnen.
    LJH is als tegen een muur praten, en soms heb je gewoon nood aan een reactie of gewoon iemand die luistert.

    Ik bedoelde eigenlijk het als hier op quizlet, niet het topic. Ik begrijp dat je het aan iemand wilt vertellen.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Een vertrouwenspersoon kan iedereen zijn, daar heb je niet een speciale officiële functie voor nodig, ook echt niet per se de functie van een bemiddelaar. Het idee van Nikki, namelijk een lijst opstellen van alle mensen die graag een luisterend oor en eventueel advies aanbieden (het liefst een lijst zonder maximum dan, lijkt me), lijkt me wel een prima idee. Dan kan gewoon iedereen die dat wil op de lijst komen en als user met probleem kan je zo'n persoon zelf wel een PB'tje sturen.
    Ik zou zelf nooit op die lijst willen staan, volgens mij zijn andere mensen echt vele malen beter in dat soort dingen. (;


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Vertrouwenspersonen kunnen niet door Quizlet zelf georganiseerd worden. Er is wel een userinitiatief waar je terecht kan: Vertrouwenspersonen. Daarom komt er nu een slotje!


    What would Emma do?