• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 15:30 ]

    Ik heb je stash gevonden. Je hebt het verstopt, maar ik hoefde alleen mijn neus te volgen.

    Mijn stiefzus is ervan overtuigd dat ze vanavond gaat bevallen omdat het volle maan is?
    Zus eerlijk zeggen heb je een weerwolf in je buik eERLIJK ZEGGEN


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ah, wat is het toch heerlijk om met oude, vertrouwde personages te schrijven. Ook al ben je een beetje overused, James, I still love you.


    Your make-up is terrible

    Zal ik het morgen uit de tas halen en op je bed leggen? Denk je echt dat je het verborgen voor me kan houden? Dude, ik ben een top detective als ik bij je ben.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 23:19 ]

    Welja, maak je leven maar kapot. Laat de rest van de wereld maar met jouw rotzooi achter als je sterft. Mijn moeder zal breken door jouw gezuip, gerook en overmatige nuttiging van vet eten. Egoïst.

    Wiarda schreef:
    Mijn stiefzus is ervan overtuigd dat ze vanavond gaat bevallen omdat het volle maan is?
    Zus eerlijk zeggen heb je een weerwolf in je buik eERLIJK ZEGGEN


    Wacht WAT je wordt stieftante? Van een weerwolf???


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat moment dat je weet dat je fout zit, maar het zelf niet toe wil geven..


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Square schreef:
    (...)

    Wacht WAT je wordt stieftante? Van een weerwolf???


    So awesome.
    Laat haar d'r kind (als het een jongen is) Remus noemen O.o

    Wiarda schreef:
    Voelt zich aangesproken maar waarschijnlijk ook wel terecht whoops

    hierbij goed voornemen #9948237 om minder te capslocken sorry pals ik ben een schreeuwerige LJH'er


    hahaha dit oeps SORReh

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 23:23 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Square schreef:
    (...)

    Wacht WAT je wordt stieftante? Van een weerwolf???

    Jaaaa *O*

    Het stieftante deel staat in ieder geval vast, dat het een stiefnichtje wordt staat ook al vast, dat het een weerwolf is, is tot nu toe slechts hoogstwaarschijnlijk het geval, maar er is ook een grote kans dat ze rood haar heeft? Roodharige weerwolfstiefnicht. *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Fictionalworld schreef:
    Dat moment dat je weet dat je fout zit, maar het zelf niet toe wil geven..

    Oh, how I feel like this at the moment.

    Ik ben officieel de stomste persoon op aarde.

    Ik ben kotsmisselijk van de zenuwen die ik nu heb. Mijn hart zit in mijn keel. Dit wordt een nacht met weinig slaap.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 23:30 ]

    Bekijk het lekker kut buren. Zolang jullie mij uitroken door die stomme vuurkorf aan te zetten ga ik niet nog zachter praten dan ik al doe. Ik hoor mijn eigen stem al nauwelijks wanneer ik telefoneer. Donder een eind op, samen met die stomme vuurkorf.


    26 - 02 - '16

    Articuno schreef:
    (...)
    Oh, how I feel like this at the moment.

    Ik ben officieel de stomste persoon op aarde.

    Ik ben kotsmisselijk van de zenuwen die ik nu heb. Mijn hart zit in mijn keel. Dit wordt een nacht met weinig slaap.

    Kan je hem niet vanavond confronteren? Of is hij er nu niet/nog onder invloed?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Kan je hem niet vanavond confronteren? Of is hij er nu niet/nog onder invloed?

    Ik doe het liever morgen. Iedereen slaapt en ik ga liever ook naar huis als ik hem geconfronteerd heb. En ik ben aan het uitstellen, zoals ik al 3 jaar lang doe.

    Articuno schreef:
    (...)
    Ik doe het liever morgen. Iedereen slaapt en ik ga liever ook naar huis als ik hem geconfronteerd heb. En ik ben aan het uitstellen, zoals ik al 3 jaar lang doe.

    Ga je hem eindelijk dumpen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.