• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 15:30 ]

    opeens ben ik pumped wow ik kan gewoon een hele nacht doorhalen als ik wil ik kan gewoon de hele nacht schrijven als ik wil ik kan ALLES doen wat ik wil want ik heb NUL verantwoordelijkheden WOW


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik moet me écht inhouden om nu niet het klefste bericht ooit te gaan schrijven en te sturen maar eigenlijk wil ik het echt heel graag want ik wil je laten weten wat je precies voor me betekend maar onzekerheid wint deze strijd van me.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh, wat ben jij een irritant persoon. Eindelijk af! :') Bye!

    // VENTILATOR! :')

    [ bericht aangepast op 20 juli 2016 - 0:57 ]


    What would Emma do?

    Mentys schreef:
    Ik moet me écht inhouden om nu niet het klefste bericht ooit te gaan schrijven en te sturen maar eigenlijk wil ik het echt heel graag want ik wil je laten weten wat je precies voor me betekend maar onzekerheid wint deze strijd van me.

    Just do it.


    007 bitch.


    Heaven is a place that we all have

    It's baack!

    En nu graag uitleg hoe het komt!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo moe maar slapen HO MAAR


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Wide awake and tired as fuck.

    // undesirable

    [ bericht aangepast op 20 juli 2016 - 1:06 ]

    Het is 1 uur en ik ben nog steeds KnB aan het kijken. Geen wonder dat ik de laatste tijd zo grieperig ben.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Er zit iets buiten onder mijn raam wat heel luide schuifel/snuffel geluiden maakt en eerst dacht ik "aw, een egel" maar nu sTOPT HET MAAR NIET. Hoelang kun je in één voortuin snuffelen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    wauwzers

    Whoop op de camping en morgen walibiiii zoveel zin in *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Square schreef:
    Er zit iets buiten onder mijn raam wat heel luide schuifel/snuffel geluiden maakt en eerst dacht ik "aw, een egel" maar nu sTOPT HET MAAR NIET. Hoelang kun je in één voortuin snuffelen?

    RETURN OF THE CORGI
    return of the corgi in enthousiaste kleine letters

    jongens ik weet niet of dit geen all caps ding echt voor me werkt rond dit uur in het ljh

    [ bericht aangepast op 20 juli 2016 - 1:20 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Liefste kutmug. Als je alsjeblieft even samen met je kutbloedzuigbuisje en je strontopvulbloedzakje zou willen opflikkeren, zou ik dat ten zeerste appreciëren.


    Heaven is a place that we all have

    k maar hoe moet ik ooit slapen met deze hitte?


    — Inner peace, it's hard to find. —